Pagina 108 van 120 EersteEerste ... 85898106107108109110118 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.351 tot 5.400 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

Standaard Re: Vandaag voel ik me?

@ Sorry Neetje,
    Ik dacht zeker ook aan jou, maar ik vergeet het neer te pennen. Ik hoop dat het wat beter met je gaat. Ik weet dat deze dagen moeilijk voor je zijn.
    @ Ik heb niet alle namen hier genoemd, maar jullie zijn wel allemaal in mijn gedachten, Elisabeht heeft dat al gedaan, bij haar sluit ik mij aan. Groetjes.

Premium + Account Neetje's Avatar

Dat weet ik toch Jolanda

Heb een moeilijke week achter de rug en nog 2 te gaan. Fysiek ging het niet best, veel pijn. Ik moet een andere zorgverzekeraar zoeken, heb meer fysio behandelingen nodig dan nu toegestaan is. Nu 1x per 10 dagen, normaal 2x per week, dat is nogal een verschil. Ook de psychiatrische behandelingen staan op de tocht. Normaal elke week een huisbezoek, nu slechts 1x per maand, dus ik blijf rondlopen met dingen die ik zou moeten bespreken. Mijn medicatie is 3x boven de max, dat vernam ik bij de apotheek. Ik werd er een beetje bang van om eerlijk te zijn. Ik slik echt veel medicatie, nu moet ik woensdag hiervoor naar de medicatie psych. Slapen gaat slecht, zelfs met de temazepam bleef ik vannacht wakker ... dit is werkelijk de meest vreselijke periode voor mij. De kerst wilde ik enerzijds overslaan, maar anderzijds ben ik bang dat ik rare dingen ga doen als ik met kerst alleen ben. Ik kan geen keuze maken, net als de jaarwisseling ... wat is het beste voor me? Ik kan daar geen antwoord op geven, normaal volg ik mijn gevoel, maar dat is één brok ellende met emotionele momenten. Soms ben ik het allemaal zo zat he. Ik wil met rust gelaten worden, maar ik heb ook mensen nodig in mijn leven. Deze strijd is zwaar. Mijn vertrouwen is weg, de angststoornissen verdwijnen niet, ik wil dat mensen zich prettig voelen bij mij, maar ik word al onzeker bij de gedachte. Ik wil geen 'nee' meer horen, het afwijzen wat alle twijfels aansterkt. Keer op keer ... met kerst ben ik niet alleen, mijn zusje die ook de kerst wil overslaan komt met mijn pasgeboren nichtje.

... ik hou mijn hart vast voor de jaarwisseling

Fijne kerst allemaal
    Gelukkig hebben we de foto's nog

gisteravond was ik heeeeeeeeeeeel boos en vanmorgen ook!, nu zakt dat af....gefrustreerd was ik, machteloos voelde ik mij, en ik besef dat ondanks boosheid, mensen en je eigen familie het soms goed bedoelen....het ging over de Kerst....ik zal er niet over uitweidden...misshien vier ik het wel in mijn uppie, eerlijk gezegd vindt ik dat helemaal niet erg! ik zie het wel, ik ben het zat om ALTIJD maar mee te veren met iemand....soms wordt ik een tijger die flink van haar afbekt en spreekt....grrrrr neen ik ga niet grommen.... de bui zakt en ik zit hier nu vredig te typen met 1 vinger....ja Raimun meestal dezelfde vinger dan kan mijn rechterarm rusten op mijn schoot....als de boosheid zakt dan kan ik weer relativeren....ik ben soms graag alleen, dan kun je tot inkeer komen.... het regent buiten en de lucht ziet er grauw uit, grijs....maar we gaan de goede kant op.....mijn arm werkt belemmerend maar er zijn altijd lichtpuntjes toch?....mijn omgeving verwent mij....1 zusje kwam mij helpen...buurvrouw v beneden bracht roosjes, andere oostenrijkse dame bracht mij pompoensoep en vanmorgen eigen gemaakte koekjes, een lekkere stol met spijs vd buurman boven, dus zoals je ziet wordt er aan mij gedacht....ik voel mij bevoorrecht, ik ben er dankbaar voor.... de pijn is wisselvallig, maar dat komt allemaal goed, ik heb vertrouwen....nu nog een beetje meer geduld hebben! ach ja in de decembermaand zo getergt worden is lastig.....oke volgende onderwerp...

Christel: meid 30 fouten maar...dat is super goed hoor!....het was krankzinnig moeilijk, dus wees trots en fier op jezelf.... sterkte met je gezin verder...hey dat is bijzonder in deze maand uw verjaardag te vieren, wel triest zonder je tweelingzus....sterkte Chrissie

Jolanda: och lieverd ik was een beetje vergeten hoe slecht jij kan zien.....ik hoop dat alles mag gaan zoals je dat zou willen met deze dagen! dank voor je mooie gedichtje....

Raimun: knap hoor dat jijzelf dat heb t gebakken, ja mijn neusvleugels hebben dat goed aangevoeld, ha,ha...knuffel terug...mijn vinger hoeft niet in het gips, ik moet nog 1 hand over houden om ieman " denkbeeldig " voor de kop te stoten!... fijne avond....daggggg

Suske: wat fantASTISCH he van je dochter!...ik gun jullie allen een beetje rust en vrolijkheid en geluk....sterkte met je rug...ik hoop dat de behandeling goed aanslaat uit het ziekenhuis....2 infultratie' s? op 3 decemer j.l, zeg ik dat goed zo? liefsss

fijne avond Allemaal....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account

@ Elisa lieve dame .... is je boosheid over ??? al wat af gezwakt ....hé ..meestal bedoelen mensen het goed maar op dat ogenblik komt het bij de betrokkene niet zo over ...... jij bent wel iemand dat zich uit slag trekt ..... een zelfstandig iemand .... ik ben blij voor jou dat je,je al beter voelt ..... en alleen willen zijn ...is nog geen eenzaamheid ..... daar geniet je toch gewoon van ....om je batterijen op te laden ....ik kan er toch zo enorm ervan genieten vd. stilte ....ruuuuussstttt
    Sterkte meid ....en verzorg je goed

@ Jolanda mijn dochter is zich momenteel volledig aan het in werken .....ze moet ook de NL. wetgeving nu kennen ....(sociale....belastingen ....enz.) .....wel een ganse boterham ....en met de problemen bij de start vd.fyra heeft ze wel veel werk bij gekregen ..het financiêle ...ze wordt er echt in gesmeten ....maar ze zal er wel komen ....daar ben ik zekers van ....

@ christel ik heb ook aan jou direkt gedacht wanneer het dictee begon op tv. PROFICIAT !!!! de rekeningen vallen hier ook in de bus ....vd. hospitalisatie héhé ...maar ik heb ze nu verspreid over het jaar ....daar ik nogal een zware verzekering /betaling heb ....mijn man de zijne valt mee .... dan de geschenken voor 't eindjaar ....hier is het nog gewoon voor de klein-kinderen ...en pete-kind ( euro's) .... voor onze kinderen afgeschaft ....en zij voor ons .... ieder heeft zijn gerief ...en ik hou niet van een huis vol met potten en vazen ...eekkkkk er staat zoal genoeg in mijn huis ....(moet mijn man al genoeg inhouden ) ..... vd. serviezen /glazen.... mijn kasten zitten overvol .....wij gaan gewoon eens samen eten........ @ RAIMUN succes bij de kerstsal.... om den ezel uit te hangen..... hopenlijk krijg je op tijd en stondt je voer en drank ..... Verder gaat alles hier gewoon zijn gangetje ...met de nodige drukte ...en gezaag op momenten ... de mensen lopen er toch zo ontevreden bij wij wonen toch in een fijn land ....we kunnen leven ...hebben het noodzakelijke ... zelfs véél meer ....alléé de meeste toch .... (d'er zijn overal uitzonderingen ) en ieder moet naar zijn beurs zaaien in het leven .....dan komt men er wel .... Aan ieder een fijne kerst ....geniet ervan ....en denk eens aan andere die het met minder moeten stellen .....of doe een goed gebaar ...en wees tevree .... warme knuffel ...Suske

Suske, ik ben het helemaal met je eens. Wij hebben het hier zo slecht nog niet. (de meeste toch) Als je alleen al naar het nieuws kijkt, daar wordt je niet vrolijk van.
    Ik ben behoorlijk tevreden met wat ik heb, ik tel mijn zegeningen.
    Het zal toch wel aanpoten zijn met al het nieuwe wat op je dochter afkomt. Maar het zal zeker goed komen.
    @ Elisabeth, ik hoop ook dat je weer wat bekomen bent. Hopenlijk komt het allemaal in een rustiger vaarwater.
    Fijn hé dat je zo door je omgeving verwent wordt, je verdient het dubbel en dwars.
    @ Neetje, er is zo weinig wat ik kan zeggen, ik ben blij voor je dat je zus komt met je pasgeboren nichtje. Jong leven vertederd. Ik hoop dat er voor jou toch meer hulp voor handen is, vervelend dat je met minder hulp moet doen, net nu je het nodig hebt.
    Ik lig weer halve nachten wakker. Deze week maar naar de huisarts. Dan maar heel af en toe iets ervoor innemen, want hier wordt ik ook gammel van.
    Fijne dag vandaag.

Banned Premium ++ Account

tjee Jo,
    jij ook alweer terug last van opvliegers....zie het aan de tijd die aangeeft dat het midden in de nacht is....
    sinds 2 weken slaap ik ook weer slecht, ook weer die vervelende opvliegers, heb het waterbed maar weer uitgezet en doe de airco weer aan.
    pfffffffffffffffff dachten we beide dat we er vanaf waren..
    ik maak mo gewoon weer een afspraak met de FEM-poli, hoefde pas over 10 mnd terug te komen omdat alles helemaal over was, nee dus...
    slik jij hormonen Jo??
    dus zonder onze overtollige kilo,s, weer terug naar af.......

Ha Sietske,
    Ik slik niets voor de overgang. De opvliegers heb ik meestal s'avonds en s'nachts (overdag heb ik het meestal koud ) Maar dat wakker liggen vind ik echt vervelend.
    Voor 3.00 uur slaap ik niet eens. Vorige week sliep ik zelfs om half 5 s'morgens nog niet. Daar wordt een mens niet blij van. Maar ik heb dan weer het geluk dat ik niet om 7.00 uur op hoef te staan. Ik dacht laatst ook, hé het gaat goed. Maar ik heb al uit mijn omgeving gehoord dat dat op en af gaat.
    Verstand op nul en maar een beetje compassie hebben met jezelf. We zullen er toch doorheen moeten.
    Ben wel van plan om aan de huisarts morgen wat te vragen, zodat ik af en toe eens goed doorslaap.
    Wat neem jij dan in Sietske?

ik slik femeston (overgangs hormonen) en een slaaptablet.
    ik lig niet heel lang wakker door de slaaptablet maar slaap wel verschrikkelijk onrustig, steeds wakker worden enz
    smorgens doodmoe in mn hoofd als ik er uit moet.
    miss helpt jou de slaaptablet beter omdat jij ze niet slikt en ik al jaren.

Premium ++ Account christel1's Avatar

Voel me toch al wat beter, was terug ziek geworden deze week, begin deze week dus en dan maar terug naar de huisarts gegaan om nog een dosis antibiotica, blijkbaar is het wel al aan het aanslaan want ik hoest toch veel minder, juist nog snotverkouden, dat wel maar dat is niet zo erg.
    Suske, je dochter moet ook al gezweet hebben met haar aanstelling bij de Fyra ? Bakken vol commentaar in alle kranten omdat de trein niet kon rijden of te laat was enzo. Mensen weten niet hoe een trein rijdt en dan maar commentaar geven.... De NS had maar geen italiaanse brol moeten kopen dan zat de NMBS nu niet met de gebakken peren :-)
    Ha mijn dochter is al een paar keer op sollicitatiegesprek mogen gaan, vandaag heeft ze telefoon gehad dat ze op 16 januari een vervolggesprek mag gaan doen voor een test met een computerprogramma. Ze zochten eigenlijk een Franstalige die perfect Nederlands en Engels spreekt en schrijft maar dat is een onmogelijke zoektocht :-( misschien een geluk voor haar. Haar Frans vonden ze heel goed en haar Nederlands is prima, zowel geschreven als gesproken en ze willen haar nu toch een kans geven om zich te bewijzen.
    En vandaag is ze ook op sollicitatiegesprek gemogen, daar had ze al een franstalige baas die vond dat ze heel goed Frans sprak, hopelijk hoort ze daar ook nog iets van want dat is korter bij huis. En volgende week vrijdag mag ze ook nog een sollicitatiegesprek gaan doen. Ne mens zou van minder zot worden zeker ?
    Alle bedrijven willen mensen die heel veel kennis hebben, liefst een master, perfect 3 talig, zo jong mogelijk en met 15 jaar ervaring, maar denk dat ze dan lang gaan mogen zoeken.... :-( maar hopelijk brengt het nieuwe jaar toch iets positiefs voor haar.
    En ja het is maar met een taal dagelijks te spreken en te horen dat je er echt kan voor gaan zeker ? En als ze ze laten doen dan lijkt ze op haar mama en kan ze binnen de 6 maand iemand uitschelden in zijn moedertaal (lees Frans dus) grapje hoor..... Dus duimen allemaal.
    Heb gisteren wat te veel gedaan, mijn rugje zit vast, zal wel terug los komen zeker ? En zondag vroegtijdig verjaardagsfeestje, ik verjaar maandag maar dan gaan de kinderen naar de neefjes en het nichtje toe en ik naar mijn ventje voor 1 weekje vakantie en ook mijn verjaardag vieren hoor, 2 keer dan, lap, er gaan een paar kilo's bijkomen maar dat mag wel.
    Nog een fijne avond iedereen dus
    Leef vandaag, morgen komt wel

Citaat Origineel gepost door sietske763 Bekijk Post
    ik slik femeston (overgangs hormonen) en een slaaptablet.
    ik lig niet heel lang wakker door de slaaptablet maar slaap wel verschrikkelijk onrustig, steeds wakker worden enz
    smorgens doodmoe in mn hoofd als ik er uit moet.
    miss helpt jou de slaaptablet beter omdat jij ze niet slikt en ik al jaren.
    Ik ben benieuwd naar wat ik nu voorgeschreven heb gekregen. Zolpidemtart 10 mg. Ken ik eerlijk gezegd niet. Maar ik ben van plan dat alleen maar af en toe in te nemen. Het is overigens bekend van slaapmiddelen dat ze minder gaan werken op den duur als je ze al lang slikt.
    Dat onrustig slapen is van de overgang, heb ik ook. Huisarts heeft ook nog bloed laten prikken. Daar zal wel niets bijzonders uitkomen, maar kan nooit geen kwaad dat het eens nagekeken wordt.
    Gelukkig val je snel in slaap Sietske.

@ Christel, fijn dat de kuur aangeslagen heeft. Succes met je dochter haar zoektocht naar werk. In ieder geval heeft ze een goede basis.
    Alvast een hele fijne verjaardag maandag. Twee keer feest, veel plezier dan, en ook bij je ventje gezellig een week.
    @ Raimun, wat ga jij allemaal doen met de kerstdagen?

pfffffffffffffffffffffffff weer zo,n kl**e nacht achter de rug...
    heb gister gyn gebeld, maar het konden geen opvliegers zijn....ik moest psych bellen want ze zei dat het door mn AD kwam...
    ik dus psych bellen en die zei dat ik HA moest bellen omdat ik ws griep had...
    tjonge jonge.......zo zie je maar wat een waardeloze nieuwe psych ik heb...als ik m nodig heb moet ik dus maar gewoon doorzetten, want het zijn HA klachten....
    onderhand weet ik echt giga veel meer over mn lijf dan al die anderen waar ik van afhankelijk ben.....
    en dan ook nog kerst zonder roken.....mijn eerste kerst zonder sigaretten, wat zal dat moeilijk zijn.
    nou ja....
    iedereen alvast fijne, vredige kerstdagen....voor zover mogelijk..
    de eenzame mensen wens ik veel sterkte!

Neetje, jij ook veel sterkte!
    jo, ...heb je nog verborgen reserve kilo,s.....die je met kerst etentjes kan ""opmaken""??

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

@ Jolanda...... wat ik allemaal met de kerstdagen ga doen....????
    ..ik heb nog 'n paar dagen " dienst " in de kerststal

Voor de rest valt mijn planning ( voor zover ik die had ..) in duigen !!
    Gisteren heeft mijn stiefvader ( 90 jaar !! ) 'n hersenbloeding gehad , de gevolgen zijn op dit moment nog niet in te schatten .
    Mijn moeder is 88 jaar ...kan niet alleen blijven en op dit moment natuurlijk helemaal niet .
    Zij woonden nog met z'n tweetjes in hun huisje .
    Dat is +- 100 km van hier ...niet bij de deur ,...dus met m'n 2 zussen en broer hebben we 'n permanentie uitgewerkt.
    Wie blijft slapen en wie kan overdag ..enz...ziekenhuis bezoek ...en vanalles te regelen natuurlijk !!

Bijgevolg weet ik wat de volgende dagen... en volgenden .......te doen hé !!
    Dit hoort nu eenmaal bij het leven..en komt altijd op de meest onverwachte momenten !!!

Maar ja ... "" vrede aan alle mensen van goede wil ""...wensen we elkaar in deze dagen !!
    Dat zal ik dan in praktijk kunnen brengen hé ...

Verder wens ik iedereen hier 'n zalig en vredevol Kerstmis...
    voor de ene zal het makkelijker zijn dan voor de andere !!

Doch " de vrede " zit enkel en alleen bij ieder mens "" van binnen "" ..je moet ze nergens anders gaan zoeken !!
    Die vrede weten te " vinden" en vooral " mogen bewaren " geeft 'n zalige rust om ook moeilijke momenten te overbruggen !!

Het is iedereen gegund .
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

heel veel sterkte Raimun....
    ook voor je moeder........en stiefvader...
    moeilijk om af te wachten wat de restverschijnselen evt worden..
    lief dat jullie gelijk jullie kerst aanpassen (hoort ook zo, maar is vaak niet zo)
    de vrede in je hart bewaren lukt jou wel....
    liefs!!!!

Unhappy Re: Vandaag voel ik me?

@ Raimun,
    Inderdaad vallen nu al je plannnen in "duigen". Ik hoop dat de schade beperkt is voor je schoonvader, dat is nu natuurlijk nog niet in te schatten.
    Fijn dat jullie onderling hebben kunnen regelen hoe jullie je moeder gaan opvangen. Dat is niet naast de deur ook, best lastig in deze omstandigheden.
    Ik wil jou en je moeder en stiefvader heel veel sterkte toewensen de komende dagen.
    Je weet dat dit bij het leven hoort als je ouders oud zijn, maar het valt altijd rauw op je dak als het gebeurt. Zeker nu met de Kerstdagen.
    Ik hoop dat jullie veel voor elkaar kunnen betekenen deze dagen.

@ Sietske, wat vervelend allemaal. Dat is pech hebben nu net met de Kerstdagen in het zicht.
    Ik hoop dat je snel opknapt. Heel veel beterschap.
    Ja, ha, ha, reserve heb ik nog wel. (moet eerder uitkijken dat ik niet nóg meer afval). Gisteren de verjaardag van mijn dochter gevierd en dus ook wat meer gegeten. Maar ik hou het goed in de gaten.
    Sterkte jij Sietske, niet te streng zijn voor jezelf hé, af en toe ook eens genieten.

Ik wil iedereen hele fijne Kerstdagen toewensen en een heel warm, gezond en Gelukkig Nieuwjaar. Ook wil ik de mensen die alleen zijn, verdriet hebben of anderszins juist heel veel sterkte toewensen. Ik begrijp goed dat het voor een grote groep mensen moeilijke dagen zijn. Weet dat er ook aan jullie gedacht wordt.
    @ Neetje, ik denk dus ook aan jou.
    En verder sluit ik mij aan bij de gedachten van Raimun, daar ben ik het helemaal mee eens.

Premium ++ Account

@ christel Ik ga duimen voor je dochter .... ja ..als men tegenwoordig over geen sterk diploma beschikt ...kan men het vergeten bij grote firma's ....men kan voor minder aan de slag bij een klein privé firma ...maar dan moet men genoegen nemen met een kleine verloning ....en hard werken .....uitbuiting ..... mijn dochter heeft jarenlang dit gedaan ...ze leiden een verzekeringsbureau op haar ééntje ....de baas ging graag en veelvuldig op reis ...maar als zij een verlofdag vroeg...amaai ....en een extra was er nooit bij ....bij de voorlaatste baas ( boekhouding) was het van ...' zelfde laken een broek' .....hij beloofde om op 6 mnd. tijd opslag te geven ...als de tijd daar was ...had hij er...' geen tijd noch geld voor' zei hij .....en dan was hij boos wanneer ze weg ging .....gelukkig is zij ook niemand om bij de pakken te blijven zitten ....haar talen ...frans /engels/duits ....zijn niet zo sterk ....zekers in de trein -termen .....maar ze trekt haar plan ...en door haar andere capiciteiten nemen ze het er graag bij ...gebroken frans /engels ...nederlands ....haha ....

De jeugd zou moeten weten ...dat men over een waardevol bagage moet beschikken ....dat men moet studeren ...wil men in deze tijden vooruit komen .....maar ik denk wel ...dat in de volgende jaren .....ook de manuele arbeid meer aan respect gaat winnen ....iemand die voor deze studies kiest ...en er voor gaat ... zal zéér goed 'zijne boterham' verdienen ....

@Suske,

Dat frans op het werk dat komt wel hoor bij je dochter.... Dat is echt spoorwegjargon dat ze gebruiken en dat kan je niet leren, zelfs niet op de schoolbanken. Ik zou zeggen, stuur ze ne keer naar mij :-) ik zal haar wat tips geven dat ze na 6 maand zelfs enen in zijn eigen taal kan uitschijten lol en dat ze zich niet moet schamen. Ik heb wel voordeel gehad hoor, ik heb een franstalige schoonzus, heb altijd in Brussel gewerkt en heb ook nog 9 jaar samengewoond met een franstalige, dan leer je de taal dus wel.
    Moest ik mijn kinderen nu laten herbeginnen met studeren dan zou ik ze in een echt technische richting sturen, zowel zoon als dochter. Mijn zoon heeft vorige week nog gezegd, moest ik nu herbeginnen ik zou voor dokter studeren, mooi geld verdienen maar ook keihard werken hoor en mijn dochter die zou moest ze nu herbeginnen criminologie gaan studeren.... Kinderen he ?
    Dus als je dochter hulp nodig heeft, geef haar mijn tf nr maar, ik zal haar een woordenboek aan vakjargon doorgeven he ???? In het frans dan.
    Dikke knuffel en fijne kerst voor iedereen

Gisteren heeft mijn schoonmoeder en zwager hier gegeten. Het was een hele onderneming voor mijn schoonmoeder, maar ze heeft er erg van genoten. Dat maakt het zo dankbaar. Het kost zo weinig om mensen een goed gevoel te geven.
    Ik voel mij dankbaar dat het gisteren allemaal goed gelopen is.

@ Christel, hoe is het bij jou ventje? Ook gezellig nu?
    @ Elisabeth, hoe is het met je arm? Ik hoop dat jij ondanks deze ongemakken toch een fijne Kerst hebt. Liefs
    @ Gossie, ik vraag me af hoe het met je is, het is zo stilletjes. Wens je alle goeds.
    @ Raimun, ik hoop dat het naar omstandigheden redelijk gaat met je stiefvader. Ik wens jullie veel kracht en wijsheid, niet makkelijk nu. Een digitale knuffel!
    @ Dotito, ook al even rustig, hard aan het werk, ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Liefs
    @ Sietske, hoe is het met je? Druk met het mantelzorgen? Hopenlijk heb jij ook een fijne Kerst. Knuffel
    @ Neetje, hoe is het bij je nichtje en haar kleine? Ik hoop dat ik het goed heb, soms laat mijn geheugen het ook wel eens in de steek. Ik hoop dat je toch een paar lichtpuntjes kunt zien. Houd moed, warme groet.
    @ Dolfijnjorien, hoe gaat het met jou nu? Voel je je wat beter? Wens jou ook fijne dagen toe.
    @ Suske, de bezige bij, de kinders allemaal bij jou aan het Kerstdinee of is het andersom? Geniet van deze dagen. Liefs
    @ Luuss, ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Ook voor jou hele fijne dagen.

Vanmiddag ga ik naar mijn dochter. Mijn ouders en zus, zwager komen ook. Het wordt een familiereünie.
    Morgen ga ik weer eens wat aan activiteiten doen, je wordt wel gammel van het "hangen". Gisterenavond heb ik met mijn man even een wandeling gemaakt, gewoon in de regen. Lekker de wind in je gezicht, heerlijk.
    Fijne tweede Kerstdag iedereen.

@Jolanda,

Ja hoor het is fijn bij mijn ventje, ben vandaag wel eens naar huis gemoeten, mijn dochter had weer eens een sollicitatiegesprek en wist de weg niet, dus mag mama opdraven zeker ? Wij vieren 2de kerst niet maar wel kerstavond (24 dec) en overmorgen heeft ze nog een sollicitatie dus ja het wordt druk maar daar kan ze wel met de trein naartoe, is vlakbij het station dus daarvoor gaat ze wel de auto niet nemen.
    Verder ben ik nicotine klevers aan het gebruiken en ik moet zeggen, het lukt nu aardig maar niet te snel roepen..... gewoon aan iets anders denken en iets om handen hebben, ook al zijn er andere rokers in de buurt, I don't care, ik ga later ook nog de straat over moeten waar er gerookt wordt en ik wil geen fanatiek anti-roker worden zolang ze me maar laten doen als ik er toch 1 opsteek, momenteel nog een stuk of 4 op een dag en ik kom van een pakje..... Maar ik stel het altijd maar langer en langer uit en dan "vergeet" je het een beetje.
    Dus fijn uiteinde en een goed begin allemaal van het jaar 2013 en voor degenen die de baan op moeten, voorzichtig want er rijden van tegenwoordig veel gekken rond die gaan wegcode meer kennen of liever gebruiken :-)

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Ik voel me ontzettend vol xD
    It's nice to be important, but it's more important to be nice....

@ Christel, succes met het niet roken. Jij bent al voor het nieuwe jaar met goede voornemens begonnen.
    Je dochter aan het solliciteren, ik hoop dat het allemaal goed gaat. Succes.

Ben eigenlijk wel blij dat de kerstdagen weer voorbij zijn. De sfeer is wel gemoedelijk, maar het zijn lange dagen.
    Nu maar weer eens een frisse neus gaan halen, oftewel lekker naar buiten.

Premium ++ Account

@ Raimun Sterkte !!! in deze moeilijke tijden .....

@ christel héhé .... succes met je wil om te stoppen van roken .....het is gezonder ....en voor hartlijders NIET GOED .....want had toenertijd mijn man nog gerookt ...gezien zijn toestand op dat ogenblik..... Dr. Vanermen zou niet meer de operatie overwogen hebben .....hij was toen 57 jaar en dan was hij af geschreven .....zo letterlijk aan mijn man ook vertelt ....degene die bij dr.Vanermen komen en roken ....moeten eerst 6mnd. stoppen wilt hij ze verder behandelen .....

De fyra doet de eer aan zich zelf hé ...terug enorm problemen .....dochter kan er niet mee lachen ....want nu vele weten dat zij er voor werkt .....is dat precies of zij kan er iets aan veranderen ...de verklaring die zij (hogerhand ) geven ...dat de fyra ... de kinder-schoenen ....moet ontgroeien ....het zullen grote kinderschoenen zijn ...... ....

@ Jolanda fijn ,dat je schoon-moeder ... jij en je gezin ....genoten hebben van je kerst-diner .... thuis gezellig samen zijn .... is met het duurste diner .....niet te vergelijken ..... en dankbaar zijn zoals je schrijft...... wij gingen 20 jaar lang elke kerst op hotel( diverse) ....nu de laatste 2 jaar blijven we thuis ....en ik vind dit echt tof ....en rustig ..... ....gewoon relax ...zonder opgetut te zijn ....je moet de baan niet meer op .... 2 jaar geleden zijn we nog eens op restaurant geweest en om 23u.oo was het diner afgelopen ...en dan wachten voor om 24u.oo een glaasje champagne te drinken ...wij waren onder ons beidjes .....om 23u15.... hebben wij de rekening gevraagt ...ik wou zolang niet blijven zitten ...we zijn naar huis gegaan ....en daar een fles ontkurkt ....sedert dan wil ik niet meer buiten de deur ....... ( je moest die blikken vd. andere gasten gezien hebben ...wanneer wij vroegtijdig weggingen ....ik kreeg er de slappe lach van )

Dochter die gescheiden is ...is bij ons gebleven (op kerst-avond) ...de klein-kinderen waren bij haar ex.....en op kerst zelf hebben de andere langs geweest ...gewoon een glaasje gedronken ....en hapje....gezellig ....

Siestske Elisabeth Neetje anMa Luuss Dolfijnjorien Gossie Tess Ag een heel fijn eindjaar voor jullie en familie ... en voor allen ...mocht ik iemand vergeten zijn ...mea culpa ....

Ik heb wel nog een vraagje ...mijn rechter ooglid is sedert 2 weken ontstoken (zag eerst blauw/zwart ...of ik had een vuistslag gekregen ) .....en nu staat er sdert een 6 dagen een dikke bult op ...ooglid hangt vd. helft dicht ...op internet gekeken ...en ontdekt ..dat het over een infectie (chalazion)doe sedert gisteren zeer warme compressen met een zakdoekje ....en neem antibiotica .....kan iemand hierover mij iets vertellen ....????

Premium + Account
    Dagboek berichten
    12

Hooi allemaal!

Khoop dat jullie allemaal fijne kerstdagen hebben gehad!
    Mijn kerstdagen zagen er als volgt uit:
    1ste kerstdag,, 's morgens een mooie kerkdienst.'s middags broers en aanhang op visite en 's avonds optijd op bed
    2de kerstdag,, 's morgens lekker uitslapen, 's middags kwam een kameraad van mij en 's avonds met mijn ouders en kameraad lekker gegourmet En beetje spelletjes gedaan...

Gisteren lekker wezen shoppen

Vandaag vreselijk nieuws te horen gekregen. Onze kennis is gisteravond overleden. Zondag was ze al naar het ziekenhuis gebracht toen had ze een hersenbloeding gehad... ze zou 5 dagen in coma gehouden worden, dinsdag of woensdag nog een hersenbloeding gehad en gisteren overleden. Vreselijk geshokt na die bericht. Zo jong, zo lief en altijd voor iedereen klaar staan. En nu dit... Het is onwerkelijk dit nieuws. Ik geloof het nog steeds niet... Vanmiddag de rouwkaart gekregen en toen werd het toch steeds werkelijker maar nog onvoorstelbaar kheb der geen woorden voor. Ik hoop dat ze nu bij haar Hemelse Vader is en dat God goed voor haar gaat zorgen, want Hij kan dat veel beter dan dat wij dat kunnen....

Ik wens jullie alvast een fijn, gelukkig, gezond, succesvol, avontuur vol, wijsheid, inspiratie en heel veel liefde toe voor 2013

Liefs,
    jorien
    Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen voordat je het kunt zijn.

Lieve Dolfijntje,

Wat fijn dat je zulke goede Kerstdagen hebt gehad.... dat had je nodig......
    vreselijk nieuws van deze vrouw die jij gekend hebt....het Leven is soms heel tragisch en dat bericht komt keihard binnen....ik vindt het heel erg voor de man en zijn kinderen die achter blijven...."waarom" krijgt niemand een antwoord op, misschien is haar verder leed bespaard gebleven en moest ze daarom weg van deze wereld...ik gun haar rust en de familie en vrienden, kennissen,en alle andere mensen troost omdat ze dit moeten doorstaan, en juist in de decembermaand, dat is heftig lieverd....
    je hebt al een kaarsje digitaal voor haar gebrand en dat kan thuis ook!....ik geloof oprecht dat deze lieve beminnelijke vrouw op een goede plek terecht komt....denk aan de leuke herrinneringen die je met haar hebt mogen beleven....zolang je aan iemand denkt, zijn ze altijd in je "Hart"....

ik wens jou tot slot een goede jaarwisseling toe en een voorspoedig en blij en gezonder 2013....hou je haaks...

Liefs van Elisa x
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 29-12-12 om 13:56

Premium ++ Account dotito's Avatar

Dag lieve leden/vrienden

Wat denken jullie die dotito leef niet meer maar heb het hier met van alles en nog wat heel heel druk gehad. Het werk dat toch wat zwaar tilt en heel veel van me vraagt. En in mijn vrije tijd doe dan liever andere dingen dan op de pc zitten. Met mijn gezondheid gaat het ook niet al te best. Mijn rug doet nog altijd verschrikkelijk pijn en mijn bijnieren en schildklier zijn ook nog altijd niet in orde. Ze hebben zo'n speciale botscan in 3 D genomen en 8 januari heb ik de uitslag ben eens benieuwd. De spe******t zei wel in ergste geval kunnen we eventueel een neurostimulator plaatsen, maar daar weet ik 8 januari meer van. Mijn uren op werk zijn wel wat aangepast zodat ik enkel lates moet doen en enkel de vroege in noodgevallen. Voor de rest met gezin gaat hier alles prima. En met de dochter op school gaat ook alles goed. Nu in maart gaat ze met school naar Afrika(Tanzania op studiereis) een maand van huis zal me wel een gat varen.

Zo bij deze wil ik iedereen maar dan ook iedereen fijne feestdagen toewensen, en vooral een speterend "2013" met heel veel liefde en geluk!!! Hou jullie allemaal goed en heel veel liefs!!! dotito
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Premium ++ Account

Dag lieve do ik ben blij even wat van je te horen ....met alle respect ...begrijpelijk dat je nu minder tijd/ zin hebt om achter de pc te zitten ....

Hopenlijk wordt je wijzer op 8 jan. ..... met je uitslag .... wij denken/duimen hier...aan/ voor jou .....Allezins een fijn 2013 voor jou en je gezin ...met veel liefde ...

Vandaag voel ik me... Mens

Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Voel je Mens Bekijk Post
    Vandaag voel ik me... Mens
    FANTASTISCH .............Houden zo !!!!

Wink Re: Vandaag voel ik me?

@ Ha Suske,
    Inderdaad zo met zijn tweetjes vieren is ook heel fijn, én lekker rustig.
    Geniet er maar van.
    @ Dolfijnjorien, soms gebeuren er heftige dingen, en meestal onverwacht. Ik kan mij voorstellen dat je erg geschrokken bent. Ik wens je heel veel sterkte.
    @ Do, wat fijn weer eens wat van je te horen. Wij snappen allemaal dat jij je energie voor andere dingen nodig hebt. Fijn dat het rooster aangepast is zodat het voor jou beter vol te houden is. Ik wens ook jou en je gezin alle goeds voor het komende jaar. Veel voorspoed en liefde.
    @ Elisabeth, het zijn voor jou ook geen makkelijke dagen. Ik denk aan je. Veel beterschap met je arm. Dikke knuffel.
    @ Raimun, hoe gaat het met je stiefvader en je moeder? Moeilijk allemaal. Wens je veel sterkte met alles.
    @ Sietske, hoe is het met je? Druk, druk, druk. Ik mis vaker je aanwezigheid hier, maar ja, je kunt jezelf niet in tweën splitsen, ha, ha, zou handig zijn.
    @ Neetje, hoe gaat het met jou? Het nieuwe jaar is al bijna aangebroken. Nieuwe kansen, een nieuw begin. Sterkte
    @ Christel, wens jou ook succes met het minder roken, knap hoor. Heb een fijne avond, liefs

Ik voel mij rustig, laat het allemaal maar over mij heen komen. Gek genoeg heb ik helemaal niet het gevoel dat het al bijna Nieuwjaar is. Vreemd, het gaat allemaal zo vlug voorbij. Ik geniet nog even van de rust om mij heen.
    Vanavond gaan we voor de verandering eens lekker uit ons bol. Kunnen we morgen weer bijkomen, ha, ha.

Dag oud jaar. Ik wens iedereen datgene wat hij van het Nieuwe jaar verwacht, niet in materie (hoewel dat ook soms nodig is) maar meer in geestelijk welbevinden. Dat laatste vind ik toch nog het belangrijkste én gezondheid natuurlijk.

Zoals alle grote mensen, wil ik u wensen, een zalig en gelukkig Nieuwjaar :-)
    Merci voor me te steunen met mijn stop poging om te roken, tot nu toe lukt het me aardig, ik rook ipv 1 pakje nog max 2 sigaretten per dag en ik denk er niet aan, en mijn ventje is solidair... hij gaat buiten roken en hij is een elektronische sigaret gaan halen deze morgen op de markt deze morgen. En hij doet het echt ook heel goed, ik heb mijn nicotineklevers al aan de kant gesmeten en doe het nu op wilskracht, en hopelijk lukt het me echt.... en nu zijn we cava aan het drinken en hapjes aan het eten.... en zo gaan we door tot middernacht en dan kruipen we in ons bed, nog een fijn eindejaar voor iedereen en hou het aub veilig.

IK wacht tot de hel hier losbreekt..(vuurwerk)...Bhody is de hele avond al aan het blaffen..ik vindt er geen zak aan....
    ik zal een glas wijn inschenken en wachten totdat het voorbij is....na 0.100 uur wordt het meestal vrediger....dan geniet ik meer... dag 2012....goedemorgen 2013....Laat het een goed jaar worden.....

Premium + Account
    Dagboek berichten
    12

Zoals ik laatst in een whats appje kreeg "richt je hoop niet op 2013 maar op Jezus!"
    Tanx trouwens daarvoor=)

Moge er vele lichtpuntje in het nieuwe jaar komen! Ik wens jullie allemaal ontzettend veel geluk, gezondheid, liefde, wijsheid, inspiratie, succes, avontuur, plezier en Gods kracht toe!

HAPPY NEW YEAR!

Gisteren heb ik een hartkastje opgehaald en vandaag weer ingeleverd. Bij het afhalen bleek dat er 2 plakkers los zaten.... Hopen dat ze hier wel iets uit kunnen halen!
    Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen voordat je het kunt zijn.

Het kan maar weer voorbij zijn die periode, we beginnen wel weer gewoon van vooraf aan.

Veel geluk, wijsheid en gezondheid voor een ieder in 2013

Ik voel mij al enkele dagen down. Geen reden toe, het is gewoon die vervelende overgang. Dat krijg je er cadeau bij. Ik sta s'morgens al op met een rot-gevoel. En het vervelende eraan is dat je er zelf geen enkele invloed op hebt. (die hormonen dan)
    Ben je eindelijk van je depressie af, heb je dit.
    Ik geloof dat ik dit beter had kunnen posten bij afreageren, hopenlijk is dit gevoel weer snel over. Nu ben ik uitgeklaagd.

Het is een stuk slapper geworden met posten hier, jammer. Heeft iemand nog iets van Gossie vernomen? Ze is al een hele tijd niet meer online geweest. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
    Ik wens iedereen het beste toe, even geen fut om overal op te reageren.

Kan ook een combinatie van factoren zijn? Geen idee hoe het voelt als hormonen opspelen. Take it easy Jolanda

T is idd wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg stil op het forum, wel jammer maar ook begrijpelijk ... ben zelf ook n tijdje 'weg' geweest

Ha Neetje, fijn dat je er ook weer bent.
    Tja hoe voelt dat,(moeilijk te zeggen, mannen hebben daar soms een simpel drieletterwoord voor wat ik maar niet zal uitspreken). Het meest irritante eraan is dat je er totaal geen invloed of macht over hebt. Als je daar last van hebt, neemt positief denken niet die nare gevoelens weg. Dat wil niet zeggen, dat je dan maar bij de pakken neer moet gaan zitten. Het is meer een kwestie van geduld. Je kunt het niet beïnvloeden, dus is het wachten tot die nare gevoelens weer weggaan.
    Ik hoef jou Neetje denk ik niet uit te leggen hoe je je voelt als je je down voelt.
    Maar niet getreurd, vandaag ging het gelukkig weer beter. Hopenlijk duurt het wel geen jaren, want van die gedachte wordt ik ook niet blij. Maar daar moet je dan maar niet bij stil staan, want die gedachte gaat niet helpen.
    Jij zult wel blij zijn dat de decembermaand om is. Nieuw jaar, nieuwe kansen, hopenlijk voor jou een beter jaar.

Ha die lieve Jolanda....ik heb er ook last van, ik begrijp jou volkomen....bij mij borrelde eerst veel woede naar bepaalde mensen, maar soms kun je nog zo positief zijn, maar iets sluipt in je "hersenpan" en daar wordt je absoluut anders van...ik zie wel dingen die mij niet aanstaan van bepaalde mensen, maar ik moet mij er niet door laten beinvloeden....veel mensen vindt ik ook behoorlijk egoistisch en denken veelal aan hunzelf, en daar heb ik genoeg van... ik probeer niet boos te worden maar het te laten relativeren...maar ja dat komt af en toe toch naar boven kruipen....laatst nog toen ik de hond uitliet..Bhody liep 's morgens vroeg een stukje los...ik zat met de rechterpols in het gips en toen kwam er waggelend een oudere vrouw aanlopen en liet beide honden los die ze bij zich had, maar die ene wilde Bhody steeds bijten, en ik wist dat die hond niet zo aardig was....teringwijf "dacht" ik...grrrrrrrrr ik werd zoooooooo pisnijdig....ik zei tegen haar " U " weet dat de hond van u dit doet waarom niet even gewacht dat ik mijn hond kon aanlijnen...dat ging niet snel want mijn ene hand was niet zo snel...ha,ha,...ik brieste bijna als een paard....nonderju....pffffffffffff als die hond mijne Bhody pakt dan schop ik hem hard....maar enfin het liep goed af....de vrouw zei nietssssssss en pas kwam ik haar weer tegen en ik ging demonstratief staan en ze liep voorbij met beide honden....er werd niet gesproken....hahahahahaha....nu kan ik erom lachen maar mijn temperament speelde heel snel op door die hormonen..."opzouten" denk ik dan.....
    dus lieve Jo ik begrijp jou heel goed en leef met je mee....
    ik schrijf hier ook weinig maar dat heeft ook met mijn hand en arm te maken.....

afgelopen vrijdag mocht het gips eraf na 4 weken....het deed zo pijn die dag....ik kreeg er een kous om en een polsBrace...die moet ik 10 dagen dag en nacht dragen....tussendoor doe ik hem af om te oefenen met die hand/pols/arm....vrijdag a.s. ga ik naar de pijnbestrijding om het even te laten zien aan de spe******t die mij altijd helpt als er iets is....over 6 weken weer terug voor controle bij de andere dokter in het ziekenhuis...ik kan nog niet snel typen, mijn andere pols is zo overwerkt dat ik het rustig aan doe, maar ik kom beslist weer terug om hier te schrijven op het forum met mijn andere digitale vrienden.....

ik kon mijn draai moeilijk vinden deze Feestdagen, ik was zeer onrustig en behoorlijk down/eenzaam het gaat altijd over, ik moest er doorheen en soms probeer ik dat in mijn eentje te doen...ik trek mij altijd terug als ik mij slecht voel.... dan voel ik mij net een dier die dan op zich zelf is....ik heb wel veeeeeeeeel gesnoept, maar enfin dat houd ook een keertje op...dat is troostvoer en ik vindt het zalig allemaal die oliebollen en die chocolade en andere ongezonde heerlijke rommel.....

prettige dag gewenst en tot binnenkort....ik lees hier soms wat maar geef weinig commentaar, ik heb de energie voor mijzelf nodig, verder gaat alles goed....even in model trekken en dan ben ik er weer...lachend en gekscherend uiteraard...dag lieve Vrienden...
    Liefs van mij plus een dikke knuffel...xxx Elisa
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 08-01-13 om 11:20

Premium ++ Account

Ik hou vd. stilte .. maar, nu is het hier wel echt stil ....iedereen moet precies het nieuwe jaar terug inlopen ...of zitten sommige nog met een kater ...??? Zijn sommige down door het weder ??? Hoofd omhoog ....we leven naar langere dagen toe ...... Toch wens ik ieder een fijne dag /week toe zonder muizenissen .... Een warme knuffel .... aan ieder die er behoefte aan heeft ...ook voor degene die geen knuffelaars zijn ......

Suske,

Ik ben er ook nog hoor, ben deze morgen al naar de huisarts geweest. Rugpijn verdemme, heb er wel genoeg van hoor. Ik mag nu brufen slikken, echt iets slecht voor de maag. En ook al 5 dagen slecht geslapen.
    Dan nog wat problemen met mijn nieuwe provider van mijn gsm abonnement waar ik al moeten voor bellen en mailen heb, nu gaan ze me de simkaart per post opsturen terwijl ik er 1 liggen heb maar aangezien dit automatisch moet gebeuren moest ze terug alles weten, tot mijn nr van mijn identiteitskaart toe...... miserie miserie
    Ha en bedankt voor de knuffel, ik heb wel graag een knuffel en als mijn dochter nu niet binnen de 10 minuten uit haar bed is dan gaat er echt een bom ontploffen, 's avonds kan ze er nooit in en 's morgens er nooit uit verdemme :-)

nou ik ff na al die ellende van de anderen,
    hier is het ook niks, totaal geen humor in de tent hier, ben al weken niet erg vrolijk, baal van mezelf.
    ben onderhand overspannen door mn mantelzorgen, tjeemig dat ik dat dus ook al niet kan volhouden......dus hoe vrijwilligers werk?? niet dus..
    kerst was vreselijk, eerste dag echtgenoot ziek op bed, 2e dag ik ziek op bed,
    oudejaarsavond ook totaal niets aan, de kids wilden graag dat we s,nachts langskwamen...maar nee hoor, was natuurlijk total loss en moest weer naar bed,
    als klap op de vuurpijl was ik ook nog eens 4 kilo aangekomen, die er nu dus niet meer afkrijg...zal eens wel weer lukken maar daar heb ik ""nu"" niets aan....
    en ik mis mn peuken......erg genoeg....ook dat speelde tijdens de ""feestdagen""
    en die hond van mij luisterde ook totaal niet, heb 1x een half uur nodig gehad om m aan te lijnen, gelukkig kon ik me iets inhouden, want ik wilde m wel een mep verkopen....en het schijnt normaal te zijn dat je in januari iedere dag ff in een modderplas gaat zwemmen...dus ik kom met en pik zwart modderbeestje thuis en ben afhankelijk van HH die alles weer wat toonbaarder maakt.
    wil ik een nieuwe toilet rol pakken valt ie in de wc en ga zo maar door.....ik kan er wel boeken over schrijven.....
    mijn lijfspreuk en handtekening tellen momenteel echt niet.
    en dan die Kt opvliegers snachts.....
    had geen puf om eerder hier te typen, maar heb wel alles gelezen en lees dus dat niemand echt goed zin zn vel zit....

maar toch iedereen een goed jaar gewenst.......en hopelijk volgende x betere feestdagen en wel blije MC leden.

en ja......ik mis hier jullie ook, lijkt tegenstrijdig...maar met zo weinig posten is het ook niet echt aantrekkelijk om zelf iets neer te kalken wat ik in de oude setting wel zou hebben gedaan.

dagggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

je snapt natuurlijk wel dat die wc rol die zeiknat in de wc werd, ook de laaste rol in huis was....

maar ik ben wel helemaal toppie over mn 2 kids,
    ook dit jaar hebben ze weer geen vuurwerk gekocht....
    (ik heb ze vuurwerkvrij opgevoed, zonde van het geld, geef het aan een goed doel, en gelukkig dus dat ze ook dit jaar nog moraal van mn vroegere opvoeding meegekregen hebben en het onderhouden)

Suske: Bedankt voor de knuffel...." H..eerlijk) voeld goed....

Sietske: Ik begrijp je volkomen... die laatste toiletrol was wel giga balen he? GATSIE...je had hem in de wasdroger kunnen doen....hergebruik....hihi....ehhh (grapje) je hondje Killy vies na de wandeling....een boshond wordt het....hahahahaha...ja Bhody soms ook...ik heb vorig jaar bij de Kringloop een kinderbadje gekocht met een klein stopje erin....indien nodig stop ik Bhody hierin om te wassen, want die kan er ook wel wat van....doegieeeeeeeee och ja en mantelzorgen valt soms helemaal niet mee als je er met je neus te vaak inzit...het is zwaar en soms aangrijpend....misschien kun je al weer iets terugkoppelen...kom je hier maar heen op de koffie of whatever....Liefs...hou vol!!!! ondanks de zwaarte van veel dingen, komt er " altijd " weer een lichtpuntje...maar ach dat weet iedereen hier wel he? met z'n allen kunnen we wel een boek schrijven over lief en leed!!!!

prettige dag....ondanks dat het hier pijpenstelen regent....bah.... dag allemaal.....

Red face Re: Vandaag voel ik me?

Heerlijk, de zon doet wonderen. Eindelijk weer eens open weer.
    Een flinke wandeling gemaakt en de voorjaar in mijn hoofd. Ben met herinrichten in de huiskamer bezig geweest. Oude bank eruit gekiepert, en een fauteuil ervoor in de plaats gezet. Samen met mijn menneke dan toch, alleen is zoiets nauwelijks te tillen.
    Ik heb de kriebels, er moet opgeruimd worden, en dat allemaal door het zonnetje.

zit ik hier een heel verhaal te typen, delete killy alles.......
    als ik nog tijd heb vandaag dan typ ik het weer...

er stond iig; fijn jootje, dat je je weer beter voelt, geniet van de goede dagen die je hebt, ben blij voor je!

Citaat Origineel gepost door sietske763 Bekijk Post
    zit ik hier een heel verhaal te typen, delete alles.......
    Dat had ik n paar dagen geleden ook, drukte op 'reageer' ipv van 'snel reageren' ... alles weg en daar het een lang verhaal was had ik geen zin om het nog een keer te typen

christel12
    Guest

Ik kon nog inloggen maar niets meer posten, daarom eventjes bij mijn username een 2 bij gezet, dus ja nu is het voorlopig christel12 voor degene die niet weten wie ik ben. Heeft er nog iemand problemen ? Of ben ik nu helemaal gek geworden, hopelijk niet dus
    Groetjes
    Christel1/12

Premium ++ Account

@ Jo christel en elkeen Terug van weg-geweest ..... samen met dochter naar Hasselt geweest ...op hotel ....ons laten verwennen ...we hebben genoten ......en geshopt ..... ginder geen sneeuw ... zonnige dagen gehad ......héél vriendelijke mensen ... Hier is het wel somber ...zowel op het forum ...als buiten ....maar aan alles komt een eind ....laat jullie niet door het weder naar beneden halen ..... er komen betere dagen ... en natuurlijk zitten we in de winter-periode ....maar zorg voor een gezellige( t)huis dat is zoveel meer waard

Dagboek berichten
    1

@ Suske'52

...in Hasselt wonen inderdaad héééél vriendelijke mensen !! ...ikke toch !!..de rest weet ik zo niet !!
    ..oeiiiiii ....

@christel ... ik heb geen problemen met posten

christel12
    Guest

Neetje,
    Ik kon dus niks meer, niet posten, niet mailen, niks dus dan maar een ander account aangemaakt en nu lukt het wel. Nochtans geen banvloek gekregen of zo, ik zit de laatste tijd nog weinig op het forum. Had wel mijn mailadres veranderd maar dat mocht of kon geen probleem zijn. Dus ja, nu ben ik een nieuwkomer als senior member met 2 posts of zoiets. Let's have fun, buiten in ieder geval, er ligt hier een dik pak sneeuw momenteel en heb op het nieuws gezien dat het bij jullie niet veel beter is, nog meer verkeersellende dan bij ons. Moeten niet altijd de Belgen zijn zeker die pech hebben ?
    Groetjes en hou het veilig op de weg

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34