Pagina 115 van 120 EersteEerste ... 1565105113114115116117 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.701 tot 5.750 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

  1. #5701

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Christel: Geweldig om te horen hoe het met je gaat...dank je wel....Super dat de teen "goed" staat.... veel sterkte verder...en wat je mannetje betreft...ach als die niet kookt of wil of kan, dan moet het anders!!!! hey lief kalm aan...tofffffffff van je teen, nu de andere voet...och wel zwaar hoor...brrrr..ik vindt je reuze dapper en het moet over een aantal maanden fantastisch zijn als de voetjes weer mooi gestoken kunnen worden in bepaalde schoenen...Hallo mooie voet, dag PIJN....

    Raimun: Wauw wat een ontknoping, maar het is kostbaar dat je kinderen hebt!!! Dank je wel....
    Als ze mij missen, dan ben ik "vissen" schrijf jij.... kijk daar kan ik nou hartelijk om lachen maar vissen geeft rust en het is leuk...fijne dag..

    AnMa: Succes met de Valeriaan ik hoop dat het een beetje aanslaat, het is wel mild, mocht het niet voldoende baten dan misschien toch maar wat chemisch vragen aan ome Dokter... alles zit in ons hoofd de gedachten, de uitvoering, als we dat "niet" veranderen blijven we immer een stresskip....ik ben af en toe ook hyper de pieper....sterkte gewenst, en toch een goede dag....

    Ik had een zwaar hoofd vanmorgen....oorzaak: Rode Wijn.. Nog geen drie grote bellen gedronken maar vergeten er water bij te drinken...ehhh laat naar bed, vroeg op...pffffffffffff ja ik was wakker...hoppa eruit, pil erin sodemieteren en veel water gedronken...koppie onder de kraan en hup naar buiten toe met mijn hondje....pffffffffffff hahahahaha... en de zonnebril op ondanks dat de zon nog niet scheen...het is zoooooo lekker rustig achter mijn vensterglazen...haha....

    het goede nieuws is dat ik gisteren op het einde vd middag mijn auto weer kon ophalen...nieuwe achterruit erin...spiegels klappen weer in, zomerbeurt gehad, auto gewassen...ik moest 150 euro betalen voor de ruit, dat is eigen risico, tja spijtig.. het is niet anders! het was gisteren een hectische dag, maar ik heb mij geen seconde verveelt....pfffffffffffffff Proost: op het Leven!!
    asta la pasta.....Prettige dag allen....Liefs
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  2. #5702
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Merci Elisabeth, bestaat er bij jullie dan geen verzekering tegen glasbreuk ? Hier bij ons wel hoor, carglass, zit bij in mijn verzekering. En ik zal ze nodig hebben want er zijn 2 steentjes in de voorruit gevlogen dus 2 putjes in en 1 in het gezichtsveld dus dat wordt een volledige nieuwe voorruit anders geraak ik volgend jaar in maart niet meer door de technische controle met de wagen. Zal een afspraak maken als mijn dochter op reis is dan kan ik de wagen daar netjes gaan afzetten en dan eens de stad intrekken dus :-).
    Wat heb ik vandaag gedaan ? Heel mijn slot uit mijn achterdeur gehaald, de sleutel was in de cilinder afgebroken, niet leuk natuurlijk, dus mijn broer eens gebeld maar die kreeg de cilinder er niet uit, zat stijfvast. Het is wel een 3punt slot (slot dat op 3 plaatsen vast gaat, onder, boven en in het midden). Dus tussenlat eruit gehaald, cilinder er wel uit gekregen (wel klinken en alles er moeten afhalen) en stuk sleutel er kunnen uitkloppen. Daarna alles weer netjes in elkaar gezet en yes, alles werkt weer. Ik ga mezelf verhuren als "klusjesvrouw" en grof geld verdienen hoor. Niks intelligenter dan een "blondje" ah ha, de schrik van elke vent "blond en intelligent"... Nu nog eventjes de was naar boven dragen die gestreken is, nog wat afwassen en daarna eventjes met mijn been omhoog liggen. Daarna is het weer tijd om eten te gaan halen en te koken :-)
    Leef vandaag, morgen komt wel

  3. #5703

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Christel wat knap dat je dat kan...

  4. #5704

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Heb wel fijn geslapen vannacht en ben wel iets rustiger
    Heb ook nog een kopje kamille thee genomen voor t slapen en zo n valeriaanpilletje
    Weet niet of t daaraan ligt maar voel me wel gewoon beter
    En chemische pillen nee dat nooit meer...begin er nooit meer aan
    Heb 15 jaar pillen geslikt van de dokter en ben nu 8 jaar ervan af dat wil ik zo houden

  5. #5705
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa, bij gebrek aan een klusjesman of klusjeszoon moet ik alles wel uit de kan halen om het zelf te proberen he ? Anders zou het mee heel veel geld kosten en dat heb ik nu ook echt niet te veel. Haal maar eens een stielman in huis en je weet wat je kwijt bent, voor 1 uurtje rekenen ze al minstens 40 euro + verplaatsingskosten, de teller loopt op dus. En ja als je al 6 jaar alleen thuis bent in de week dan leer je echt heel veel hoor. Juist elektriciteit, daar blijf ik af, ja nu wel een zekeringsknop vervangen dat kan ik wel of een lamp uitdraaien dat lukt hoor maar verder blijf ik er liever af, dan bel ik wel een vriend van mijn zoon die het ook wilt komen doen tegen 's avonds "lekker eten". Dus ik kook, hij doet het klusje en daarna blijft hij hier lekker eten, hij is blij en ik ben ook blij dat mijn werk gedaan is. Ja, ik moet nog iemand vinden om een andere kachel te komen plaatsen, dat kan ik ook niet, een ander gasfornuis zou nog wel lukken, maar een kachel ? Nee daar blijf ik af, te gevaarlijk.
    Maar ik heb bij de NMBS ook wel een redelijk technische job gedaan, zou dat er voor iets tussen zitten ? Denk het wel hoor en ik vond het nog leuk ook.
    Leef vandaag, morgen komt wel

  6. #5706

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hoi Meiden...Christel en AnMa:......heel knap gedaan hoor Christel met dat cilinderslot...ik doe dat soort dingen nooit, maar interessant is het wel...maar bij een huurhuis roep ik dan de hulp in van de technici want ook deze mensen moeten werk houden anders worden ze ontslagen!!! wel super handig dat je zoveel kan!!!! ..wel opletten met uw voet/teen dat er niets op valt of dat je ergens tegen aan stoot he? of is het goed beschermd met verband ofzo?
    Carglass...ja dat zit ook in mijn verzekering maar je hebt dus een eigen risico van 150 euro, ongeacht hoe ik verzekerd ben...tjaaaaaaaaaaaa dat heb ik gisteren nog speciaal gevraagd....

    ik was woest want de verzekering bleek helemaal niet te kloppen...mijn nieuwe auto zat niet in het systeem al die maanden, stelltje randdebielen, ik was heeeeeeeeeeeeel boos....ik had 2 auto's in de verzekering, de oude deels verbrandde auto en alvast de nieuwe Seat...en daarna ging er wat mis, men denkt niet na...dus nu gaan ze ook nog mijn allrisk verzekering terugvorderen van drie maanden geleden..haha ja dat kan niet anders dat begrijp ik!!!!...ik heb het niet in de gaten gehad, ik ging ervan uit dat het goed kwam....dus heb ik afgelopen zaterdag wel enigszins getierd (boos doen, verontwaardigd zijn)..maandag hadden ze 2x de voice mail ingesproken met excuus en ik krijg een cadeaubon om het leed te verzachten...pfffffffffffff en zo is er altijd wat....
    vandaag moet ik 80 min in de tandarts stoel liggen....ik wist niet dat het zulk mooi weer zou worden, maar goed, we gaan er heen!!! mijn tanden laten verfraaien....verder gaat het goed met mij, ik ben gistermiddag heerlijk gaan wandelen in het bos want vandaag en morgen is daar geen tijd meer voor!

    AnMa: Allez als je 15 jaar al dat soort medicatie hebt geslikt dan kan ik begrijpen dat je het nu niet meer wilt hebben....dan maar andere middelen...kamille is overal goed voor...er bestaan ook nog druppels voor het slapen gaan van Dr Vogel...
    ik pak eens even het boekje erbij...momentje......................................................b en ik weer....er is Avena Sativa complex, dit versterkt het zenuwstelsel, kalmeert en ontspant, en verlengt de slaaptijd...er zit haver in en ginseng, en ignatiastruik.....te gebruiken bij: angst, nervositeit, zwakke zenuwen, slapeloosheid, bedplassen, tremor bij ouderen (trillen en beven) en bij ontwenning van tabaks en druggebruik....nou dat is nogal wat....ik zie nog een oud flesje in mijn kast staan toen ik net wat opzocht.... dan hebben we nog de Dormeasan dit is bij in en doorslaapproblemen...hier zit in: haver, hop, citroenmelisse, vleeskleurige passiebloem en valeriaan...citroen kalmeert en werkt krampopheffend, de passiebloem ontspant, en de valeriaan werkt kalmerend op het centrale zenuwstelsel....nu ik dit zo opzoek kom ik zelf weer op ideen...mooi....

    ik zie hoelaat het is, ik ga er vandoor en tot laters....succes AnMa met alles.....

    fijne zonnige dag voor allen....Liefs van Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #5707

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hoi elisabeth
    Ja dormeasan gebruik ik ook weleens maar de tabletten kan ik moeilijk doorslikken zijn stroef aan de buitenkant lukt me wel met lauw water
    Geloof dat er ook druppels van zijn
    Maar ik dacht de valeriaan van kruidvat eens te proberen zijn ook 10 euro goedkoper ....
    De eerste 2 x heb ik dus alleen 1 tje s avonds voor bedtijd genomen er staat 3 pdag.
    Maar ik ben al geholpen met de 1 savonds en tot nu toe geen rare bijwerkingen gemerkt wel ben ik iets rustiger
    Ben alleen niet van plan er een gewoonte van te maken hoor even de eerste paar dagen nog wel
    Maar bedankt voor alle info

  8. #5708

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo AnMa....oke ik begrijp het....druppels zijn er ook maar dat begreep je al...als jij je prima kunt redden met normale Valeriaan dan is dat prima opgelost!!! fijn voor je en inderdaad een stukje goedkoper....
    ook ik wordt wat rustiger en dat komt door mijn doen en laten....

    ten eerste "probeer" ik meer tijd voor mijzelf te nemen en minder verplichtingen aan te gaan!
    gisteravond al zappende voor de tv hoorde ik een man zeggen die in het buitenland woont ( daar waar de paarden galopperen en je de sjamaan klanken af en toe hoort als een ritueel ergens in de verte en dichterbij) tegen een verslaggever die de halve wereld afreist..." dat hij moet Leven in het hier en nu" , en dat hij zich moet afschermen van de dagelijkse informatiestroom wat wij allemaal binnen krijgen op welke manier dan ook....ik denk dan aan: via de tv, je kinderen, de buren, je vrienden, via bladen of wat dan ook....ik vond het een heel wijs gezegde en ga het onmiddellijk toepassen...ook ik hoor teveel en wil van alles doen voor anderen, kortom ik krijg veel te veel prikkels binnen...ik ga er aan werken, het klonk zo goed! luister naar de wind als die ruist door de bomen, let op de natuurlijk dingen en ik hoef niet altijd te weten hoe het is met de vriend van een vriend, we krijgen ongemerkt veel ellende binnen in ons gevoel...bv eergisteren belde een vriend die schuin tegenover mij woont en sprak de voice mail in...er was een ambulance en politie gearriveerd bij onze flat, wat was er aan de hand...ik schreef hem de volgende dag terug dat ik dat niet allemaal meer wilde weten!!!! de politie is er om de deur in te slaan/trappen en de ambulance is er om iemand bij te staan die de voordeur niet meer kan opendoen... dat maakte ik een tijdje geleden mee hier in de flat, ik hoef niet alles meer te weten, ik krijg er onrust van....punt....dus het gezegde van deze wijze man uit een land waar ik nog nooit van had gehoord zal ik trachten in praktijk te brengen...MOOI....

    Ik wens jullie een fijne en goede dag toe.... Warme groeten van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  9. #5709

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo Ik surf hier even voorbij...niemand gezien....hier is alles oke op de basis..het is zondag en het zeikt de lucht uit, wat een regen! heerlijk voor de bomen en de natuur....de herfst doet zijn intrede, de warmte laten we langzaam achter ons....'s avonds is het al vroeger donker en over een maandje gaan de klokken weer een uurtje terug...ik moet er aan wennen, dat weer wel....

    gistermiddag ben ik fijn gaan wandelen met mijn hondje in een prachtig park...op de terugweg naar huis in de auto brandde er plotseling een lampje op het dashbord...och jee.. wat nu weer!!!...thuis opgezocht wat het betekende en meteen de garage gebeld....maandagochtend gaan ze de motor nakijken, want ja als er lampjes brandden dan moet je voorzichtig zijn...ben ik blij dat ik nog t/m oktober garantie heb op deze auto...och ja en de Bank heeft ook excuses aangeboden voor het feit dat ze mijn auto "niet" verzekerd hadden....foutje.... dus kreeg ik een cadeau kaart waar ik zelf iets mag uitzoeken uit een boekje...ik zit hier niet op te wachten en had het fijner gevonden als ze nog iets serieuzer naar mij toe waren geweest...als ik met iemand bespreek dat ze mij afgelopen dinsdag gaan bellen en dat doen ze "niet" dan word ik kwaad, en toen moest ik als nog hun dure service nummer bellen....dat vindt ik dus "absoluut" geen service!!!

    nou lieve vrienden, ik wens jullie een goede zondag toe....beterschap met de koude voeten en handen etc....(grapje) heb het fijn heb het goed...ik voel mij echt een sukkel omdat ik hier zo alleen zit te schrijven... Liefssssss
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  10. #5710
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hallo surfer...
    ik zag je op de basis voorbij snorren ....

    Wel , ik voel met je mee wat die auto betreft ...'t is 'n leuk ding maar owee als er iets hapert hé
    'n opdoefer van jewelste is het ..
    Hopelijk gaan ze dat met jouw verzekering nog in orde maken !! Niet opgeven hé !!

    Leven in het hier en nu !!...dat is de uitdaging !!!
    Met je aandacht ..gedachten en je bewustzijn in het "" hier "" en ""nu "" leven .. vraagt vooral je daarin te "oefenen" !!
    Meestal schieten er zovele gedachten door ons brein ,
    die ons het " hier " en het " nu " effe ( of langer ) doen vergeten of er zelfs helemaal van weghouden !!!!
    De informatiestroom voedt die gedachten ..tot op zekere hoogte kan je je wel afschermen alhoewel je er niet omheen kan !
    Tv kan je afzetten !! ..maar familie..vrienden..kennissen..dagelijkse nodige contakten ...enz.kan je niet zomaar opzij schuiven .
    Je kan wel leren die informatie in banen te leiden zodat je kan beslissen waarmee je iets doet en wat je horizotaal klasseert !!

    Als je ( 'n tijdje ) alle gedachten uit je hoofd kan zetten en je " ziet "en "voelt " !!
    de "pracht van de natuur " in dat park waar jij wandelde !! ..
    ben je goed op weg ...dat is 'n oefening die je langzaam moet opbouwen !!!
    ...gedachten zijn nu eenmaal "" zéér "" hardnekkig ....!!

    Hier schrijven is 'n uitlaatklep voor jou ...ten slotte :: "" wie schrijft die blijft ""

    ps.
    voor de geitenwollesokken etc... is het nog 'n beetje te vroeg !!! (( hoop ik toch )
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  11. #5711

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ha die Raimun...hartstikke leuk dat je reageert...dank je wel....ik probeer mij echt bezig te houden met het "hier en nu"....ik heb het vaker gezegd maar nu kom ik echt op voor mijn eigen belangen en ik voel dat ik daar rustiger door wordt en ik houd mij niet bezig met het feit wat "andere mensen" hier van denken...het schrijven hier verlicht mij altijd omdat ik erg houd van schrijven uit de losse pols, soms serieus, soms bedachtzaam en ik put uit een grote bron van eigen ervaringen! het is precies zoals je het omschrijft dat besef ik heel goed, ik werd zo hyper en druk dat mijn arts mij maande tot meer tijd te nemen voor mijzelf en dat gaat momenteel redelijk goed...iets wat je heel lang altijd vanzelfsprekend vind leer je nooit in 1x af, maar de tijd zal mij leren hoe ik er "anders" mee om moet gaan....ik voel mij sterk maar ik ben er nog niet.....

    met de auto gaat het goed....weer een mooie schone achterruit erin.....vanmorgen ben ik naar de garage geweest waar ze de boel gecontroleerd hebben en konden daarna het lampje resetten...alles in orde!!!! wat de verzekering betreft...ik ben Allrisk verzekerd maar alles stond goed op papier, ik had tijdelijk 2 auto's in de verzekering en daarna ging het mis toen een andere afdeling dat moest invoeren....ze keken niet verder dan hun neus lang is....dus een achterstallige rekening van 3 maanden komt eraan!!! Bedankt...ik heb goed gemopperd, en nu laat ik het los...we moeten verder maar "dom" vond ik het wel....

    Raimun...dank voor je mail hierboven....

    fijne avond....Groetjes van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  12. #5712

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    We hadden het hondje te logeren
    Dochter had n uitstapje en anders moest de wel 3 x op en neer rijden en nog werken
    Dus kon t hondje beter blijven slapen het ging goed ze was maar heel even stout toen ze mijn breiwerk probeerde te pakken maar ik was haar voor
    We gingen nog even naar de rommelmarkt en daar heb ik een knorretje gekocht klein roze poppetje maar heel lief om te zien
    Moet toch wel wat spulletjes hebben om de logeerkamer v d baby die op komst is in te richten
    Mijn vriendin zei tegen me heb jij al n logeerbedje en spulletjes?
    Had ik dus niet had ik helemaal niet aan gedacht
    Dus erg dom van mij
    Maar ik zei tegen haar als ik raad nodig heb bel ik je nog want zo te zien ben ik er niet goed op voorbereid
    Wel dat dochter alles heeft houd ik wel in de gaten maar oma. ...en. Opa. Wij dus. Zullen ook wel voorbereid moeten zijn
    Ben er ook al zo lang uit ze moet nog 3 dagen werken en dan heeft ze verlof
    Dan ga ik nog wel even helpen om t huis schoon te maken enz.
    Maar het wordt vast een leuke maar drukke tijd
    Groetjes
    Wie er tips heeft voormas. Oma en opa s. Mag ze zeggen

  13. #5713

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    De kunstmarkt was vanwege het slechte weer afgelast, s'morgens om 7.15 uur werd ik gebeld door de organisatie. Echt balen op dat moment. Had er erg veel voorbereiding aan gehad, nota bene bleek het weer prima te zijn. Maar dat terzijde. Dus ik voelde mij zondag behoorlijk teleurgesteld.
    Daarna heb ik mij weer opgepakt en ging ik maar een ander karweitje doen, een gordijn voor mijn atelier maken. Dat is goed gelukt, en daar ben ik dan ook weer tevreden over.
    Gisterenochtend werden we gebeld dat het niet goed ging met schoonmoeder, ze is flink ziek, koorts. Het is weer afwachten.
    @ Elisabeth, wat zijn het toch een mutsen bij de verzekering. Ik kan wel begrijpen dat je even je af moest reageren. Gelukkig is de ruit weer hersteld, heb jij je vertrouwde auto weer en kun je er weer op los scheuren. (niet te hard, ha,ha)
    @ Anma, oma worden, wat een geschenk. Mijn tip is er maar een; Ervan genieten. Mocht mij iets anders te binnen schieten laat ik het zeker weten.
    @ Christel, dat gaat daar tekeer in huis alsof het niks is. Ik stel mij zo voor, dat jij als een tornado het huis door gaat. Wel een uitkomst dat jij zo handig bent.
    @ Raimun, jij bent ook weer lekker bezig heb ik gezien, en dan met name met de spreekwoorden.
    Ik ga mezelf weer eens nuttig maken, de lessen zijn weer gestart.
    Iedereen een hele fijne dag.

  14. #5714
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Anma............
    Veel voorbereiding heb je niet nodig ...het gebeurt gewoon..van de ene dag op de andere zijn jullie oma en opa
    (( blijf niet te lang stilstaan bij die woorden !!, want dan voel je de jaren !! ))

    De eerste maanden zie je die kleine gewoon vooruitgaan ..maak jij ( jullie ) allerhande gekke geluidjes en gebaren ,
    om de aandacht maar te krijgen .;enz...

    Stilaan weet ie dan wanneer ie bij oma en opa is !!..waarvan hij/zij natuurlijk handig gebruik maakt !!
    Daar mag ie meestal meer dan bij mamma en papa !! ...je vraagt je af hoe die kleintjes dat weten hé !!

    Spulletjes , liefst niet teveel aanschaffen ...die hebben ze binnen de kortste keren in overvloed !!
    Meestal zoveel , dat het op 'n echte verhuis lijkt als ie effe op bezoek komt ..

    Alles bij elkaar is het 'n fantastische ervaring ..en wordt je meteen weer jaren jonger

    grts..van 'n zesvoudig ervaringsdeskundige
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  15. #5715

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    @ Raimun, mooi stukje heb je geschreven.
    @ Elisabeth, ik vergeet nog wat. Wat betreft mindfulness, want dat is wat heel goed is voor jou, meer in het hier en nu leven. Als ik je een goede tip kan geven. Nooit denken, dat leer ik niet. Je kunt op elk moment weer opnieuw beginnen. Op de cursus zeiden ze: als je afdwaalt met je gedachten, en je realiseert je dat, (wat heel normaal is, en wat iedereen doet) dan op een vriendelijke manier weer terugkomen erop. Dus jezelf niet veroordelen daarover.
    Stel je verbeeld je dat je langs het strand loopt, en na enige tijd ben je afgedwaald met je gedachten. Je realiseert je dat (helemaal niet erg) en je keert weer terug bij het begin.
    Het werkt echt. Je zult merken dat je er op den duur kalmer van wordt, omdat je minder maalt. Succes Elisabeth, je kunt het.

  16. #5716

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Jolanda, wat vreselijk jammer van die kunstmarkt, je leeft er gewoon naar toe en op het laatste moment wordt dat beslist...heel moeilijk...'s morgens kan het de lucht uit regenen en een paar uur later kan de zon weer schijnen... ik voel met je mee, toch goed dat je weer wat anders ging doen...sterkte voor je schoonmoeder...dank voor je tips... ik probeer mij te concentreren!!!

    AnMa: Oma worden moet geweldig zijn....je hebt geen verantwoording zoals je voor je eigen kinderen hebt gehad, daarom mogen kleinkinderen in de "meeste" gevallen meer doen...en wat speeltjes betreft...mijn moeder heeft altijd veel gehad voor kinderen en nog steeds, en ik eigenlijk ook!!!...andere dingen bij opa en oma is soms interessanter dan in eigen huis...het is hetzelfde als je bij iemand anders mag eten tussen de middag als kind, de boterham smaakte daar nog lekkerder.....succes voor je dochter en jij die helpt met het huis schoonmaken en een eigen kinderkamertje inrichten ...geweldig, zo kostbaar, dus gewoon maar genieten van elke dag die je mee maakt met je zwangere dochter...een geschenk he? ..

    Raimun: ook JIJ weet hoe het voelt, kinderen/kleinkinderen maar iets aanschaffen is per definitie heeeeeeel leuk, maar vrouwen zijn daar misschien een tikkie erger in? alhoewel mijn jongste broer.....hahahahahaha...fijne dag....

    hier gaat alles goed...gisteren met mijn tante wederom naar het ziekenhuis geweest en we hadden 2 afspraken...een prachtig mooi ziekenhuis maar het leeft nog niet, het is nog te steriel, ik houd van wat oudere bende.... nadien wilde ze graag ergens koffie drinken en zijn we naar van der Valk gegaan, daar kun je heerlijk zitten...toen schoof ze een envelop naar mij toe....pas toen ze even het sanitair ging bezoeken keek ik erin....een prachtige kaart met een paar lieve woorden en geld!...de kaart met woorden waren genoeg geweest maar uiteraard ben ik dankbaar en om "haar" te plezieren en heb ik het in ontvangst genomen...moeilijk....pffffffffffffff misschien kom ik er wel een mooie armband voor, voorlopig maar in de kast laten liggen want ik heb nog wel meer wensen, en je kunt het maar 1x uitgeven toch? toch hebben we het gezellig gehad, ondanks dat ik haar laatst een lange brief heb geschreven want toen gebeurden er dingen die mij deden ontploffen, en ja dan is het "bingo" dan kruip ik achter mijn pc en probeer alles zo goed mogelijk te verwoorden zodat ze begrijpt wat ik bedoel....terwijl ik dit schrijf hoor ik een mooi nummer op de radio en dat doet mij denken aan lange tijd geleden...het was een jazz balletnummer waarop ik moest dansen...en herhalen etc, totdat we het onder de knie hadden!!!...prachtige herinnering... en och mijn auto, ik moet weer naar de garage want het lampje brandt weer!!!! ach jammer....dat heeft te maken met de lapda/lamba? sonde meen ik, ik zal het verkeerd schrijven...ik moet er weer heen dus, ...oke pfffffffff dat gaan we dus deze week doen..auto's zijn prachtige dingen maar alles moet werken en helemaal met al die technische apparatuur erin...soms moeten dingen gereset worden en hoppa dan kun je de garage weer uitrijden, maar enfin, tijd om mij naar de douche te begeven....
    prettige dag allen met minder regen vandaag...(hoop ik)

    Warme groeten van Elisa.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  17. #5717

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Voel me wel uitgerust
    Heb nu bijna een week s avonds een valeriaantabletje van kruidvat genomen en erg lekker geslapen
    Wel n keer wakker om naar het toilet te gaan maar daarna gelijk weer verder slapen dat was lang niet gebeurd
    Maar nu ga ik er toch mee stoppen ben nl erg bang om er verslaafd aan te raken. Misschien kan dat wel
    Ben benieuwd hoe ik dan de komende nacht slaap zonder dat tabletje
    Er staat 3 x per dag 1 tabletje maar ik heb t alleen s avonds genomen 1 tje een half uur voor bedtijd

  18. #5718

    Cool Re: Vandaag voel ik me?

    Wie schrijft die blijft, het is wel heel gezellig jouw stukjes te lezen Elisabeth.
    Wat leuk dat jou tante je een mooie kaart en geld gegeven heeft. Het mag duidelijk zijn dat ze jouw oprechte zorgen voor haar heel erg waardeert.
    Een nieuw ziekenhuis, dat is altijd weer wennen. Heette dat vroeger niet De Weezenlanden? Of was het nou het Sophia? (geheugen is ook zowat, ha,ha)
    Ik kan merken dat het een stuk kouder is, de huismussen zijn aan het steggelen bij de voerplaats. Ik vlieg van de hak op de tak, werd afgeleid.
    Autokosten kunnen aardig oplopen, als er regelmatig wat aan is. Hopelijk ben jij even gevrijwaard van rompslomp met je auto. Veel dingen zijn inderdaad elektronisch aangestuurd, ik heb daar ook geen verstand van. Vorige week kwam de monteur voor de televisie, die had geen beeld meer maar wel geluid. Als je de binnenkant daarvan ziet, weet je ook niet wat je ziet. Gelukkig was het euvel zo verholpen. Een complete plaat vervangen. (gelukkig hadden we nog garantie)
    Ik zei al voor de grap, het lijkt wel op vroeger, een hoorspel. (geen beeld, wel geluid)
    Elisabeth, geniet van de dag, en blijf jij maar lekker schrijven.
    @ Anma, je krijgt hier al heel veel goede tips. Ik weet niet of je van foto's maken houd, maar weet je wat ook leuk is? Als de kleine er straks is? Een foto alleen van haar handje maken met een grote mensenvinger. Of met haar voetjes, is leuk. Ik maakte ieder jaar bij de kerstboom een foto. Leuk als je dat ziet naar verloop van tijd. En een foto van de bolle buik van je dochter, ook heel leuk. Als je een beetje creatief bent, heb je zelf ook al vast heel veel bedacht. Heerlijk toch?
    Gisteren weer begonnen met de schilderles, iedereen had er weer veel zin in. Het was gezellig.
    Fijne dag iedereen.

  19. #5719

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Jolanda: wat heerlijk dat de tv het weer doet...tegenwoordig laten de mensen eerder weer spullen repareren ipv wegdonderen, dat is soms een overvloed van geld hebben...ook schoenen repareren is niets mis mee en kleding wat langer mee doen dan sommigen gewenst zijn, maar ik dwaal af......een apparaat moet het wel doen in huis, dus fijn dat het nu weer goed is!!! je had nog garantie, gelukkig maar, veel kijkplezier maar weer.....

    ook ik heb nog garantie op de auto...pfff fijn hoor....ik ging gister naar de garage toe en nu vinden ze dat er een nieuw onderdeel moet komen wat het oude vervangt zodat er geen lampjes meer gaan branden, en dat valt allemaal nog onder de garantie dus dat is top...maandagochtend zorg ik dat ik in de garage zit!!! ...krant en boekje mee en dan kan ik mij vermaken totdat de auto klaar is...dat duurt minstens een uurtje maar die tijd zit ik wel uit, vriendelijk personeel, goede services en mijn oogjes kunnen dan kijken naar alle mooie bolides die er staan, ik zit er middenin, super toch?
    Ziekenhuis: Weezenlanden en Sophia zijn nu samen gegaan....

    hier alles oke...gistermiddag ben ik fijn gaan wandelen maar toen we er aan kwamen hoosde het gigantisch dus we hebben gewacht totdat het bijna ophield... Bhody zag er zo gasterig (smerig) uit na thuiskomst dat ik het babybadje vulde met wat water zodat ik zijn buik en poten kon schoonwassen....hij protesteert en ik ben een beetje streng...hahaha...maar het is gelukt...

    tot slot wens ik jullie allen een goede gezellige en knusse dag toe...

    AnMa: ik denk niet verslaafd kunt raken aan de hoeveelheden van valeriaan die "jij" inneemt, ik zou ze gewoon nog een tijdje doorslikken, het is juist fantastisch als je goed kunt slapen, dan heb je overdag meer energie om alles te doen wat je graag wilt!!! succes ermee en denk er over na....uiteraard begrijp ik jou terughoudendheid wat medicijnen betreft....daggggggg

    Tot slot wil ik iedereen die onze Sietske kent de hartelijke groeten overbrengen namens haar...het gaat goed met haar...Toppie dus... tot horens....
    Liefs van mij...Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  20. #5720

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Gelukkig weer n beetje rustig nu
    Had vorige week plotseling oogklachten
    Flitsen voor mijn oog die bleven de hele nacht ik kon niet slapen was erg bang het was geen migraine dat zag er heel anders uit
    Toen heb ik de huisarts gebeld die heeft me doorgestuurd naar de oogarts
    Ik dacht dat ik n hersen attack had dus vond het vreemd naar de oogarts te moeten
    Maar hij is de arts dus ik deed maar wat hij zei
    Het blijkt te zijn GLASVOCHTLOSLATING Daar heb ik dus nog nooit van gehoord. Verouderingsklachten van het oog
    Ik ken werkelijk niemand die er ook van gehoord heeft
    Het duurt n paar weken voor het weg gaat
    Anders moet ik terugkomen
    Ook mijn oren uitgespoten daar zou ik duizeligheidsklachten van hebben gehad dus ik hoop dat dat wegblijft tot nu toe niks meer gemerkt
    Maar van dit alles word ik heel erg onzeker en toch ook weer angstig
    Hoop nu maar dat alles snel weer normaal wordt met mijn oog
    Wie er meer van weet zou ik willen vragen wat men ervan weet en hoe hun ervaring is om ermee om te gaan
    Groetjes

  21. #5721

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel voor alle reacties op het oma vraagje
    Voel me iets rustiger mijn oog lijkt wat minder te worden de flitsen maar het blijft beangstigend
    Ook dit gaat voorbij zullen we maar geloven
    Fijn genieten van het mooie weer wat we nog te goed hadden
    Vannacht wel sokken aangedaan had al koude voeten ...dat kan wat worden

  22. #5722

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Lieve AnMa: Ik kan nog steeds niet normaal inloggen maar ik kan wel iets typen merk ik, maar ik kan niet op de knop drukken om iemand te bedanken voor zijn of haar verhaaltje...en ik heb nog geen tijd gehad om hier verder naar te kijken want ik ben te druk!

    Verschrikkelijk wat jij voelt hoe je omschrijft van je oog....ik hoop dat dit binnenkort snel mag verdwijnen..kreeg je er nog medicijnen voor of oogdruppels of anders???? en ja ik zou ook bezorgd zijn, het is wel je zicht op alles he? houd moed lieverd...
    weer wat geleerd...."Glasvochtloslating" nooit van gehoord....

    mijn enige ervaring is van jaren geleden toen ik nog bij de Bank werkte...ik kreeg allemaal flitsen voor mijn ogen en zag allerlei kleuren...ook had ik enorme hoofdpijnen...ik dacht dat ik langzaam blind ging worden...heel angstig! later ben ik naar de huisarts gegaan en kreeg ik er medicijnen voor die niet hielpen...daarna weer ellende en toen kreeg ik goed medicijnen voor mijn "migraine" zoals ze dat noemen...tegenwoordig heb ik nog wel eens last van flitsen, dus ik houd het in de gaten, dank voor je bericht aan ons...

    Oren: in je oren zit ons evenwichtsorgaan dat kan er voor zorgen dat we duizelig kunnen worden, dus voorzichtig opstaan en langzaam bukken als je iets van de grond moet oppakken! ik heb in het verleden regelmatig mijn oren laten uitspuiten zelfs in het buitenland...als ik met het vliegtuig ging reizen dan diende ik vlak voor het opstijgen neusdruppels in zodat er niet teveel druk op mijn oren komt te staan! dit helpt mij goed...en als tip van mijn zusje die aan 1 oor doof is gebruik ik vette watten als ik mijn haren ga wassen onder de douche...dit zijn "niet" de zigzagwatten die je overal kunt kopen, dit is wat anders....niet iedereen heeft dit maar sommige Etos winkels wel....het is ook iets geliger van kleur...ik pak een klein propje watten en dat doe ik aan weerskanten in mijn oren..het helpt goed, dat neemt niet weg dat je niets kunt krijgen aan je oren...ik wens je sterkte met alles...

    Prettig weekend AnMa en sterkte met en "voor" je dochter....dag aanstaande oma/grootmoeder...mooi he?

    Liefs van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  23. #5723

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Raimun...ik zag in een flits iets staan van "inloggen" maar toen ik het wilde lezen kwam dit scherm tevoorschijn...hopelijk kan ik het later nog een keer lezen...gelukkig kan ik iets schrijven...alvast dank voor de moeite....lief van je...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  24. #5724

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    De tijden vliegen en ik heb jullie al enige tijd niet meer goed kunnen volgen doordat mijn beveiliging AVG dit item blokkeerde...ik maakte na enige tijd protest hiervan in de Nederlandse taal en kreeg een Engels antwoord terug...zo ingewikkeld ik begreep er geen bal van en was eigenlijk woest!!! grrr als het nog langer had geduurd dan had ik die beveiliging eraf gedonderd maar op 1 of andere miraculeuze wijze kan ik nu weer wat typen, verder is het nog niet in orde, want als ik normaal inlog met mijn gegevens dan krijg ik dit scherm en kan niemand bedanken voor zijn of haar bericht/verhaal....ff geduld nog.....

    vorige week dinsdag werd mijn mams 80 jaar...aangezien mijn broer niet meer leeft houden mijn ouders geen uitbundige feestjes...het is normaal/ingetogen maar een ieder is welkom! de dag ernaar 18 september belde mijn buurman van 10 hoog en goede vriend mij 's avonds laat op en hij klonk niet goed....ik snelde er heen en zag ik een ingestorte man liggen achter de voordeur....nog geen uur later lag hij in het ziekenhuis...een herseninfarct en eenzijdig aan de linkerzijde verlamd!!! zeer tragisch.....aangezien er niemand de eerste dagen voor hem zorgde probeer ik dat te doen...ik ken immers het klappen van de zweep zoals met mijn tante...en wederom draaf ik naar het ziekenhuis toe en leer er nieuwe mensen kennen.... ook zie ik bekende vrijwilligers beneden in de aankomsthal van het nieuwe Ziekenhuis (ISALA) waaronder een buurman uit de flat en een oud collega van ABN AMRO....fijn om bekenden te zien...en zo ben je weer volop mantelzorger en komt alles op je pad....ik schuw het niet, ik help waar ik kan, maar vandaag neem ik rust....ik wil nog zoveel doen maar ik maak "vandaag" ruimte voor mijzelf, althans dat probeer ik te doen...ik moet de douche nog induiken maar ik kom tot rust achter de pc...ik kon mijn bedje niet uit komen...de hond ging laat naar buiten met mij en mijn zus gaat verhuizen en die ga ik maandag de hele dag helpen! Bhody mag dan naar een andere buurman toe...heel tof.... en zo gebeurd er elke dag wel iets, vannacht maalde mijn hoofd, ik kon niet slapen en dacht aan de wijze tips van Jolanda....teruggaan naar de plek war je begon...moeilijk maar met volharding is het te leren...ook al ben ik soms een kluns met dingen, ik sta er wel voor open, dus lig ik denkbeeldig onder een palmboom, even later ren ik alweer over het strand, dan tracht ik weer terug te komen met mijn gedachten naar de palmboom...hahahahaha...dank je Jolanda....de zon schijnt dus ik moet zorgen dat ik daar wat van mee krijg vandaag!
    verder hoop ik dat het met jullie redelijk mag gaan...niet al teveel sores en ellende en pijn of verdriet om andere dingen....
    fijne en goede zaterdag gewenst... Liefs van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  25. #5725

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel voor je antwoord elisabeth
    Ja het knopje om te bedanken werkt bij mij ook niet
    Het is al wat minder mijn oog maar nog niet helemaal weg
    Er is geen behandeling voorngeen medicijnen of druppels
    Alleen als t erger wordt als je netvlies ook los scheurt dan kan dat gelaserd worden geloof ik
    Maar dat is iets heel anders
    Tja het zal wel overgaan hoop ik dan maar
    Alleen zoiets raars dat ik er nog nooit van gehoord heb en ook niemand ken die het weet wat het is
    Geef mijn huisarts een pluim dat die me naar de oogarts stuurde gelijk uitslag ook dezelfde dag
    Ook dit gaat weer voorbij....
    Fijne dag nog groetjes

  26. #5726

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik vindt het buitengewoon vreemd wat hier allemaal veranderd is op Nationaal Gezondheidsnieuws... niet goed!!!

    Ik voel mij heel erg verdrietig vandaag....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  27. #5727

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Elisabeth wat jammer nu dat je zo verdrietig bent
    Je troost altijd iedereen en geeft hen weer moed met je leuke verhalen en antwoorden
    Ook jij maakt heel wat mee als ik het allemaal zo lees
    Ik vind je een sterke vrouw en ja ook sterke vrouwen hebben weleens verdriet
    Daarom wil ik je zeggen dat ik aan je denk en je hierbij veel sterkte wens en ook dit verdriet gaat weer voorbij moet je maar denken
    Groetjes en beste wensen van mij anMa

  28. #5728
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Voor iedereen die het nodig heeft en wil ontvangen; ik geef jullie een dikke knuffel!

    Ik voel me prima, ik heb heel veel dingen meegemaakt/gedaan/beleefd dus ben alweer te lang afwezig geweest... zal ook wel weinig aanwezig zijn want moet nog allemaal dingen regelen voor mijn nieuwe leventje, maar ben jullie (do, christel, anma, elisa, suske, babs, raimun en andere lieverds) niet vergeten hoor
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  29. #5729
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank u iedereen en Luus succes met je nieuwe leventje. Ben hier ook een tijdje niet verschenen, heb 2 hallux valgussen laten opereren aan mijn 2 dikke tenen van mijn 2 voeten met 5 weken verschil. Ben blij dat ik het laten doen heb, heb niet echt veel pijn gehad, van mijn linkse bijna niks gevoeld door het kuitblok dat ze me gegeven hadden en heel lang geduurd heeft eer het uitgewerkt was. Mijn rechtse was veel sneller wakker, mijn voet he maar echt kruipen van de pijn heb ik nu ook niet echt gedaan. Denk dat mijn pijngrens redelijk hoog ligt, ook niet altijd hoor.
    Veel gaan wandelen heb ik de laatste tijd dus niet gedaan. Gaat nog niet echt goed, ja de rechtse is nog geen 2 weken geleden gedaan, normaal dat ik nog niet kan stappen. Maandag mogen uit de rechtse ook de draadjes, zal blij zijn want die zijn vervelend en binnen en week of 3 daarna zullen ze er ook het pinnetje uithalen dat er nu in zit.
    De tijd van rokjes en kleedjes is nu toch bijna achter de rug dus kan ik stoere bottinnen dragen onder mijn jeansbroeken. En hopelijk volgend jaar normale schoenen die geen koei te breedt zijn aan mijn voeten of te groot omdat er anders mijn knobbels niet ingingen.
    Blijkbaar kan je hier niet meer bedanken, dat is echt spijtig en er komen nog heel weinig reacties piepen, iedereen al in winterslaap zeker ?
    Nog een fijne avond iedereen
    Leef vandaag, morgen komt wel

  30. #5730

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Morge Allen.....

    Wakker worden allemaal, waar zijn jullie? kom gauw terug als jullie even de tijd weer kunnen vinden, we hadden zo'n hechte club....

    AnMa: Dank voor je lieve woorden, die kan ik altijd gebruiken want er gebeurd soms heel veel in mijn leventje...dikke knuffel voor jou wat geweldig dat jou huisarts je meteen doorstuurde naar de oogarts en dat het nu iets beter "lijkt" te gaan...hopelijk zet dit door...hoe gaat het met je dochter en de zwangerschap in deze laatste weken? spannend hoor...sterkte ermee, is je kinderkamertje (als trotse oma) een beetje op orde? ik hoor het nog wel een keertje...

    Luuss: Hallo lieffie, wat fijn om even wat van je te horen, en ja de knuffel kunnen we gebruiken hoor... succes met alles wat je nog gaat en doen moet om je Leven anders te gaan beleven!!! geniet ervan...ik ben wel benieuwd eigenlijk, woon je niet meer thuis? maar je bent druk, dus zet hem op!!! Liefs...

    Christel: Potdikke meid ben je inmiddels al 2x geopereerd? wauw, ik vindt het fijn om te horen dat je de pijn aan kon, maar het is natuurlijk wel moeilijk om zo kalm aan te moeten doen...weer onder narcose en weer revalideren op je voeten is geen kleinigheid...wat heerlijk dat het achter de rug is...ik hoop dat je binnenkort weer beter kan stappen met je voeten en dat je schoenen niet meer knellen....de mensen zijn inderdaad enorm afwezig hier maar ik begrijp wel dat iedereen druk is met het gezin of werk of op een andere manier.....toch fijn om ook van jou te horen hoe het met je gaat...dank je wel ....heel veel beterschap verder en geniet van je mooie tenen aan je voeten die nu weer rechter zijn gemaakt...pffffffffffff wat een gedoe he? Liefs....

    Prettige dag allemaal....Raimun, Neetje, Suske, Sietske, Jolanda, AnMa, Dodito,Christel, Luuss, en alle anderen die ik al even uit het oog ben verloren hier op de site...spring in het veld Dolfijntje... en anderen....
    Veel liefs van mij...Elisabeth...

    ps: willen jullie misschien ook wat op de site zetten in het desbetreffende topic van je mening over de site van Gezondheidsnieuws!!!!!
    "IK" mis hier de BEDANK KNOP!!!! tot gauw....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  31. #5731

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vorige week bloed laten prikken controle suiker. Cholesterol en nierfunctie
    Dat was al 3 jaar geleden dus omdat ik de laatste tijd weer erg vaak aan t dokteren ben dacht ik dan kan dat er ook nog wel bij
    Moest wel nuchter ...dat was balen ik had t nogal koud en voelde erg slap
    Werd vaag in de stoel en moest van de prikster even blijven liggen
    dat vond ik niet zo nodig maar zij vond van wel.haha dat had ik nog nooit meegemaakt

  32. #5732
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    @ Lieve Christel,
    Fijn dat je niet zo veel last hebt gehad van de operaties, hopelijk kan je straks weer lekker buiten lopen..
    Rokjes en jurkjes kan wel, bij Action hier hebben ze thermo pantys die heerlijk zijn voor in de herfst/winter (ookwel leggings maar die vind ik zelf niet zo prettig)
    Is het nog goed afgelopen met de huisbazin?
    En ja ik zocht ookal de bedankt knop en niet gevonden, dacht al even dat het aan mij lag maar als jij het ook hebt zal dat wel weg zijn...

    @ Lieve Elisa,
    Ik stuur je wel even een berichtje Zover weet alleen Christel het hier nog...
    Hopelijk gaat het met jou positief...

    @ Lieve anMa,
    Uitslag was hopelijk goed of moet je die nog krijgen?
    Ja als je je koud en slap voelt is vaak reden voor de prikster om te zeggen dat je beter even kan blijven liggen, ik sta ook het liefst weer buiten hoor, en neem zelf altijd flesje water/ranja en energie reep ofzo mee voor mocht ik mij slapjes gaan voelen.

    Ik voel mij vandaag moe, maar positief
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  33. #5733
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    02-09-2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Posts
    1.163

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Goedemorgen ieder ...lang geleden hé ....hier thuis al druk geweest ....ik kom uit mijn zomerse drukte ....ik ga een bericht aan de deur hangen met ontvangst/spreekuren je houdt het niet voor mogelijk ....wanneer we weg gaan ...de deur dicht trekken, dan stopt het even ..en is men verwondert wanneer we niet thuis zijn ....paniek ....hihi ....

    @Elisa , bedankt om de boel wakker te houden ...heb zoveel mogelijk mee gelezen achter de schermen ..... de bedank knop is al even uit .....jij hebt een gouden hart voor zovele altijd klaar staan . Breng toch op tijd en stonde je gedachten en lichaam even tot rust.....

    @Jolanda hé hé .... hoe gaat het dame schilderen nog altijd aan de orde .....en met je schoonmoeder ??? Is er beterschap ????

    @ christel Moedige dame ... de tenen komt het in orde?? Niet teveel pijn .. Het heeft zijn tijd nodig .....ik kan er ook van mee spreken .

    @ anMa PROFICIAT !!!! met je zwangerschap van oma in wording ....haha .... geniet ervan ....dit is terug een ander fase in je leven ....tot einder der dagen .....een fijne tijd en onbetaalbaar in euro's om te zetten ....oma's / opa's zijnde ....kleinkinderen brengen in je leven meer actie....daar ben ik van overtuigt ..... en leren je ook wat bij.... met de vooruitgang technologie Ook hebben ze een andere visie op het leven dan wij ( als ze opgroeien ) .....wanneer men er voor open staat ....kan men er ook iets van leren

    @luuss Fijn ook terug te zijn ... Is je leven wat rustiger nu .....???

    @Raimun Bedankt om onze Elisa te ondersteunen ....en tips om haar rustig te houden ....heeft ze wel nodig ...de wervelwind ...hihi

    Aan alle andere ...een fijne najaarsdag ...geniet nog wat vd. zon ....de winter met al zijn charmes .....duurt zo lang...

  34. #5734

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Suske: Dank je wel voor je wijze woorden, ik geef je een dikke kus

    Raimun: bedankt..voor jou een knuffel...

    ik voel mij goed maar moet nu helaas afsluiten maar ik kom op een ander tijdstip..vanmiddag komt de monteur van Ziggo want er gaan veel dingen niet goed...prettige dag allen...Liefsssssssssss...bye bye, en heb het knus vandaag!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  35. #5735
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    @ Lieve Suske,
    Haha ja jullie staan ook altijd voor iedereen klaar en iedereen is welkom, maar idd voor de eigen rust misschien openingstijden ophangen
    Nee mijn leven staat lekker op zijn kop nu, maar is allemaal positief en leuk

    @ Lieve Elisa,
    Fijn dat je je goed voelt, hopen dat de monteur van Ziggo alles kan maken

    Ik voel me vandaag prima, zonnetje schijnt, lekker geslapen... alleen wordt wel een drukke week...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  36. #5736

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Bedankt voor alle reacties het is altijd fijn als er iemand met je meedenkt of ervaringen vertelt
    Dank jullie wel
    Groetjes anMa

  37. #5737

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Erg verkouden mijn man heeft me aangestoken denk ik
    Ik had nog nergens laat van toen heb ik de griepprik gehaald
    2 dagen later werd ik dus ziek keelpijn niet normaal en oorpijn hoofdpijn ggrrrr
    Ook mijn oogprobleem heb ik nu aan allebei mijn ogen als het vlg maand niet weg is ga ik denk ik maar weer terug naar de oogarts
    Ook soms nog duizelig ik krijg hier heel veel stress van
    Het loopt niet zo lekker allemaal
    Ook is mijn man heel eigenwijs die zegt dat hij geen griepprik wil. Ja dan moet hij t zelf maar weten
    Groetjes en iedereen die ook heel verkouden is beterschap hoor...

  38. #5738

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo zieke dame AnMa: heel veel sterkte....dat je nu ziek wordt hoeft niet te betekenen dat dit alles veroorzaakt wordt door de griepprik....waarschijnlijk had jij het al onder de leden en als je in 1 huis woont dan krijg jij het ook! brrrrrrrrrrrr niet fijn hoor!
    ik mag volgende week de griepprik laten zetten....en je man denkt er over na, dat komt omdat hij misschien wel verschillende verhalen hoort over wat het allemaal met je "kan" doen zo'n griepprik....laat hem nuchter denken, maar als hij last heeft van zijn hart of erger dan kan hij beter eens een babbel/gesprek maken met zijn huisarts...voorkomen is beter dan genezen, maar ik begrijp het wel enigszins!!! sterkte voor jou en hem.....

    last van je ogen weer...ach wat akelig AnMa....als deze klachten langdurig aanhouden dan is het zeker verstandig om terug te gaan naar de oogarts...begrijpelijk dat jij je zo rot voelt....
    ik ben wel benieuwd naar je dochter.....vertel je het wel als je een trotse oma gaat worden? toi toi toi voor je dochter....spannend die laatste dagen......daggggggggggg
    Hartelijke groeten en beterschap....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  39. #5739

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Heel blij want zondag zijn we opa en oma geworden en vandaag mogen baby en mama naar huis

  40. #5740

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: WAUW....proficiat met de titel oma en je kleinkind.....Hoera.... wat een vreugde...ik wil nog meer weten hoor...meisje/jongen wat weegt het, hoelang is hij/zij en hoe is het met de mama, je dochter? ach als het maar gezond is...wat geweldig, "weer" een mooi wereldwondertje op de wereld!!!! Veel Geluk AnMa....dikke zoen van mij Elisa...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  41. #5741

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Niemand te zien hier.....oke...dan loop ik een straatje verder....hahahaha prettige dag....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  42. #5742

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Heel mooi jongetje is hij en weegt ruim 7 pond
    Heeft heel lang haar. Nu al
    Heel rustig huilt bijna nooit

  43. #5743
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hoi...
    zorg dat je niet verloren loopt Elisabeth ..
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

  44. #5744

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo Raimun....Neen ik zorg dat ik niet verdwaal en niet ga dolen....doegieeeeeeeee leuke dag gewenst...

    AnMa: Ach dat klinkt mooi...een prachtige kleinzoon met lang haar...nou dan kun je gelijk zijn haartjes borstelen met zo'n heel zacht kinder borsteltje..dat voelt heerlijk aan....hopelijk gaat het met jou "dochter" ook goed....ik wens haar sterkte en beterschap met het herstel van haar lichaam en natuurlijk heel veel vreugde met elkaar....fijn dat de baby vrij rustig is, maar een beetje huilen hoort erbij, anders klopt het niet...
    dag Oma AnMa: genietennnnnnnnnnnnnn Liefs van Elisa...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  45. #5745

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Heel erg lang geslapen
    Allebei we zijn blijkbaar moe geworden van alle emoties
    Met onze dochter en de baby gaat alles goed

    Aan christel. Hoe is t met je voeten zijn ze weer helemaal genezen van de operatie?
    Aan jolande. Heb je al n mooi herfstschilderij gemaakt
    Aan elisabeth. Heb je een mooie herfstwandeling gemaakt
    En aan alle anderen nog fijne dag gewenst groetjes

  46. #5746

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Slaap maar lekker als je de tijd kunt nemen...alle drukte van de laatste maanden en de zorg om alles en de bevalling van je dochter geeft uiteraard heel veel emotie's...daarna ben je hondsmoe, dus af en toe even een schoonheidsslaapje doen is niet verkeerd... goed zo...
    fijn dat je kleinkind en de mama het goed maken!!!! dat is het belangrijkst....en hopelijk gaat het met de papa ook goed want dit is eveneens zeer belangrijk...ik wens hun "geluk" als gezin.....

    Zodra ik de tijd heb maak ik een fijne wandeling door het bos AnMa...heerlijk om even te ontspannen....
    mijn buurman kwam vrijdag onverwachts uit het ziekenhuis en kan al een beetje lopen met zo n speciale stok...de rest moet nog komen aan hulptroepen etc...dus wat boodschappen gedaan etc...elke dag wat doen....
    Maandag middag 4 nov laat ik Bhody castreren, in een plaatsje even verderop van hier...het lieve dier blijft hangen in de loopsheid van de dames, ik wordt er horendol van en Bhody van mij als ik mopper en hem meesleur naar huis...pfffffffffffffff ik vindt het sneu dat ik het de hond niet kan uitleggen...morgenmiddag laat wordt hij geholpen en 's avonds kan ik hem weer ophalen.....hopelijk vreet hij nog wat brokjes voor 18.00 uur vandaag want daarna mag hij niet meer eten, alleen nog maar drinken!!!....ik zie er tegen op maar dat zal na morgenavond wel beter gaan....
    ik heb lang gedacht dat doe ik niet, maar ik kan hem niet meer hanteren dus "moet" het nu gebeuren!!! vorig jaar december sleurde hij mij ook weer mee over het spiegelgladde wegdek zodat ik hard ten val kwam en de rechterpols brak....dat mag "niet" meer gebeuren...ik hoop dat het over een half jaartje een wat rustiger hondje wordt, zodat wij allebei het fijner krijgen!!! verder is het een schat van een hond....
    verder geen nieuws...
    ik wens jullie allen een hele fijne rustige ontspannen zondag toe....

    Liefs van Elisa

    ps: ik mis jullie vrienden!!!....... byeeeeeeeeeeeeeeee
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  47. #5747

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Tja soms zit er niets anders op voor n hondje dan naar de dietenarts voor castratie
    Maar t geeft wel rust daarna geen hond die wegloopt of jankt of soms n week niet wil eten
    Sterkte ermee

  48. #5748

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Bedankt AnMa...heb je zelf ook honden gehad? je verteld het zo ervaren.... ha,ha,...toch ben ik lichtelijk nerveus, dus ben ik vanochtend maar gaan sporten om even met de gedachten elders te zijn...maar sommige dingen moeten gebeuren in het Leven en over een paar dagen zal hij zich vast weer prettiger voelen...het is zoals het is, en ik heb de beslissing genomen....

    vandaag zeer veel regen, beetje ongezellig zou ik zeggen, vanavond maar lekker koken.... dag AnMa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  49. #5749
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    02-09-2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Posts
    1.163

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    PPPFFFFF..... Eindelijk op de site geraakt ...problemen om erop te geraken ...nieuw pass-woord gekregen ...

    @anMa Proficiat .... !!!! met je kleinzoon , veel geluk en voorspoed op zijn pad ...dat wens ik hem....terug een wereldwonder erbij ...het is toch zo klein hé en breekbaar ...geniet er zoveel mogelijk van .

    @Elisa Sterkte ...met je hondje Bhody ....hopelijk is hem nadien rustiger .....hoe gaat het met jou verder ??? Hier (thuis) is het niet al te rustig ...druk zoals altijd......met hoogten en laagten ...om lang te duren ....

    @ luuss Hoe gaat het nog meid??? Verzorg je goed !!!

    aan ieder nog een gezellige dag /avond ....

  50. #5750

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel suske
    Ja elisabeth bijna mijn hele leven honden gehad
    Van vuilnisbakje tot rashond duitse herder met training erop en eraan ook ongehoorzame honden en toch allemaal waren ze me even lief
    Maar telkens weer het afscheid dat kan ik niet meer aan
    Katten en konijnen allemaal hetzelfde
    Nu heb ik geen dieren meer zelfs geen goudvis ook geen vogeltje wegens allergische reacties op veren
    Bij de buren pas ik weleens op de hond en de vissen
    Maar ik denk dat t in mijn bloed zit
    Een opa van mij had n kleine dierentuin dus....
    Groetjes
    En mijn dochter helpt vaak op de kinderboerderij

Soortgelijke onderwerpen

  1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34
  4. Ik voel me heel erg moe en wil erg lang slapen
    By krekeltje in forum Vermoeidheid
    Reacties: 7
    Laatste Post: 21-08-13, 19:24
  5. Ik voel me slecht
    By leipe in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-03-10, 16:30