Pagina 110 van 120 EersteEerste ... 1060100108109110111112 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.451 tot 5.500 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

Premium + Account Neetje's Avatar

Standaard Re: Vandaag voel ik me?

Het is nog te vroeg in het jaar dat er al kittens geboren worden, zo vertelde de dierenarts mij. Ik heb bij veel mensen aangegeven dat ze hun ogen en oren moeten openhouden mbt jonge katjes. Iedereen kent wel iemand die weer iemand kent, zo ben ik ook aan Scoop en Milan gekomen. Dierenarts en ook de mensen waar Milan lag opgebaard hebben een notitie gemaakt om contact met me op te nemen zodra ...

Fijn weekend allemaal en dan vooral klachten-/pijn-vrij
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Goedenmorgen lieve vrienden,

Inzake mijn tante...
    Vorige week donderdag belde een goede vriend voor 9 uur 's morgens met de mededeling dat er iets aan de hand was bij de op en afrit van mijn flat...ik keek uit het keukenraam en zag politie en de ambulance, een vrouw en een man...alleen de "fiets" meende ik te herkennen omdat er een grijs warm dekje over het zadel zit en dat heeft mijn tante...ik kwam net thuis met Bhody van de ochtendwandeling en liep al voorzichtig ivm gladheid. als een haas trok ik met blote voeten mijn laarsen aan en rende de trappen af naar de ambulance toe...ik had mijn Polsbrace niet om en kwam bijna ten val omdat het wegdek(asfalt) daar zo enorm glad was...hoolimoosie wat schrikken....bij de ambulance aangekomen zag ik mijn tante in de ambulance...er lag een grote plas bloed op straat, haar fiets stond er, en bij de aanblik van haar bebloedde gelaat kreeg ik de tranen in de ogen...haar rechteroog zat dicht en het gezicht werd al paars...mijn tante was zo ontdaan dat beroerde mijn hart....de ambulance nam haar mee om haar te controleren en dan zou ik haar kunnen ophalen....ik moest nog douchen etc....ik moest zelf ook bijkomen van de shock....na uren hebben ze haar opgenomen in het ziekenhuis....een scan gemaakt van haar hooft en aangezicht, gelukkig niets gebroken, maar haar gezicht was nu helemaal paars en door de bloedverdunners bloed je nog harder....een gescheurde spier in de lies en een inwendige bloeding!!! haar linkerbeen was paars van dijbeen tot knie...vreselijk...ze had veel pijn en lag op de afdeling van de eerste hulp, daar mag je hooguit 2 dagen blijven dan moet je verkast worden.....ze kreeg veel pijnstillers en morfine.....
    's avonds heb ik de familie pas ingelicht omdat ik overdag niet wist wat er allemaal gebeurde en de familie niet onnodig ongerust wilde laten worden...mijn ouders gebeld en nog en nog een tante en 11 andere mensen heb ik gemaild....

mensen uit de flat hielden mij staande, kwamen aan de deur etc...elke dag ging ik naar het ziekenhuis toe, en op de 6e dag mocht ze mee naar huis toe....de bedoeling was dat ze tijdelijk naar een verpleeghuis zou gaan maar in onze woonplaats was nergens plek....
    toen als de sodemieter een rollator geleend via de Icare en roets roets, alles in gereedheid brengen om haar op te halen...nu is zij thuis...er komt 2 x maal daags iemand bij haar...elke ochtend hang ik de krant aan de voordeur, en eind vd middag ga ik met haar de dag doornemen en haal wat boodschappen en neem de post mee.... het gaat nu langzamerhand beter met haar...in het begin was ze compleet intens moe en moest ze bijslapen, en ze was erg druk in haar hoofd en doen en laten!!!!....elke dag gaat het een stukje beter met haar...ze kan weer lopen maar de pijn is er nog, maar wel verminderd....
    dit weekend heb ik vrijaf genomen...ik was erggggggggggggg moe....wel bel ik haar dan op uiteraard....ze krijgt veel kaarten, en dat is heel leuk....morgen (maandag) ochtend gaan we samen naar het ziekenhuis toe voor controle na die valpartij.....ik had het erg druk, want ik ga natuurlijk ook nog naar mijn ouders toe etc...(zucht) ik kom wat bij...vanmiddag heb ik een verjaardag, het liefst zou ik wat gaan slapen en een lange wandeling met Bhody maken maar dat doen we een andere keer....

ik ben blij dat ik dit kan doen voor haar...mensen zeggen: denk aan jezelf...tja ze bedoelen het goed, maar als niemand die taken kan overnemen dan kan het niet anders toch? het komt goed ik heb er vetrouwen in....elke dag heelt het lichaam van mijn tante wat meer, het is een vechter en door haar sportieve verleden heeft ze voordeel wat de soepelheid van haar lichaam betreft...alles was bont en blauw maar in het ziekenhuis zag ik een paar mooie gelakte teennagels van een 80 plusser en dat vond ik "geweldig" en daar hebben we samen om gelachen...hahahahahaha...lekker toch? de Carnaval moest zij helaas missen, dat was heel sneu want daar verheugt zij zich elk jaar op, zij heeft zelf met anderen een carnavalsvereniging opgestart....pffffffffffff
    dit was mij gebeuren met mijn tante...ik wens haar sterkte.....

afgelopen vrijdag ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor mijn eigen pols...controle nadat deze gebroken was op 7 december...het is nog niet helemaal in orde, ik heb er nog pijn aan maar dat heeft zijn tijd nodig, mede door de posttraumatische dystrofie aan diezelfde arm is het gevoeliger, ik heb de tijd.... ik kan mij redden, alleen kan ik geen zware tas aan de arm sjouwen daar heb ik een speciaal bakkie voor met handvat... maar de foto was goed dus dat is fijn!!!! een hele leuke arts hielp mij....wauw...een leuke meevaller dus op die dag...kijken mag, aankomen niet!!! hahahahahaha

zeg lieve vrienden...ik wens jullie een fijne en goede, zondag toe...minder pijn, en meer vreugde momenten... Liefssssss
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 17-02-13 om 11:13
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Wat een verhaal zeg, dat denken aan jezelf doe je toch om er te zijn voor je tante? Dat geeft jou een goed gevoel, dus in mijn ogen denk je wel degelijk aan jezelf. Iets voor iemand kunnen betekenen is het mooiste wat er is

Wat een schrik zul je hebben gehad als je zooets meemaakt
    Veel aterkte en dat je tante maar snel weer naar huis mag
    Groetjes

Neetje: dat aan mijzelf denken bedoelen ze wat anders mee...eerlijk gezegd wilde ik meer aan mijzelf denken, maar een bloedverwant laat je niet aan haar lot over...nee Neetje deze keer had ik dit liever overgeslagen als je het hele jaar soms in de shit zit bij anderen is de energie soms gewoon op!!! maar enfin het is soms niet anders...als het mijn tijd is dan doen we weer andere dingen...eerlijk gezegd werk ik liever in een betaalde baan Neetje....ik liep compleet op mijn tenen en was gewoon kapot!!!! met alle respect na een ieder die ik kan helpen, het wordt mij wel eens teveel al die ellende....
    zeg Neetje....fijne avond...daggggggggg.....altijd fijn als je ff reageert...

AnMa: dank je wel voor je reactie...mijn tante is nu thuis....vanmorgen gingen we voor controle naar het ziekenhuis toe....het duurde super lang, tja...maar zij gaat vooruit en dat is heel fijn... ik hoop dat jij ook weer bent bijgekomen....

dag Raimun....dank....

@ Tjonge, wat een verhaal Elisabeth. Ik kan helemaal begrijpen wat je bedoelt. Heftig hoor.
    Ik ben hier wat minder de komende tijd, het gaat slecht met mijn schoonmoeder, is ook een heel verhaal. Komt nog wel. Ze is met spoed opgenomen afgelopen zondagnacht. Het was me het weekend wel. Gelukkig is ze nu in goede handen, laten we hopen dat ze dit allemaal te boven komt.

Elisabeth, nogmaals heel veel sterkte meid, en alle andere een warme groet, Jolanda

@ Tjonge, wat een verhaal Elisabeth. Ik kan helemaal begrijpen wat je bedoelt. Heftig hoor.
    Ik ben hier wat minder de komende tijd, het gaat slecht met mijn schoonmoeder, is ook een heel verhaal. Komt nog wel. Ze is met spoed opgenomen afgelopen zondagnacht. Het was me het weekend wel. Gelukkig is ze nu in goede handen, laten we hopen dat ze dit allemaal te boven komt.

Elisabeth, nogmaals heel veel sterkte meid, en alle andere een warme groet, Jolanda.

Lieve Jolanda.....ik wens jou heel veel sterkte met je schoonmoeder en alles wat daar mee te maken heeft...Knuffel...

Op dit moment voel ik mij heel erg moe, dus ga ik rustig de dag opstarten...

Jolanda sterkte gewenst zulke dingen zijn heftige gebeurtenissen en kosten veel kracht
    Hoop dat ze snel beter zal worden en weer naar huis mag
    Groetjes anMa

Ikke snap, energie vretende 'situaties' gaat op den lange duur zijn/haar tol eisen.

Sterkte Elisa & Jolanda

Milan is gisteravond netjes thuisgebracht in een asblikje in de vorm van 'n hart. Verzacht de pijn en het gemis enigszins

Vandaag voel ik me moe, de hele dag niks gedaan. donderdag naar de internist, want mijn schildklier werkt te hard, iemand ervaring mee toevallig, dus maak me wel een beetje zorgen.

Goedendag Jingo28....

Succes gewenst a.s donderdag bij de internist....jaren geleden hebben ze per toeval ontdekt dat mijn bloedwaarden niet goed waren vd schildklier, dit zag een spe******t na een behandeling aan mijn keel.....na enige keren bloed prikken ben ik opgeroepen door de internist en heb toen een gesprek met hem gehad...niet eng hoor....nu wist ik ook waar veel van mijn klachten vandaan kwamen....ik heb toen het medicijn Thyrax gekregen....dit slik ik omdat je dan een tekort hebt aan schildklierhormoon.... eerst weigerde ik om te slikken later toen ik mij steeds slechter voelde ben ik aan dit medicijn begonnen....o.a kun je enorm vermoeid raken...een schildklier regelt heel veel in je lichaam, het is een stofje in de hersenen die we tekort hebben en op deze manier wordt dat aangevuld!!!!

toevallig heb ik iets bewaard van GezondheidNieuws van een paar jaar geleden...men schrijft ( ik citeer) dat de schildklier klein is maar toch dirgent van onze organen..het is belangrijk voor heel onze stofwisseling....je krijgt er heel veel slaap door, je bent erg moe, geen kracht meer in de benen, slechte stoelgang, en eventueel overgewicht...de ene persoon heeft een snelwerkende schildklier, de ander een te trage......als dit proces hapert dan draait je lichaam op een laag pitje...problemen met de schildklier kun je vaak op verschillende chronische aandoeningen terugleiden zoals vermoeidheid, fibromyalgie, depressiviteit.....

ik hoop dat je hier een beetje wat aan hebt...soms moet men vaker bloed prikken om dit te ontdekken....Sterkte ermee en vertel nog eens hoe het is afgelopen....

Vriendelijke groeten van Elisabeth.

Neetje: wat fijn dat Milan is thuisgekomen...wat bijzonder dat het tegenwoordig zo mooi kan worden gemaakt dat je haar thuis kunt koesteren in de vorm van een hart...ja dat is Liefde Neetje...ontroerend moment he? ik hoop dat jij je verdriet een plekje kan geven...ik zal binnenkort ook eens langs het graf gaan van de Koningspoedel Jasmijn van mijn ouders....het lijkt alweer lang geleden maar ze is in november begraven 2012...met goed weer ga ik er heen...even kijken en een kaarsje opsteken...dat zal jij wel doen voor Milan...nou welkom thuis Milan....rust zacht....
    Liefsssssssssss....de zon schijnt, ik wens iedereen een goede dag toe...

Voor de verandering weer eens heel lekker geslapen
    Nog n beetje last van het mammografie gebeuren en nog wat napijn van de getrokken kies
    Maar ik geeft me een 8-1/2
    Niet slecht

Premium ++ Account christel1's Avatar

Heel slecht geslapen deze nacht, een uur of 4 maar, lag om 5 uur al wakker. Niet echt leuk dus.....
    Anma, heb je pijn van een mammo ? Niet echt plezant natuurlijk.
    Jingo, een snelwerkende schildklier dan voel je je meestal opgejaagd maar dat komt wel goed hoor met medicatie kunnen ze van tegenwoordig heel veel doen. Misschien eerst wat zoeken om te kijken welke dosis je moet krijgen maar daarna komt het wel in orde. De mijne werkt te traag en daar word je ook moe van.
    Mijn rugje doet serieus zeer, ja met al mijn poetsen deze week, normaal zeker ?
    Leef vandaag, morgen komt wel

Weer lekker geslapen zelfs een beetje te vast want ben n beetje suf vanmorgen
    Maar ik ben blij dat alles weer goed gaat
    Dochter 1 woont na 4 maanden hier gelogeerd te hebben weer op zichzelf in een leuk appartementje ze ging scheiden
    Dochter 2 woont ook weer ergens anders met een nieuwe vriend en heeft een nieuwe baan en n autootje die is ook weer blij
    Heb ik nu weer ns tijd voor onszelf mannetje en ik weer blij dat we weer onze eigen gang kunnen gaan.

... koud, duizelig, hoofdpijn en hoestbuien. Klote griep, bah voel me belabberd.

Lieve Neetje: Heel veel beterschap man...neem een pijnstiller en ga onder de wol...Liefssssss

AnMa: fijn dat jij je kinderen zo goed hebt kunnen opvangen...helemaal top...verder wens ik jou en je man een "rustiger en gelukkig samen zijn" !

Christel: het is zeer ellendig als je een nacht slecht slaapt, ik leef met je mee, bah niet fijn...pijn in je rug....haha, ja lieverd dat is logisch na al dat harde werken en soppen in huis!!! misschien kun je het weekend wat leukers doen voor jezelf...."ik" vindt jou een tofwijf want ondanks je eigen lichamelijke klachten sta je er toch voor iedereen...ja die moeders maken veel mee...ik heb bewondering voor jullie...

Prettig weekend als ik jullie niet meer spreek....Liefssssssss

ps: Sterkte Jolanda met je schoonmamma...

Beterschap gewenst neetje en goed uitzieken

Gisteren terug naar de tandarts want ik had nog teveel napijn
    En vieze smaak in mijn mond
    Gelukkig niet ontstoken want daarom ging ik terug want ik was er bang voor
    Nu moet ik elke dag 2 x spoelen met n vies drankje
    Werkelijk ....erg vies

AnMa: ach kiespijn is zeer pijnlijk, je hele kaak en oren kunnen er pijn door doen, verstandig dat je terug bent gegaan naar de tandarts...succes met spoelen...brrrr wat een viezigheid, maar als het maar resultaat geeft...sterkte!!!!

vannacht heb ik slecht geslapen, en maar draaien, en draaien, ik werd gek van mijzelf... hoppa om 8.00 naar buiten met de hond en nu achter de pc met een beschuit en een cracker, en koffie...rustig op gang komen heet dat...

@anma ... Helpt t drankje? Wel maf, men gaat naar de tandarts om geen klachten te krijgen met het gebit en dan heb je na dat bezoek ineens nog meer pijn. Hoop dat t drankje nut hebt Anma

@Elisa, dat zijn irritante nachten en de tijd tikt maar door op de wekker. Gelukkig heb ik zulke nachten niet vaak meer met de slaap medicatie in mijn lichaam. Beter ook, want je gaat liggen malen en piekeren, althans ik dan, ik weet niet of jij dat dan ook hebt.

Ik heb nog steeds de griep, voel me wel al ietsje fitter, de duizeligheid is weg, maar het ademhalen doet zeer net als al me spieren, me kop en ik heb t nog altijd koud. Lig veel in n slaapzak op de bank, de slaapkamer vermijd ik overdag.

Vandaag voel ik me ........ Verdrietig

Thumbs up Re: Vandaag voel ik me?

Gabi: Sterkte gewenst, want verdriet kan opeens in al zijn hevigheid de kop opsteken! ik hoop dat jij je vandaag wat prettiger voelt, hou je haaks hoor, ik leef met je mee...warme knuffel...

AnMa: ik hoop dat het iets beter gaat met de kies die "getrokken" is dat spoelwater is ronduit goor...( boorwater?).brrrrrrrrrrrrrr sterkte maar weer met minder pijn...

Neetje: hoe is het met de patient? pijn met ademhalen, oeps dat is niet fijn...'s morgens even je een beetje wassen en dan lekker weer die warme slaapzak induiken...slapen, beschuitje eten en vooral vocht innemen zoals thee, appelsap, wat je kunt verdragen...Beterschap, best eenzaam zo in je uppie, maar met de tv aan krijg je wat afleiding, en tussendoor veel slapen!!! dagggg

vandaag voel ik mij : Vredig en moe...ik denk elke dag: wat ga ik doen en wat "kan" ik "betekenen" voor een ander...de reserve's zijn even op! sinds afgelopen vrijdag denk ik: " wat is goed voor "mij" ) vandaag neem ik alle tijd voor mijzelf want vd week heb ik nog wat verplichtingen...prettige zondag lieve mensen...tot laterssssssssssss Liefs

Dag Sietske, Christel, Suske, Raimun, Dodito, Luuss, Gossie, ...dag kanjers....
    dag Jolanda, ik hoop dat het wat beter mag gaan met je schoonmama...sterkte...
    ik hoop dat ik niemand vergeet...

het sneeuwt hier....ze hebben de deken "daarboven" in de hemel uitgeklopt....!!!
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 24-02-13 om 11:14

Gabi
    Verdriet kun je weleens wegstoppen maar het komt dan altijd toch weer terug
    Sterkte om er doorheen te komen want vaak is het moeilijk om gewoon je leven op te pakken en ermee rond te blijven lopen
    Heb je vrienden voor om je te helpen ,ik hoop dat je die hebt laat ze weten waar je mee zit en het lucht vast op als je weet dat iemand je verdriet begrijpt en je steunt
    Sterkte hoor

Mijn kies is ....tenminste het gat in mijn mond waar die zat....is wat minser pijnlijk
    Spoel nu met kamille thee is tenminste veel minder vies en helpt ook

Elisabeth wat erg dat je zo slecht slaapt, ik neem soms nog wel n dr vogel pilletje maar t helpt niet altijd
    Is het niet zo dat je de nacht erop wel beter slaapt na zo'n slechte nacht?

Deze patiënt heeft zich weleens beter gevoeld. Heb gisteren van mijn zwager wat vicks stoombolletjes en hete snoepies gehad. Alles zat vast, het hoesten doet zeer door me hele lijf. En n peukie roken doet zeer aan mijn luchtwegen, branderig.

En ja, ik voel me echt eenzaam zonder Milan om me heen, je mag best weten dat ik minimaal 3x per dag breek. Vanmorgen zo kwaad wakker geworden dat ik alle rotzooi zo zat ben, zat op alles te schelden wat er allemaal gebeurd is de laatste jaren.

Ik vind het echt niet leuk meer om de dagen zo door te brengen, 2 weken zonder Milan

Lekker jezelf verwennen en chillen Elisa, rust pakken

Wink Re: Vandaag voel ik me?

@ Anma, fijn dat het wat beter gaat met je kiespijn. Goed kunnen slapen is belangrijk, daar kan ik van meepraten.
    @ Neetje, wens je veel beterschap, dat je nog zin hebt in een sigaret als je zo belabberd bent, dat smaakt toch niet, of wel?
    @ Elisabeth, heel goed van jou, dat je nu eerst aan jezelf denkt. Even energie bijtanken. Het is er het weer wel voor. Lekker op de bank nestelen met een goed boek en warme chocolademelk. Ik roep maar wat.
    @ Christel, verbaast me niet dat je het in je rug krijgt. Volgens mij ga je als een tornado door het huis. Maar dan heb je wel eer van je werk.

Ik voel mij een beetje uitgeblust. Schoonmoeder mag nog niet naar huis, de longontsteking is nog niet weg. Hopenlijk weten we komende week meer.
    Afwachten maar weer.
    Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar ik heb zin in de LENTE!

Raimun, Suske, Gossie, Dotito, Luuss, Dolfijnjorien, Sietske, en al wie ik niet genoemd heb, een hele fijne dag vandaag.

Ik voel me opgelucht, schoonmoeder wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft nog wel een lange weg te gaan, maar in ieder geval kan ze rustig bijkomen in een voor haar prettige omgeving. (ze is graag in het verzorgingstehuis)

Wens iedereen een hele fijne dag toe.

Citaat Origineel gepost door jolanda27 Bekijk Post
    Ik voel me opgelucht, schoonmoeder wordt morgen ontslagen uit het ziekenhuis. Ze heeft nog wel een lange weg te gaan, maar in ieder geval kan ze rustig bijkomen in een voor haar prettige omgeving. (ze is graag in het verzorgingstehuis)

Wens iedereen een hele fijne dag toe.
    @ Ik vergeet er nog iets belangrijks bij te zetten. Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven. Dat stel ik zeer op prijs. Dank je wel lieve mensen.

Premium ++ Account dotito's Avatar

Dag lieve MC vrienden

Hoe gaat het met jullie? Ja op ieders apart reageren daar heb ik helaas geen tijd en geen fut meer voor, maar jullie weten dat ik aan jullie denk. Ik hoop dat het allemaal wat goed met jullie gaat, en dat er niet al te veel problemen en zorgen zijn. Ja soms heb je de dingen niet altijd in de hand, maar je hebt altijd wel een keuze in je leven hoe je daar mee omgaat. Ik wens jullie allemaal in ieder geval heel veel geluk, kracht, en positiviteit toe

Vandaag voel ik me iets beter dacht zal nog eens is iets schrijven hoe het met me gaat. Met mij is het nog steeds het zelfde de vermoeidheid is nog steeds is wel op en af. De ene dag heb ik energie en de andere dag voel ik me doodop. Moet wel zeggen dat ik ondertussen wel naar een andere spe******t(endocrinoloog) ben geweest en ben ondertussen ook mijn vorige medicatie(hydrocortisonen) aan het afbouwen. En met mijn rug ja ik denk dat ik er zal moeten mee leren leven. Dat word verder kinesist en thuis wat oefeningen doen en pijnpleister meer is er niet aan te doen. Heb genoeg spe******ten gehad en geen enkele kan mij helpen dus dan is het maar zo. Het is niet zo dat ik het aanvaard heb, en soms met pijn gaan werken is best wel zwaar hoor, maar mijn kop laten hangen doe ik niet meer dat heeft geen zin, leven is daardoor veel te kort en te mooi voor. Gelukkig kan ik op werk mijn uren zelf kiezen zodat ik er toch wat rekenen kan mee houden. En wat ik binnenkort ga proberen te doen op werk is minder uren aanvragen zodat ik misschien dan geen vroege's meer moet doen. Want die vroege dat is om 6 u opstaan en 6 uur werken en dat kan ik niet zo goed aan. Nu doe 19/week en ga vragen om 15/week. Maar genoeg over werk gesproken.

Nu over iets heel anders we hebben een appartement gevonden met een tuin en het is helemaal naar onze smaak goed he Ja moet zeggen dat we toch een hele lange tijd hebben moeten zoeken, en zeker met ons beperkt budget was niet makkelijk. Ach ben zo blij op dat vlak, zo hebben we eindelijk ons eigen plek We zijn al voor de eerste keer moeten gaan tekenen en eind april zouden we de sleutel hebben.

Het mindere is wel, alle ben zeer blij voor de dochter dat ze zondag vertrekt op studie naar Tanzania, voor 1 maand op studiereis. Ja soms kunnen er heel veel dingen op korte tijd veranderen in u leven. Zo zie je maar dat leven vol verrassingen zit, zowel positieve als negatieve.

Lieve mc leden/vrienden wens jullie allemaal nog een hele fijne dag toe en heel veel geluk met alles

daaaaaaaaaag xxxxxx
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Red face Re: Vandaag voel ik me?

@ Do, wat ontzettend leuk wat van je te horen.
    Wat goed van jou dat je op zo'n positieve manier in het leven staat, ondanks alles. Knap hoor, gelijk heb je. Pluk de dag, we leven maar een keer.
    Wat heerlijk, je eigen appartement, ik weet hoe graag je dit wilde. Ik wens jullie alle geluk en voorspoed in jullie nieuwe onderkomen. Alvast veel succes en plezier met het inrichten ervan.
    De dochter naar Tanzania, wat een belevenis. Ik kan mij voorstellen dat je het best moeilijk vind. Het is een beetje dubbel. Kleine meisjes worden groot en slaan hun vleugels uit.
    Lieve Do, wens je ook alle goeds toe. Warme groeten, Jolanda

Gezond en blij

Uitstekend in een goede conditie en lekker fit.

@ Anma, fijn dat je je zo goed voelt.
    @ En ook Quicy fijn dat je uitstekend voelt.

De blijheid dat schoonmoeder thuis is is een beetje naar de achtergrond verdwenen door het nieuws wat we gekregen hebben van de longarts. Wel ben ik blij voor haar dat ze uit het ziekenhuis is.

Premium ++ Account

Sterkte !!! Jo

vandaag voel ik me rot, ziek van verdriet.
    Gisteren mijn beste vriendin, beschermengel, psychiater.. laten inslapen, mijn paard was mijn alles, mijne hele leven. Nu heb ik teveel tijd om handen, sta overal ongecontroleerd te wenen.
    Ik doe iets en dan denk ik dat het redelijk gaat en daar stromen de tranen weer..
    ik slaap amper, eet amper.. alles doet zeer. 8 dagen verlof gekregen van mijn huisarts..
    Het was een doordachte beslissing haar waardig te laten sterven maar daarom doet het niet minder zeer!

Beste Lunae,

Ik wens je heel veel sterkte voor de komende tijd en het verlies van een dier en net zo erg als een verlies van een mens.

Goede moed en alle goeds,

Quincy

Ben moe en emotioneel. Mijn vriend heeft weer problemen met zijn ex vrouw, niet mij dus maar zijn 1ste vrouw en er is gisteren een discussie ontstaan over onze toekomst die waarschijnlijk geen toekomst meer gaat zijn. Na 13 jaar zal onze relatie op de klippen lopen maar ja ik moet verder, de kinderen, het huishouden, de neefjes en nichtje die hier regelmatig blijven slapen en mijn hond en kat. Ik zal mijn plan wel trekken. Heb al voor hetere vuren gestaan dus ja ik bekijk het nog van de positieve kant, ander en beter denk ik dan maar ook al is het soms wel eventjes slikken.
    Er is ook ander goed nieuws, mijn dochter heeft een baan gevonden en is superblij natuurlijk dat ze maandag eindelijk mag starten en dan nog in de branche waarvoor ze echt gestudeerd heeft, marketing en communicatie bij 1 van de grootste banken van de wereld, eindelijk centen verdienen en gaan uitkijken daarna om samen met haar vriend een woning te kopen omdat ze niet willen huren, allemaal veel te duur en geldverspilling omdat je dan betaald voor iemand anders zijn huis. Donderdag was het officiële diploma uitreiking aan de universiteit in Brussel en mocht ze haar fel begeerde masterdiploma gaan afhalen in toga met alles erop en eraan. Haar vriend superfier natuurlijk op zijn mooie slimme vriendin en mama, broer en neefje natuurlijk ook, die waren meegegaan, zoon was wel eerst naar de les gemoeten om ook zijn masterdiploma nog te behalen maar hij moet nog na dit schooljaar 2 jaar les volgen, maar hij zal er wel komen, het is geen opgever en verstand komt bij jongens meestal met de jaren. Hij heeft al een bachelor dus hij kan al op zijn 2 oren slapen, werk zal hij altijd hebben in de ICT wereld.
    Vandaag eens met mijn dochter naar Brussel rijden dat ze de baan wat kent naar haar werk en op internet gaan speuren naar een nieuwe occasie wagen voor ons juffrouw want de andere is doodop versleten en met het openbaar vervoer is het bijna onmogelijk om ter plaatse te geraken, ofwel 3 treinen en hopen dat ze geen vertraging hebben, ofwel 2 treinen en een bus en dat is ook een heel gedoe.
    Nog een fijne zaterdag iedereen
    Christel

Lunea. Wat erg voor je dat je zo'n verdriet hebt
    Neem de tijd ervoor stp het niet weg maar denk ook aan de mooie tijden dan heb je daar troost aan
    Groeten en sterkte gewenst

Christel het is altijd erg als een langdurige relatie eindigt
    Maar als dat beter is dan zal het zo zijn
    Mijn dochters zijn allebei onlangs gescheiden na 14 en 6 jaar maar ze zijn nu allebei aan een nieuw leven egonnen en het is ook niet altijd zonneschijn maar toch veeel beter dan ervoor

Veel sterkte groeten anMa

Lunae: Meid wat verschrikkelijk erg dat jij je lieveling ( Paard) moest laten in slapen afgelopen 27 februari....gecondoleerd hoor!!!! vreselijk verdrietig is zoiets... zo'n prachtig mooi dier die ziek is en waar jij zo van houd is verschrikkelijk moeilijk om die beslissing te nemen...ze is immers je vriendin, je steuntje altijd in de rug...jou gezicht tegen haar hoofd en hals aan en dan voel je de warmte uit haar neusgaten komen en dan kun je haar lekker aaien en borstelen en mee rijden in het verleden....Ja dat begrijp ik heel goed...zo'n prachtig groot dier moest je laten inslapen dat is bijna ondenkbaar en toch heb je het laten doen omdat je van haar " HOUD" en het moet humaan zijn voor het dier...als je het ziet lijden dan wil je haar helpen....jou "hart" heeft gesproken....je gunde haar rust en geen pijn...als je er alleen al aan denkt dan ben je verdrietig....het is net alsof er iets geamputeerd is aan je lijf omdat je zoveel van je dier houd....je bent niet meer compleet, jullie waren een "eenheid" en dat is nu verbroken!!! ik leef met je mee, ik begrijp dat je veel verdriet hebt, dat moet heel langzaam slijten....geef jezelf de tijd om te rouwen....
    Heel veel sterkte de komende tijden Lunae.... de wond die jij nu hebt, moet helen....hou je haaks....(mijn zus had ook paarden)
    een hele dikke knuffel van mij...Elisa....

Thumbs up Re: Vandaag voel ik me?

Christel: Na 13 jaar je relatie misschien op de klippen? gatverdamme, dat klinkt enorm ellendig....valt er nog wat te knokken?
    shit dat gedoe ook met sommige exen, ik wordt er soms kotsmisselijk van....

lieve Christel, ik hoop voor jou dat er nog een uitkomst is en dat je vriend/partner "wakker" wordt?...in de aanval zou ik zeggen...brrrrr ik had steeds het gevoel dat het "goed" met jullie samen ging...ik meende veel Liefde te voelen...oke, dan wordt ik ook even stil...dan zeg ik tegen jou:. Heel veel sterkte lieverd....

Liefssssssssssssss van mij Elisa...

ps: gefeliciteerd voor je dochter...wauw een trotse mama....GEWELDIG.....

Lieve Elisa,
    Ik heb geen zin meer om te knokken, ben te oud geworden en misschien te verstandig. De tijd van mijn latijn te steken in iets of iemand is over, ik heb de energie meer dan genoeg nodig voor mezelf en voor mijn kinderen, mijn neefjes en nichtje die hier regelmatig zijn. En iemand die zwelgt in zelfmedelijden kan ik missen zoals kiespijn. Nu moet ik echt kiezen voor mijn toekomst.
    Heb al heel mijn leven heel veel gegeven en soms heel weinig ontvangen dus nu mogen de rollen wel eens omkeren.
    Ben ook blij dat mijn dochter eindelijk werk gevonden heeft hoor want het werd tijd, na maanden solliciteren, zich gaan aanbieden en afgewezen worden "wegens niet genoeg ervaring", ne mens zou van minder depressief worden. Je kan en geen bachelor en master hebben, maar 24 jaar zijn maar ook nog es 10 jaar ervaring hebben. 't Gaat hier wel stil zijn overdag dan morgen, mijn 2 gaan werken en neefje naar school. Zal voor mij ook aanpassen zijn maar daar passen we wel een mouw aan zeker ? :-) Heb hier goeie geburen om op koffie te gaan dus dat komt wel goed.
    Christel

Lieve Christel, ik begrijp jou heel goed!!!! "jij" weet wat knokken is in het Leven en moeilijke beslissingen nemen, ja lieverd, veel lief en leed heb je al meegemaakt....als deze partner niet beter zijn best doet, dan kies jij voor " JEZELF" zelfmedelijden heb ik een donders hekel aan, maar dat komt omdat ikzelf ook een vechter ben.... het kost ook teveel energie en die heb je juist hard nodig!!!!

wat je dochter betreft...ik ben erg blij voor haar...in onze landen is het verwerpelijk dat ze mensen willen met veel ervaring, want ze willen jonge mensen, ennnnnnnnn werkervaring, dat is te gek voor woorden, geef de jeugd meer werk, en laat ze het " vak " Leren!!!...stelletje " eikels " die gasten....pfffffffff... het zal zeker rustiger in jou huis worden, maar voor even is dat misschien wel eens goed, dan kun je iets tijd aan jezelf besteden daar kwam je misschien wel bijna nooit aan toe...ja,ja, ik weet het...je doet het met " Liefde " niets is mooiers dan je kinderen zien opgroeien en zien dat het " GOED " met ze gaat...goed gedaan mama Christel!!!!! hey wijffie, een prettige dag en ik stuur jou veel zonnestralen toe....daggggggggg
    Liefs van Elisa ....

Vandaag nog niets te melden, want iedereen hier is verdwenen!!! maar de zon schijnt!!! helemaal geweldig...
    oke ik verdwijn dan ook maar stilzwijgend.... Liefs...

Hoi,

Vandaag voel ik niet anders dan hevege pijn !!!!

Ik voel me vandaag tot nu toe maar 'zo zo' ... Het is stil om me heen qua leven, ondanks dat ze voor me deur aan de weg aan het werk zijn. Ik word 'gek' van het alleen zijn en alleen voelen. Heb sinds Milan is overleden weinig plezier meer en breng de dagen als een niets-nut door helaas.

Elisabeth,
    Mijn dochter kent het vak, ze moet helemaal geen opleiding meer krijgen, ja wel in het bedrijf waar ze werkt maar ze heeft het diploma en is aangenomen voor een job marketing en communicatie en net dat heeft ze gevolgd aan de universiteit en hogeschool. Miserie miserie dus, gisteren was haar baas maar om 10 uur toegekomen en zij was daar al rond half negen of zo, dus ja zit ze daar al voor piet snot. Dan 's avonds komt ze naar huis met de trein, ze moet 2 treinen nemen, was er rond 3 uur iemand onder de trein gesprongen op de lijn die zij moet nemen, patat natuurlijk, ze was maar om half negen thuis want er moesten bussen opgetrommeld worden en die vind je niet op 1 2 3 natuurlijk, zeker niet op een uur dat iedereen van zijn werk komt en dan kende de buschauffeur de weg nog niet en reed hij op een bepaald moment terug van waar hij gekomen was en nochtans, hij had wel een GPS hoor, gewoon verkeerd ingesteld. En dan moest ze zelf de wagen nog nemen om naar huis te komen, eten, haar vriend is hier dan toegekomen rond 9 uur 's avonds en rond 10 uur is ze dan wel al in haar bed gekropen.
    Contract was ook nog niet in orde, moet komen met de post, vandaag nog niks in de bus gekregen, dus afwachten en hopen morgen dan maar weer. Ze heeft wel centen nodig hoor, ze moet ook leven.
    En mijn neefje vertelde me dat er op een andere treinlijn ook geen verkeer was omdat er daar ook iemand onder de trein gesprongen was, 't was weer leuk om met de trein te reizen in België ook al kunnen de Spoorwegen daar niets aan doen maar ze krijgen wel een hoop gezeik over hen heen.
    Straks naar de kapper met de hond se, zijn zomertenueke weer eens aantrekken, korte haartjes en hij zal zich al veel vrijer voelen. En ze zijn hier heel de straat aan het openbreken, 't zal een toffe zomer worden, de werken gaan tot eind augustus duren, als het weer wat meezit natuurlijk en ons weer kennende zal dat niet echt meevallen pffff
    Neetje, het is net kattentijd geweest, februari, maart... Binnenkort wordt de markt en de asielen weer overstelpt met kleine kittens die een lieve thuis zoeken, ga er 1tje halen en je hebt weer compagnie. Er zijn zoveel beestjes die een lieve warme thuis zoeken en die kan jij ze zeker geven. Niemand zal Milan ooit kunnen vervangen maar dan heb je toch weer leven in huis en kan je je eens goed boos maken als die kleine pruts weer eens aan de meubels zit te krabben en onnozel zit te doen en je een paar ferme aai geeft met zijn of haar nageltjes. Veel succes, na het overlijden vorig jaar van mijn oudste kat Bébé liep er hier na 14 dagen ook al zo een klein ding in huis, Milo. Op 15 april wordt dat mormel ook al een jaar maar ik zou hem wel niet meer kunnen missen hoor. Heb hem heel lang binnen gehouden maar nu mag hij al eens buiten, zonnetje schijnt en hij zit in de tuin, venster staat open dat hij binnen kan moest hij nog niet binnen zijn als ik naar de kapper vertrek met mijn sammy monster. En nooit zeggen dat je een nietsnut bent hoor, je bent veel meer dan dat, een kanjer :-) veel succes
    Christel

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Vandaag nog niets te melden, want iedereen hier is verdwenen!!! maar de zon schijnt!!! helemaal geweldig...
    oke ik verdwijn dan ook maar stilzwijgend.... Liefs...
    Hey Elisabeth..hoe lang ga je dat "" stilzwijgend "" vohouden ..??? ....
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34
  4. Ik voel me heel erg moe en wil erg lang slapen