Pagina 111 van 120 EersteEerste ... 1161101109110111112113 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.501 tot 5.550 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

Standaard Re: Vandaag voel ik me?

Citaat Origineel gepost door Neetje Bekijk Post
    Ik voel me vandaag tot nu toe maar 'zo zo' ... Het is stil om me heen qua leven, ondanks dat ze voor me deur aan de weg aan het werk zijn. Ik word 'gek' van het alleen zijn en alleen voelen. Heb sinds Milan is overleden weinig plezier meer en breng de dagen als een niets-nut door helaas.

Ik herken het Neetje, hoewel mijn beestje een paard was, ietske groter maar de band blijft hetzelfde. Mijn dagen zijn ook gewoon automatisch, vraag me af of het altijd zo zal zijn..

Smile Re: Vandaag voel ik me?

Christel: wat een enorm gereis voor je dochter...ellendig dat zij zo lang moest wachten voordat de "baas" was gearriveerd!!! lullig eigenlijk...en dan nog zelfmoorden op de rails? verschrikkelijk, maar daar weet jij veel vanaf...ja de Spoorwegen krijgen ongelooflijk op hun donder, het valt niet mee zeg!!!!
    ik hoop dat het goed komt voor haar met een "contract"
    leuk dat Sam naar de trimster gaat, Bhody heb ik vorige week laten scheren...
    ik wens je succes en sterkte met alles Christel.....
    Liefssssssssss
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium + Account Neetje's Avatar

Klote wakker geworden na gisteren ... mag zo naar de tandarts voor een wortelkanaal behandeling. Heb daar geen vrees voor, wel vrees om naar buiten te gaan. Als ik daar eenmaal ben gaat het wel weer. Ik kom maar niet van die straatvrees en overige angsten af. Zeer frustrerend allemaal, want ik doe enorm mijn best ...

Hoop voor jullie een iets vrolijkere dag
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Thumbs up Re: Vandaag voel ik me?

Lieve Neetje, als je dit leest heb je de behandeling achter de rug in de stoel van de tandarts.....brrrrrrrrrrrrrrr nooit fijn al dat gepruts aan je tanden en kiezen...ik heb het een paar keer mogen meemaken maar fijn is het niet...
    ik hoop dat je weer veilig bent thuisgekomen...zeer ellendig die straatvrees....
    een vroegere vriendin van mij had dat ook en is door goede begeleiding haar vrees kwijt...had ook te maken met enorme stress etc...

hey lieverd... hou je haaks en ondanks alles wens ik jou een heel goed weekend toe en maar te beginnen met deze dag...hou je taai....
    Warme groetjes....

Jullie ( vaste digitale vrienden) Raimun, Neetje, Suske, Christel, Dodito, Jolanda, Gossie, Luuss, krijgen de "Hartelijke Groeten" van Sietske ik sprak haar aan de telefoon, ze was erg druk....ach en dat kennen we allemaal he? ik ook, of we spreken niet omdat er momenteel zoveel vrienden het eventjes laten afweten!!! hopenlijk komt dat weer over een tijdje terug...het is leuk om het wel en wee te horen van elkaar....
    het valt mij wel op dat sinds dit MediCity concept veranderd is er minder mensen hier zijn, of heeft dat er nietssssssssss mee te maken? pas geleden viel het mij op toen ik 2 vrienden een klein berichtje deed, dat het zichtbaar was tussen de lijst van nieuwe reactie's...ik vond het "belachelijk" dat ze dit zo gemaakt hebben...is er nog enige privacy? je krijgt dan onbewust het gevoel dat je anderen dan ook maar moet schrijven...!!! nee dat vindt ik niet goed, zoals ze dat gedaan hebben...jammer...ik vindt dat "alleen" je vrienden je berichtjes "post" mogen lezen en niet Jan en alleman...maar enfin dat is mijn mening....

lieve vrienden ik wens jullie een goed en fijn weekend toe....ik hoop dat de temperatuur weer gauw wat warmer wordt....daggggggggg
    Liefs van Elisa

Hallo neetje
    Hoe is het gegaan bij de tandarts en onderweg?
    Hoop dat je niet veel napijn hebt
    Hou je sterk groetjes anMa

AnMa: Excuus mooie dame, ik ben je naam vergeten...sorry...fijn weekend in ieder geval....hartelijke groeten....

Hallo iedereen,
    Ik wip maar even snel aan. Ben erg druk met de zorg voor mijn schoonmoeder. Deze week gaat het minder goed. Buikgriep erbij.
    Ook pas ik nog op de hond van mijn buurvrouw, dus de dag vliegt om.
    Wens iedereen alle goeds, praat later wel weer bij. Fijn weekend een ieder. Pluk de dag.

De behandeling bij de tandarts was geen probleem, ze heeft ook gelijk wat andere kiezen ernaast hersteld (met oud worden breken gewoon je kiezen af door het poetsen lol)

De napijn is er, werd er vandaag al om half 8 door wakker. Ik kan alleen maar vloeibaar eten aangezien ik aan de andere kant 3 kiezen mis en dat dus lastig kauwen is. Mja, dat gaat ook wel weer goed komen. Over 2 weken mag ik weer voor t zelfde terug, nu de bovenkant. En dan ben ik wel weer ff klaar met de tandarts.

Fijn weekend allemaal, het regent hier dus ik ga mezelf vermaken op de pc en met harde muziek (zal ze leren die buren)

PS: kunnen jullie ook eens navragen hier of daar naar 2 jonge katjes, vers uit 1 nest?

Hallo Jolanda: fijn dat je voorbij komt dame... minder leuk is het dat je schoonmoeder nu weer buikgriep heeft, hoeveel kan zo'n lichaam nog hebben vraag ik mij wel eens af....sterkte ermee, ik begrijp dat je druk bent en helemaal nu je een lease hondje erbij hebt in je huis voor tijdelijk...maar hopenlijk heb je hier ook plezier van...succes en even zo vrolijk toch een prettig weekend...
    Liefsssssss

Neetje: Brrrrrrrrrrr wat een ellende toch het gebit in zijn algemeenheid....maar je kan goed last hebben na zo'n behandeling dus op tijd een pijnstiller gebruiken en niet wachten totdat deze is uitgewerkt...erg jammer dat je al drie kiezen moet missen...het is je kauwvlak, maar ja, gedane zaken nemen geen keer he? hoolimoosie wat een gedoe...sterkte hoor Neetje...
    muziek keihard effe laten loeien? oeps hekel aan de buren op dit moment? ik voel met je mee niet te lang doen anders wordt je er zelf knettergek van en met pijn in je mond zit je daar ook niet op te wachten...
    gisteren (zaterdag) was het hier ook flink regenachtig...bahhhhhhhhhh maar ja maar hopen op beter weer maar deze week wordt het kouder....

succes met het vinden van 2 jonge katjes....heb geduld wilde ik zeggen, maar volgens mij sta jij al trappelend te wachten op een "verse" lading!!! ja alleen zijn is ook niet alles...nou Neetje...goede zondag met minder pijn...
    Liefsssssss

Vandaag voel ik mij oke, dat komt mede doordat ik "nu" wat tijd voor mijzelf heb ingelast....niemand die naar het ziekenhuis moet, iedereen kan zich redden...heerlijk!!! ik was er aan toe....

Vorige week vrijdag had ik een date...eesrt ging ik 's middags met mijn tante mee naar de presentatie van een boek over 80 jarigen...heel leuk toen ik hoorde hoe dat tot stand is gekomen...een geslaagde middag voor haar...ik ging mee als begeleidster, ha,ha, ze kan zich nu goed redden en haar bont en blauwe plekken verdwijnen langzamerhand...haar been heeft ze nog last van maar ze heeft weer voorzichtig gefietst...wauw...dat is haar vervoermiddel en daar is zij goed in......goh te bedenken dat ze in januari viel en nu met de gladdigheid in februari maar dat laatste was vreselijk, het is fijn om haar nu in zo'n blijere gemoedstoestand te zien...
    och ja waar was ik gebleven? ik wijk van de date af....ochlala....het was best een beetje spannend...wederom opgedoft en nu ging ik naar een plek toe waar ik vroeger vaak ging eten toen was het een Balkan Restaurant...nu is het een Tapas en Grand Cafe...ik kwam er binnen en het was propvol met mensen....pffffffffffffffff ik kijk naar rechts, naar het midden, toen maar eens naar links en JA....daar zag ik een man die "leek" op de foto van het internet....hahahahahahaha...ik liep erheen en we raakten aan de praat...heel aardige man, vriendelijk, welbespraakt en ik heb ook de nodige noten te vertellen... op internet lees ik dat deze man 54 jaar is, en in werkelijkheid is hij 3 jaar ouder...hindert niet, rijpe kaas vindt ik ook lekker!!! leuk dat je 2 kinderen hebt...enig....wat zeg je????? och het zijn er 4....woehaaaaaaaaaaaaa moet kunnen.......we hebben gepraat en gesmikkeld...ik kon niet alles vragen omdat het zo'n lawaai was maar ik heb "wel" van dit leuke uitje genoten, na alle drukte omtrent mijn tante en andere zaken!!!! kortom het was een gezellige date, maar van beide kanten is er geen klik!!!! na een paar uurtjes vertrokken wij allebei weer richting huis...hij moest nog 45 min rijden en ik hooguit 10 min....ik ging toen Bhody (hondje) ophalen bij mijn vriend vd overkant van mijn flat....nu doen we nog een app naar elkaar en vanzelf verdwijnt dat weer naar de achtergrond en dan wordt het onderhand eens voorjaar zodat ik dan maar eens de terrassen bezoek en kijk of er nog een leuke " Tarzan " voor mij is....ik geloof ik de Liefde maar ik heb het nog niet gevonden!!! einde Sprookje....
    fijne zondag allemaal....

Dag Raimun, gaat alles goed met jou?.....Liefsssssssss

Net nu we dachten dat we terug op ons pootjes waren (na een overlijden van een familielid en laten inslapen van ons paard) komen we terug met ons voetjes op de grond en hadden we gisteren een ongeluk..
    Mijn man en ik waren in een dorp waar we nog nooit geweest waren en de weg een beetje kwijt, we hadden wel een gps maar toch beter op de weg letten dan alleen op dat ding, dus we reden 20-30km/uur en ineens bam! een hummer plakte in onze koffer..
    Wij zijn verzot op onze autos, dus ja dat geeft wel hartzeer maar gelukkig dat niemand zwaargewond is en een auto is te maken he...
    Ik voelde 2 klappen precies, maar kan zijn dat die hummer ons even omhoog trok ofzo ik weet het echt niet... was ook nog zo 1 met zo een bakje vanvoor om autos te takelen.. onze auto is aan de koffer onherkenbaar, de hummer had gewoon een geblutste nummerplaat en die stangen waren wat krom.. Nu wij zijn ni in fout.. gelukkig!

Mijne man is helemaal stijf aan zijn spieren en ik had gisteren met het ongeluk al zo een hoofdpijn en nu enorm stijve en pijnlijke nek.. zou het een whiplash zijn?

Jemig Elisa, iemand die zich op internet al anders voor doet mbt EN leeftijd EN kinderen, die verdient het niet om met jou een klik te hebben. Waarom liegen mensen nou toch zo over zichzelf? Heerlijk veilig achter een beeldscherm ... sorry maar ik heb maar 1 woord voor zulke figuren ... LEUGENAARS ... laat ze maar naar hun eigen soort zoeken, er zijn er meer dan dat er eerlijke mensen zijn op internet (of in de maatschappij)

Jij verdient beter lieve Elisa! x

Talking Re: Vandaag voel ik me?

Hoe ik mij vandaag voel? hahahahaha nou toen ik vanmorgen tegen 8.00 uur buiten liep met hondje Bhody woei er een ijzige koude windvlaag langs mij heen....potdikke wat vind ik het koud.....brrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb snel een klein rondje gelopen maar wel dat Bhody alles kan doen wat die mag/moet doen...hopenlijk neemt de wind iets af en anders moet ik maar gewoon als een zombie lekker warm ingepakt blijven... dat koude weer is wel slecht voor de ledematen zal ik maar zeggen...hoe de dag verloopt weet ik niet maar "IK" wens jullie een knusse dag toe...het liefst blijf ik de hele dag binnen maar dat kan natuurlijk niet he met een hond..
    toen ik de voordeur gistermiddag uitging van mijn flat was het spekglad op de galerij...mijn hemeltje je zou keihard onderuit gaan en Bhody die schuifelde gewoon op zijn vier poten heen en weer...hahahaha...donders wat gevaarlijk....toen ik thuis kwam heb ik later met de gewone zoutpot zout gestrooid op de grond...pas na wat uren, nadat mijn ex langskwam en daar ook een opmerking over maakte dat hij zowat op zijn bek ging als hij de lift uitkwam heb ik er later toch werk van gemaakt!!!.. ik ben/was benieuwd of andere mensen ook in actie komen.(niet dus) ..nou ik heb niets gezien dus ik heb mijn pakje bijna leeg gestrooid...tjonge jonge dan zou ik het buiten goed maken en dan zou je dus verongelukken als je maar 1 been buiten je flat/voordeur zet....helppppppppppppppp ...zo wat een zeurverhaal he? hahaha...koffietijd....ik ga verder....doegie....pak je warm in als je naar buiten gaat en de voorruit moet krabben van de auto, of je motortje moet starten van de thomas/schooter/of gewoon onze oerdegelijke fiets... rijden maar....
    Warme groeten van mij....Elisa...

Premium ++ Account

Goedemorgen ieder al een tijdje geleden hé ....maar het is /was druk ...hoe ouder men wordt ...hoe minder tijd ...of wordt men trager ???? alhoewel ...getest zelfs ....fysieke/mentale leeftijd liggen veel lager dan de werkelijke leeftijd ....ondanks de lichamelijke problemen ....en fysieke ongemakken ....

Maar alles gaat stroef met de gewrichten/rug /voeten .... hopenlijk komt na deze week het zonnetje te voorschijn ...dat de stramheid verdwijnt ....

Ik lees veel bij hoor ...Elisa , jij hebt nog een pm. van mij tegoed ....niet vergeten hoor ....een dezer neem ik tijd ervoor ....

Jolanda sterkte met je schoon-moeder .....hopenlijk lukt alles een beetje ....en je schildersmaatje ...hoe is het ermee ????

Christel En hoe gaat het met jou nu ....alles al wat verteert ????

Aan IEDER HIER een fijne dag ...en een warme knuffel ...

Lunea. Wel erg schrikken als zoiets gebeurt
    Gelukkig hebben jullie niks
    Groetjes anMa

Mijn schoonvader van89 heeft griep en 2 nachten niet slapen door hoestbuien had hem uitgeput toen was hij flauwgevallen in de douche en zn ribben gekneusd moet nu t bed houden om te rusten
    Dat is niets voor hem
    Het ging al wat beter met hem maar hij moet maar niet te lang in bed liggen want dan wordt hij te slap
    Maak me wel zorgen om die lieve man
    Zelf voel ik dat (van de getrokken kies )nu bijna het gat dicht is soms nog wat steken pijn al bijna n maand aan de gang nu
    Maar t was ook n heel grote kies en n scheve wortel eraan...brrr blij dat ie eruit is

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Vandaag voel ik mij oke, dat komt mede doordat ik "nu" wat tijd voor mijzelf heb ingelast....niemand die naar het ziekenhuis moet, iedereen kan zich redden...heerlijk!!! ik was er aan toe....

och ja waar was ik gebleven? ik wijk van de date af....ochlala....het was best een beetje spannend...wederom opgedoft en nu ging ik naar een plek toe waar ik vroeger vaak ging eten toen was het een Balkan Restaurant...nu is het een Tapas en Grand Cafe...ik kwam er binnen en het was propvol met mensen....pffffffffffffffff ik kijk naar rechts, naar het midden, toen maar eens naar links en JA....daar zag ik een man die "leek" op de foto van het internet....hahahahahahaha...ik liep erheen en we raakten aan de praat...heel aardige man, vriendelijk, welbespraakt en ik heb ook de nodige noten te vertellen... op internet lees ik dat deze man 54 jaar is, en in werkelijkheid is hij 3 jaar ouder...hindert niet, rijpe kaas vindt ik ook lekker!!! leuk dat je 2 kinderen hebt...enig....wat zeg je????? och het zijn er 4....woehaaaaaaaaaaaaa moet kunnen.......we hebben gepraat en gesmikkeld...ik kon niet alles vragen omdat het zo'n lawaai was maar ik heb "wel" van dit leuke uitje genoten, na alle drukte omtrent mijn tante en andere zaken!!!! kortom het was een gezellige date, maar van beide kanten is er geen klik!!!! na een paar uurtjes vertrokken wij allebei weer richting huis...hij moest nog 45 min rijden en ik hooguit 10 min....ik ging toen Bhody (hondje) ophalen bij mijn vriend vd overkant van mijn flat....nu doen we nog een app naar elkaar en vanzelf verdwijnt dat weer naar de achtergrond en dan wordt het onderhand eens voorjaar zodat ik dan maar eens de terrassen bezoek en kijk of er nog een leuke " Tarzan " voor mij is....ik geloof ik de Liefde maar ik heb het nog niet gevonden!!! einde Sprookje....
    fijne zondag allemaal....

Dag Raimun, gaat alles goed met jou?.....Liefsssssssss
    Hoi Elisabethje.....
    Leuk dating verhaal ..
    Met mij gaat het prima .."alles" is natuurlijk veel gezegd ..maar naar omstandigheden klaag ik niet
    Van mijn leeftijd hoef ik geen 3 jaren af te doen ... trouwens , meestal voel ik me minstens 10 jaar jonger !!
    Me " Tarzan " ..You " Jane ".....'k zal m'n fantasie maar in toom houden hé !!
    Ik ga toch eens 'n aantal terrasjes doen in de buurt van Zwolle denk ik .............
    Groetjessssssssssssssss
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Cool Re: Vandaag voel ik me?

Suske: Halloooooooooo leuk dat je voorbij komt .. neem je tijd voor een pm, jij hebt je best al gedaan maar ik had weer eens de inbox vol!!!! sterkte met de ledematen, ik voel met je mee...liefsssssss

AnMa: ach wat enorm schrikken zeg voor je schoonvader, een geluk dat hij nog leeft, tjeetje ik heb er helemaal een voorstelling van...ach wat tragisch, maar dit gebeurd bij oudere mensen, brrrrr....ik hoop dat hij weer op krachten mag komen, en goede hulp/zorg krijgt...
    er bestaan medicijnen voor die enorme hoest, het heet Codeinefosfaat, ik heb het even voor je opgezocht want het ligt nog in mijn huis... dit dempt de hoestprikkel en het heeft tevens een pijnstillende en kalmerende uitwerking!!!!! lees ik hier op de bijsluiter!!!! 10 mg/20mg etc.. want hoesten en gekneusde ribben hebben is zeer pijnlijk...heel veel sterkte... voor hem en jullie....

Raimun: je hebt gelijk...."alles" kan niet altijd goed zijn, het was geen goede vraag aan jou...maar alle beetjes helpen, elke dag is een andere...ik wens jou veel goeds toe...nog even en de boom komt weer in de bloei bij jou huis....mooi....

Mijn ledematen zijn ook zeer gevoelig, dus ik moet een beetje blijven bewegen....
    gisterochtend stelde iemand voor om te gaan daten ergens bij een AC Restaurant aan de weg....ehhhh ik moet nog een antwoord terug geven....voorlopig niet, ik wil eerst iemand wel een beetje kennen van het papier...impulsief is leuk maar ik ben ook geen 30 meer? ach was het maar waar .... droom lekker verder Elisa....hahahahaha...ik zie ondertussen hoelaat het is geworden...oeps...ik moet verder en ga afsluiten, tot gauw allemaal....
    prettige dag met minder pijn.....
    Liefs van Elisa x de zon schijnt!!!! hoeraaaaaaaaaaaaa

Angry Re: Vandaag voel ik me?

Zo, gisteren mijn Pc door een kennis laten 'refreshen' en nu mag ik alles weer gaan installeren en wachtwoorden 'gokken' ... handig als je soms iets bewaart?

Ik ga proberen om sites te vermijden die de oorzaak zijn van mijn 'film-door-hoofd-spoken' ... hoop dat ik de pauze knop eens om kan zetten in de stop-knop. Hmm, het feit dat ik het hier alweer opschrijf laat me inzien dat ik die film nog steeds niet kwijt ben. Ik mis het contact, het delen van 'gebeurtenissen', de gezelligheid dat er altijd iemand 'aanwezig' was. Ik snap nog steeds niet hoe het allemaal zo verlopen is, voelt als heimwee en daar had ik al last van voor die tijd.

Gisteravond had ik een slecht moment, gelukkig was er voetbal op tv, pc was weg ... soms zit ik minutenlang naar buiten te staren zonder dat ik er erg in heb ... waar ben je? Waarom trapte je mij de grond in?

Alles uit die tijd komt naar boven ... msn verdwijnt in ruil voor skype ... en zij was altijd op skype ... had t er afgegooid en nu gaat msn weg ipv

Vanmorgen weer bij de fysio geweest, ff 'relaxen' tijdens de electro-therapie. Nu moe, me pc is net terug dus heb wat te doen de komende dagen, maar ik heb geen zin. Kreeg gisteren n brief van de belasting, of ik even 92 euro teveel ontvangen huursubsidie terug wil betalen ... ik liep scheldend en tierend door me woonkamer. Blijven ze mijn geld innen? Dacht dat mijn humanitas hulp alles in orde had gemaakt ... maar nee, aanslag BOEM! Had hem al gemaild deze week, maar hij neemt afstand zodat ik zelf die zaken weer regelen moet. En daar zit nou juist n probleem, door zo een aanslag word ik hard teruggegooid in mijn emoties.

"LAAT OOK MAAR" ... voor mij hoeft het allemaal niet meer. Dus ja, 8 tellen rust wederom ... bijna KO?

Sterkte mensen
    Laatst aangepast door Neetje : 15-03-13 om 17:20

Red face Re: Vandaag voel ik me?

Hey Neetje, vriendlief......IK ben er hoor???????????? maar ik begrijp wat je bedoeld...veel van onze vrienden zijn er even niet, het ,lijkt wel of iedereen er de brui aan geeft....ik was een tijdje zo druk dat ik ook niet kwam maar ik doe mijn best, mijn hoofd liep om...na het veranderen van MediCity hebben velen problemen gekregen, door het felle licht de verandering, ik ik ben helaas "ook" zo'n miep die dat moeilijk vond, maar ik wil er toch geregeld zijn, maar ik begrijp wel dat sommigen zich even terugtrekken...misschien komen ze vanzelf wel weer terug...het is inmiddels kloteweer buiten en ik wacht dat de sneeuw stopt maar ik ben bang dat ik toch zometeen met Bhody naar buiten moet gaan...het is al 17.59 uur zie ik...brrrrrrrrrrrrrrr bah ik ben er zat van, maar ja nog even volhouden dus....

ja Neetje vanmiddag kwam een vriend mij even helpen...ik heb nu skype en hotmail, maar het moet nog veranderd worden naar de outlook ipv postvak in, maar door een storing kan het momenteel niet...oke...het is wennen, en ik vindt het altijd verschrikkelijk, want ik hou zo van op de "automatische piloot" werken maar dat is natuurlijk ouderwets maar zo ben ik met dit soort zaken...na enig gemopper van mijn kant accepteer ik het natuurlijk omdat het moet!!!! hahahahahaha....
    ja je ellendig voelen is ook niet fijn als de film weer boven komt drijven en jij de hoofdpersoon bent met de pijn....houd moed lief mens, jij bent meer waard dan als gebruiksartikel gebruikt te worden....in mijn leven is van alles gepasseerd wat niet leuk is en gekwetst was ik zeker....daarom zijn er geen kinderen en geen partner... tjaaaaaaaaaaaaa het liefst sla ik ze nog met de deegroller voor de kop, maar ach dat kan dus niet, maar helen doen we wel, maar het kost tijd Neetje....we moeten onder ogen zien dat we kwetsbaar zijn...het kan heel lang duren dat ben ik met je eens, en toch is het goed om te proberen om "verder" te gaan!!! kost moeite en energie maar het is het waard....ik geloof allang niet alles meer, maar ikk wil er "niet" in verzwelgen...door de pijn heen en dan weer opstaan...voorwaarts mars.....geef mij maar "nuts" zei Andre van Duijn...dit zeg ik om alles te relativeren....
    messenger gaat weg maar daar komt skype voor in de plaats maar dat wist je natuurlijk wel...mijn contactpersonen staan er allemaal nog op....zeg lekker ding, houd moed!!!! schreeuwen mag om die kloterekening, het is veel geld, maar allez pak uzelf bij kop en kont en ga iets doen....succes met installeren op de pc....
    ik spreek je weer...fijne avond Neetje en een dikke knuffel....dagggggggggggggg
    Liefs van Elisa

ZO BLIJ. als alles goed gaat worden wij in oktober OPA EN OMA!
    Nooit gedacht dat dat nog zou gebeuren....iedere broer en zus van ons heeft al kleinkinderen sommige al van 20 jaar en ouder de jongste zijn 3 en 5 en nog n paar ertussen van 5 en 7. En 9 en 11
    Wij dus als laatste nu ....zo blij besef t eigenlijk nog niet zo goed. Dringt nog niet door....haha

Proficiat anMa,

Geniet van je kleinkinderen en have fun with them.
    Wij krijgen geen kleinkinderen, maar we hebben twee kinderen uit Brazilië en Oeganda geadopteerd, om ze gezond en met onderwijs op te laten groeien.
    Dat is ook heel fijn, je bent ook Oma en Opa , maar ook Mamma en pappa van deze kinderen.
    Het geeft een fijn gevoel dat deze kinderen kansen krijgen.

AnMa: Van Harte Proficiat....het maakt niet uit wanneer er kleinkinderen komen!!! " NU " is het in aankomst....GEWELDIG... ik ben heel blij voor jou en je man...ik hoop dat alles naar tevredenheid mag gaan....Mooi Weekend en vier het maar vast!!!!
    Dikke zoen voor jou van mij...Elisa heugelijk nieuws....

Quincy2010: Heel mooi dat jij en je man dat doen, kinderen adopteren in het buitenland...er is een tijd geleden veel comotie hierover geweest waardoor veel mensen zich terugtrokken als adoptieouders...er was oplichting....
    een groots gebaar van jullie...alle goeds gewenst en ik hoop dat jullie af en toe wat per post horen van jullie kinderen, maar als ik jou zo beluister lijkt dat goed te gaan...veel geluk ermee!!! Warme Groeten...

Hoi Elisabeth,

De instelling waarvan wij de kinderen adopteren is een R.K. Instelling en we weten zeker dat hier niets aan e strijkstok blijft hangen.
    Dit is een missiebureau in het Bisdom Roermond waarin alleen vrijwilligers werken.
    Bij Foster parents heb je een directie en werknemen die eerst van die gelden betaald moeten worden.
    Dat is bij dit missiebureau niet het geval omdat dit volledig op vrijwilligers draait.
    Een keer per jaar horen we wat met de post en we zitten nu in het eerste jaar en rond kerstmis zullen we de eerste post ontvangen.
    Als we geen kleinkinderen krijgen dan willen we het geld wat je normaal aan kleinkinderen kwijt bent besteden aan dit goed werk.
    Zo'n kind krijgt onderwijs, goed te eten en wordt goed gekleed en als een kind uit die landen goede zorg krijgen dan gaat het ons ook goed.
    Als we foto's hebben over onze kinderen dan zullen we deze zeker per post laten zien, dan zet ik ze ook op facebook.
    Dank voor je reactie en ik zal je zeker op de hoogte houden hoe het hier verder gaat.

Hartelijke groet,

Quincy

Hallo Quincy,

Dank voor je verslag...dus er zit veel verschil in, dat is mooi, maar opletten moeten we altijd en immer,.. dat is logisch...je ziet wat de gevolgen soms kunnen zijn van mensen die wij vertrouwen..."ik" ben een Roomse... het is een mooi en groots gebaar dat jullie beiden dit doen voor de kinderen in het buitenland die het veel slechter hebben...geniet ervan....
    prettige dag gewenst...dagggg
    Warme groet...

Dank je Elisabeth

Premium ++ Account christel1's Avatar

Heel goed, mijn dochter heeft al ander werk, eigenlijk heeft ze dus maar 1 week en een half zonder werk gezeten, morgen mag ze haar contract gaan tekenen op het interimbureau en woensdag mag ze starten op een nieuw bedrijf, dus super voor haar. Ze heeft lang genoeg thuis gezeten nu, 't wordt tijd voor haar en voor mij dat ze werk heeft want het werkt echt op de zenuwen. Een twintiger in huis zonder werk ne mens zou van minder gek worden dus.
    Leef vandaag, morgen komt wel

Christel: Gefeliciteerd voor jou dochter en fijn ook voor "jou" Hoera NU al een nieuwe baan, helemaal te gek, ik hoop dat het een fijne job voor haar is...ja en het is goed dat ze overdag het huis uit is zodat een ieder kan genieten, dat heb je nodig, ook jij hebt een prive nodig...hoe is het met je man? succes met alles Christel...Liefssss

Wat fijn christel het zal wel wennen zijn maar weer n probleem minder kan ze verder met haar leven

Dank u, ja ik ben ook blij dat ze zo snel werk gevonden heeft, nu heeft ze misschien wel eens geluk en valt ze niet onder een zeikerd van een baas, een rokkenjager. Want dat is echt niet plezant voor zo'n jong meiske. Nu mag mama weer beginnen met alle diensten te verwittigen, zoals mutualiteit/zorgkas, mijn vorige werkgever zodat ze al wat meer belastingen kunnen afhouden want dan heb ik niemand meer ten laste of hoe jullie het ook mogen noemen. Weer een hele papiermolen se maar ja daar moeten we nu eenmaal rekening mee houden en ook de dienst kinderbijslag moet verwittigd worden, das wel moeilijk als ik nog geen flauw idee heb hoeveel ze deze maand verdiend heeft pfff Maar ik weet wel al dat ik volgende maand geen kinderbijslag meer zal krijgen voor haar. Elisabeth zal je wel een PB't je sturen ivm ons ventje.
    Dikke knuffel allemaal

Oke Christel: ach moet dat allemaal gebeuren, tja wat een papierwerk zeg!!!! pffffffffff valt niet mee als moeder om alles te regelen, je bent ondertussen een professional geworden met al dit soort zaken...je stond er natuurlijk bijna altijd alleen voor...zwaar...
    succes met alles en een fijne zonnige vrolijke enigzins fitte dag gewenst....
    knuffel terug... en ook voor AnMa en de rest van onze digitale vrienden...

Ja hoor Elisa, hier bij ons moet dat allemaal gebeuren dus. Je moet er ook altijd zelf achteraan hollen hoor want ze komen niets voor jou doen. Gisteren toch het werk/pensioendienst kunnen verwittigen dat ik daar ook geen problemen mee heb. Ik hoop dat de papieren van de mutualiteit/zorgkas onderweg zijn voor in te vullen want mijn dochter moet bij een ander gaan want de mijne is enkel voor werknemers of ex-werknemers van de NMBS, oeps, dat zullen er hier veel niet graag horen, treinen altijd in vertraging en ja zij werkt nu in de privé sector. Haar 1ste dag was super meegevallen, ze zal wel heel veel moeten leren op 1,5 weken want de mevrouw die zij vervangt gaat volgende week vrijdag weg, 1 weekje vakantie en dan komt ze nog eens 18 uur terug om haar verder op te leiden en dan is het aan haar om zichzelf waar te maken. Maar ze is wel clever genoeg, dat komt wel slim.
    Heb juist heel slecht geslapen deze nacht en ben helemaal niet fit, eventjes wakker worden en dan met de hond buiten en er is een piepzonnetje dus misschien komt het wel goed vandaag.
    Knuffel aan iedereen die het nodig heeft

Morge Christel...succes meid met alles wat je moet doen...ik vindt het heel guur buiten....ik ben wat hangerig....zojuist belde er een dame van de hartstichting.....BENT u mw .......zegt zij...jaaaaaaaaaa dat ben ik...ik voel hem al aankomen...gaat het over automatisch betalen zeg ik?...ja dus om een lang verhaal kort te maken....dat geschooi om geld of automatische incasso's was ik "vandaag" (vanmorgen) helemaal zat...ik hoef niets en ik doe er niet aan mee aan dit soort betalen zeg ik...mag ik vragen waarom niet zegt de dame...NEE zeg ik, ik heb hier helemaal geen zin in..... einde gesprek....pfffffffffff ik kruip maar weer achter de pc en mijn hoofd bonst.... rustig maar aan, dit geneuzel gebeurd soms..de ene week van de loterij dat ze je "gratis" wat mogen aanbieden de andere week weer wat anders....ik begrijp dat er voor sommige ziekte's geld nodig is maar ik als "consument" ben er wel eens zat van..opzouten....en als deze personen je wijzen op het bel me niet register dan bellen ze je soms alsnog op...ik kap ermee...hahahahahaha...terwijl ik dit schrijf is mijn bui weer over.... goedenmorgen Belgie en Nederlanders...een fijne dag gewenst...pak je warm in als je naar buiten gaat want er staat een ferme koude wind...muts op, handschoenen aan, en wegwezen....daggggggggg toedelidoki warme groeten.....

Het is zondag en gigakoud buiten, althans de wind...de zon doet anders vermoeden maar dat is schijn... mijn ontbijtje is op, de dag kan weer beginnen..ik ben al voor 8.00 uur met Bhody buiten wezen wandelen...tegen de wind in moet je goed je best doen, ha,ha,ha, dat is de natuur...laat de warmte ons maar gauw verwarmen want ik ben er wel zat van eigenlijk......

ik voel mij goed, maar ja de dag begint net..ha,ha...ik mis veel mensen hier, maar allez ik begrijp dat veel mensen druk zijn met werk, of thuis zorgen hebben om hun dierbaren of anders bezig zijn...ik wens jullie allen veel goeds toe en een prettige dag...
    Liefs van Elisa plus een knuffel...doegieeee

Hoi Elisabeth,

Ik zit nog lekker in mijn piama aan de laptop.
    Dat is elke ochtend zo.
    Rustig aan bijkomen en de dag beginnen.
    Ik wens je een fijne dag en vandaag ga ik niet naar buiten om die zure wind te trotseren.
    Te denken dat hier in Venlo al twee dagen de Venloop is, een maraton, waarvoor het eigenlijk lekker warm weer moet zijn.
    Die spieren zullen het niet gemakkelijk hebben.

Een fijne zondag en veel liefs,

Quincy

Vandaag voel ik me erg happy

Thumbs up Re: Vandaag voel ik me?

Quincy2010: je hebt gelijk meid...lekker in je pyama blijven zitten, rustig de dag opstarten is beter voor je gestel...ik heb geen keuze, mijn hondje moet eruit en dan wordt je dus echt wakker brrrrrrrrrrrrrrrrr ik pak mij continu in als een mummy, je haar wordt er helemaal plat van...muts op en daaroverheen de chapuchon hmm volgens mij schrijf ik dat verkeerd, nou pech dan...ha,ha...laagjes over elkaar aan en handschoenen en dikke laarzen, en daar loopt Elisa als een Ninja verkleed.....woehaaaaaaaa maar ik zag op tv gisteren dat er in Vlaanderen veel sneeuw lag en wat denk je van Engeland....och vreselijk wat een toestanden...ik voel mij goed na mijn ontbijtje...ik houd vandaag maar voor mijzelf als dat lukt....

Johanvds: wat tof dat jij je zondag zo happy voelde...fijn voor je, dat mag toch ook wel eens? ha,ha,...ik ken je niet maar ik wens jou een prettige dag toe, en ik hoop dat je maar lang dat gevoel mag vasthouden...dag allemaal, volgende topic....
    Groetjes van Elisa toedelidoki...sterkte met de ledematen en jullie gezondheid....

Hoi Elisabeth,

Wij hebben ook een hondje, dat is Quincy, zie foto.
    Mijn man laat hem in de ochtenduren uit, want dan lig ik nog onder de wol, ik om 17.00 uur en de rest gaat achterom.
    Zeker nu met deze kou is het onder een warm dekbed beter als erbuiten, maar toch wandel ik elke dag vijf tot acht kilometer.
    Ik ken dat de haren plat van de muts, die ik echt verwens, maar we moeten geduld hebben.
    De kou is niet zo erg, maar die zure Noord-Oosten wind die maakt het zo ellendig.
    Ondanks alles blijf ik positief in het leven staan en studeer lekker door en mijn kop zit dan in de boeken, terwijl het boek ook in mijn kop moet komen en dat op 64 jarige leeftijd, dat is aanhouden en volhouden en memoreren.
    Het is een hobby en ik voel me daar heel goed bij en daar het tenslotte om.
    Ik hunker naar de zon en hoop op een zonnig pasen, dan hebben jullie het ook.

Wat een kou was op de fiets helemaal ingepakt met mijn muts en thermobroek aan maar jeetje wat n kou
    Het blijft maar duren de narcisjes staan te bibbereb in de tuin
    En de kikker zou die wel overleven zo lang in de winterslaap zijn zn reserves niet al op?
    Ga denk ik maar erwtensoep maken van de week
    Veel sterkte aan iedereen die door de kou moet.
    Groetjes anMa

Premium ++ Account

Goeienamiddag aan ieder hier aanwezig en op de achtergrond meelezend .. Het is hier opvallend rustig hier ...ook ik heb mijn energie nodig voor mezelf ...maar ook vd. familie ...Met het koude weder heeft ieder veel meer energie nodig ....we wachten op de zon .... gelukkig is ons Elisa hier aanwezig om het zonnetje vh.forum te wezen ...DANK Elisa !!! Jij houdt de pit erin .....

Jij hebt wel nog iets tegoed van me ....pm. even nog wat geduld ..mijn handen willen momenteel niet mee ...alles gaat niet te vlot ...maar ik ben het nog niet vergeten ....

Aan ieder een warme zonnige ....knuffel ... en héél véél vriendschap ..... ik ben bij jullie aanwezig in gedachten ...

Premium ++ Account

anMA ik wil even je van harte PROFICIAT !!!! schrijven ...kleinkinderen kleuren je dag /week ...en ze houden je jong ....men ken er nog veel van leren ...oudste kleindochter wordt in april 19 jaar ...als men ervaart hoe ze zich uit de slag trekken ....en reageren ...ze staat/n met beide voeten op de grond ...Geniet ervan zoveel je kan ...een wijze raad die ik je geef ....kleinkinderen hebben behoefte aan een oma /opa ...waar ze langs kunnen gaan ...om probleempjes te bespreken in alle rust/vertrouwen ...hetgeen ze moeilijker aan de ouders zeggen ....

Red face Re: Vandaag voel ik me?

Goedendag Suske...

Ik wens jou goede Paasdagen toe met je gezin of in welke vorm dan ook...veel sterkte met je handen, dat is een belangrijk iets....typen is dan niet altijd een succes dus ik kan je zeker begrijpen, maar meelezen op de achtergrond is soms ook prettig dan weet je wat er wel of niet heerst, (leeft) maar op dit moment is het een "stille" boel....hahahahaha...
    ik ga de Paashaas maar eens zoeken....

ik wens iedereen hier op dit forum die dit leest, en vooral mijn digitale vrienden een fijne, goede , enigzins gezonde Pasen toe....
    veel gezelligheid met het gezin of met een vriend/vriendin of anders....

dag mannen Raimun en Neetje....tot de volgende keer...veel goeds gewenst...

Liefs van Elisa

Hoi allemaal,

ik wens jullie schitterende paasdagen en geniet van het eventuele zonnetje van alles wat lekker is!

Wink Re: Vandaag voel ik me?

Hallo Elisabeth, Raimun, Suske, Christel, Anma, Quincy, Neetje, Sietske, Dotito, Gossie,
    Ik wens jullie allemaal hele fijne Paasdagen toe. Hopenlijk met een beetje meer zonneschijn. Iedereen verlangt ernaar.
    Het wordt nog drukker de komende tijd, mijn moeder wordt in april geopereerd aan haar pols, ingreep valt wel mee, maar moet wel een tijdje rust houden met haar hand. Lastig als je rechtshandig bent.

Dag lieve mensen, pluk de dag, kleur ze zelf in!

Ik kan al jaren mijn ei niet kwijt, dus die pasen kan me gestolen worden

Hallo trouwens

Hoi Neetje, met Pasen legt de paashaas de eieren, dus jij mag er alleen van genieten!

Heb jij ooit een Paashaas gezien? Ik niet hoor

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...