Pagina 112 van 120 EersteEerste ... 1262102110111112113114 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.551 tot 5.600 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

Standaard Re: Vandaag voel ik me?

Chocolade Paashazen zijn er genoeg te zien.
    Net als de kerstman, ze komen als we slapen.

Hahahahahahaha Neetje en Quincy2010

Goedenmorgen grapjassen...nee helaas, ik keek gisteren verlangend in het bos of ik misschien de paashaas zou zien, maar nee hoor, zelfs geen konijn te bekennen, jammer...eind van de middag heb ik de kast opengedaan nadat ik weer thuis was, en daar maar mijn 1 kg chocolade paaseitjes tevoorschijn getoverd! elke dag eet ik er een handje vol van op...ik wordt een chocolademonster, het blijft maar smaken, misschien moet ik toch maar eens overwegen om binnenkort weer het sporten op te pakken en dit lijf eens te gaan trainen, dat zou wel goed voor mij zijn...koppie leegmaken... ik ben blij dat de Pasen voorbij is...het was volle bak bij mijn ouders...2 motoren voor de deur, een grote auto plus nog een sportwagenmodel van de jongste dochter van mijn overleden broer, hij reed zelf Harley..hij zou dit prachtig hebben gevonden..alle drie zijn kinderen, 2 meiden en 1 jongen zijn meteen met rijden begonnen zodra het voor de wet mag...resultaat, alle drie hebben ze een motor...indrukwekkend....het was dus een stampvolle bedoeling thuis...ik huppelde wat rond met een hapje of een drankje of ik maakte een foto met de camera van paps...het was gezellig maar ik voel mij altijd eenzaam in zo'n grote club en dan ben ik blij als ik weer naar huis kan gaan....raar he? ach misschien voelt dat zo sterk omdat ik geen partner heb, dat zal het wel zijn, maar enfin ik houd niet van veel drukte, ik vindt het onpersoonlijk, maar enfin zo is het nu eenmaal.. gisteren op 2e paasdag heb ik fijn even gewandeld en van de natuur wordt je blij...
    gezellige dag gewenst, en een warme knuffel voor een ieder die dit kan gebruiken...

Liefs van Elisa Hoi de zon schijnt....zaliggg...(achter het glas) hahahaha...doegieeee
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 02-04-13 om 10:17
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Hoi Elisabeth,

Waar laat jij die kilo paaseitjes?
    Is daar nog plaats voor?
    Ik zou maar snel beginnen met sporten voordat het aanzet!.
    Als ik er vijf op heb dan is het genoeg voor mij.

Ik kan me voorstellen dat je je eenzaam kunt voelen in zo'n grote club, maar je bent er even geweest en dat telt.

Geniet van het mooie weer, dat doe ik ook.

Hartelijke groet, Quincy

Premium + Account Neetje's Avatar

Hier gaat alles het bekende gangetje ... alhoewel, ik heb mooie zaakjes voor elkaar gekregen de laatste weken. Ik voel me trots dat ik de stap heb gezet om iemand de helpende hand toe te steken, te afschuwelijk om hier verder over uit te wijden ... eigenlijk kwam 'mijn jeugd verleden en 'hun gebeurtenis' op die ene dag samen ... beiden met hetzelfde onderwerp

En er zijn katjes op weg, dus we gaan een mooie zomer tegemoet
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Premium ++ Account christel1's Avatar

Veel succes met de katjes neetje, hopelijk vind je er snel naar je keuze.
    Deze week voelde ik me heel slecht dus ja naar de huisarts, ik dacht mijn rug maar 's avonds had ik zo'n pijn in mijn maag dat ik dubbel lag. De huisarts had al inspuitingen diclofenac voorgeschreven maar ja met dat ik 's avonds zo'n pijn had, maag, gal, darmen de dag erna terug voor een bloedafname. Ergens een ontsteking, ernstige vitamine D te kort en van ernstig spreek ik nu wel heel ernstig, de minimum waarde moet 35 zijn, de mijne was er 9.... das dus echt heel slecht, ik heb nu wel osteoporose maar dat het zo erg was dat wist ik niet echt. Daarbij ben ik ook in mijn menopauze, ik zit er dus al dik in terwijl er vorig jaar in februari na het laatste gyneacoloogbezoek nog niks te zien was, niet verkeerd opnemen he maar zoals mijn dochter het zo lief kan uitdrukken zit ik volgens haar nu in de "periode van de grote droogte"
    Ik moet nu wel zeggen, ik voel niks anders dan vroeger, ik heb geen opvliegers, ja ik heb het koud maar ja met zo'n gezellig
    Belgisch weer zou je van minder kou krijgen. Dus nu zoek ik een buddy om samen een reisje naar de zon te maken om mijn vit D gehalte terug op peil te krijgen...... Wel een vrouwelijke buddy he, geen vent naast mij die ligt te snurken, ik snurk zo al hard genoeg op mezelf...... Ik snak echt naar de zon hoor. Ik zal mijn 2 kindjes eens moeten aanspreken, binnenkort is het moederdag bij ons in België toch, 2de zondag van mei. Heeft er hier iemand zin om mee te gaan ?
    Mijn galonderzoek was goed dus daar kan het niet aan liggen alhoewel toen de HA op mijn buik aan het duwen was lag ik echt letterlijk in een deuk van de pijn en eten gaat heel slecht, kotsneigingen, braken en geen eetlust. Ik zal me echt moeten herpakken want dit gaat echt de slechte kant uit.
    Dikke knuffel iedereen die het nodig heeft

Het zonnetje schijnt, dat draagt voor mij al bij aan een beter humeur

vandaag voe ikme rot

Ik probeer zoveel mogelijk in het NU te leven, Myla.
    Als je schrijft : "ik voel me vandaag rot, dan voorspel jezelf al een slechte dag.
    Misschien gaat het over een uurtje beter met jou en elke minuut of uur is weer een nieuw NU!

Succes!

10 minuten te vroeg wakker, maar het zonnetje schijnt; op naar een mooie dag!

Goedendag Allemaal...

Het is juist "heerlijk" als je eens kan roepen: ik voel mij moe, ik voel mij rot, ik voel mij belazerd...Ik begrijp wat je bedoeld Quincy2010 ik heb het boek vanTolle onder de tafel liggen, in het "NU" leven... ik ben en voel mij moe maar een warme douche zal mij straks verlichten en dan springen alle mijn meridianen (zeg ik dat goed/) open... het is guur buiten maar ik was wel van plan om er een fijne dag van te maken...ik ben even weggeweest van hier, want ik miste al mijn digitale vrienden...(snik, snik) maar dan praat ik maar af en toe eens...doegieeeeeeee fijn weekend alvast...waar blijft de zon? ik zie hier alleen maar wolken...ik denk dat ik daar maar op ga zitten....haha..toedelidoki...ik wordt weer wakker van de koffie...mijn hondje Bhody is natuurlijk allang uitgelaten en ik miste mijn handschoenen...op naar de Lente...misschien vandaag maar een een zonnig boeketje kopen....

Hoi Elisabeth9,

In het NU leven betekent ook dat elk uur NU is en dat je niet vooruit kijkt of achteruit.
    Het NU is overzichtelijk en je kunt het aan.
    Kijk je vooruit dan kun jij je toekomst niet invullen, alleen je wensen voor die toekomst.
    De teleurstelling is erg groot wanneer deze niet uitkomen.

Het verleden heeft ook geen zin om in een regressie daarna toe te gaan, dat is niet meer te keren.
    Dat hoort bij je geschiedenis.
    Als je in het NU leeft dan heb je een goed overzicht van dat uur waarin je leeft.
    Het klinkt misschien heel vreemd als ik je vertel dat ik elk uur een keer denk, vandaag ga ik misschien sterven .
    Dan weet ik dat ik me niet meer moet hechten aan zinloze zaken e.d.
    Als je weet dat je misschien vandaag gaat sterven dan geniet je dubbelop en je leven wordt heel rijk.
    Als je veel te lijden hebt, met ziekte e.d. kun je twee kanten uitgaan.
    Naar de zelfmedelijden kant of je kunt groeien naar meer mededogen voor een ander die ook lijdt.

Deze meditatie van het vandaag sterven is een Boeddhistische vorm en jouw uur wordt aanzienlijk rijker.
    Ik houd me veel met het Boeddhisme bezig.
    Leg dat boek van Tolle In het NU leven eens op de tafel en lees er elke dag in.

Geniet van elk uur en koop op tijd een bloemetje voor jezelf of ga de stad in en geniet van een kopje koffie.
    Allemaal leuke dingen die het NU aantrekkelijker maken.

Hartelijke groet,

Quincy

Ik heb anderen ook al eens enthousiast horen vertellen over Boeddhisme. Ben er zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar geworden.

Hallo neetje
    Goed nieuws dat je. Nieuwe katjes op komst zijn
    Zijn al wel geboren of echt nog helemaal op komst?
    Daar wordt je toch helemaal blij van
    Groetjes anMa

Gelukkig weer iets beter had buikgriep of iets heel verkeerds gegeten

Quincy: Je bent een wijze vrouw en ik dank jou voor je toelichting... ik kan er veel over praten maar dan wordt de discussie te groot, maar het is een mooi gegeven dat "jij" zo in het Leven staat..als het je verlicht dan is het goed, mijn denkwijze is anders maar ik probeer de dingen over het algemeen positief te benaderen, maar even tekeer gaan is "mij" niet vreemd...
    fijn weekend lief mens...

AnMa: hoi...wat akelig dat je buikgriep hebt of gehad, sterkte met de restanten ervan.....brrrrrrrr ik hoop dat het verder een beetje goed met je mag gaan...doegieeee

Neetje: ja hoe is het met jou en de nieuwe pc, heb je het al goed geinstalleerd, en is er al bericht over je eventuele nieuw geboren katjes???? wat een vragen he, ik wens je een fijn weekend toe...

Goede morgen allemaal,

Ik hoop dat jullie beter geslapen hebben dan ik.
    Van een kop koffie lig ik de hele nacht wakker en kijk dan lekker TV.
    Toch sta ik gpoed op en voel me goed.
    Ik hoop dat de buikgriep van AnMa achter de rug is en dat Neetje zich op haar katjes kan verheugen.
    Onze hond Quincy kruipt net met ochtendhumeur onder het dekbed en sluit zich van ddeze wereld af.

Hoi Elisabeth,
    Menselijke emoties horen ook bij deze wijsheid en zijn mij niet vreemd, maar ik ga er anders mee om, dat wil niet zeggen dat ik niet kan "ontploffen", dat gebeurt ook wel eens.

Fijn weekend allemaal en geniet van het zonnetje
    Ik kan ook wel eens ontploffen.

Banned Premium ++ Account

k vind het juist heerlijk dat je hier zo af en toe heerlijk kan zeuren, bij mn digitale vrienden......
    ben altijd optimistisch, maar soms zeuren is heeeeeeeeerlijk!
    en dan kan je het beter hier doen dan in je gezin!

Goedemorgen iedereen! Zonnetje gaat de hele dag schijnen, vanochtend op de tennisbaan!

Gpoede morgen allemaal,
    Maak er iets van en Marleen, sla een goede slag!

Ja vanochtend voelde ik mij rustig en vredig want het is "zondag" hahahahaha klinkt wel aardig toch?
    de hele week is er veel lawaai boven van mijn buurman de Ghanees, ik woon op een flat...ik kan hem af en toe denkbeeldig flink in elkaar stampen, de klootzak, ik wordt er zo onrustig van en moet steeds later naar bed toe gaan...01.00 of 01.30 uur is mij niet vreemd en dan weer vroeg op voor de hond...pffffffffffffff vannacht heb ik de nieuwe oordopjes geprobeerd die ik van mijn vader kreeg die ik in de zaak zag van de gehoorspe******t...ik durfde ze eerst niet goed te gebruiken, dit soort kende ik niet, ik was bang dat ze in mijn oor zouden blijven zitten, ik moet mee leren omgaan, mijn oren deden zeer van de hooikoorts, ik bemerkte nu pas dat ze van binnen gezwollen waren zodat ik die dingen er eerst niet in kreeg...na een tijdje viel ik blijkbaar toch in slaap, en vanmorgen heb ik "niet" de kraaiende haan gehoord op mijn oude mobiele telefoon...nou dat zegt wel iets toch? hahahahaha opletten dus als ik wel eens op tijd ergens moet zijn, maar ik was vannacht gered, wel af en toe wakker geworden omdat ik het eng vond om die dingen te dragen, maar alles went toch?, behalve een "vent" !!!! woehaaaaaaaaaaaaa ...het lijkt een mooie dag te worden dus daar wordt ik wel blij van, ik voelde mij gisteravond gewoon heel somber...tja...lawaaioverlast is soms moeilijk en ik wordt er erg onrustig van...ik sta ingeschreven voor een andere woning maar ik moet er lang op wachten...zo dit was het weer...

Quincy : ach zo heet jou dierbare hondje...mooie naam...en ja, ik ben blij dat je ook eens kan ontploffen...gewoon lekker menselijk dus...ik kan niet zijn zoals monniken maar ik begrijp nu beter wat je bedoeld...

Marleen, veel plezier op de tennisbaan met je vrienden...erg leuk om te doen...

Sietske, hoi lieverd, een fijne dag mop, tot horens....Liefsssssssss ik hoop dat jij je iets beter voelt...sterkte en tot gauw...

Dag moeder overste lieve Suske, AnMa, Neetje, Raimun, Christel, Dodito, en al mijn andere digitale vrienden...een hele Dikke Knuffel en een prettige dag voor allen...sorry als ik iemand vergeet...dagggggggg Liefs van Elisa

Hoi Elisabeth,

Als jij denkt dat ik behoor tot de monniken of nonnen, dan heb je het mis. Hahahahaha!
    Ik zie het al voor me, ik in een habijt.
    In een dag had ik het klooster op z'n kop ( sister-act).

Wel houd ik van rust en meditaties, dat is mijn stilte die ik zoek, soms een kwartier soms langer, zoals het uitkomt.

"Alles went", zeg je, "behalve een vent".
    Het schijnt dat je een ervaring achter de rug hebt.

Wij zijn dit jaar 38 jaar gehuwd en daar is heel wat voor nodig geweest.
    Ook ruzies en ontploffen, maar dat kan hier en dat is ook goed in een huwelijk.

"Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars", dat boek zul je waarschijnlijk wel eens gelezen hebben.Een ander leuk boek is "waarom mannen en vrouwen met hun lichaam spreken wat ze eigenlijk niet willen zeggen." misschien iets voor jou.

Die kraaiende haan moet je ook niet te vaak horen want dan kom je aan het getal drie en je weet wie drie keer de haan hoorde kraaien. Hahahahaha!

Ik ga wandelen en genieten van de dag

Hartelijke groet,

Quincy

Lieve mensen, ik ben een tijdje afwezig, dat hadden jullie al gemerkt. Het gaat al een tijdje niet goed met mijn schoonmoeder, de zorg daar zijn we druk mee.
    Mijn moeder wordt ook geopereerd, zij kan even haar re-hand niet gebruiken, dus daar is ook hulp gewenst. En zo vliegen de weken om.
    Ik wens iedereen intussen alle goeds, hou jullie goed. Hopenlijk wordt het snel lekker weer zodat iedereen de nodige vitamine op kan doen.
    Dag allemaal, een dikke knuffel, Jolanda

sterkte Jootje en denk aan je grenzen!

ben zoooooooooooooooooooooooo moe, maar de reden is niet erg,
    hebben gister een avondbruiloftsfeest gehad van onze oudste dochter! ( dochter van mijn man)

Erg duffig. Te laat naar bed, uitslapen lukte niet (stijf in de rug).

Quincy: Jou betitelde ik "niet" als non/monnik...hahahahahaha..ik schreef: "IK" kan niet zo zijn als die monniken en dan ook zo lief en heilig kijken...ik respecteer ze, dat talent/gevoel moet je hebben, bij mij ontbreekt dat...ik ben van nature een opgewekt mens, maar ik heb ook mijn temperament als mensen dingen doen die niet fair zijn, en onrecht kan ik niet tegen..en als je in de overgang zit dan kun je binnen 10 seconden pisnijdig worden, dan zit ik liever in een Ferrari die heel snel kan optrekken... ik denk dat heel veel mensen wel slechte ervaringen hebben wat hun partner betreft...maar het mooie is dat vinden mannen van vrouwen....

meditatie is heel goed daar geloof ik wel in...en 38 jaar getrouwd wezen in deze tijd is wonderbaarlijk...mooi hoor, alleen tegenwoordig houden mensen het al gezien na 7 jaar....pfffffffffffffffffff maar enfin dan is er weer meer kans voor mij toch en alle single mensen? hahahaha ik hoop dat je heerlijk gewandeld hebt, het was prachtig weer gisteren en vandaag ook zo te voelen....
    bedankt Quincy...hartelijke groetjes....

Jolanda, heel veel sterkte gewenst voor je eigen moeder en je schoonmoeder....erg druk ben je...hou je haaks, en hopenlijk loopt je hoofd niet helemaal om...Knuffel...

Sietske: Bruiloftsfeest van de dochter van je man....wauw...super zeg....nogmaals proficiat ik hoop dat het een mooie dag is geworden...

Janneke: is de dufheid al over? warme douche nemen meid...ik hoop dat jij je iets beter voelt....

Ik heb vanmorgen gesport (Fitness) en ik kwam giga moe thuis...teveel gedaan, (eigen schuld) toen even uitrusten daarna Bhody uitlaten maar dat heb ik in een slakkengang gedaan want ik kon niet meer kwiek/snel lopen...hahahahaha...ja,ja,...je wordt gestraft daarvoor....vanmiddag wat rustig aandoen en dan komt het wel goed...logisch dat het lichaam protesteert na lange afwezigheid, maar ik ben blij dat ik het weer oppak...

Hoi Elisabeth9,

Dank voor je lollige reacties!

tweede dag alweer dat ik hier aanwezig ben..................door het consequente posten van jou Elisa,
    dus probeer ik het maar weer, maar dit wordt echt 1 van de laatste keren en dan stap ik op, als er geen digitale vrienden van mij hier zijn......voorgoed, kom ik heeeeeeeel soms wel ff als gast.

moet nu nog ff de draad oppakken waar we gebleven waren.

Neetje; hoe is het met jou
    Elisa, ik spreek je snel, dag lieverd!
    Sus, nog veranderingen?? hoe is het met de baan van je dochter?
    Do, je bent druk, maar ik blijf aan je denken!
    Raimun, leuke man! ik heb je humor gemist.....
    Chris, jou spreek ik op FB
    Jo, jij bent druk met helpen van moeder/schoonmoeder, denk wel ook wat aan jezelf, dus wat je mij regelmatig adviseert moet je ook op jezelf nu toepassen (haha, niet zo streng bedoeld hoor...eerder bezorgdheid)
    \
    verder veel goeds voor de nieuwelingen hier.

hier een rustige dag, vredig, maar weinig humor te beleven vandaag ondanks dat het gewoon op straat ligt.....
    ik ga zo ff uit eten met mijn zoon (22) en morgen ga ik alweer uit eten met zus en moeder, alvast voor haar verjaardag (moeder)
    dus de kilo,s....................pfffffffffffffffffffffff ffff
    het ""niet roken "" vind ik nog steeds moeilijk, heb een stivoro cursus gedaan en ik heb daar wel veel geleerd.
    ik denk dat het moeilijk voor me blijft omdat ik wel iedere avond 1/2 wietje rook, daardoor blijf ik natuurlijk wel afhankelijk van heel weinig nicotine, maar toch....nicotine is nicotine.....dus gi begonnen met waterpijp, ook daarop heerlijk geslapen!
    dag mensen, tot morgen!

ik heb net bij onze Gossie ff zitten gluren, Gossie is in januari voor t laatst online geweest, weet iemans soms hoe het haar vergaat??

Sietske: Hallo jij daar, je lijkt wel een Arabische vrouw die zit te lurken aan de waterpijp...hahahahaha maar als het maar helpt tegen de pijn en je er goed op kunt slapen......wat gezellig dat je zoveel eet met je familie, geniet ervan!!!!
    ik hoop je gauw te spreken en te zien...
    wat Gossie betreft,..daar weet ik niets van hoe het met haar gaat...misschien moet zij ook wel heel veel verwerken, het overlijden van... en dan is het wel eens goed om een tijd van dit topic te gaan zodat je al je energie aan jezelf kunt besteden etc...maar misschien kom je er nog wel achter...facebook heb ik niet anders ging ik voor je speuren...dag Indiaan, we gaan samen "denkbeeldig) de vredespijp roken...Liefssssssss

Trouwe poster Elisa/Pareltje
    fijn om weer wat van je verhaaltjes te lezen, echt waar, je hebt talent!
    ging net met wat onzekerheid inloggen op MC.......of er nog digitale vrienden hadden gepost.....
    en ja hoor onze lieveling was er weer.
    Dacht een paar weken geleden te lezen dat je niet vaak hier zou zijn omdat je je tijd aan ""cupido"" wilde geven.....enne nog leuke mannen ontmoet?? die wel de waarheid spreken?
    als ze liegen moet je direct afhaken, 1x liegen betekent vaak vaker liegen en dat ben je niet waard!

ben vanmorgen naar Eleos arts geweest en verrek ik ben voor een tijdje goedgekeurd en ging weer met een bende pillen om te slapen naar huis, dus ik ook weer tevreden.
    en vanavond dus luxe uit eten, ik kies voor een 4 gangen menu, doe dit niet dagelijks dus nu wel, ff goed vol eten en morgen maar weer bezig met de kilo,s
    k gooi nu nog ff niet al mn nieuws op MC, doordat we niet compleet zijn en bijna iedereen mn profiel bekijkt en we dus geen privacy hebben hier en volgens Leontien zit dat in dit opgepimpte forum en zij vind dit ook erg vervelend, maar kan er niets aan veranderen.
    pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat mis ik toch de oudere versie.
    gi ook weer waterpijpje gepaft en goed/redelijk geslapen.
    waterpijp is ook erg slecht voor je longen, maar dat liever als de hele dag aan een peuk denken, waarvan 50 stuks ook niet al te best zijn.
    pooh wat een gezwam weer....
    tot morgen!
    fijne dag voor zover mogelijk!

Internet doet het hier niet, zit nu op m'n mobiel te tikken!

Hoi dames,
    Ha Sietske, leuk weer wat van je te horen. Ik was gisteren druk aan het typen, lag de MC site er uit. Wat ik ook deed ik kwam er niet meer op!
    Het is wat.
    Ik zie je al zitten met je waterpijp, ha,ha.
    Moet nu haasten, kom straks weer posten.
    Dag lieve Elisa, inderdaad de trouwe poster.

Hallo meiden, en mijn lieve afwezige mannen (Raimun, Neetje) en de rest van de lady's...

IK kom weer een beetje bij, maar ik heb weer wat mogen meemaken, wil je het horen? oke waar zal ik beginnen...och ja, dinsdagnacht ging ik om 1 uur naar bed toe...ik lag heerlijk te slapen en opeens hoor ik 2 enorme knallen en een autoalarm die afgaat...ik dacht: wat is dit nu en erger mij en draai mij weer om...toen weer een enorm harde knal, het lijkt wel een bom!!! ik ging rechtopzitten en keek op mijn wekkerradio...tijd: 02.15 uur...hoolimoosie wat is er aan de hand...er wordt beneden van mijn flat aangebeld en ik keek op de monitor welke achterlijke idioot er op dit onzalige uur aanbelde...zeker vreemd volk...ja dat is waar...ik deed niet open en zei ook niets maar keek wel door het keukenraam naar beneden...tot mijn afgrijzen zag ik rookwolken, ..help alweer brand dacht ik, en als een razende roeltje deed ik mijn kleren in rap tempo aan... vervolgens stak ik mijn blote voeten in de laarsen en terwijl ik dit deed werd er bij mijn voordeur aangebeld en stond er een vrouwelijke politieagente...ik zei: waar is de brand nu? ze stelde mij meteen gerust, geen brand in de flat dit keer, de vorige keer was de brand in november 2012 de 4e en 5e verdieping (daar woon ik) werden toen geevacueerd, omdat er een woonkamer in de fik stond....ik struikelde over mijn eigen benen zo hyper was ik...ik dacht aan miojn hond, en mijn tante die op de 4e verdieping woont...als in een sneltreinvaart begin je te denken....vervolgens kwam de vraag aan mij gericht: is die rode auto van U....wablief????? ach nee he?....shit shit shit.....wat bleek nu.....een Mercedes die neus aan neus tegen mij aan geparkeerd staat was ontploft, en de auto brandde toen uit, de brand begon bij de moterkap, en ging toen door naar de tank etc...de brand vloog over naar " MIJN AUTO" ....ach wat een toestanden.....ik snelde naar beneden nadat ik mijn hondje weer naar binnen had geloost want die dacht: ach bezoek wat leuk....nee Bhody...pffff...pijlsnel de lift in en toen ik beneden kwam stond daar de brandweer, de politie, en een aantal bewoners....de auto (Mercedes) fikte enorm en de penetrante geur van vuur en alles komt over je heen...heel verdrietig eigenlijk om naar te kijken...daar sta je dan met een verwarde kop, de nachtcreme nog vers op de snoet en het verlies om mijn auto die toch behoorlijk beschadigd raakte.. ik heb gepraat met de politie, de mensen, en daarna ben ik mijn hondje weer gaan uitlaten want ook hij was onrustig....daarna getracht om nog een foto te maken met mijn mobiele...en later kwam de bergingsdienst om de drie auto's waaronder de mijne mee te nemen!!!! heel ellendig..ik was zo blij met deze 2e hands auto, ik had hem ruim 2 jaar, elke euro draai ik om, mijn vader had er aan meebetaald en ik was de Koning te rijk, maar dan wel iemand zonder geld...(grapje) het is materiale schade maar voor mij betekent het meer...de auto krijg ik er niet meer mee terug.....om 04.00 uur ging ik naar bed...om 7.00 uur stond ik weer op want ik moest al vroeg op pad en ze zouden op de flat het water afsluiten t/m 3.00 uur 's middags ivm vervanging van een pomp....pffffffffffff goedenmorgen Nederland dacht ik wat een toestanden...ik mailde mijn familie en deed er foto's bij zodat ik niet iedereen wat hoeft te vertellen...ik was enorm moe...er moest veel geregeld worden de dag erna en gisteren...op dit moment heb ik een leenauto voor een aantal dagen...de expert van mijn verzekering komt vandaag bij de garage....ik reken er op dat hij volkomen afgekeurd wordt....hopenlijk krijg ik nog iets terug, maar voor dat geld heb ik natuurlijk geen andere auto....ik wacht het af....ik was gisteren echt even moedeloos en erg moe van alles..buren die boven en naast mij lawaaierig zijn...ik zal vandaag nog de Woningbouw bellen, hopenlijk is mijn contact persoon er, en anders maandag...het regent nu...ik moet er maar een mooie dag van maken...positief zijn is goed, maar soms zit het even tegen, maar het Leven gaat weer verder... vandaag geen zonnebril op maar in mijn hand gestoken, een paraplu....

Sietske: hallo meid....fijn dat je weer wat meekreeg van de dokter...dag Indiaan...wat die date's betreft....ja soms is het lachen maar het is jammer dat mensen soms zo liegen!!! als je denkt dat ze een leuke leeftijd hebben dan doe ze zich wat jaren jonger voor....een nette foto zie je maar in het echt zie je een heel andere man...soms wat verlep, maar ja we zijn geen 20 meer en ik ook niet...hahahahaha...2 kinderen heb je vraag ik dan....antwoord: 4 och het zijn er 4?...nou knus hoor zeg ik dan vriendelijk.... en zo maak je van alles mee, maar het is leerzaam en leuk...ik zal goed opletten Sietske... succes met de waterpijp, het is kleiner dan de regenpijp....haha flauw....doegieeee

Jolanda: hey hallo daar...veel sterkte met iedereen he? ik hoop dat het redelijk goed met je mag gaan...en met je man?

Janneke: ja jammer dat het internet er uit ligt soms...bij mij ook hoor...maar deze keer heb ik het niet gemerkt....

tot slot wens ik allen een fijn en goed en gezonder weekend toe....

Liefs van Elisa x

@ Elisabeth, tjonge, jonge, dat is toch wel heftig allemaal zeg.
    Ik vind het echt sneu voor je. Je hebt niet zomaar een andere. Wat een pech. Nu maar hopen dat het allemaal goed afgewikkeld wordt met de verzekering.
    Heel veel sterkte Elisa.
    Geluidsoverlast kun je er nu helemaal niet bijhebben. Goed van je dat je je contactpersoon ingeschakeld hebt.
    Ik voel met je mee. Die date's dat is toch ook wat. Zeggen ze dat ze twee kinderen hebben blijken het er vier te zijn. Dat is toch geen basis om te beginnen. Eerlijkheid duurt het langst. Succes, ja, je zal er wel wat van leren. De aanhouder wint.
    @ Sietske, hoe bevalt de waterpijp? Ik moet er wel mee lachen.

Tja, ik mis de wijsheid van Raimun ook, en Neetje, waar ben je? Ik weet ook niet waar Gossie gebleven is of hoe het met haar gaat. Hopenlijk goed.
    Ik ben bezig met mantelzorgen, ik neem ook mezelf in acht. Het valt niet mee op deze leeftijd, vooral als zorgen in je bloed zit. Maar we leren steeds bij.
    Morgen vier ik mijn verjaardag en hoop ik weer een jaartje wijzer te worden, ha,ha.
    Ik denk ook aan de overige dames, laten we hopen dat het met iedereen goed gaat.
    Een ieder hele fijne feestdagen.

Lieve Jolanda, dank voor je medeleven... ik wens jou nog een goede "oudejaarsavond" toe vanavond en morgne zla ik je feliciteren via de mail...dag lieverd...de vrouw van de Woningboluw was er niet...vanancht weer lawaai, ik was er somber van vandaag...maar oke, dat gaat over...ik heb nu maar een Rum Cola ingeschonken, dan kan ik vast op je toasten, Proost...dagggggg...
    vandaag boodschappen gedaan met mijn leenauto, toch even fijn...en mijn zus heeft mij bijzonder fijn geholpen met allerlei telefoontjes plegen inzake de schade van de auto etc...toppie...

voor morgen wens ik jou alvast een hele gezellige knusse en blije dag toe....
    Knuffel alvast ..Liefs Elisa

Och wat mis ik al mijn vrienden hier....

nu nog wat positiefs: Hoera onze toekomstige Koning is "vandaag" jarig....46 jaar oud, ik heb de lag met wimpel buitenhangen, dat is een prachtig gezicht en ik wordt er "blij" van...fijne dag allemaal...Kuzzzzzzzzzzzz taartje eten...ja Jolanda is ook jarig....Feest...Gefeliciteerd meid, maar dat heb ik elders al gedaan... mooie dag gewenst....

Heel opgefokt en een beetje geirriteerd
    Was in de supermarkt en bij de kassa was t n beetje. Smalle doorgang
    Voor mij was n man zijn pasje vergeten ik vind t niet erg en wacht gewoon tot die het heeft afgehandeld met de kassa juffrouw
    Maar achter mij duwde een man heel hard tegen mijn karretje en zei kwaad LOOP EENS DOOR

Ik schrok daar van en zei op een rustige toon. Dat gaat niet meneer er is nog iemand voor mij
    Waarop hij zich omdraaide en net deed of ik tegen de lucht praatte
    Even later wilde ik hem laten merken dat er niks aan de hand was wat mij betreft
    En tikte hem op zn arm en zei. Even goede vrienden hoor niks aan de hand maar ik moet even wachten tot hij klaar is de man voor mij
    De man negeerde mij volkomen
    Toen liet ik het maar voor wat het was....... Gggrrrr!!,
    Wat bestaan er toch rare. Mensen. Denk ik dan

Je moet maar zo denken AnMa, deze mensen zitten zichzelf in de weg en voelen zich op dat moment gefrustreerd.
    Op dat ogenblik kun je hem netjes aanspreken en verder negeren, tot hij aan de beurt is.

Vandaag in Venlo gewinkeld en het was druk, de een loopt je nog harder voor de voeten dan de ander.
    Maar ja.. we zijn het gewend en op zaterdag zijn er veel Duitsers.
    Gewoon manoevreren en er een leuke dag van maken.

Elisabeth9, ik hoop dat het voor jou ook weer rustiger is geworden en dat je wat meer rust in je huisje gaat krijgen en ik hoop voor jou een nieuwe auto. Misschien is fietsen ook wel iets voor jou, of ben je dat ontwent?
    Een auto is erg duur, wij hebben er ook geen en doen alles te voet of met de fiets of openbaar vervoer.

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en voor dinsdag een prachtige kroningsdag.

Hartelijke groet,

Quincy!

AnMa: je hebt het heel netjes afgehandeld...keurig....laat die kloothommel maar, wat een zak van een vent... doegieeee

Quincy: je hebt gelijk...een auto is veel te duur...ik moet er over nadenken...de auto is wel mijn vervoermiddel om iedereen te helpen en te vervoeren naar het ziekenhuis toe etc...ik voel mij nog steeds machteloos door allerlei zaken, maar enfin, ik moet roeien met de riemen die ik heb, maar het doet mij verdriet...ik heb mij er veel voor ontzegd jaar in jaar uit, en dit voorval doet pijn...het schijnt nu dat de auto is aangestoken door iemand....wat een "hufter" schade voor 3 gezinnen...mijn vingers jeuken maar ja de dader is spoorloos...
    jullie hebben een bewuste keuze gemaakt door te fietsen en met het openbaar vervoer te gaan, en waarschijnlijk hebben jullie dan ook goede fietsen...dat is mooi als je samen zo bent ingesteld!!!! ...top..
    jou en je gezin wens ik eveneens een goede Koninginnedag/Koningsdag....

Hoi Elisabeth9,

Wij hebben nooit geen auto gehad.
    jaren geleden heb ik een half jaar zo'n 40 kilometer auto - koffiemolen Pruttelpot) zoals wij hem noemden gehad - maar dat was een ramp.
    Die werd 's nacht op zijn kop gezet en midden op de straat gezet en dan kon je er weer uit.
    Mijn man moest dan die zuto weer op z'n plaats krijgen.
    Die heb ik snel weggedaan en overgegaan naar destijds regiotaxi en Valys.
    Daarna... toe ik uit de rolstoel was heb ik alles weggedaan en we zijn gaan fietsen en wandelen.
    In 2008 moest ik nog alles leren... lopen en fietsen en daarna ging het vanzelf.

Zoals je zelf ervaren heb, zijn er hufters die het niet kunnen laten andermans spullen te vernielen.
    Ik zou er ook niet zo een tegen moeten komen, dan moet ik me beheersen om me niet aan hem te vergrijpen.

Geniet mogen van de mooie dag

Hartelijke groet,

Quincy

Citaat Origineel gepost door Quincy2010 Bekijk Post
    Die werd 's nacht op zijn kop gezet en midden op de straat gezet en dan kon je er weer uit.
    Mijn man moest dan die zuto weer op z'n plaats krijgen.
    Politie erbij?

Hoi Marleen,

Neen, na die gebeurtenis heb ik dit autotje verkocht.
    De dag erna was hij weg en ik heb nooit meer behoefte gehad aan een auto.

Hartelijke groet,

Quincy

Vandaag was een historische dag. Ik vond het bijzonder om de inhuldiging (weliswaar op televisie) mee te maken.
    @ Anma, inderdaad wat ergelijk. Het is niet altijd; wie goed doet goed ontmoet.
    @ Elisa, ik hoop dat je inmiddels wat van de schrik bekomen bent. Het is wel erg dat er mensen zijn die menen dat ze andermans bezittingen kapot moeten maken. Ze weten niet wat ze aanrichten. Echt ergelijk. Fijn dat je steun krijgt met de afhandelingen, kun je goed gebruiken.
    @ Quincy, dat is ook ergelijk dat ze je auto op de kop zetten. Zoiets snap je toch niet? Fijn dat het nu beter met je gaat. Wandelen en fietsen is goed voor lijf en leden.

Hoi allemaal,

Ik heb volop genoten van deze inhuldiging.
    Prachtig om zulke momenten op de buis mee te maken.
    Je komt zelf ook in die sfeer en wat een prachtige speech de koning hield.
    Geweldig!

Premium ++ Account

@Sietske leuk terug wat van je te lezen ... ook aan alle dames ...heren ... Ik heb ook al een tijd niet meer op het forum geweest ...gewoon op de achtergrond meegelezen ....er zijn omstandigheden ...die mij er toe dwingen ....meer voor mezelf te kiezen ........"tijd brengt raad " en ik heb geduld ..."engelengeduld" ....

Mijn dochter heeft nog altijd een job ...maar wat het wordt met de Fyra treinen ...weten ze zelf nog niet ....
    Hopelijk kan ze hier (dit werk) op een andere job verder werken ...met haar diploma heeft ze wel de mogelijkheid ...maar ja ..in deze tijden weet men nooit hé ...

@ Christel ...hoe gaat het meid???? ...met de gezondheid ....

@ Elisa Al wat bekomen van je auto ??? Nogal een gebeurtenis ...pech .... sterkte ....

@ Jo Hoe is het met je moeders hand nu ??? en verder met je gezin ????

Ik ga mijn best doen ook zoals Sietske schrijft ...om ieder meer terug te ontmoeten digitaal ...als de omstandigheden het toe laten ...

Aan ieder een fijne werkweek ....of zonnige dagen ....geniet vd. zon ...met verstand ....de natuur ...die terug fris groen beginnen te leven ....en groeien ... het is de beste medicijn ....voor alles ... groetjes en warme knuffel

Lieve Suske wat heerlijk dat je er even bent, en tijd kon nemen om wat te schrijven...doe rustig aan en sterkte met je lichaam....Liefs en een dikke zoen van mij Elisa x

Vandaag voel ik mij: Moe maar goed....

Gisteren (woensdag) ben ik aan het einde van de ochtend gaan sporten...ik heb mijzelf behoorlijk uitgeput en zocht mijn grenzen op...daarna was ik giga moe maar dat hindert niet...je koppie wordt er rustig van! ...later houd ik een korte siësta om weer op krachten te komen...op een gegeven moment toen ik op het balkon stond en naar beneden keek zag ik Vader en Moeder gans...er waren 7 kleine gansjes geboren...och wat geweldig leuk...elke dag hield ik dat in de gaten want het vrouwtje lag een aantal weken hier beneden op het gras bij de waterkant....en vader gans zwom de hele dag heen en weer om de boel goed in de gaten te houden...toen ik dat vreugdevolle moment zag, holde ik naar beneden toe om ze te bewonderen...helaas had ik niet in de gaten dat er brandnetels en andere ellende tegen mijn blote voeten kwam (rechtervoet) och tjonge jonge dat brand zeg, ik werd plotseling uit mijn euforie gehaald van de gansjes en moest mij even richten tot mijn voet..au au....beetje spuug erop helpt een pietsje, later zalf wat ik in huis had...vannacht sliepen de kleintjes onder moeders vleugels...ach wat prachtig.... het maakte mijn hele dag goed en de somberheden van de laatste dagen verdween even naar de achtergrond...later ben ik druk geweest met plantjes zetten in de bakken op het balkon...een heel werk, maar dan wordt het ook gezellig en dat is de moeite waard...
    gisteravond viel ik dan ook prompt steeds in slaap, maar ik was "voldaan" !
    prettige dag en groeten....

Ha Suske, leuk dat je er weer even bent. Druk, druk, goed van jou dat je tijd voor jezelf neemt.

@ Elisabeth, jong leven, gansjes, hardstikke leuk. Je was zeker wel gauw op de aarde geland met je voeten in de brandnetels? Ehh... niet prettig. Maar wat leuk, dat jonge grut.

Ik ben een beetje aan het rondrennen. Mijn schoonmoeder is gisterenmiddag weer opgenomen. In het ziekenhuis weten ze wel raad met de tijd. Daar tot s'avonds gezeten, echt gaar. Ben wel blij dat ze nu opgenomen is, want het ging echt niet goed meer.
    Nu maar hopen dat ze opknapt, of in ieder geval meer kwaliteit van leven heeft.
    Met mijn moeder gaat het best goed Suske, het trekt allemaal nog wel. Ik vond het trouwens nog best wel een grote snee, had gedacht dat dat kleiner zou zijn. Vandaag ben ik er geweest om eens flink te poetsen, zodat alles weer lekker fris is.
    Ben blij dat ik ook eens mijn moeder kan helpen, ze heeft mij ook vaker geholpen als ik in het ziekenhuis gelegen had.
    Iedereen een heel fijn weekend, het wordt beter weer.

Drukke dag vandaag: met zoontjelief naar voetbal, dan hem wegbrengen naar een feestje, beetje socializen met de andere ouders, wekelijkse boodschappen doen, schoonmaken, met een vriendin de stad in (ze moet 1 en ander kopen en heeft daar advies bij nodig ), eten koken, zoon ophalen, en nog veel meer wat ik even niet kan opdreunen. We maken er maar weer een mooie dag van

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34
  4. Ik voel me heel erg moe en wil erg lang slapen