Pagina 116 van 120 EersteEerste ... 1666106114115116117118 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.751 tot 5.800 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

  1. #5751

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    lieve mensen? ik ben hier noch maar kort nieuw en heb het hier nu eindelijk eens begrepen, hoe het hier werkt! begreep maar niet hoe ik kon reageren, of op deze verschillende voorstellen berichtjes plaatsen aldus vandaag?! en ik vind het hier een supper forum, daarbij voel ik me gelukkig en blij om eindelijk naar een hopelijk goed lang weekeind met een nuchter wakker gevoel uit te zien! en morgen naar mijn broer die terminaal ziek is!(sorry voor die uitspraak maar hoort hier bij gezegd te worden vind ik) blij dat ik hem weer kan zien,elke keer ik hem noch kan zien is een zegen! zondag naar mijn wederhelftje mijn tweelingzusje mijn alles! vandaag ben ik blij om dit en om alle kleinste dingen die mij gelukkig maken als ik me goed voel want 2maanden een elendigge weg afgelegd door een jaarlijks acute sinusitus waar ik me doodziek van voel. daar kwam dan noch eens een oorontsteking bij, dit was allemaal begonnen door een luchtwegeninfectie uitgebreid naar een bronchitis en jammer genoeg loopt het bij mij elk jaar uit de hand! maar de laatste jaren ernstigger en erger heb het meeste afgezien met mijn oor! niet goed horen oorsuisingen dichtzittend oor ach je kan het maar niet bedenken en dan die chemische medicatie waarvan ik ook zo slecht was! voor die ontsteking van de sinussen,kortizone,ontzwellers,neuspray,pijnstille rs,en antibiotica en dit herhaalde zich in 2 maand tijd 2x! maar ik ben een zeer positief iemand met een positieve ingesteldheid! en bij mij komt alles goed! ik heb het weer overwonnen en voel ik me terug goed, het is noch niet helemaal genezen maar aan de beterhand en vandaag kan ik terug uitzien naar een lekker lang weekeind en een wakker gevoel te hebben zonder verdoofd te zijn van al wat er bij hoort te komen als ik me zo lekker voel geniet ik zo, en ben dan een gelukkige vlinder die nu leeft, en leven wil geven aan het leven! dus voor iedereen van mij een speciaal zalig lang weekeind geniet vandaag!

  2. #5752

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo saneke
    Leuk forum hier
    Dat vind ik ook
    Kan er altijd wel weer iets vertellen ook als het iets minder leuks is
    Groetjes

  3. #5753

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Gelukkig voel ik me weer n stuk beter
    Lekker op de fiets naar de bieb geweest een saai boek terugbrengen en nog ff bij de zeeman gaan shoppen
    Terug fijn gewandeld het zonnetje scheen wel n frisse wind
    Maar ik ben er goed van opgeknapt
    Groetjes

  4. #5754

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hey anMa,
    ja inderdaad leuk forum ik bezie het hier echt als een ontlading,vertellen over de leuke en minder leuke dingen.
    en mensen die naar je luisteren echt goed, fijn weekeindje verder grtj saneke.

  5. #5755

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Ach wat een mooi verhaal zeg...dan kan ik advies aan je vragen als dat nodig is...ik voel mij een beul dat ik Bhody nu pas heb laten helpen, ( hij wordt 5 in december) maar ja,.. ik heb er totaal geen ervaring mee en die het wel had is er geen voorstander van, pas nadat ik het eens besprak met een andere vriend kwam ik tot de conclusie dat het zo niet verder kon...maar ik had enorm de zenuwen...klinkt sullig maar dieren heb ik een zwak mee en "voor"! na de storm vorige week maandag lagen er dinsdagochtend 2 jonge dode zwanen in de vijver, op een plek waar niet iedereen komt en het in de gaten heeft, maar ik kijk altijd goed mij heen naar de dieren...ik krijg dan gelijk een rotgevoel...bah wat akelig...later op de dag heb ik de gemeente gebeld en die heeft de dierenambulance erop af gestuurd en ik kreeg persoonlijk nog een mailtje van de gemeente...en daar zwom moeder zwaan de dag erna "alleen" in het vijvertje...het vijvertje ernaast zwommen pa en de andere kleine...het gezin was verkleind!!...heel sneu.... en het went inderdaad "nooit" als dieren overlijden die je lang in huis hebt gehad als een lid van het gezin!!! en waar je mee opgroeit met dieren, krijg je ook de Liefde ervoor...Mooi...van je opa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  6. #5756

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Suske: Gossiemikkie had jij ook al zoveel problemen? tjeetje zeg, fijn dat je er weer even bij kunt zijn...

    Bhody maakt het naar omstandigheden goed...hij draagt nog steeds zijn mooncollar om zijn hals t/m a.s donderdag...
    met mij gaat het wel goed...sinds Bhody geholpen is neem ik alle tijd voor mij en Bhody...ik heb geen behoefte aan bezoek en ga ook nergens anders heen...opeens is er ruimte om eens na te denken wat er allemaal gebeurd is het afgelopen jaar in mijn leven, en daarvoor.. ennn met de zieken! ik heb mijzelf enorm uitgeput en nu schud ik alle ballast van mij af...soms komt er woede naar boven, dan weer een andere emotie en noem maar op...het werkt "reinigend" ik ren niet meer voor een ander, ik ga eens wat meer aan "mijzelf" denken..ik ben er nog niet, maar ik ben wel op de goede weg...wat je jaren doet en hebt gedaan kan je nooit in 1x veranderen maar het is goed om rust te creeeren in mijn hoofd en misschien dat het mij kan verlichten! ik heb er vertrouwen in....het wordt tijd om aan mijn eigen "prive" leven te gaan werken, en zo moet er weer meer inspiratie komen om dingen te doen die ik echt "leuk" vindt...niet alleen maar een "ander" denken te verblijden, ik zie het nut erop eens niet meer van in...iedereen redt zich wel...het lichaam zei "stop" en dit is mijn kans.....Voorwaarts..... op naar een nieuwe start...het is nooit te laat voor verandering..en ik zal sommige mensen nooit in de steek laten, maar het kan een tandje(s) minder....

    Suske jou wens ik eveneens alle goeds toe...succes met en voor je gezin....Lieve groeten van Elisa...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #5757

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Was ik toch niet zo opgeknapt als ik dacht
    Voelde me heel lekker s middags
    maar s avonds begon het opnieuw weer heel erg verkouden
    Keelpijn en verstopte neus. Ook heel de nacht wakker gelegen pas om 7 uur s morgens sliep ik to 9 toen ben ik er maar uit gegaan
    Getsie en het moet nog winter worden....

  8. #5758

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Het is altijd zo rottig om te zien de dieren als ze daar zo liggen als die zwanen
    Ook op de weg doodgereden vogels of egeltjes
    Als ze nog te redden waren nam ik ze mee naar de vogelopvang
    Ook weleens duif gevonden met vleugel die was gebroken
    De eigenaar wilde die niet meer terug was waardeloos geworden als sportduif
    Hebben hem gehouden en heeft veel goede nakomelingen verwekt die prijzen wonnen zelf kon die niet meer vliegen
    Dus zo zie je maar....

  9. #5759

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke...Welkom meid, ik lees net pas je mailtje hierboven...ik zat klaarblijkelijk op de pagina hiervoor en zodoende lees ik je berichtje nadat ik net "dit" hierboven geschreven heb...doet er verder niet toe...
    allereerst wat fijn dat je een beetje opknapt...heel ellendig om je zo slecht te voelen en oren zijn gevoelige organen...sterkte ermee!
    je broer terminaal ziek...wat verschrikkelijk Saneke...ik leef met je mee, ik wens jou en je broer en de rest van de familie heel veel sterkte om toch nog fijne en mooie maanden/dagen/en uren mee te mogen maken!!! STERKTE...

    vandaag zondag naar je tweelingzus... dat is zeer bijzonder en fijn dat je goed met haar overweg kan...een kostbaar iets....
    ik hoop dat je nog lang van je vlinder gevoel mag genieten, maar er komt altijd ook weer een dag van verdriet en andere emotie's...dus geniet er maar van Saneke...elke dag is er 1...hou je haaks met alles en pas goed op jezelf....

    Lieve warme groeten van een onbekende...Elisabeth...hele gezellige dag...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  10. #5760

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Ja soms duren de dingen langer dan je denkt....sterkte ermee lieverd...rust lekker uit en laat het lichaam even uitzieken, zodat jij de winter weer wat beter mag doorkomen...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  11. #5761

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Iets beter dan gisteren
    Denk niet dat ik griep heb maar wel n flinke verkoudheid had 38 en was helemaal niet lekker
    Heb me maar wel weer aangekleed want in pyama voel je je nog zieker

  12. #5762

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hoi elisabeth9,

    bedankt voor je verwelkomingsmailtje! vandaag voel ik me opgeladen door de familiebezoekjes, bij men broer en zus zaterdag en zondag! ondanks alles? stelt mijn broer het redelijk, nu noch.
    ben dan ook supper blij mijn zus gezien te hebben, en toch ook eens te praten over de andere gang van leven.
    zei zijn onlangs een kennel gestart en verwachten al pups tegen de kerst boerboel pups zo een schattigge beestjes, meer info zal je (van de week) wel tegen komen bij praat cafe nieuw onderwerp boerboel je weet maar nooit.
    noch) vinden elisabeth9 noch veel sterkte en vooral kracht in het dagelijks leven noch een fijne feestdag geniet er ook maar van groetjes saneke.

  13. #5763

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    vandaag terug gaan werken dit heeft me alweer goed gedaan
    nu ontspannen met een heerlijke borrel,en opladen om er morgen weer tegen aan te gaan.
    tot morgen slaapwel.

  14. #5764

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: fijn dat je wat opknapt...super...alles kost tijd...en dode dieren zijn tragisch om naar te kijken...heel zielig...
    mooi om te lezen over de duif die "jij" gered hebt...goed gedaan dame...prachtig!!! je bent een toffe vrouw....

    Saneke: Het is prettig dat je zo'n goed weekend hebt gehad en daardoor kracht hebt gekregen om weer verder te gaan...elk bezoek aan je broer en/of tweelingzus is kostbaar! succes verder vd week met je werk etc....

    fijne avond lady's...Warme groet van Elisa....

    Met mij gaat het goed...vandaag is de 10e dag van hondje Bhody,en vandaag laat ik zijn mooncollar af van zijn hals...hij hoeft er niet meer mee te slapen tenzij hij ernstig blijft likken aan de wondde...we zullen zien...hij was superblij en al rollende over de vloer zag ik hoe gelukkig mijn hondje was....tegen de middag zijn we naar een groot park gegaan, en daar liepen we in de stromende regen....potdikke, maar enfin het was niet anders....ik heb hem losgelaten zodat hij kon genieten en lekker kon rennen....als een vuil boshondje nam ik hem mee terug in de auto naar huis toe...nu slaapt hij en terwijl ik achter de pc zit te typen heb ik een zak pepernoten naast mij liggen die ik gedachtenloos in mijn mond stop....hahahahahaha...ach het smaakt....
    toedelidoki....volgend onderwerp...daggggggggggg
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  15. #5765

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    alweer een dagje werken achter de rug,toch zal ik blij zijn dat het weekeind is, want kijk uit om mijn petekindjes noch eens te zien bijna 2 maand geleden wegens het ziek zijn van mij en mijn jongste zoontje,de voorbije tijd. ben toch ook heel blij om mijn jongste spruitje gisteren een leuke namidag gegeven te hebben gaan wandellen in het park zalig genoten van het zonnetje,de herfst geur opgesnoven kortom een zalige namidag.
    voel me dan supper gelukkig om bij hem te zijn na het werk te hebben.
    op naar een wijs weekeind met plezier,vreugde en steeds een luisterend oor ook voor mijn petekindjes.
    slaaplekker iedereen.

  16. #5766

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo elisabeth
    Gelukkig is je hondje weer vrolijk en opgeknapt
    Het verbaast mij telkens weer dat dieren zo snel herstellen en zo taai zijn
    Mensen liggen vaker en langer in de lappenmand met hun kwaaltjes
    Wel slecht weer maar toch lekker naar buiten kun je weer knus lekker binnen zitten naderhand
    Pepernotentijd...ik eet nu graag gevulde speculaas en choco lettertjes
    Wel n bedroefd gevoel want mijn zwager is overleden we wisten het al wel in september dat t zou gebeuren maar het is toch veel te snel gegaan
    Groetjes

  17. #5767

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: je zwager overleden? nou lieverd gecondoleerd...wat een verdriet, ik schrik ervan... heel veel sterkte voor de familie...Sterkte bij de begrafenis/crematie....alle goeds gewenst...ach wat naar...
    geniet verder maar van je choco letters en speculaas vindt ik ook zalig....Liefs en een dikke knuffel....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  18. #5768

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke: Gezellig weekend met de petekindjes en met je eigen gezin... Warme groet...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  19. #5769

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    DANKJE ELISABETH9, ik ben vandaag vroeg uit de veertjes gesprongen om naar mijn zusje en kids te gaan,
    het was een koud dagje amper 3 graden maar een leuk weekeindje gehad supper blij! mijn petekindjes gezien te hebben! heeft me werkelijk deugd gedaan, lekker gewandeld, warm kopje koffie gedronken, maar jammer genoeg een pannekoek gegeten die niet te...... was hahaha noch fijn weekeindje....

  20. #5770

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke: Ach wat knus dat het zo gezellig was gisteren...helemaal leuk meid...toppie familie kan heel belangrijk zijn, even als goede vrienden , ! jammer van die pannenkoek, vol verwachting wacht je af hoe die smaakt en dan......getver.... bah..hahahaha sorry.....ik heb al lang niet meer in een restaurantje gezeten, volgende keer bezoek je een andere zaak...mooie zondag....

    Met mij gaat alles goed...niets te zeuren...Bhody mijn hondje maakt het goed, hij slaapt nog wel veel, maar dat is wel gezond...narcose kan misschien wel lang in een lichaam blijven hangen.....prettige zondag....OOK voor mijn vrienden die afwezig zijn...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  21. #5771

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Pijn in mijn ribben van het hoesten
    Geen koorts dus niks ernstigs denk ik dan maar
    Wel twijfel ik nu heel erg of ik volgend jaar wel weer n griepspuit haal
    Lees ook veel enge dingen over de griepspuit op t internet.
    Bv. Dat het in bejaardenhuis een bijnaam heeft. De kamerleegruimer...
    Na de afgelopen maand met deze verkoudheid. Kan ik me er iets bij voorstellen..

  22. #5772

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Bedroefd

  23. #5773

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hey anMa,

    ik vind het bijzonder triest te lezen dat je bedroefd bent! als wij je kunnen helpen. en je kunnen steunen, in raad en daad kan je het altijd kwijt hoor.
    ook ik wil een luisterend oor zijn, daarvoor zijn we toch hier?
    dus als het kwijt wil wil ik ze zijn.
    grtj saneke beste!

  24. #5774

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel saneke
    Het was gisteren de dag van de crematie van mijn zwager
    Heb de hele dag gehuild en ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn
    Ook de kleinkinderen van hun waren zo verdrietig en aan het huilen dat was zo erg om te zien
    Het was zo n lieve man we zullen hem missen
    Ook heb ik nog erg veel pijn in mijn ribben bij t ademen
    Ook het grijze weer waar ik normaal best wel tegen kan heeft nu wel invloed op mijn gevoel
    Denk dat ik vandaag niks ga doen en lekker voor de tv ga hangen met n kopje thee
    Groetjes aan iedereen

  25. #5775

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hey anMA?
    wat erg voor jou en voor de familie!! sterkte aan iedereen...............

    IK WENS JE STERKTE IN DEZE DONKERRE DAGeN!!
    steun en medeleven mag je van mij zeker verwachten. ik begrijp je volkomen!!! erg genoeg is het altijd te vroeg.
    ik vind het heel erg voor je!!

    verzorg je,hou je sterk hoor!!
    en inderdaad het weer is............
    snel beterschap voor je, en mijn steun en kracht heb je! strekte en kracht om je verdiet te kunnen plaatsen.

  26. #5776

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Hoi lieve dame....Griepprik...dat blijft een keuze die je kunt maken, ik wordt er altijd een paar dagen niet lekker van, ze spuiten natuurlijk wel iets in...het kan ook toevallig zijn dat je verkouden werd etc...heel akelig maar dat is niet anders....lang hoesten is verschrikkelijk, je wordt er erg moe van! ...voor kriebelhoest werkt een hoestdrankje soms wel, maar ik slikte er wel eens codeïne voor op recept, dit na een tip van mijn zus die gekneusde ribben kreeg door het enorme hoesten...pfffffffffff ik wist niet dat het kon....toch heb ik liever wel de griepprik...als je vaak in aanraking komt met zieke mensen/ziekenhuizen/verpleeghuizen/scholen dan ben je enorm vatbaar...je kunt het voor volgend jaar misschien eens overleggen met je huisarts, de voor en de nadelen ervan...

    Droefheid: Als een dierbare onze aardse wereld verlaat door ziekte dan is dat verschrikkelijk....het besef dat je elkaar nooit meer zult zien, ..het is je zwager dus heb je verdriet ook om je zus....ja ik vindt dat een hele moeilijke dag ook, de begrafenis/crematie...dan is het definitief...iedereen uit zijn verdriet anders maar het blijft als een zwaar gevoel op je borstkas rusten de eerste tijden...ik hoop dat iedereen de crematie op een mooie en goede manier heeft kunnen afsluiten, en dat er misschien wel veel gasten waren om hem de laatste eer te bewijzen, tenzij het in kleine krijg wordt gehouden....een mooi afscheid kan troostrijk zijn, die dag is er voor het verdriet en iedereen steunt elkaar na die tijd gaat het Leven gewoon weer verder, de buitenwereld weet immers niet dat je verdriet hebt en dat is wel eens moeilijk...mensen zijn in shock en blijven een tijdje stil staan, maar de wereld erom heen draait door! lieve AnMa...nogmaals veel sterkte de komende tijden...geniet maar van de kleine van je dochter...Leven gaat....Leven komt.... Liefs en een dikke knuffel van mij...Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  27. #5777

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke: ik wens je een goede week toe en succes met je werk en je kinderen....Warme groet...

    Ik voel mij wisselvallig...het weer speelt enorm mee op mijn gewrichten...ik kon gisteravond amper nog lopen met mijn hondje...gauw een pilletje naar binnen gewerkt en toen nog een andere voor de pijn daarna ben ik gaan zitten en ben van alles gaan snoepen...ik begon fatsoenlijk met een cracker met kaas want ik had trek, daarna nog pepernoten en chocolade kikkers...pfffffffffff ik zal ze niet meer kopen....
    vandaag lijkt het iets beter te gaan, even opletten met medicatie....Groetjessssssssssss
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  28. #5778

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ha elisabeth
    Lekker gesnoept dat mag best wel hoor
    Vooral als je het wat goed gaat helpt ook nog dan
    Hoop dat het nu wat beter met je gaat
    Vandaag heb ik t druk moet planten hoognodig in de schuur gaan zetten anders is t te laat en gaan ze bevriezen
    Ook kaarten kopen een vriendin is ook weer oma geworden en ook voor haar dochter dus
    Fotolijstje kopen voor oma die ook n foto wil van onze kleinzoon voor haar verzameling haha
    Gaat ook weer beter met me maar ben wel n beetje bang voor de kou nu ik pas weer beter ben ga wel n muts opzetten en toch op de fiets
    Groetjes allemaal

  29. #5779

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hoi elisabeth dank je wel hoor,

    de werkweek is al in de helft, namidag ben ik thuis woensdag, genieten met mijn kleintje, leuke dingen doen, gaan wandellen genieten van die buitenlucht.
    wat knutsellen en bakken doen we steeds samen want dat doen we heel graag!

    fijne dag allemaal.

  30. #5780

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Leuk dat je wat om handen hebt, (na al die ellende) maar ach je bent immers drukte gewend, maar fijn als jij je kunt afleiden met de planten, de kaarten en een mooie lijst waar je kleinkind achter het glas mag staan/zitten prachtig he? trotse oma ben je AnMa!! Super....

    Saneke: geweldig om met die kleine van je te bakken en te knutselen...jammer dat mijn leven zo anders liep...geen kinderen hebben voelt alsof je er niet bij hoort...maar enfin ik dwaal af met mijn gedachten.....heb het goed.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  31. #5781

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik voel mij redelijk goed...ik stootte mijn teen enorm gistermiddag voordat ik naar de ABN AMRO ging voor mijn afspraak...ik liep op blote voeten...och wat pijnlijk het lijkt nu net of ik een grote duimring om mijn teen heb.(rood van kleur, een kameleonteen wordt dat? woehaaaaaaaaaaa) ..zolang ik er op kan lopen zal het wel niet gebroken zijn...gekneusd?
    en de medicatie heb ik wat verhoogd want dat mocht van ome dokter.... zolang het lichaam maar beter beweegt met minder pijn vindt ik het fijn!!! hahahaha...ja zo werkt dat toch? pfffffffffffffff

    de vergadering liep goed..allemaal afspraken maken wie wat doet...ik moet er nog inrollen...ik wordt dus gastvrouw met verschillende taken...het lijkt mij leuk en als oud medewerker voel ik mij als een vis in het water....voorheen was ik Hoofdkassier van de Bank, administratie heb ik gedaan, telefoniste van een hoofdkantoor als er zieken waren, ik werd uitgeleend aan kleinere kantoren, kortom, je was een Bank medewerker en daar was ik blij mee, totdat alles ging veranderen en ik door een valpartij uitgeschakeld werd, wat grote gevolgen had voor mijn gezondheid...mijn hersenen werken niet meer op topsnelheid door allerlei oorzaken waaronder medicijnen maar ik kan wel weer wat aanleren....voor andere mensen zorgen is fijn, maar het stompt je af...de geest is weg, je vermogen van denken wordt anders....iets meeproeven/voelen van wat werk verrichten voor de Bank doet mij misschien wel heel goed....
    en wat dat snoepen betreft....dat doe ik uit "onrust" dus dat is niet fraai...snoepen houd ik van maar het moet in balans zijn!

    lieve vrienden, pas goed op jullie zelf...veel liefs van mij...Elisa...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  32. #5782

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dank je wel voor je steun Saneke
    Elisabeth hoop dat je teen inmiddels niet bont en blauw is kan lang zeer doen
    Vanmorgen kon ik haast niet uit bed was nog moe ook al sliep ik goed vannacht
    Suf hoofd dus toch eruit gegaan op de normale tijd en toen ging t weer beter
    Boodschappen doen vandaag anders heb ik niks te eten dus ja gewoon doen dan maar...

  33. #5783

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    heeeeeeeeeeeeeel moe............,

    veel beterschap met je teen elisabeth, heb ik 5j geleden ook voorgehad maar dan mijn 2 kleine,laatste teentjes mijn voet werd zwart...... jha echt!! ik denk dat het gebroken was niet naar dokter gegaan, wat kan die doen trouwens.. rusten gellukig had ik toen 14 dagen vakantie ja dat was balen voor een lang verhaal kort te maken nu na al die jaren met gevolg?? kan ik een schoentje met hoog hakje niet meer of amper verdragen want krijg geweldige pijn aan voet dat kan eens een gevolg zijn van stotende tenen.

    noch een rustige avond voor iedereen.
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

  34. #5784

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Rustig en blij dat ik niet ziek meer ben
    Geniet van kunstschaatsen op tv en de klassieke muziekzenders
    Rustig dagje vandaag

  35. #5785

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    goed uitgewerkt.........maar bijzonder moe, op naar een ontspannend weekeindje geniet iedereen en fijn weekeind.
    voor iedereen............
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

  36. #5786

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Opgefrist blaadjes geharkt in de tuin

  37. #5787

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vanmorgen maar eens een uurtje aan fittness gedaan...het was beregezellig en het voelde goed aan...daarna moe thuisgekomen maar dat mag ook als je al een tijd niet meer hebt gesport...vanmiddag maar rustig aan doen en wat andere dingen binnenshuis doen! het lichaam protesteert, maar ik ben tevreden...het leidt je gedachten af, mooi zo....het is goed!

    dag lady's...AnMa en Saneke....prettige dag en avond....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  38. #5788

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    vandaag voel ik me opgelaten wil maar met van alles bezig zijn............. en wil ook naar mijn lichaam luisterren om nu wat te rusten en voorbereiding voor een wel zijn nachtrust het zal niet zo gemakkelijk zijn vandaag!! want in mijn bovenkamer willen ze grote kuis gaan doen.

    verder heb ik al 3 weken een heze stem ......gelukkig hoef ik niet te praten want er zal ni veel te verstaan zijn volgens mij een gevolg van het zo zwaar ziek zijn geweest de voorbije tijd. maar best heel vervelend.....mensen kijken je bizar aan...dus ik....... zwijg liever.
    elisabeth?? fijn die fitness,heel goed voor je conditie en noch zoveel meer. ik heb 2 maand terug een hometrainer........maar heb er noch niet opgereden!!!!!!! hahaha jha schandalig.
    als ik een beetje meer tijd heb dan zal ik me daar ook maar beter eens op focussen dus?? bedankt voor de tip............. groetjes lieve mensen.
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

  39. #5789

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke: Soms willen we teveel doen op 1 dag maar dat lukt niet altijd....een beetje meeveren met jezelf en niet te streng zijn als dat kan...hahahahahah...ik snap je heel goed, maar dat is de valkuil van ons allen...rennen, rennen, en nog eens rennen, en als "ouder" pap of mam ben je ook altijd nog eens druk met je gezin...

    nog steeds hees zijn is niet fijn...houd het goed in de gaten....misschien wil je lichaam ook wel iets meer rust...er zijn of blijven altijd zorgen om dierbaren en dat kost verrekte veel energie, dus probeer wat rustiger aan te doen....(indien dat kan) maar je begrijpt mij wel he? hometrainer in huis...heel leuk...veel succes ermee! ik heb het de deur uit gedaan, ik ga immers naar de sportschool, alleen moet ik zorgen dat ik de draad weer oppak...minimaal 2x per week, een goed voornemen voor het nieuwe jaar...

    een goede dag gewenst en heb het goed....Warme groeten..
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  40. #5790

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    elisabeth,

    oh ik kan het maar niet laten jullie hier toch noch een rustige nacht te wensen ik vind het enorm fijn om hier te zijn.
    ........... dat er word geluisterd, dat ik word begrepen met mijn drukke bestaan en inderdaad heen en weer rennen.........
    ik moet inderdaad luisterren naar mijn lichaam maar dat kan ik niet ik zeg altijd rusten zal ik wel doen als ik door ben maja...........

    suuuper van je dat je de kracht hebt gevonden om te trainen zal je heel veel deugd gaan doen, vooral ook goed voor je weesrtand!!
    ik begin na de feestagen met een streng voedingspatroon aan te passen.
    want elke avond ùmijn tasje thee met een chocolade??!! mag niet ontbreken om mijn dag als goed afgesloten te hebben.

    ik wens jou een goede nacht rust goed en geniet van elke dag liefs saneke.......
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

  41. #5791

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    tandpijn.............................
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

  42. #5792

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hallo saneke sterkte met de tandpijn
    Hopelijk ben je niet bang voor de tandarts
    Vandaag goed uitgeslapen en de meeste kwaaltjes zijn weer over
    Nu het winter is heb ik besloten elke dag n half uurtje eerder naar bed te gaan
    Lijkt me een goed plan..

  43. #5793

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke: Thee met Chocolade.....Verukkelijk meid, dat hoort bij deze decembermaand..."ik" doe dat ook.... gewoon ervan genieten! streng voedingspatroon? ach joh...gewoon normaal eten dan komt alles prima in orde! ik heb jaren met een dieetiste gewerkt...3x per dag eten...beetje fruit, desnoods nog een bakje joghurt en dan kun je de dag weer aan!!! beetje bewegen en goed drinken waaronder water/thee/ranja/koffie etc...
    hoe is het nu met de tandpijn? zakt het al af...ik hoop het voor jou....hoe is het met de heesheid? sterkte gewenst met alles en de drukte...maar af en toe "moet" je tijd proberen te nemen om even rustig op verhaal te komen anders zegt jou lichaam "stop" ! en ja mijn gezegde is ook altijd: Rusten doe ik later in de "kist" ! niet te vroeg natuurlijk he? daggggggg

    AnMa: elke dag een half uurtje erbij maakt je bijna rimpelvrij...ha,ha,...bij mij wordt het steeds later in de nacht...succes ermee oma AnMa...alles goed met je dochter en de kleine bambino? fijn dat het beter met je gaat....

    Ik voel mij goed vandaag....

    fijne dag lieve mensen...Liefs van mij...Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  44. #5794

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke ik heb ook n hometrainer maar alleen met slecht weer of in de winter ga ik er op
    In de middag doe ik 15 minuten mee met nederland in beweging op programma gemist
    Elisabeth is je teen al weer beter?

  45. #5795

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Alles gaat prima met de baby en zn moeder
    Alleen die heeft weleens krampjes de bay das best erg
    Dat hadden mijn kinderen nooit nou ja zelden dan

  46. #5796

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    hoi lieve mensen anma en elisabeth,

    bedankt voor jullie medeleven wat een sympathie echt tof blij jullie gelezen te hebben en blij te lezen dat jullie het goed stellen!!
    noch tandpijn op en af tja ni echt bang maaaaaaaar......... dat gepruts is niet leuk maar het moet zal noch moeten bellen ben nogal een latertje op dat punt.
    elisabeth? die heesheid heb ik noch in de dag is het beter maar s'avonds word het erger heb ook geregeld een geiriteerd gevoel en een supper droge keel als dit tegen volgende week noch aanhoud zal ik maar eens op controle gaan.anfei dat komt wel ok.
    bijna vakantie tegen dan wil ik ons huisje buiten mijn gaan werktijd ook eens een extra beurtje geven zodat ik in de vakantie niet constant hoef bezig te zijn want dan wil ik beslist uitrusten.
    lieve mensen een goede nacht groetjes.
    LEEF VANDAAG, DE REST KOMT LATER. grtj saneke.

  47. #5797

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Dankbaar en tevreden voor alles en iedereen in mijn leven
    We doen niet aan sinterklaas de baby snapt dat toch niet

  48. #5798
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik voel me prima, heb een hectische tijd gehad maar kan nu intens genieten van mijn kleine mannetje
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  49. #5799

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Saneke...houd het in de gaten met de heesheid...tips van de dokter is altijd welkom als het niet beter wordt...succes met de schoonmaak...het is inderdaad fijner als de vakantie komt dat je dan gewoon andere dingen kunt gaan doen...sterkte ook met je tand/kiespijn....

    AnMa...ach Sinterklaas mag komen als iedereen er aan toe is toch? jullie hebben al leuke cadeautjes gekocht voor de baby, dus geld is er genoeg uitgegeven voor je gezin...je hebt gelijk...

    Luuss: Je hebt een giga tijd achter de rug lieverd...heel veel geluk met je kleine bambino....goed uitrusten en aansterken lieverd...

    mijn teen is weer oke...nu stootte ik keihard mijn grote teen...er kwam een scheur in en dat was pijnlijk, maar enfin, ik heb de nagel voor een gedeelte afgeknipt zodat de sok er niet meer aan blijft hangen...wow....zojuist maar een voetenbad genomen en de teennagels en vingernagels in leuke kleuren geschilderd...het ziet er gelijk een stuk mooier en verzorgder uit, alleen ik heb hele droge voeten, daar moet ik dus meer aandacht aan besteden.... elke dag voortaan maar in smeren.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  50. #5800
    Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Lid sinds
    09-09-2011
    Locatie
    Hasselt
    Posts
    1.913
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    .... "n beetje opgeblazen na mijn slemperij...
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Soortgelijke onderwerpen

  1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34
  4. Ik voel me heel erg moe en wil erg lang slapen
    By krekeltje in forum Vermoeidheid
    Reacties: 7
    Laatste Post: 21-08-13, 19:24
  5. Ik voel me slecht
    By leipe in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-03-10, 16:30