Pagina 120 van 120 EersteEerste ... 2070110118119120
Weergeven resultaten 5.951 tot 5.993 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

  1. #5951

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Lekker uitgeslapen vanmorgen was moe van gisteren maar het was weer leuk met kleinzoontje begint nu te lopen moet m nog wel vasthouden
    Zo n dag met hem En nog n paar mooie dagen met zon deze week maken mij helemaal blij.

  2. #5952

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Geweldig AnMa, leuk zo'n klein hummeltje aan je hand, en de zon maakt heel veel goed voor mensen, ik begrijp wat je bedoeld!!! prettige dag verder.... ik voel mij vredig...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  3. #5953

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Beetje duizelig ik denk dat m'n oren weer uitgespoten moeten worden
    Maar net nu is de huisarts op vakantie

  4. #5954

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Sterkte AnMa...ga dan naar een vervanger toe, tenzij je wilt wachten, een andere arts is ook wel eens fijn, ze zijn dan meestal extra secuur....weinig horen en last hebben van je oren is zeer akelig...als je pijn hebt aan je oor is het ook fijn om plus minus 10 min voor een infrarode lamp te zitten met je oor, wel een beetje afstand nemen dan he? dat heeft een Duitse arts mij eens geadviseerd, het voelt in ieder geval weldadig aan...sterkte!!!

    Mijn lichaam is een wrak af en toe, maar de fysio doet mij goed, de pijn wordt wat minder, maar ik slik wel ibuprofen met para...binnenkort krijg ik Manuele Lymf Drainage om zo te proberen om het lichaam wat te herstellen zodat het bloed weer beter door mijn lijf gepompt kan worden...ik ben reuze benieuwd...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  5. #5955

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik voel mij goed, de fysio doet geweldig haar werk, en het helpt mij enorm. ik kan mijn arm weer optillen en heb veel minder pijn....en vandaag schijnt de zon, Geweldig toch, zaligggggggggggggg
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  6. #5956

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Niets te klagen...vanmiddag naar de fysio voor hulp aan schouder en arm, dit blijft voorlopig in onderhoud....

    ik hoop dat het met "jullie" ook redelijk tot goed mag gaan....prettige dag en week verder...Groetjesssssssssss
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #5957

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Zo ik ben er weer
    Was n tijdje erg ziek mijn oren zijn nu uitgespoten maar zaten ook aan de binnenkant verstopt ik was er heel duizelig van en daardoor werd ik n beetje angstig ben gewoon in beweging gebleven maar t viel niet mee om niet toe te geven aan de neiging om maar in bed te gaan liggen
    Korte dutjes op de bank gedaan bovendien was ik 2 wkn erg verkouden en voel mij nu gelukkig weer beter
    Heb n Neuss
    Ray van d'r vogel gebruikt die hiep goed cinuforce en ook van t kruidvat n spray xylo..... Of zoiets
    Jee t moet nog winter worden ga toch maar n griepspuit doen denk ik toch maar weer wel ook al was ik er vorige keer niet goed van heb geen griep gehad

  8. #5958

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Elisabeth ik vergat te zeggen dat ik blij ben voor jou dat je arm gelukkig weer beter aanvoelt
    Groetjes

  9. #5959

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel AnMa, ik ben blij dat de pijn is afgenomen.......bij jou was het ook geen pretje met je verkoudheid en het ziek zijn en duizelig, hopelijk gaat het weer wat beter met je gezondheid....fijn dat je weer beter kan horen, duizelig zijn is akelig, wat een gedoe he? brrrrrrrrrrrrrrr

    de Griepspuit ga ik deze maand halen...ook ik heb er altijd iets last van, maar ik doe het wel!!! ik vraag steevast of ze langzaam de vloeistof in mijn bovenarm willen spuiten dat scheelt enorm, anders krijg ik een pijnlijke schouder waar ik niet op kan liggen....als dat ding net uit de koelkast komt vraag ik of ze het tussen de handen willen verwarmen, ook dat is fijner, tenzij ze al op temperatuur zijn! sterkte AnMa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  10. #5960

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vandaag voel ik mij wat levendiger.... de vogeltjes fluiten, de zon komt tevoorschijn en de temperatuur is zacht....heerlijk...alle goeds voor mijn vrienden...Liefs van Elisa...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  11. #5961

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hoi vrienden...hoe gaat het met jullie? jammer dat er niemand nog wat te melden heeft...is iedereen al wat gezonder? of zit men alleen n og maar op Facebook....tjaaaaaaaaaaaaa daar kan ik niet tegen op! misschien moet ik mij dan ook maar eens aanmelden?
    met mij gaat het goed, ik hoop met jullie even eens! een fijne zonnige zondag gewenst...Liefs van Elisa en ook al leest niemand dit meer, "ik" heb mijn best gedaan!!!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  12. #5962

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Sofie uitentreuren suc6 met je studie misschien vul ik de enquete wel in groetjes
    Elisabeth hallo ik was er een tijdje niet want ik was ingestort. ...oververmoeid en gestrest
    Hartkloppingen en trillen kon haast niet meer op mijn benen staan
    Het oppassen was me toch te zwaar geworden vooral het vroege opstaan kon ik niet tegen
    Kreeg migraine en misselijkheid en diarree
    Dus heb ik mijn dochter gezegd dat ik t niet meer zou doen
    Nu is ze kwaad op mij en praat niet meer met me
    Geen leuke fotootjes meer op wahts app enz..
    Ik vind haar onredelijk
    De opvang is erg duur en haast niet te betalen
    Ook zit ze met haar hond die laat m'n man tussen de middag wel uit
    Maar de andere opa oma doen wel 1 of 2 x oppasdag dus die zijn nu in haar ogen de beste mensen
    Ik ben verdrietig en jaloers
    Sorry ik moest t even kwijt
    Groetjes

  13. #5963

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik bedoel sofieuantwerpen en niet wat de iPad ervan maakt sorry sofie������

  14. #5964

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Lieve AnMa, ik moet zo weg dus je krijgt een kort antwoord...ik zal vd week wat langer met je praten....

    Voor je dochter kwam het waarschijnlijk onverwachts dat je dit "durfde" te zeggen dat je "niet" meer kunt oppassen op je kleinkind! Het is "normaal" dat je "NU" aan jezelf denkt met al deze klachten....eerlijk gezegd klopt het niet dat je dochter boos is, dat vindt ik onredelijk....een dochter behoort haar moeder een beetje te kennen wat gezondheid betreft en ze had al een plan B in haar hoofd moeten hebben omdat ze weet hoe broos je bent!! later meer...ik snap dat je verdrietig er om bent maar je kunt niet anders....Lieverd, ik geef je een dikke knuffel.... het is heel akelig om als moeder dit mee te maken.... probeer je rust te nemen dan voel je weer iets sterker...
    Liefssssssssssss van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  15. #5965

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    sofieuantwerpen: ik heb je bovenstaande post gelezen...ik weet nog niet of ik dat ga invullen, maar ik wens je er wel veel succes mee! als ik hier al kom op dit topic dan wil ik mij kunnen ontspannen en ik heb niet altijd zin in een verplichting, maar ik begrijp dat je het op deze manier tracht te doen...nogmaals veel succes ermee....

    Groeten van een onbekende....Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  16. #5966

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel Elisabeth ga je nog Sinterklaas vieren
    Of eet je gewoon n lekkere choco letter E��
    Groetjes

  17. #5967

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ha die AnMa: ik vier zelf geen Sinterklaas meer, maar de rest van het gezin met kinderen etc wel....voor de laatste keer haal ik nu allemaal cadeautjes voor mijn ouders die "dat" weer geven aan de personen die ze met loting hebben getrokken! veel werk, veel winkels maar dat doe ik met liefde uiteraad....maar ik heb al wel veel gesnoept... ik ben dol op die bende, maar dat hoort erbij....

    zeg AnMa, ik hoop dat je een beetje bijkomt van alle schrik en de reactie van je dochter inzake oppassen! ...."IK" persoonlijk vindt het niet vanzelfsprekend dat grootouders de kinderen alle dagen onder hun hoede nemen....1 dagje is al geweldig toch? ik weet dat de opvang erg duur is, maar het moet wel kunnen allemaal...niet iedereen is even gezond....dat geldt ook voor hondenbezitters...je kan niet een ander maar opzadelen met elke dag een hond uitlaten en kinderen opvangen, onze ouders konden dat ook niet en zaten verplicht vast aan de kinderen door er altijd te zijn...er is geen probleem, men maakt er een probleem van, en natuurlijk is alles duur, maar misschien moeten mensen wat eenvoudiger gaan leven, ik gun vrouwen hun werk en dat is fijn en extra geld is altijd welkom, maar als het niet anders kan dan moet men het anders aanpakken!!!! geen verwijten naar grootouders en wat de andere grootouders betreft van je dochter, ze zijn niet per definitie betere mensen!!! dus lief mens hou je haaks, ik hoop dat je dochter gaat begrijpen dat je momenteel niet anders kan, misschien kan er nog wat anders bedacht/geregeld worden...niet op je tenen lopen AnMa dat heb je nu gedaan, maar dat ging dus niet goed....je houd van je dochter en andersom maar dat is nu even niet zichtbaar...omdat ze boos is weert ze alle leuke dingen die jij anders wel krijgt zoals een leuke foto etc...dit zijn uiterst kwetsbare zaken maar jij hebt het heel goed willen doen allemaal, wellicht kwam dit bericht bij haar zo onverwachts dat ze het niet zag aankomen dat je er zo slecht aan toe was! ik concludeer daar een beetje uit dat de communicatie niet helemaal goed was, anders had ze dit geweten....maar enfin, ik wil je heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je dochter er ook uitkomt hoe alles verder moet op langere termijn, maar dat is "hun" probleem en niet die van jou...misschien is er nog een middenweg en kun je elkaar tegemoet komen....hou je haaks...ook sterkte voor je dochter want na boosheid is er altijd verdriet....veel goeds...

    Lieve groeten van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  18. #5968

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel Elisabeth voor je wijze woorden daar kan ik wel wat mee
    Groetjes

  19. #5969

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Iets rustiger weer vertrouw er op dat het tijd nodig heeft en wel weer goed komt

  20. #5970

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ha die AnMa: het is altijd goed als er van beiden kanten gerelativeerd wordt....de deur op een kier laten staan en er zal vroeg of laat een reactie komen....dit was heftig/emotioneel en moet bezinken....fijn om te horen dat je iets kalmer bent geworden....de woorden zullen nog in je hoofd nagalmen, en na een tijdje kun je het waarschijnlijk wat loslaten....de tijd heelt zeggen ze altijd maar het klopt wel!!! een goede dag gewenst lief mens....

    Groetjes.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  21. #5971

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Mijn man is er gisteren naar toe geweest want dochter was ziek thuis
    Ik ging niet mee want dan maak ik haar ook weer van streek als ik onverwachts voor haar neus sta en zelf wil ik het niet als zij nog niets laat horen aan mij hij heeft t kadootje en de chocolade meegenomen en gegeven
    Wel heb ik haar n app gestuurd dat ik niet meekwam omdat ik denk dat ze nog kwaad is (wat overigens wel onterecht is)
    En beterschap gewenst maar nog niks terug gehoord
    Misschien had ik beter niks kunnen laten horen
    Weet niet goed hoe hier mee om te gaan ik maak zelf nooit ruzie gek dat je het dan toch krijgt

  22. #5972

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Bedankt dat ik hier mijn hart kan luchten

  23. #5973

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Lieve AnMa....je moet toch tegen iemand even afreageren, daar is dit topic voor hoor, dat deden we allemaal en dat was fijn/vertrouwd/en goed, helaas is dat enorm veranderd. Wat fijn dat manlief naar je dochter is gegaan met de presentjes die je gekocht hebt, dat was een goede oplossing! dapper dat je toch nog een app deed....als iemand pijn heeft door ruzie dan kun je 2 kanten op....je dochter kiest voor het laatste, "zwijgen" laat het rusten als je kunt want daar heeft zij behoefte aan vermoed ik, teveel toenadering gaan zoeken werkt averechts....kijk over een week of 2 weken hoe jij in dit verhaal staat, en misschien reageert zij, je kunt niets uitsluiten, alles is mogelijk! "pijn" moet bezinken en ik spreek vanuit mijn eigen ervaringen...omdat wij mensen zijn mogen we fouten maken, dat zit altijd aan beide kanten. er kan altijd wat verbeterd worden voor een volgende keer. ruzie hoort wel in een "leven" dan kunnen we ook weer wat goed maken toch? maar het is en blijft pijnlijk. maak een fijne wandeling met je man, even je hoofd legen, en bedenk dat je een "goede moeder" bent...je hebt haar 9 maanden gekoesterd en daarna gebaard. je zorgde voor het kind dat het eten kreeg voedsel maar vooral veel "liefde" ...datgene wat je haar hebt gegeven zal ze echt nooit vergeten....ze is nog jong, pas moeder geworden en haar hoofd loopt misschien wel om van allerlei drukte, ze zal moe zijn want om voor een klein hummeltje te moeten zorgen vraagt heel veel zorg en aandacht, zij is dat niet gewend, dit is toch haar 1e kindje? ...ook haar lichaam moet nog in model trekken, en slapen schiet er dan veel bij in... dat alles bij elkaar zorgt ervoor dat een vrouw/man prikkelbaar kan worden en dat lijkt mij heel logisch. en als mama dan zegt: het gaat niet meer, (ivm gezondheid) dan barst de bom....natuurlijk houd zij van jou daar twijfel ik niet aan en jij van haar....geef haar even rust om tot zich zelf te komen, daarna kan je man altijd polsen hoe het met haar gaat!!!

    ga iets leuks doen met je man, je zinnen verzetten, laat het even los want van teveel piekeren wordt je niet gezonder. kook wat lekkers want uiteindelijk ben "jij" de prinses van de keuken...hey lieverd....ik wens je wijsheid, kracht en veel liefde toe....
    Dikke knuffel van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  24. #5974

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je Elisabeth
    Lijkt me ook beter haar de tijd en ruimte te geven
    Heb tegen andere dochter gezegd dat ze erbuiten moet blijven anders heeft zij ook ruzie
    Ja net met de feestdagen mijn man wordt er ook niet vrolijk van
    En de kleine hebben we al 5 weken niet meer gezien
    Misschien pas weer als hij 12 is of zo ...nee das n raar grapje van mij....

  25. #5975

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Soms trek ik weleens n tarotkaart daar heb ik ook weleens goede inzichten van gekregen

  26. #5976

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Aha een tarotkaart trekken is interessant, je kunt er je voordeel mee doen....wat je andere dochter betreft: daar kijk ik als buitenstaander iets anders tegen aan... ik zou juist zeggen laat haar gaan misschien kan zij er jullie beiden mee helpen....niet om als scheidsrechter te fungeren, neen dat helemaal niet..... ik en "mijn" zus bepraten de situatie zoals het is met mijn ouders en andere zusje die hulp nodig hebben...ik ben het niet altijd eens met de gang van zaken, maar ik luister naar beide partijen bij conflicten, dat kan je andere dochter ook doen.... niet meteen een mening hebben maar je andere dochter kan openstaan voor haar...gewoon luisteren is soms al voldoende, zij (de andere dochter) kan soms onbewust meehelpen aan de situatie en deze uitleggen zoals "zij" dat ziet en voelt!!! pfffffffffffff laat het voorlopig los....en ja het is ellendig in deze maand daar ben ik van bewust, maar aan de andere kant kun je het "probleem" kleiner" maken door te weten dat je in ieder geval van haar houd....zolang iedereen gezond is en er geen ernstige dingen gebeuren dan komt het wel goed! heb vertrouwen in "elkaar" !!! "ik" geloof in een goede afloop maar het kan soms even duren....heb het goed, heb het fijn, hou je haaks....
    Warme groet van mij....Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  27. #5977

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vandaag voel ik mij goed....de december maand vindt ik altijd erg moeilijk omdat mijn broer vlak voor de Kerst het ziekenhuis inging onverwachts problemen met het hart, en net voor Oud en Nieuw kwam hij plotseling te overlijden, hij werd 46 jaar en heeft drie kinderen....niemand van ons gezin en zijn gezin klaagt, maar het stille verdriet zit van binnen....als de Tuincenters hun kerstbomen tonen en de liedjes op de radio te horen zijn dan voel ik "verdriet" en een gemis...ik probeer het van mij af te zetten maar het blijft aanwezig....toch is het een bijzondere maand, de mensen worden wat vriendelijker naar elkaar toe, wat toleranter... de buitenwereld is verschrikkelijk...oorlog, ellende, en pas geleden (vorige week) werd er in mijn woonplaats Zwolle een Bulgaarse man tevens muzikant vermoord....ik ben gaan kijken op de plek waar alle bloemen zijn gelegd en ik zag de foto en toen herkende ik hem meteen...de man die altijd vriendelijk naar mij lachte, de melancholie in de ogen, wij weten niet hoe is het is als je vluchteling bent, hij was muzikant en verkocht op straat de "straatkrant"...de ogen priemden door mij heen en met alle kaarsjes die er branden werd ik er stil van....weer iemand dood gegaan in deze speciale maand die we allemaal als "gezellig" ervaren! afgelopen zaterdag ben ik thuis gebleven na het boodschappen doen, maar 's avonds ben ik onverwachts verwend door Sinterklaas en toen werd ik warm in mijn hart...als je "liefde" geeft dan krijg je dat ook weer terug in welke vorm dan ook...ik ben een mensen mens, ik houd van mensen en daarom schrijf ik graag of ga bij iemand langs als iemand verdriet heeft of ziekte...in ons gezin zijn er soms ook roerige tijden. een vader die Parkinson heeft, een moeder die steeds meer ging drinken in de decembermaand, uit verdriet om haar eerst geborene zoon die plotseling was overleden, nu slaat er een andere ziekte toe, het geheugen, dementie...zo langzamerhand begin ik mijn moeder te verliezen en dat doet pijn....je raakt de grip kwijt als patient over je hersenen, en dat weten ze en voelen dat ook....ze worden magerder, ze worden boos en opstandig, dan weer emotioneel, elke dag is anders en dat raakt mij ten zeerste...mijn jongste zusje werd plotseling doof aan 1 oor toen ze dertien was meende ik...de artsen wisten niet hoe dat kwam...het andere oor is nu voor 40 procent aangetast, maar er komt hulp vanuit het ziekenhuis, men kan nog wat doen...ze was behoorlijk depressief, maar mijn andere zus zorgt heel goed voor haar...ieder kind heeft zijn taken en bij ellende staan we samen "sterk" dan vormen we 1 front....en dan heb ik nog zorg om mijn jongste broer...het blijkt dat hij een hartklep mist in zijn lichaam, daar zijn ze pas heel laat achter gekomen, er wacht nog een grote operatie voor hem maar ze wachten nog even, hij is nog jong, maar het moet wel binnen een bepaalde tijd gebeuren....en met dit alles in mijn achterhoofd voel ik mij soms heel zorgelijk, maar ik tracht toch tijd voor mijzelf te nemen om wat rust te nemen, want er gebeurd altijd zoveel, en ben ik soms heel moe, maar als ik dan ga wandelen met mijn hondje elders dan komt er weer wat rust in de bovenkamer en laait de energie weer op en dan krijg ik weer zin om wat te doen.... en zo is er in elk huis wel iets, iedereen draagt zijn kruis zeggen ze wel eens en dat is ook zo....ik sluit nu af....ik ben niet gewend om zoveel over mijzelf te zeggen maar mijn vingers repten over de toetsen heen en misschien bevrijd dat een beetje....ik ben niet zonder zorgen, maar ik hou wel van het "Leven"....een fijne en goede dag voor allen die dit lezen....een mooie maand....Liefde voor je gezin en familie....heel veel goeds.....Liefs van mij....Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  28. #5978

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Elisabeth zo lees ik al je zorgen en dat zijn er heel wat
    Ik wens jou heel veel kracht om deze zware tijd door te gaan
    Je hebt veel gevoel voor anderen je bent een steun voor hen
    Soms is het leven zo moeilijk mar je bent niet alleen je hebt je familie nog
    Veel gezondheid gewenst voor allen en lieve groetjes voor jou

  29. #5979

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je lieve AnMa..... Hoe gaat het met jou en je gezondheid...gaat het al ietsjes beter? fijne avond en weekend....Liefssssssss van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  30. #5980

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Goed Nieuws....mijn zusje kan beter horen met een apparaatje wat ze speciaal gemaakt hebben...1 oor was/is doof (dat blijft zo) en het andere oor was 40 procent aangetast en "NU" kan ze beter horen!!!! ik ging gisteren naar haar toe met een Rode Kerstster en was benieuwd hoe het ging nadat ze vd week het apparaatje heeft gekregen. een stralend gezicht keek mij aan...een nieuwe wereld gaat weer open wat ze zolang heeft moeten missen...ze praat zachtjes omdat zij het gevoel heeft dat ze hard praat, dat moet ze nog leren, maar super he? geweldig, ik ben zo blij voor haar.....iets positiefs na veel ellende..zaaaaaaaaaaaaaaaaalig..... ik ben er dankbaar om, je leeft en bent zo alleen in een wereld vol geluiden die je niet meer kunt horen....ik wens haar veel plezier en gemak van dit apparaat...fantastisch....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  31. #5981

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Wat een mooi nieuws van je zus dat ze weer kan horen
    Wat zal ze blij zijn en jij erbij
    Ook ik heb goed nieuws vandaag heb ik mijn kleinzoontje weer gezien
    Alles weer goed gekomen
    Toch niet alleen maar ellende jij goed nieuws ik ook

  32. #5982

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Super AnMa...dat is "geweldig"....ik hoop dat beide partijen (jij en je dochter) elkaar kunnen begrijpen waarom deze ruzie kwam!!! dan lieverd geniet ervan en heb het goed met elkaar..... Warme groeten van mij....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  33. #5983

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel voor je steun Elisabeth
    Deze donkere dagen maak er maar iets gezelligs van
    met je zus samen iets leuks doen of n mooie film kijken bv
    Kaarsjes aan in je nieuwe huisje
    Groetjes

  34. #5984

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dit jaar is n jubileumjaar
    Mijn vriendin en ik kennen elkaar 50 jaar dit jaar
    Zaten samen op school destijds en ik kon altijd bij haar logeren in de vakanties met kerst en Pasen
    Ik was altijd welkom
    Nu woont ze weer vlakbij en zien we elkaar ook weer eens
    En dat maakt me dankbaar en blij
    Groetjes

  35. #5985

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Niet geweldig
    Na alle stress van afgelopen tijd kreeg ik weer eens buikgriep alweer 3 kilo afgevallen
    Dat is nu totaal 7 kilo in het laatste halfjaar kleren worden alweer te groot dat beangstigt me dus
    Ook opeens klachten van duizeligheid ben ermee naar de huisarts geweest
    Heeft mijn bloeddruk gemeten en zei dat ik teveel zuurstof in m'n bloed heb dat wijst op hyperventileren
    Ik vertelde hem over de stress van afgelopen tijd en wel dat ik dacht dat het van mijn oor vandaan kwam
    Neusspray gekregen en hij zei dat t wel vanzelf over zal gaan dat hoop ik dan maar
    Het is nu n week verder en heb t nog steeds
    En vooral als ik in bed lig en me omdraai ...het is zo eng...alles draait dan
    Ik zie het nog n week aan want dan is de dokter met vakantie en anders ga ik dus gelijk na die week weer terug en wil ik naar de oorarts
    Maar ja ik kan me goed redden verder dus hou t wel uit nog n dag of 10. Maar eng is t wel..
    Tja is t niet dit dan is t wel dat...

  36. #5986

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vergat te vertellen dat ik s nachts ook nog kiespijn had.....nu gelukkig over maar na de feestdagen dus ook weer tandartspret

  37. #5987

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hoe ik mij voel, sinds donderdag 8 januari erg veel pijn aan de linker pols die gebroken is, nadat ik uitgegleden ben buiten. Ik moet donderdag weer voor controle naar het ziekenhuis.
    Hendrina
    Ben bekend met epilepie en migraine

  38. #5988

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Seks onder de douche kop.
    Toi toi toi!!!

  39. #5989

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Mizzipe wat n pech om zo uit te glijden sterkte met je pols

  40. #5990

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vanaf 15 december ben ik ziek geweest
    Eerst buikgriep daarna kreeg ik of griep of een hele erge verkoudheid
    Met duizeligheid ook nog steeds die maar niet overging
    Nadat ik wat ging stomen met kamillethee voelde ik me iets beter worden
    Alles kwam los maar nog steeds voel ik me erg zwak op m'n benen staan
    Iets minder duizelig ik ben maar niet meer naar de huisarts gegaan
    Straks word ik ik nog met griep besmet in de wachtkamer ik ziek t nog maar uit
    Zolang ik geen koorts meer heb hoef ik er niet meer naar toe hij kan er toch niets aan doen
    Hoop nu maar snel weer wat aan te sterken en wat gewicht erbij te krijgen
    Tot nu toe nog maar n pondje eraan en dan de dag erna weer eraf
    Maar ja het gaat langzaam beter dus zal t gewoon tijd kosten
    Ik probeer niet depressief te worden van dit gedoe
    Maar s morgens sleep ik me uit bed blijf niet liggen ...maar oh was t maar weer lente....
    Sorry voor mijngeklaag

  41. #5991

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Eindelijk is de duizeligheid weg kan me weer omdraaien in bed zonder dat de kamer draait
    Maar ik ben hierdoor erg onzeker geworden
    Voel me na deze ziekteperiode wel 10 jaar ouder
    Heb van de hoestbuien gekneusd ribben overgehouden
    En ben nog erg snel moe
    Op dit moment zou ik zeker niet op mijn kleinzoontje kunnen oppassen
    Veel mensen zijn ziek meer dan anders
    Maar iedereen die ook ziek is veel beterschap gewenst

  42. #5992

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    beterschap!!!

  43. #5993

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel mirthe
    Groetjes

Soortgelijke onderwerpen

  1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34
  4. Ik voel me heel erg moe en wil erg lang slapen
    By krekeltje in forum Vermoeidheid
    Reacties: 7
    Laatste Post: 21-08-13, 19:24
  5. Ik voel me slecht
    By leipe in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-03-10, 16:30