Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 100

Standaard Re: Zwanger door vingeren

ik moet abortus doen van mijn vader

Felice
    Guest

Hé Mel...tja, ik begrijp het.....
    moeilijk he...ik hoor niet hoe jij het vindt, wat denk en voel jij daar over, ben je in de gelegenheid om meer te mailen, hoe verwerk jij het, zijn je ouders boos of lief, ondersteunen ze je, is het huis te klein, enz...Vele vragen...ik wens je nogmaals heel veel sterkte...Ikzelf vind het ongeboren leven wel heel bijzonder en belangrijk en in het algemeen moet het beschermd worden, omdat het niet voor zichzelf op kan komen, maar in zo'n geval als dit nu met jou.... lijkt het me ook, toch, een verstandige keuze om abortus toe te passen...je bent zelf nog een kind zegt mijn gevoel...en dan de manier waarop je zwanger bent geraakt...als het is zoals jij ons beschreven hebt, is dit wel uiterst ongelukkig en apart, bijzonder. Of hij is toch bij je binnen geweest...?

Hoe is het nu met je ex vriendje? hij weet het toch? hoe gedraagt hij zich nu naar jou? laat hij niets horen?

Krijg je ook geestelijke steun?? Het is niet zomaar even aborteren en klaar is kees! Vraag daar rustig om, hoor!
    Ook aan je huisarts.
    Laat zien dat je geholpen wilt worden op meerdere fronten.

Van harte veel ondersteuning, sterkte en een knuffel van Felice! Ik zou niet graag in jouw schoenen staan....mijn ouders waren enorm conservatief en zouden des duivels zijn als ik op zo jong en voor het huwelijk zwanger was geraakt.... (zoals ik ook mee kreeg: dan schop ik je het huis uit! werd er zelfs gezegd...en dat op een leeftijd waarop ik nog niet eens wist hoé je zwanger raakte en hoé moest ik dan voorkomen om niet het huis uitgeschopt te worden...ik was heeeeeeel lang als de dood om zwanger te raken...)

Neen hoor , m'n besluit stond vast om mijn kindje te houden. Ik ben al 7 weken weg , het hartje begint te kloppen, ik denk niet dat abortus een goede optie isvoor mij. en eiglek krijg ik heel veel steun van thuis vooral van diegene waar ik het het minst van verwachtte.. mijn ouders.Mijn papa heeft uiteindelijk gezegt dat het mijn keuze is maar dat hij mij alleenwou beschermen.Morgen ga ik eens naar een lijn bellen om te informeren over abortus al staat waarschijnlijk m'n besluit vast.Mijn vriend en ik hebbe amper ng contact en hij vraagt alleen nr ons niet nr de baby .
    dankje voor de steun
    x

Felice
    Guest

Opnieuw wil ik je heel veel sterkte toewensen en een wijs besluit! en wat ben ik blij dat je ouders je nu steunen! Zij hebben het er ook moeilijk mee en ze willen voor jou ook alleen het allerbeste, net als iedereen denk ik.
    Ik, wij, kennen jou niet, en vanaf een afstand kun je ook niet veel doen of toevoegen en niet alles over zien.
    Ik vertrouw er graag op dat je weet wat het beste is, in overleg met je ouders en de huisarts en misschien nog iemand, misschien maatschappelijk werk.

En toch blijft het een vraag: hoe kan het nu dat je zwanger bent geworden...?

Ben je nog naar school gegaan? Ik hoop het wel, het zou zo jammer zijn als je ineens niet meer naar school gaat.
    Wellicht willen je ouders wel dit kindje samen met jou groot brengen en kun jij nog naar school, of later dit afmaken. Want hierdoor zul jij je heel anders gaan voelen, je maakt hele andere dingen mee, wordt misschien sneller volwassen ineens. Er bestaat dan de mogelijkheid voor volwassen onderwijs. Zal ook wel in Belgié bestaan?

Knuf van Felice, en wil je ons nog op de hoogte houden> Of je mag ook een PM sturen, wat je wil! Nogmaals sterkte! en geniet van de liefde en steun van je ouders nu! Wat je ook beslist, voel wat goed is! Keer naar binnen en voel en kijk daar wat je wilt met je leven, met dit leven wat in je groeit nu. Als jij denkt dat je dit kindje de nodige liefde en steun kunt geven die het nodig heeft...? en geen spijt krijgt...?
    we horen het graag!

Twijfelende
    Guest

hay

ik had een beetje van alles gelezen op deze site en had ook een paar vragen er stond dus bijvoorbeeld dat meisjes die de pil hadden geslikt en daarna ermee stopten ongesteld werden en ook zwanger kan dat alleen als je de pil hebt geslikt? ik bedoel kan je ook gewoon zwanger worden en ongesteld zijn zonder dat je de pil hebt geslikt omdat het met de pil allemaal zo onregelmatig is in het begin meestal..

Verder had ik nog een vraagje want, toen ik het deed met mijn vriend daarna die dagen kreeg ik een opgezette buik en buikpijn en ik moet vaak naar de wc hoort dat erbij of zijn dat signalen van zwangerschap? alhoewel ik had gelezen dat je zowiezo de eerste week of 2 week niks voelt van dat je zwanger bent toch? ik weet niet of ik het me allemaal verbeeld we deden het 1 keer met condoom en de 2e keer niet mr hij kwam pas klaar nadat hij er al uit was.. ik had gehoord dat er dan voorvocht kan zijn mr dat is tog by die 1e keer direct als je daarna doet is het er tog niet meer of wel?? ik heb nu steeds buikpyn en een opgezette buik en het is 4 dagen nadat het is gebeurd ik hoef pas over 3 week weer ongesteld te worden dus ik weet niet wat ik moet doen nu? moet ik wachten tot dat ik ongesteld moet worden en als ik het niet wordt dan een test doen? of kan het nu ook al ? ik hoop dat iemand hier my over informatie kan geven, want ik heb het egt heel erg nodig

xx

Jeetje wat een heftige verhalen hier zeg !

Hoe is het nu met jou Mel? Heb je het kindje nog steeds en hoe is het met je relatie? Een vervelende situatie hoor.

En TWIJFELENDE:
    Ik denk niet dat je binnen een paar dagen al een opgezette buik krijgt als je zwanger bent. DAt is pas na een week of 8 tot tien te zien. Dus dat zal wel meevallen.
    Voorvocht bevat best veel spermacellen hoor: dus ga er niet vanuit dat je daardoor niet zwanger kan raken! Wees voorzichtig!

Mijn tip zou zijn: wacht de drie weken af en als je over tijd bent: ga testen. Dat heeft nu nog geen zin. Je zal hoogstwaarschijnlijk een negatief resultaat krijgen omdat het nog niet testbaar is. Daar zal je echt mee moeten wachten.

Sterkte!

PS: ik zie net dat jouw bericht alweer tien dagen geleden is gepost. Hoe gaat het nu met je TWIJFELENDE? nog steeds een opgezette buik? En hoe voel je je?
    Laatst aangepast door Riekepiek : 19-03-08 om 15:19

Jaa ik hebt het kindje nog altijd , ben vandaag 11 weken ver =)
    gisteren wel effe geschroken toen ik wat bloed verloor , maar morgen naar het ziekenhuis voor een echografie.
    met mijn relatie gaat het slecht , en ik probeer hem er ook min of meer buiten te houden , zijn ouders willen toch dat ik abortus doe,dus ben ik ze geen info of iets anders verschuldigt.

Ojaa en twijfelende , Mijn vriend was zelf niet in mij geweest , en ik ben ook zwanger..
    Nu kan je idd nog niet beginnen voelen dat je zwanger bent , dat begin je pas echt te voelen vnaf zo'n 6 weken , als je vaak misselijk wordt , maar je buik kan nu ng niet opgezet zijn daardoor hoor , ik ben al bijna 3 maanden en nu begin je hetpas een beetje te merken
    Niet teveel stresseren want dan blijven je maandstonden toch uit.
    Veel sterkte nog.
    xjee

Jeetje, zoals ik dit allemaal lees, is het best wel eng.
    Ik zou nooit hebben gedacht dat je zwanger kan raken, zonder dat een jongen in je is geweest.
    Zoals jij je berichten schrijft Mel, ben je nu best wel kalm.
    Ik vind dat echt knap.
    Zoals ik ook al las, dat ze zeiden dat je het huis uit werd geschopt als je zwanger raakte op vroege leeftijd, zo is voelt dat bij mij ook
    naja, ik zal er niet uit geschopt worden dan, maar mijn ouders zouden het wel ONTZETTEND dom vinden als ik zwanger zou raken.
    ik leef ook echt met je mee, en ik hoop dat je gesteund blijft worden, en natuurlijk:
    ik hoop echt dat je een gezond kindje krijgt.
    heel erg veel sterkte!

xx

Hallo,

ik heb eigelijk ook zo'n verhaal.. Ik heb ook met mijn vriendje sex gehad,
    maar in het begin gingen we alleen maar vingeren en aftrekken, maar toen we echte sex kregen.. dat was wel vrij normaal en ging goed. & de condoom is ook nooit gescheurd ofzo. maar we hebben het er zo over gehad, en hij denkt dat hij sperma op zijn handen had toen hij me ging vingeren, kan ik hier door zwanger raken? want ik ben al 5 / 6 week overtijd.

reageer alsjeblieft. want ik kan er niet meer tegen..

Liefs,

hallo!

Je bent al 5 / 6 weken overtijd zeg je..
    Heb je last van stress? dan kan je menstruatie uit worden gesteld omdat je er de hele tijd tegen aanhangt dat je het wil/moet worden zeg maar..
    Je raakt niet zomaar van alle dingen zwanger. Ik heb gehoord dat het sperma echt met volle kracht erin moet worden gespoten wil je zwanger raken.
    de kans is erg klein om van vingeren zwanger te raken, maar de kans is er wel!
    dus wees voorzichtig!
    ook al is het zo'n kleine kans, hij is er wel!! Je zal maar net diegene zijn, en daar word je niet vrolijk van!
    En je vriend denkt dat er sperma aan zijn handen zat en toen ging hij jou vingeren, dan raak je zelf ook beetje in paniek!
    Ik heb dit ook al heel vaak gehad, ik ben daarom ook heel voorzichtig, want ik wil nog niet zwanger raken!
    Zeker niet op zo'n jonge leeftijd.
    Maar omdat hij dat denkt, ga jij je erger zorgen maken, dus lieve Gerda, ik zou naar de drogist gaan, naar de Etos bijvoorbeeld, om een zwangerschapstest te halen.. voor 8 euro heb je er een.
    Heel veel succes & sterkte!

gr. Meiss

weet je al wat, Gerda?
    ben je al ongesteld geworden?

gr.

Hee meis,

bedankt voor je aandacht , ik ben nog niet ongesteld geweest, maar heb wel een test gekocht die 99 % betrouwbaar is, en dat was negatief, dus k denk dat er dan niks is, maar k zou graag weer ongesteld willen worden..

Liefs Gerda.

Gelukkig! weer een hoop zorgen minder heb je dan! tuurlijk, dat snap ik dat je graag weer ongesteld zou willen worden, maar dat komt vanzelf.. misschien is je baarmoeder wat van slag, kan gebeuren.. maar je moet er niet hele tijd tegenaan hangen, want dan word je het juist niet!
    ga veel relaxen en er niet aan denken .. het komt vanzelf!
    en anders moet je even naar de huisarts gaan om te informeren erover!

gr. Meiss

Heey
    ik heb een vraag...
    mijn vriend heeft me pasgeleden gevingert maar
    is ook zo'' n 2 cen met zijn penis in me geweest
    en vorige week dinsdag moest ik ongesteld worden en
    ik ben het ng steeds niet maar tog
    er kwam geen sperma uit
    maar ik ben wel eens vaker overtijd maar evengoed
    ben ik nu zwanger please kunne jullie me helpen ..?

Hallo rozengeur,

Ook al komt er geen sperma, er kan toch voorvocht in jou terecht zijn gekomen.
    In voorvoch zitten ook spermacellen.
    Ook al ben je vaker overtijd, zou ik toch voor de zekerheid een zwangerschapstest halen om er zeker van te zijn dat er niks is fout gegaan.
    Niet in paniek raken..
    Je bent niet linea recta zwanger.
    Als je zwanger wil worden, moet het sperma met volle kracht in je gespoten worden, want de zuurgraad van je baarmoeder is echt erg zuur, dat er veel spermacellen doodgaan daardoor.
    Maar haal voor de zekerheid een test!
    Laat even horen hoe het is gegaan.

gr. Meiss

Hee meis!

weer bedankt voor je reactie .
    maar ik twijfel nog steeds.. ik krijg gevoelige borsten, en me buik word beetje dik..
    heb ik dit nou verkeerd? of is het omdat k zwanger ben??

Liefs Gerda,

Hee meis!

weer bedankt voor je reactie .
    maar ik twijfel nog steeds.. ik krijg gevoelige borsten, en me buik word beetje dik..
    heb ik dit nou verkeerd? of is het omdat k zwanger ben??

Liefs Gerda,

Lieve Gerda,

Tuurlijk! je kan hier je vragen kwijt! dat is heel goed dat je dat doet!
    Gevoelige borsten kan je ook hebben als je ongesteld moet worden, en een opgezette buik ook.
    Ik heb dit ook eens gehad.
    Maar ik zou als ik jou was snel naar de dokter gaan! want die testen zijn dan wel 99% betrouwbaar, maar het kan ook een keer fout aangegeven worden.
    Maak een afspraak bij je huisarts zodat hij echt even kan kijken hoe het nou zit.
    Want als je twijfelt moet je toch op zoek gaan naar zekerheid, en dat kan je het beste doen bij je huisarts!
    veel succes meid!
    Laat even horen hoe het gegaan is!

Gr. Meiss

Hee meiss,

gelukkig kan k hier mijn vragen en dingen waar ik mee zit kwijt .
    Maar toch, ik durf niet na mijn huisarts te gaan :O, want straks komt mijn moeder
    er bijvoorbeeld achter.. & dat moet gewoon niet :O, want k ben ook nog niet zo heel oud. Maar kan ik niet nog eens 1 x een test kopen?? als die dan weer aangeeft
    dat k niet zwanger ben, dan moet k het toch ook wel zeker weten??

Liefs Gerda,

Hey Gerda,

Ik weet niet hoe oud je bent maar
    een huisarts mag wel met je ouders praten over de medische situatie van jou als je jonger dan 12 jaar bent. Als je tussen de 12 en 16 jaar bent beslist de huisarts zelf, na overleg met jou, of hij je ouders inlichtingen geeft over jou medische situatie.

Je zou inderdaad nog een zwangerschapstest kunnen kopen om te kijken of de uitslag nog het zelfde is.
    Op de site www.ikbenzwanger.com kun je een online zwangerschapstest doen doormiddel van een vragenlijst. Ga eens kijken wat daar uit komt als je de vragen hebt ingevuld.
    Succes!

liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

Hee Déylanna,

Symptomen Uw antwoord Punten
    Gespannen borsten beetje 1
    Bloedverlies geen 0
    Kramp geen 0
    Donkere tepels geen 0
    Vermoeidheid geen 0
    Misselijkheid geen 0
    Vaak plassen beetje 1
    Rommelende darmen geen 0
    Stijging in temperatuur geen 0
    Uitblijven menstruatie veel 3
    Uw totaal 5

Uitleg

>15 De symptomen geven aan dat u best zwanger kan zijn. Spannend!
    10-14 Let de komende dagen goed op uzelf, wie weet bent u zwanger.
    5-9 U kan zwanger zijn, meer waarschijnlijk komt uw menstruatie bijna op gang.
    <4 U bent waarschijnlijk niet zwanger. Slik wel alvast foliumzuur.

dat kwam er uit, & zelf ben k bijna 15 jaar. en ja, k ga ook liever nog 1 test kopen voor alle zekerheid. Ook jij bedankt voor je reactie

Liefs Gerda,

Laat je nog even wat de uitslag van de tweede test is??
    Mocht het zo zijn dat ook de tweede test uitwijst dat je niet zwanger bent, ga dan gewoon even langs de huisarts. Nu zit je ook maar in de spanning en stress en dat is ook niet echt goed.

liefs en knuffel
    Déylanna

Hee Déylana, ik zou je zo snel mogelijk laten weten wat de uitslag van de 2e test is. Dus, als hij NIET zwanger aangeeft moet ik nogals na de huisarts gaan?? - & stel ; k word niet ongesteld omdat ik alleen maar gestressd ben, & ik blijf gestressd, dat komt dan word k eerder ook niet ongesteld als dat niet over is ?? Want ik krijg ook altijd koortslip als ik gestressd ben, en dat heb k nu dus ook..

Liefs & Knuffel terug
    Gerda,

Hey Gerda,

Ik vind het idd verstandig als je gewoon even langs je huisarts gaat als blijkt dat de tweede test ook aangeeft dat je niet zwanger bent.
    Maar waarover zit je dan in de stress????
    Ben je gestrest omdat je bang bent voor een eventuele zwangerschap???

liefs
    Déy

Hee Déylanna,

ik heb goed nieuws! Zaterdagavond was ik bij mijn vriend, en we zouden film gaan kijken, en dus gingen we elk nog even na de wc. En ja hoor, t was raak! ik ben weer ongesteld, en ben echt heel opgelucht! eindelijk weer! Echt dankjewel voor je medeleven! Maar nu is alles gelukkig weer opgelost!

liefs Gerda,

Hey Gerda,

Ik ben echt super blij voor je meid!!
    En nu niet teveel stressen meer hé????

knuff
    Déylanna

Hee Déylanna,

Ja dankje! nee k ga niet meer stressen, lekker ontspannen haha.

Knuffel terug,

Gerda.

ik heb mijn vriend afgetrokken en hij zichzelf.
    daarna heeft hij mij gevingert, en hij deed dat hard en diep.
    voordat hij mij had gevingerd was hij klaargekomen.
    ik ben bang dat ik zwanger ben.
    want ik ben al 4maanden niet meer ongesteld geweest.
    normaal wordt ik het gewoon iedere maand.
    ik heb nog niet met hem GEBATST.
    maar ik ben nu bang dat ik zwanger ben.

De kans dat je zwanger raakt van vingeren is echt ontzettend klein. Maar als je al vier maanden niet meer ongesteld bent geweest kun je het beste even een test halen. Om eerlijk te zijn verwacht ik niet dat je zwanger bent hoor, maar met een test weet je het zeker. Als je test negatief is en je wordt nog niet ongesteld, is het verstandig om even naar je huisarts te gaan, misschien dat die je meer kan vertellen.

Xx

Hoi Patricia,

Als blijkt dat jou vriend wat sperma aan zijn vinger/hand had, voordat hij jou ging vingeren dan bestaat er inderdaad een kleine kans dat je zwanger kan raken.
    Zeker als je al vier maanden niet ongesteld ben geweest zal ik als ik jou was maar eens een test doen of naar de huisarts gaan, zeker als je normaal gesproken altijd regelmatig was met je menstruatie.
    Laat het nog even weten.

liefs
    Déylanna

sissy1
    Guest

ik heb een probleem,
    ik ben een meisje van 14jaar.
    ik ben turks meisje en van mijn geloof mag je niks doen met jongens voor het huwelijk
    ik heb geen sex gehad.. ik ben alleen gevingerd en er kwam wel bloed

maar er zijn paar geruchten gegaan dat ik sex heb gehad met een jongen
    en me moeder heeft dat ook gehoord.. ik heb tegen haar gezegt dat het niet zo is
    en ze vroeg heel lief en vetrouwbaar of ik iets had gedaan en dat ik klein ben en dat alles kan gebeuren een fout dat het niks uitmaakt, maar ik heb gzegt ik heb niks gedaan ..
    ze gelooft me wel en wil me naar de dokter brengen, ik ben alleen bang kan je maagden vlies breken als je gevingerd bent? en hoe ziet de dokter dat?

help?

sissy1
    Guest

ik heb een probleem,
    ik ben een meisje van 14jaar.
    ik ben turks meisje en van mijn geloof mag je niks doen met jongens voor het huwelijk
    ik heb geen sex gehad.. ik ben alleen gevingerd en er kwam wel bloed

maar er zijn paar geruchten gegaan dat ik sex heb gehad met een jongen
    en me moeder heeft dat ook gehoord.. ik heb tegen haar gezegt dat het niet zo is
    en ze vroeg heel lief en vetrouwbaar of ik iets had gedaan en dat ik klein ben en dat alles kan gebeuren een fout dat het niks uitmaakt, maar ik heb gzegt ik heb niks gedaan ..
    ze gelooft me wel en wil me naar de dokter brengen, ik ben alleen bang kan je maagden vlies breken als je gevingerd bent? en hoe ziet de dokter dat?

help?

sissy1
    Guest

ik heb snel eeen antwoord nodig !!!

Felice
    Guest

Hoi Sissy,
    Ik vind het heel sneu dat je nog geen antwoord het gekregen! Gisteren had ik hier een antwoord getypt, maar ik zie dat er iets fout is gegaan, want het staat er niet!

Ik zou je aanraden, om de huisarts op te bellen en de situatie uit te leggen. Dan is hij voorbereid als je moeder met je meegaat. Je kunt vast wel ergens buitenshuis bellen als dat nodig is.
    maar ik vin dhet wel erg jammer dat je het niet aan je moeder durft te vertellen. Wie weet wil ze je gewoon echt helpen! (vergeet niet dat ze zelf ook jong geweest is en ik denk ook in het westen opgegroeid) Ze wil je denk ik écht helpen! Geef jezelf en haar toch de kans om jullie band te laten groeien, dat kan je je hele leven bij blijven.

Ik denk dat de opening wat wijder is en dat de huisarts dat hooguit ziet. Een maagdenvlies bestaat niet echt, dat is al achterhaald. Wel kan het inderdaad een beetje bloeden, maar dat kan ook door een tampon bv. Ik weet niet of je die gebruikt? of mag dat niet in jullie gezin? Je zou ook kunnen zeggen, als je angst echt heel groot en volgens jou terecht is, dat je een tampon hebt gebruikt, als dat het minst erg is.
    Verder wel opletten natuurlijk he....! Maar, probeer eens als je durft, het je moeder eerlijk toe te vertrouwen...?
    Succes en sterkte,
    Felice

haaj

ik had a;l eerder wat gezegt maar ik was laatst met me vriend gegaan
    en tot mijn spijt zij hij ik ben hem kwijt (condoom) ik schrok me dood en ik zij omg nee wil neit zwanger worden :hij zegt nee word ej ook neit
    die dag ernaa was ik ongesteld of die nacht al
    wat meot ik doen als ik het aan em ouders vertel vermoorden ze me(figuurlijk)

groetjes cas

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door cas Bekijk Post
    haaj

ik had a;l eerder wat gezegt maar ik was laatst met me vriend gegaan
    en tot mijn spijt zij hij ik ben hem kwijt (condoom) ik schrok me dood en ik zij omg nee wil neit zwanger worden :hij zegt nee word ej ook neit
    die dag ernaa was ik ongesteld of die nacht al
    wat meot ik doen als ik het aan em ouders vertel vermoorden ze me(figuurlijk)

groetjes cas

hooi,,

wat is nou precies het probleem??
    je zegt seks met hem te hebben gehad? en tijdens de seks de condoom kwijtgeraakt? of daarvoor al?
    maar goed je bent die nacht ongesteld geworden, dat houd (meestal) in dat je niet zwanger bent,
    wat wil je dan tegen je ouders vertellen?

groetjes,

Citaat Origineel gepost door nietboeiend1 Bekijk Post
    hooi,,

wat is nou precies het probleem??
    je zegt seks met hem te hebben gehad? en tijdens de seks de condoom kwijtgeraakt? of daarvoor al?
    maar goed je bent die nacht ongesteld geworden, dat houd (meestal) in dat je niet zwanger bent,
    wat wil je dan tegen je ouders vertellen?

groetjes,
    me ma weet het al maar niet het ongelukje.
    waarschijnlijk tijdens maar veel zeggen dat er niiks aan de hand is omdat ik die dag er na ongesteld ben geworden.klopt toch ?

groetjes

essie
    Guest

dus als je bent gevingerd kan je niet zwanger raken ik ben trouwens op vrijdag avond gevingerd en nam sávonds de laatste pil in voor de stopweek en ben daarna gewoon ongesteld geweest, dus hoef ik me geen zorgen te maken? gr essie

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door cas Bekijk Post
    me ma weet het al maar niet het ongelukje.
    waarschijnlijk tijdens maar veel zeggen dat er niiks aan de hand is omdat ik die dag er na ongesteld ben geworden.klopt toch ?

groetjes
    hee, nee idd, ik denk niet dat er wat aan de hand is hoor, je bent gewoon ongesteld geworden, en je wordt nu ook gewoon nog steeds ongesteld??
    verder geen problemen met je menstruatie? als alles gewoon loopt hoe het moet lopen hoef je je echt geen zorgen te maken hoor,
    maar slik je de pil ofwatdan ook?? meestal in het geval van de pil is er helemaal niks aan de hand maar zonder pil en je bent gewoon ongesteld geworden, zou ik zeggen er is niks aan de hand
    good luck!!

hee kan je zwanger raken als hij sperma aan zijn hand heeft en je dan vingert?

ik ben al langer dan 1 week te laat!

Het is mogelijk daar zwanger van te raken, maar die kans is echt zo klein dat het te verwaarlozen is. Was je hiervoor wel regelmatig ongesteld? Het kan namelijk altijd voorkomen dat je menstruatie wat later op gang komt. Zeker als je je zorgen maakt. Blijft je menstruatie nog langer uit, is het altijd verstandig een test te kopen.

Xx

minni's Avatar

hey,,
    ik zit met een vraagje,, mijn vriend en ik hebben nog geen sex gehad maar hij heeft mij al wel gevingerd en ik heb hem al afgetrokken maar nu zit ik met een vraagje,, het kan misschien wel zijn dat hij door aan zijn penis te komen wat voorvocht aan zijn vingers heeft gekregen, maar hij heeft dan wel verder gedaan bij mij.. kan het nu zijn dat ik zwanger ben want ik heb gelezen dat er in voorvocht ook zaadcellen zitten ik voel me er echt niet goed bij, stel u nu voor, ik heb het er met hem al over gehad.. en hij voelt zich ook niet gerust bij.. kan iemand mij helpen en raad geven?

groetjes

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hallo Minni,

We hebben op het forum al meerdere topics hierover, je kunt hier héél veel info uithalen!

Maar ik zal het in het kort nog even herhalen, zwanger worden van vingeren is niet mogelijk! Het klopt idd dat er zaadcellen in voorvocht zitten, maar deze worden niet met een snelheid in de vagina gespoten, dus heeft ook geen enkele kans om zich te binden aan een eicel. Dus maak je geen zorgen, er is níets aan de hand! Om verdere zorgen te voorkomen zou ik je wel adviseren om bij de eerste keer seks aan anticonceptie te doen. De Pil bijv (misschien slik je die al?) en iig zeker een condoom!

Voor meer info kun je hier een kijkje nemen! En hier

Als je verder nog ergens over inzit kun je dat hier natuurlijk altijd even melden!

Groetjes Sylvia
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

lyn
    Guest

Ik heb eigenlijk hetzelfde als Minni,
    maar ik ben nu dus al 2 maanden niet ongesteld. Om precies te zijn was ik het voor het laatst 16 mei.
    En toen had ik toetsweek dus ik heb nogal lopen stressen, en ik weet dat het door stress kan worden uitgesteld, maar nou ja mijn vriendje heeft me dus ook gevingerd,
    en ik ben nu best wel relaxed zeg maar, maar ik word het maar niet en ik vind 2 maanden nogal lang worden.. normaal ben ik het max. een weekje later.
    Wat denken jullie ervan?

Doegg

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hallo Lyn,

Heb je verder wel al eens seks met je vriend gehad? Wanneer je nog helemaal geen seks hebt gehad kun je het onderwerp zwanger afsluiten, je kunt namelijk níet zwanger worden van vingeren!! Verder kun je mijn antwoord boven je vraag nog eens doorlezen, eigenlijk heb ik daarmee jouw vraag ook al beantwoord

Groetjes Sylvia

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    Hallo Lyn,

Heb je verder wel al eens seks met je vriend gehad? Wanneer je nog helemaal geen seks hebt gehad kun je het onderwerp zwanger afsluiten, je kunt namelijk níet zwanger worden van vingeren!! Verder kun je mijn antwoord boven je vraag nog eens doorlezen, eigenlijk heb ik daarmee jouw vraag ook al beantwoord

Groetjes Sylvia
    Hey Sylvia,

Ik ben blij om dit te horen, ik heb ook hetzelfde als minnie. Ik ben al ong 3 weken over tijd. Mijn vriend heeft me gevingerd vlak na het afrekken en hij was klaargekomen en ik ook. Ik zit me nu wel zorgen te maken omdat ik pijn heb nu in mijn buik rond de navel en een ijzergebrek heb, wanneer ik dit intyp zie ik meteen het onderwerp: zwangerschapkwaaltjes in het scherm en dat doet mij wel schrikken. Ook de huisarts heb ik verteld van mijn pijn rond de buik en hij vroeg meteen of ik misselijk was, gelukkig ben ik niet misselijk maar ik snapte wel meteen dat de huisarts naar een zwangerschap vroeg Ik heb nog geen seks gehad maar vanwege het ijzergebrek en de pijn rond mijn navel en ook nog eens het over tijd zijn van mn periode ben ik me wel zorgen gaan maken of ik zwanger ben en hierdoor denk ik er veel aan en stress ik de laatste tijden ook nogal.

Stress kan de oorzaak zijn van niet ongesteld worden. Als je er zo ongerust over bent, kun je een test halen. Die van het eigen merk zijn nooit zo duur. Al zou ik niet weten waarvan je nou zwanger kunt zijn.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hoi Shergwen,

Ik ben het wel eens met Oki07 hierboven mij. Stress is inderdaad een factor welke ervoor kan zorgen dat je menstruatie uitblijft. Je zou eventueel een zwangerschapstest kunnen doen, maar ik denk zelf dat het een beetje zonde van je geld is. Van vingeren kun je gewoon niet zwanger raken, hiervoor moet je écht seks gehad hebben, en wanneer je dat niet gedaan hebt is een kans op zwangerschap nihil. Ik zou het idee van een zwangerschap proberen uit je hoofd te zetten, zodat je iets kalmeert en minder last van stress hebt. Dikke kans dat je dan snel je menstruatie krijgt!

Groetjes Sylvia

Advies over zwanger zijn kan ik e helaas niet geven.
    Over je vriendje overduidelijk wel!
    Het feit dat hij niet naar je luisterde op toch wel zoiets belangrijk zegt genoeg!
    Hij is idd nog maar 17 en bij iemand zo jong fluiten zijn oren en stijgert zijn paardje NOG meer als bij een volwassen man, maar dit wil niet zeggen dat hij zomaar kan doen en laten wat hij wil.
    Nu ben je niet zwanger, maar wat als je vriendje zich nog maar eens een vrijkaart geeft en doet wat hij wil?
    Praat hier met hem over en komt er een ja maar uit zijn mondje, mel21 geloof me, wijs hem dan maar het deurtje.

Hee,
    Ik ben een meisje van veertien jaar en ik heb mijn vriendje afgetrokken en daarna heeft hij mij gevingert, maar ik weet nou niet of hij nog aan z'n penis had gezeten. Ik ben nog nooit ongesteld geweest, ik heb ook nog geen borsten of echt heupen ofzo, en het duurde circa 7 minuten voor dat hij mij vingerde.. Maar het spookt nu al ruim twee maanden door m'n hoofd...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hoi Kriss,

Zoals je hier in dit topic kunt lezen is een zwangerschap dmv vingeren onmogelijk. Er is dus geen reden tot paniek hoor! Niets aan de hand!

Zorg er alleen wel voor dat wanneer jullie seks gaan hebben jullie natuurlijk wel gebruik maken van een anticonceptiemiddel bijvoorbeeld condooms.

Groetjes Sylvia

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Zwanger door vingeren
    By Mijnschatje in forum Zwangerschap
    Reacties: 36
    Laatste Post: 25-01-16, 14:05
  2. Zwanger door vingeren
    By hoe in forum Zwangerschap
    Reacties: 16
    Laatste Post: 28-01-15, 20:44
  3. Zwanger door vingeren???
    By flippo94 in forum Zwangerschap