Pagina 114 van 120 EersteEerste ... 1464104112113114115116 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.651 tot 5.700 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

Standaard Re: Vandaag voel ik me?

Goedemorgen lieve Jolanda.... wat heerlijk dat je zo'n fijne vakantie week hebt gehad in Nederland...er valt genoeg moois te bewonderen in musea e.d. je hebt ook wel prachtige plaatsen bezocht, goed zo...en hou nu nog even je relaxte gevoel vast...ik gun het je meid... Liefsssssssss

Hoe ik mij voel? daar ga ik het nu niet over hebben...

straks ga ik even een wandeling maken in een bos met mijn goede vriend/buurman die aan de overkant vd straat woont...Bhody mee die kan ook wel een leuk uitje gebruiken....vanmiddag ga ik naar mijn ouders toe....
    prettige dag verder voor degenen die dit lezen...de zon doet gezellig aan, ik ben blij dat de temperaturen gaan dalen, het is te warm...sterkte allemaal met jullie gezondheid, pluk de dag...dikke knuffel van Elisa

Raimun: Heb je leuke visdagen gehad enz...nog wat gevangen? (VIS) heb het goed....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Goedemorgen lieve Jolanda.... wat heerlijk dat je zo'n fijne vakantie week hebt gehad in Nederland...er valt genoeg moois te bewonderen in musea e.d. je hebt ook wel prachtige plaatsen bezocht, goed zo...en hou nu nog even je relaxte gevoel vast...ik gun het je meid... Liefsssssssss

Hoe ik mij voel? daar ga ik het nu niet over hebben...

straks ga ik even een wandeling maken in een bos met mijn goede vriend/buurman die aan de overkant vd straat woont...Bhody mee die kan ook wel een leuk uitje gebruiken....vanmiddag ga ik naar mijn ouders toe....
    prettige dag verder voor degenen die dit lezen...de zon doet gezellig aan, ik ben blij dat de temperaturen gaan dalen, het is te warm...sterkte allemaal met jullie gezondheid, pluk de dag...dikke knuffel van Elisa

Raimun: Heb je leuke visdagen gehad enz...nog wat gevangen? (VIS) heb het goed....
    Hoi...
    ik heb zelfs 'n aprilvis gevangen , maar die had duidelijk 'n zonnesteek
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Ha die Raimun....wat ben je weer lekker duidelijk!!! een april?vis gevangen...ach mon dieu dan was het een grapje...ha,ha...
    gezellige dag...daggggggg

Beetje suf beetje erg suf
    Te warm om goed te slapen n paar korte nachtjes gehad van 4 uur en er was n feest in de straat tot half 4

Maar Vannacht heb ik t ingehaald heb gewoon in coma gelegennlijkt t wel
    Ga snel n kop koffie pakken
    Dag allemaal

Verdriet want het lieve zwarte katje van mijn buurvrouw vriendin is gisteren dood gevonden en was gewond waarschijnlijk doodgebeten door n hond
    We hebben haar begraven en erg gehuild dat zon beestje op die manier aan zn eind komt is zo erg ze was zo lief en te goed van vertrouwen

Lieve AnMa: Goh wat verschrikkelijk voor de poes/kat....ja deze dingen gebeuren af en toe maar het is een ramp..... het is zo triest, ook als ze door een verkeersongeluk om het leven komen...de meeste poesen mogen heerlijk rondstruinen en spelen, en soms lopen ze groot gevaar!!! ik wens jou en je vriendin die naast je woont heel veel sterkte...het is een "groot gemis" zo'n lief huisdier die je elke dag even ziet en kan aaien en vertroetelen...heel veel goeds....
    Liefs en een dikke knuffel van mij...Elisa

Zo, daar ben ik weer. De reden dat ik hier niet veel aanwezig ben is omdat ik druk aan het schilderen ben. Deze maand heb ik nog geen verplichtingen en vandaar dat ik hard aan het werk ben. Yes. Probleem is als je eenmaal achter het internet zit dat de tijd voorbij vliegt.
    @ Elisabeth, ik hoop dat jij je goed voelt. De grootste hitte is weer verdwenen, dat zal een stuk plezieriger slapen. Hoewel het een fantastische zomer is geweest, fijn voor de mensen die in Nederland verbleven. (waarvan ik er een was!)
    Ik wens jou een heel fijn weekend, liefs.
    @ Anma, wat naar. Net wat Elisabeth zegt, soms gebeuren dit soort vreselijke ongelukken met poezen. Daar draait je maag van om. Sterkte meid ermee, zeker voor je vriendin/buurvrouw.
    @ Ha, ha grappig Raimun, een april vis met een zonnesteek. Op dit moment lijkt het mij ook heerlijk visweer. Veel plezier nog.
    Iedereen een heel fijn weekend, groetjes.

Hallo jolanda
    Schilderen. Heb dat ook weleens gedaan
    Een heerlijke bezigheid. Ik wens je veel inspiratie toe
    Op dit moment schilder ik ff niet heb t te druk met de moestuin
    Maar in de herfst vast wel weer
    Groetjes anMa

Banned Premium ++ Account

Hallo lieve digitale vrienden,
    hier ben ik heel even, er zijn een aantal redenen waarom ik hier niet meer ben, of bijna niet meer.
    Ik heb jullie echt heel erg gemist, maar ben daar nu vanaf gekickt om altijd met MC de dag te beginnen, ik heb het in het begin daar heel moeilijk mee gehad en moest weer een andere dagstart uitvinden.
    reden 1; totaal geen privacy hier meer, alles wat ik tik (of 1 van mn vrienden wordt in die profielen zichtbaar, ik voel me hier dus niet meer ""anoniem""
    2; door de ruimte kon ik andere dingen gaan doen en ben nu een druk bezet baasje in mantelzorgen voor 2 ouderen en werk nu ook als vrijwilliger in een hospice (wat overigens fantastisch werk is)
    Maar de grootste reden is het gebrek aan privacy, ik heb hier in het begin direct voor aan de bel getrokken, en heb antwoord van Leontien gekregen dat ze daar, spijtig genoeg, niets aan kan veranderen...dat kan niet uit dit ""programma""
    Ik denk er sterk over om mijn account te laten verwijderen, inloggen als gast kan dan altijd nog.
    MAAR ik ben jullie nog niet vergeten,
    LIEVE
    Luuss
    Agnes
    Syl
    Chris
    Elisa
    Gossie
    Jolanda
    Neetje
    Sus
    Raimun
    anma
    Ik hoop dat het goed met jullie gaat en dat jullie het hier nog wel erg leuk vinden,
    ik kom heus nog wel eens tevoorschijn, maar ik leg me niet meer vast hier daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

o ja, hoe ik me voel; heel erg goed!!

Veel succes en plezier sietske
    Groetjes

@ Sietske, wat fijn om te vernemen dat het goed met je gaat. Zo te horen heb je je draai gevonden.
    In een hospice werken, dat was een wens van jou. Je bent best wel druk met vrijwilligerswerk. Ik vind het mooi dat jij dit allemaal doet. Ik wens jou daarin heel veel plezier, voldoening en uitdaging. Alle goeds voor jou en natuurlijk hopen we af en toe nog eens wat van je te horen. (ik snap het helemaal!) Dikke knuffel.
    @ Anma, wat leuk dat jij ook schildert. Wat schilder jij graag? En welk medium gebruik jij het liefst? Veel inspiratie gewenst.
    @ Ha Elisabeth, hoe gaat het met je tante nu ze thuis is? Gaat het de goede kant uit?
    Jijzelf ook druk met van alles? Wens je heel veel positieve energie toe.
    @ Raimun, hoe gaat het met jou? Fijne zomer gehad?

Ik voel mij wat moe (weinig geslapen, tja, zo gaat dat af en toe) maar verder goed.
    Fijne dag iedereen.

Beetje dubbel,alles begint op zijn plek te vallen
    Onze raiza,onze lieve hond,die heeft het gevecht verloren
    Na meer als een jaar

Nu loopt er keela rond
    De vreugde en het verdriet mengen zich

Sietske: Ik ben het helemaal met je eens.....de site is giga veranderd en privacy ho maar!!! ik vindt het een slechte zaak, wellicht zijn er redenen om veranderingen aan te brengen/door te voeren als er zoveel leden zijn, maar voor "ons clubje" is dat niet goed!!! gelukkig heb ik af en toe contact met je....facebook/hyves/twitter daar doe ik niet aan mee, ik heb genoeg te doen eigenlijk en dit forum vond ik heel levendig en meelevend...maar het zij zo....

Jolanda je vraag over mijn tante: het is bijzonder dat mijn tante zo opgeknapt is na een grote bloeding in haar hoofd sinds 15 mei...gisterochtend hebben mijn zus en ik haar opgehaald met 2 auto's...haha..handig voor de bagage...de tijd zal leren hoe het met haar gaat....ze is wel heel erg blij maar ze moet het eerst maar eens verwerken wat er allemaal gebeurd is....met mij gaat het redelijk, door de laatste maanden zo intensief mij bekommerd te hebben over familie is mij niet in de koude kleren gaan zitten, de vermoeidheid komt eruit...ook mijn prive leven komt niet op gang, jammer, een leuke partner had mij vleugels kunnen geven maar ik geloof er niet meer in!....en vanmorgen heb ik woorden gehad met de buurvrouw, wat een "Teletubbie" zeg....pffffffffffffffff (die mensen die pas naast mij wonen en die al zoveel stompzinnige dingen doen) zoals laatst toen ik de brandweer moest bellen omdat de gasfles lekte op het balkon pal naast mijn tussenscherm....tja.....ik erger mij en vanmorgen ging ik een beetje "los" hahaha...ik had de sportkleren al aan dus kon ik gelijk afkoelen in de sportschool....ja,ja,....dus nee ik zit niet lekker in mijn vel, maar enfin dat komt wel weer....voor nu wens ik jullie een goede week verder...

Liefs van Elisa

Jammer dat iedereen verdwijnt naar facebook etc...ook hier kan het best goed vertoeven zijn "onder elkaar"....
    mijn zieleroerselen vertel ik nooit in het openbaar dus we houden het wat luchtiger, maar af en toe wat mopperen is zalig toch? ook op medicity....ik mis "ENORM" mijn vaste vrienden hier....we konden met elkaar meeleven en dat was fijn en goed!!!! juist de onbenullige dingen zoals wat eet ik vandaag en heb je iets leuks gekocht of het dierenhoekje vond ik toch plesant!!!
    ik kan alleen maar zeggen: heb je partner lief en je kinderen en sterkte met je gezondheid...nog iemand ongewenst zwanger geworden? haha (grapje) lalalalalalalala...moet even want het is zaterdag...ik moet nog een plan maken voor vandaag....doegie
    Dikke knuffel voor jullie...

Morge Raimun...he gezellig dat jij er nog bent...

Gistermiddag ben ik met mijn jongste zusje naar de kermis gegaan...lekker rondslenteren, de mediamarkt ingedoken en daarna neergeploft bij een favoriet terras van mij....heerlijke muziek kwam er uit de speakers van de ronddraaiende toestellen en de botsauto's...echte meezingers soms en we vermaakten ons kostelijk door te luisteren en de mensen te bekijken, echt knus...de lunch werd eerst koffie en daarna een grote bel met Rose en stokbrood met kruidenboter , en zo vertoefden we er langere tijd...even genieten van een andere omgeving....daarna nog de Douglas ingedoken en mijn zusje kocht er een zalige geur!!! ze had al een jaar lang een cadeaubon in te tas en ik zei dat het tijd werd om die is te gaan besteden...de bon dekt niet alle kosten maar het werd een verrukkelijke geur, die zij uitzocht!!! hmm was ook wel iets voor mij, maar het klokje tikte verder en dan gaan de winkels dicht...ik kon mijn bedje niet uitkomen maar nu doe ik rustig aan, het is immer zondag....
    prettige dag voor wie dit leest....

Liefs Elisa...

Hallo
    Jolanda. Shilderen doe ik met vlagen soms 2 of 3 schilderijen achter elkaar en dan weer 2 jaar niet
    Als ik schilder zijn het vaak bloemen en tuinen met bloemen ook heb ik weleens n huisje in de duinen met strand en mensen met n hond en in de lucht een lichtballon gemaakt maar de ballon was niet zo goed gelukt en de zee ach ja ik ben tenslotte een amateurtje

Belangrijkste is dat ik ervan geniet

En facebook heb ik opgezegd. Ik heb er niet veel aan dan kost het soms wel meer dN n uur voor je er klaar mee bent

Zonde van de tijd en hier is het gezelliger

De afgelopen week was niet zo goed voor mij
    Ik was wat slap en soms duizelig en gisteren had ik na n jaar weer eens sterretjes van migraine voor mn ogen
    Heb mij te druk gemaakt de laatste tijd
    De buren en de poes en in combinatie met de warmte
    Het kan niet aan de tekenbeet liggen want het bloedonderzoek was goed
    Gewoon even pas op de plaats maken en wat rustiger doen
    Fijne dag allemaal

Ik mis ook wel een beetje het vertrouwde gevoel hier. Net wat je zegt Elisabeth.
    Maar we doen ons best om af en toe voorbij te "fietsen". Ben nog steeds druk aan het schilderen. Ik ben de lapjeskat van mijn dochter aan het schilderen, een cadeau voor haar.
    @ Elisabeth, zo te horen heb jij je goed vermaakt met je jongste zus. Leuk. Dat heeft een mens nodig, lekker afleiding.
    Het is perfect weer voor de kermis, niet te heet. Lekker oliebollen gegeten?
    Nu weer even bijkomen. Dag lieverd.
    @ Anma, leuk zeg wat je schildert. Jezelf niet afkraken hoor. Er is niks mis met een amateurschilder. Ze maken ook heel mooi werk, en een proffesionele kunstenaar wil niet zeggen dat dat altijd beter is. (ik schop nu vast tegen heilige huisjes)
    Wist je dat dat heel goed is om je hoofd leeg te maken. Misschien is dat net nu wat je nodig hebt. Aangezien ik lees dat het niet zo lekker met je gaat.
    Schilderen is een hele goede manier van ontspannen.
    Beterschap Anma, goed idee, een pas op de plaats maken.

O ja, hoe voel ik me, goed.

Iedereen een hele fijne zondag nog, doei.

Premium ++ Account christel1's Avatar

Vandaag voel ik me nog goed, morgen ga ik al zenuwachtig zijn, ben ik nu ook al voor mijn ziekenhuisopname op dinsdagochtend, operatie hallux valgus linker dikke teen. Dus ja de spanning slaat al toe..... Voel er me nu ecnt niet meer gerust in se :-( heb eens zitten kijken op you tube en het ziet er echt niet aangenaam uit om de operatie te ondergaan maar daarna zal ik wel blij zijn dat het achter de rug is. Gisteren naar een BBQ geweest, was heel leuk, slapen daarna wel minder, ben maar om 5 uur deze ochtend in mijn bed gekropen, dan begon mijn medicatie maar eerst te werken, dus echt niet uitgerust. Na de operatie ga ik revalideren bij mijn ventje, ja mag ook niet steunen gedurende 14 dagen op mijn voet dus dat wordt echt behelpen, dus voor degenen die willen, steek gerust een kaarsje aan dinsdagochtend, rond 11 uur zal ik wel in het OK liggen met een opengesneden teen :-( maar denk dan maar dat het voor een goed doel is :-) kissies iedereen en tot na de operatie teen.
    Leef vandaag, morgen komt wel

Christel. Heel veel sterkte gewenst
    Ik vind je wel moedig dat je het toch laat doen
    Groetjes

Dagboek berichten
    1

@ christel ....
    de kaarsen staan al klaar ..

Lieve Christel....ik lees nu pas je verhaaltje...lieve schat , WIJ vrienden leven met je mee...goed zo Raimun, we gaan een kaars branden voor onze dappere vrijpostige lieve Christel...hou je haaks lieverd...heel veel sterkte en een dikke knuffel

Hallo Christel...mijn gedachten gaan even naar je uit....misschien kun je van de week met de laptop op je buik nog wat lezen of misschien wel iets schrijven, niet omdat het moet, maar omdat jij ons wel iets laat horen hoe het met je gegaan is...ik ben zeer benieuwd...Sterkte met de revalidatie lieverd en met de pijn, ik hoop dat je genoeg medicatie er voor krijgt....voorzichtig met ,lopen met krukken of anders en ergens tegen aan stoten....Liefs en een knuffel van Elisa...

ik heb vandaag geen verplichting...maandag en dinsdagmiddag ging ik met mijn tante naar het ziekenhuis in Zwolle...het nieuwe ziekenhuis, wel even wennen hoor....het ziet er prachtig en klinisch uit...ik hield meer van de 2 oude ziekenhuizen tja zo ben ik...straks ga ik iets voor mijzelf doen, dat wil zeggen, de sportschool in....ik wordt te vadsig, dus moet ik minder snoepen en bewegen neem ik nu ook weer meer tijd voor nu dat kan....leuk....fijne dag allemaal...
    dag lieve Suske...succes met alles en met je gezin en je gezondheid....Liefs....

Gelukkig weer wat beter niet meer zo slap en duizelig
    Weet niet wat t is geweest
    Vannacht sliep ik pas om 3 uur teveel suiker gegeten s avonds. Chocola en ijsje en glas cola
    Ja dan vraag ik erom. Stom !

Ben al ontsnapt uit het ziekenhuis se, ben al thuis bij ons ventje. Momenteel heb ik nog geen pijn, ze hebben een kuitblock of zoiets gezet en alles voelt nog wat verdoofd aan, dus dat is heel goed voor mij. De andere pijnmedicatie neem ik ook al, 3 tramadols en 3 dafalgans per dag en de pijn er zeker niet laten doorkomen dat is het beste volgens de orthopedist. De wonde ziet er netjes uit en de teen staat al mooi recht, nu kwestie van genezen en revalideren en alles rustig aan te doen maar ja mij kennende loop ik wolgend week al te springen, nee nee, blijf hier tot 1 september voor ik terug naar mijn kroost ga thuis, ze zijn oud genoeg om zichzelf eens te behelpen en onze puber kan ook een handje toesteken bij mij thuis. Heb in dat 5 sterrenhotel (ziekenhuis) wel 24 uur geen eten gekregen, deze morgen lag ik er bijna bij, was blij dat ik mijn ontbijt zag, alhoewel, het was niet echt lekker, ik eet geen kaas 's morgens en drink ook geen koffie maar nu kon ik hem wel gebruiken.
    Zal nog wel wat schrijven hoe de revalidatie en de genezing verder verlopen. Straks wat slapen, kreeg mijn slaap**** ook niet, dus heel de nacht niet geslapen pfff niet leuk dus, nog nooit meegemaakt maar ja voor alles moet er een 1ste keer zijn.
    Dikke knuffel iedereen

Christel
    Blij dat het achter de rug is
    En thuismkun je toch het lekkerst eten niet waar?
    Sterkte en groetjes

Dank u AnMa, ja ik ben heel blij dat het achter de rug is en ja thuis kan je het beste eten. Gisteren heb ik echt terug krachten moeten opdoen, voelde me echt zo flauw als een vod, tussen veel gesnoept en andere zaken gegeten natuurlijk en 's avonds lag ik al om 9 uur in dromenland en ben deze ochtend om half 7 wakker geworden om te plassen, dat was minder leuk want ben eigenlijk nog wel moe, zal straks wel een middagdutje doen.
    Al bij al valt de pijn dik mee, ik loop zelfs op mijn voet en ik voel een beetje pijn, heb een dafalgan genomen maar dat is het dan ook. Gisteren waren we wel naar de kringloop gegaan, had daar een toiletstoel gezien voor boven omdat we boven geen toilet hebben leek me dat wel handig want als ik midden in de nacht op 1 been de trap afmoet is dat nu ook maar gevaarlijk en er was echt niks aan, proper, geen vlekje op en nieuwe pot :-) voor 25 euro en is altijd gemakkelijk boven als je geen badkamer hebt. Terug naar de ouwe tijd met mij se. Nu is ons ventje naar de winkel, hopelijk is hij niet verloren gereden want hij blijft nu wel heel lang weg :-(.

Lieve Christel....hoi lieverd fijn om weer op de hoogte te zijn van jou gezondheid na de operatie...pff toch ingrijpend zoiets...het klinkt fantastisch dat je teen "goed" staat, mooi zo...geen eten gekregen behalve een yoghurtje...grrrrrrrr te gek voor woorden meid, met al die medicijnen moet er toch wel gezond eten in je buikje!!! op zijn minst wat lekkere broodjes... ziek zijn is "topsport" !!! je hebt een "block" gekregen, wat bedoel je daar precies mee...ondersteuning of???? 3 tramadols op een dag is best heftig (morfineachtig) dafalgan ken ik niet, maar fijn dat alles goed helpt en de pijn onder "controle" is, een pak van je hart....mooi zo, laat het maar zo blijven....

een po-stoel gekocht bij de Kringloop....hartstikke handig Christel, echt Super...nee vooral niet 's nachts traplopen, levensgevaarlijk meid....gebruik dat ding goed, deze kun je altijd gebruiken bij ziekte enz...fijn dat je bij je mannetje bent, laat je verwennen, en doe niet "eigenwijs" om teveel erop te lopen als het niet mag, anders krijg je van mij op je donder!!! woehaaaaaaaaa...VOORZICHTIG....en wat jou kinderen betreft, neem je rust bij je man, als je thuis in je eigen woning bent dan hang je al gelijk de keukenprinses uit en dat kan echt niet...laat de kinderen maar voor "JOU" zorgen....

goed rusten en been omhoog denk ik...dag kanjer....veel beterschap en sterkte, ik leef met je mee....
    Liefs en een dikke knuffel van Elisa

Dank u Elisabeth, ja een yoghourtje dat is echt geen eten voor mij hoor, zeker niet, je moet al van middernacht nuchter zijn, je mag niet drinken of eten meer en dan krijg je je operatie in de voormiddag en krijg je ' s avonds om 20 uur zoiets stoms te eten ? Voor mij is dat echt een straf na een operatie niet mogen eten terwijl ik thuis makkelijk een dag zonder eten kan hoor, zonder problemen maar dan is het niet van moeten :-) en ik denk dat ze echt iets in dat spul doen waarmee ze je narcose geven :-(, na elke narcose heb ik echt megahonger en dan krijg je niks ? Maar goed, mijn zoon had wel wat binnengesmokkeld van koekjes hoor en ik neem altijd zelf mijn drinken mee hoor, flesjes water in mijn nachttafeltje want als je aan de verpleging iets vraagt dan krijg je toch niks, dus liever voorkomen.
    En ja als ik honger en dorst heb dan doe ik echt lastiger dan wanneer als ik pijn heb, raar maar waar. En nu had ik geen pijn en kwamen ze om de 2 uur een flesje paracetamol aanhangen maar eten ??? Nee hoor en 's ochtends voor het vertrek kreeg ik nog iets anders van pijnstilling, zou zwaarder geweest zijn en niet goed voor de maag ? Hallo je gieten het wel rechtstreeks in mijn bloed ? Hoe kan ik dan maagproblemen krijgen ?
    Ja dat kuitblock is een soort extra verdoving voor het onderbeen na een operatie in de voet of enkel of onderbeen zodat je daarna minder pijn hebt en het wordt ook in de knieholte gegeven. Daar gaan ze de zenuwen opzoeken die naar je voet lopen en daar zetten ze dan een soort epidurale verdoving in zodat je na de operatie niks voelt van pijn. Heb nu zelfs nog niet echt pijn, wel een vervelend gevoel maar niet echt pijn pijn. Dus dat valt wel eventjes mee, ja soms moet mijn gips een half uurtje uit omdat mijn voet gezwollen staat maar verder gaat het prima hoor. En ik kan zelf mijn wonde verzorgen en ook mijn heparinespuitjes zetten in mijn buik. Die ziet ondertussen wel al serieus blauw maar dat is niet erg hoor, dat wordt daarna wel groen en geel en terug mooi roze.
    Ja die po-stoel is wel handig hoor op de kamer, nu hoef ik niet naar beneden als ik hoef te plassen 's nachts, meestal onder de morgen hoor en ons ventje neemt die 's ochtends dan netjes mee naar beneden om uit te kieperen en we hadden direct een 2de po voor 1 euro erbij gekocht dus staat er altijd iets klaar boven en verder ja, zetel liggen, eens naar de tuin gaan kijken, wat prutsen op mijn pc en me doodvervelen... Ik heb geen zittend gat dus dat is echt vervelend voor mij om hier zo neer te liggen. Veel tv kijken, alles opnemen wat ik kan en er later naar kijken. Nu eventjes douchen met een zak rond mijn been en een tuinstoel in de douche, het is plakkerig buiten ook al regent het een beetje. Niet echt gezellig dus, liever zonnig en warm, zelfs met een gips aan.
    Nog een fijne avond iedereen

Hoi Christel, hallo Patiente......haha, wat een gedoe he allemaal voor je teen en been.... bedankt voor je lange mail hierboven, "NU" begrijp ik wat je bedoeld met de kuitblock...
    niet eten is akelig, waardeloos, ik hoop dat je nu lekker verwent wordt en lekker geniet van het eten...als je ziek bent moet het nog lekkerder zijn en een beetje gezond toch? maar lekkere Friten smaken ook zalig af en toe met veel mayonaise...hihi...
    handig wat je zegt over die flesjes water, dat vindt ikzelf ook het handigst en het makkelijkst....het liefst nog met een buigbaar rietje erin want als ik aan de waterfles drink dan sodemietert er wel eens wat langs...haha, dus nu drink ik altijd met een rietje, dan knip ik er aan de onderkant een stukje af en dan past het precies in een half liter flesje..handig voor op de sportschool, in de auto etc...anders zit er ook allemaal lipstick op die ik veel gebruik dus lang leve de rietjes!!!

dus je hebt er al een 2e po bij....ach do liebe wat handig toch weer....meid meid...je hebt geen zitkont...NEE dat geloof ik graag ik soms ook helemaal niet, maar je "moet" voorzichtig zijn, dus neem jezelf in acht lieverd...zo'n operatie is niet voor niets geweest, dus zeuren mag, maar niet teveel erop lopen...is je voet gezwollen? oeps dat is niet prettig....dus pootje omhoog, en veel water drinken, en tomaten eten en selderie of peterselie dit schijnt ook vocht afdrijvend te zijn....knap dat je zelf kan prikken in je buikie...handig hoor....voorzichtig in de douche met je wassen etc....niet overdrijven he? het kan glad worden maar enfin dat heb je vast al wel een beetje gevoeld...brrrr best wel eng..... zeg lieve Christel....ik wens jou een goede rustige dag toe...tv kijken, slapen, bellen, mailen, en niet te gek doen...dag schattie....

Liefs van Elisa

Ik voel mij wisselvallig....van doodmoe naar moe en soms somber......ik moet nuchter bloedprikken, ik heb die lijst al een tijdje in huis..ik dacht: dat doe ik vandaag, maar ik zag op het formulier dat je dan al vanaf 22.00 uur 's avonds nuchter moet wezen...haha, en laat ik nou net zin hebben gehad in een Rum-Cola in de hoop dat ik dan iets beter kon slapen....ook een chocoladetoetje ging er prima in en 's middags een grote mergpijp omdat ik plotseling onwel werd....als je er dan iets van suiker inpropt dan gaat het beter....ik had helaas geen bananen in huis want dat was ook goed geweest.( Tip van een Duitse arts)..maar enfin, ik graai dat ding uit de koelkast, ga op de bank zitten en effe liggen, daarna weer oke, en kon ik weer een klusje doen in huis... vandaag of morgen die assistente ff bellen of dat echt zo streng moet....ik kan niet buiten mijn water...tja ook voor mij geldt...niet zeuren.... verder ben ik mijn huis goed aan het poetsen maar omdat ik zo weinig energie heb doe ik elke dag iets....
    met mijn tante gaat het goed na omstandigheden...ze is nu al 14 dagen in huis, het lijkt wel of "al" mijn vermoeidheid er nu uit komt...als ik dat erg heb dan doe ik de voordeur niet open en neem ook de telefoon niet meer op..."rust" voor deze vrouw, maar op een goede en gezonde manier he....misschien moet ik de buurman van de overkant vd straat bellen om vanmiddag maar eens te gaan wandelen....hmmm ff over nadenken....dag lieve vrienden...een prettige goede dag gewenst zonder al te veel pijn of problemen of anders....
    Liefs van Elisa

Goedemiddag iedereen,
    @ Christel, er is weer heel wat gebeurt lees ik. Fijn dat de operatie achter de rug is. En nu, op naar herstel. Net wat Elisabeth zegt, rustig aan, je tijd nemen en niets overhaasten. Ik wens jou ook heel veel beterschap toe. En als je straks weer thuis komt, laat je je kids je maar eens lekker verwennen. (benieuwd of jou dat lukt)
    Jeminee, wat een medicatie kun jij verdragen, ik zou bewusteloos op bed liggen denk ik. En mijn maag zou ook van streek zijn. Maar ja, soms is dit gewoon noodzakelijk. Dus dan kan het niet anders.
    @ Ha Elisabeth, ik lees dat je de strijd aangaat tegen de "lovehandels" ha, ha. Dat kennen we allemaal. Succes meid, knap dat je het oppakt. In ieder geval is het goed voor je lijf en leden, rust roest zeiden ze vroeger. Gelukkig heb je Bhody ook, die zorgt ook voor de nodige beweging.
    Ik heb afgelopen weekend het hondje van mijn vriendin hier gehad, ook gezellig. Een lease-hond zei iemand, grappig.
    Heb een fijne week en geniet van het leven.
    @ Anma, fijn dat jij je ook weer wat beter voelt. Inderdaad kun je je van suiker beroerd voelen. Sinds ik dat gereduceerd heb voel ik mij écht veel beter.
    Het is in ieder geval veel beter voor je bloedsuiker (minder pieken). Jij ook een fijne week.
    @ Raimun, ik lees wel reacties, maar hoe gaat het nu met jou? Wens je ook een hele fijne week.

Ik voel mij goed, afgelopen weekend het schilderij voor mijn dochter afgemaakt. Het is goed gelukt, ik ben voldaan. Het is lang geleden dat ik zo intensief iets voor mezelf gedaan heb. Het voelt goed. Ik heb een fijn boek gelezen; De kracht van kwetsbaarheid van Brené Brown. Ik kan het iedereen aanbevelen.
    Geweldig. Na deze reclame, ha, ha (voor een goed doel) ga ik weer aan de slag.

Iedereen een hele fijne dag, geniet van het leven. Je weet immers nooit wat er op je pad komt.

Veel energie vandaag
    Gisteren had mijn man me getrakteerd op n etentje bij de chinees
    Echt n leuke verrassing
    Vandaag nog n klein beetje pijn aan mn stuitje. Das n gek verhaal....
    Ging op de deksel van de wc bril zitten maar die is bol en HARD ik ging n beetje hard zitten en vlijmscherpe pijn in mn stuitje
    Das nu 4 weken geleden en nu wordt t pas n beetje minder
    Zo gek waar n mens zich aan kan bezeren. Dus iedereen ga niet op de deksel van de bril zitten
    Ik deed t omdat ik n voetbadje wilde nemen in de badkamer...als ik nog ns n idee heb zal ik t eerst maar overleggen met mn man of t niet gevaarlijk is. Haha
    Fijne dag allemaal

Jolanda: leuk om wat van je te lezen...ik ben blij voor jou dat het schilderij zo goed gelukt is, heel knap en wat heerlijk als je zulk talent hebt...een leasehond...haha, dat zeg ik ook altijd en een leasekind en andere dingen fijn dat je zo goed intensief wat kon doen voor mijzelf...ik zal je tip onthouden van het boek, dank je hoor!

AnMa: wat heerlijk dat je man goed voor je zorgt en je verrast...een stuitje is een zeer gevoelig iets....een enkele keer overkomt mij dat ook nog wel eens, dan is een mens druk in de kop en heeft het niet meer in de gaten...prettig dat het nu wat afzakt...pffff groetjes...

Vandaag voel ik mij heel alleen....ik probeer hier even mijn zinnen te verzetten....

Ja soms kan men zich zelf eenzaam voelen in gezelschap
    Maar dat ligt dan ook aan t gezelschap
    Alleen thuis kan zelfs aangenaam zijn
    Maar gelukkig is er dit gezellige forum
    Iedereen een fijne dag gewenst

Kon ik weer eens niet naar de wc heb nu iets gekocht bij de tuinen voor je darmen
    Molkosan schijnt gezond te zijn
    Ben alleen bang om iets in te nemen of te drinken wat ik niet ken
    Strax krijg ik er diarree van

Om te beginnen heb ik maar n beetje pakt ipv de volle dosis eetlepel heb ik t maar bij theelepel gehouden
    Het doet wel iets ik voel heel erg gekriebel op mn tong na t opdrinken
    Zou t ook zo gaan kriebelen in mn buik?
    Wie het kent of gebruikt wat merken jullie van molkosan helpt t echt?

@ Elisabeth, ik hoop dat je je vandaag minder eenzaam voelt. Soms kan het je overvallen, het is een naar gevoel. Probeer wat te gaan doen waar je energie van krijgt. Erop uit in de natuur, de lucht opsnuiven. Of zoek iemand op die jou op kan beuren, waardoor je er weer tegen aan kan.
    Heb een fijne dag vandaag.
    @ Anma, ik weet niet of dat helpt. De tips zul je ongetwijfeld zelf ook wel kennen, als goed drinken, vezelrijke voeding, genoeg bewegen. Succes. Hoe gaat het met je stuitje, al wat beter?
    Ik voel mij gammel (de zoveelste slapeloze nacht). Maar niet getreurd, we gaan gewoon weer verder.
    Iedereen een hele fijne dag vandaag.

Molkosan schijnt wel goed te zijn, maar ik heb het "nooit" geprobeerd......ik begrijp je gevoel daarin...hahaha...dat zou ik ook doen...een klein theelepeltje mee beginnen want o wee, je darmen denken dan: wat komt er nu naar binnen glijden? en zullen zeker een reactie geven...succes ermee...ps: ik woon al lang alleen, dus ik ben nog op zoek naar "Tarzan" snap je? ( met vallen en opstaan ) maar ik geef nog niet op...als je geen partner of kinderen hebt is alleen zijn soms een grote leegte...

mij helpt een appeltje...wandelen...vezelrijk eten...en ik had ook baat bij Gembersiroop...ik kocht een klein flesje bij de C1000 (Toko Lien) en deed een eetlepel door een groot glas thee, goed omroeren en rustig opdrinken., oftewel je ontlasting komt er zachter uit, dus dat kan prettig zijn in de tijd van harde ontlasting...een middel wat men altijd kan proberen tenzij iemand dat niet lust of anders.... natuurlijk middelen durf ik wel aan...

Ik voel mij goed...de buurvrouw was gisteren jarig...nadat iedereen weg was ging ik er heen, ik had geen behoefte aan drukte, maar samen hadden we het knus en fijn...het werd heel laat...

Jolanda: niet kunnen slapen, sterkte meid, ook ik heb er veel last van... tegenwoordig ga ik 's middags maar een kleine siësta nemen...

Christel: Hoe is het met de patiente? wordt je nog wel goed verzorgd...schreeuw je al veel van ergenissen...ik hoop dat de pijn nog te harden is met de medicatie en dat je voorzichtig aan doet...knop omdraaien in de kop en dan moet de teen goed gaan helen....Sterkte maar weer....ik stuur je de zon toe met veel warmte....Liefssssss van Elisa

Lieve vrienden,

Gistermiddag tegen 15.30 uur of iets later liep ik naar mijn auto toe en tot mijn grote schrik zag ik dat de hele achterruit van de auto verbrijzeld was.... hoe kon dit nu weer gebeuren...ik was er zeer verdrietig om want er gebeurd soms zoveel, en je blijft maar betalen met al die ongein.... ik was compleet weer hyper...bellen naar de garage, naar de verzekering waar iets niet scheen te kloppen, op het laatst had ik 2 foons aan de oren...de verzekering die mij lang liet wachten terwijl ik alleen een vraag had, leuk op zo'n betaald nummer, ik kon wel gillen....woehaaaaaaaaaaaaaa en aan de andere kant had ik een medewerker van mijn garage waar ik de auto had gekocht in april/mei de garage zou op mij wachten, ze gaan om 17.00 uur dicht, dus dat was echt tof...eerst heb ik een klein beetje glas geruimd van de straat en daarna kwamen 2 jongetjes vertellen dat ze een andere knul bij de auto hebben zien staan en dat die daarna heeeeeeeel hard is weggerend...oke...ik had geen tijd om er op door te gaan....ik spring in de auto, doe voorzichtig het portier dicht en rijdt heel zachtjes over de bulten onderweg die je allemaal tegen komt alvorens je bij de garage bent gearriveerd.... er reed een auto achter mij die flink wat afstand nam, nou dat zou ik ook doen...ha, ha, dat zou ik ook doen, een vreemd gezicht natuurlijk....bij de garage werd ik met alle egards behandeld....het was zalf op mijn wonde...hoe attent en lief....ik kreeg een andere auto mee, en de rest gingen ze zich maandag over ontfermen, zelfs de verzekering leggen ze contact mee want echt ik was compleet in de war....komt zelden voor, ja toen ik een bankoverval heb meegemaakt voelde ik mij ook rot, en toen mijn broer plotseling stierf, dan ben je in shock....

toen met de leenauto weer terug naar huis...een vriendin had soep aan de voordeur gehangen zag ik achteraf, en dat is zo lief....ik ging snel bij haar langs om te bedanken, en met een glas rode wijn en een sigaretje trok ik weer in model....'s avonds at ik dus soep.... ik voel mij niet vrolijk, maar "gelaten".....het weer is somber maar droog, de zon komt vast nog wel tevoorschijn.....nou lieve vrienden kom eens gezellig langs op ons forum.....
    fijne dag voor allen...Liefs van Elisa

Dagboek berichten
    1

@ Anma....iets wat je wel kent ......pruimen eten ..!!! is goed voor de vooruitgang van de achteruitgang !!

Dagboek berichten
    1

Elisabeth ...goede morgen
    'n eenzame bui..heeft iedereen wel eens , het is natuurlijk geen prettig gevoel ..maar zoals ik jouw inschat raak je er vlug overheen .
    Het lijkt me nogal een levendige buurt waar jij woont hé .. vol verrassingen !!..alhoewel niet altijd even prettig !!
    Op jouw auto hebben ze het blijkbaar gemunt ...en dat is frustrerend hé ...
    Maar , hoe ze die soep aan jouw deur hangen ??.. moet je mij eens uitleggen , je kent mij hé ?..wat ik mij daarbij weer voorstel ,
    ga ik nu niet over uitweiden ..haha..maar ....

Vandaag schijnt de zon ( hier toch ..)..trek er op uit met Body.. misschien kom je " Tarzan " wel tegen ..en dan kan jouw dag niet meer kapot !!
    In ieder geval ..trek het je niet aan meiske !!...het leven is veel te mooi en de moeite om geleefd te worden ..zolang je je niet ' laat leven ' !!

Fijne zonnige dag ...

@ Elisabeth, echt zwaar ...... voor je. Je hebt best veel pech gehad de laatste tijd en ik kan mij helemaal voorstellen dat je er de kluts van kwijt was.
    Gelukkig zijn er ook nog aardige mensen om je heen die je er weer boven op helpen. Fijn dat een vriendin soep kwam brengen en je je verhaal ook even kwijt kon.
    Net wat Raimun zegt, er is wel veel te beleven bij jou in de buurt (maar niet leuk dit)
    Probeer het van je af te zetten, anders heb je jezelf ermee. Succes met de afhandeling van de hele rompslomp.
    Ik geef je een hele dikke weliswaar digitale knuffel en wens jou een goede dag vandaag.

Raimun, dank voor je lange epistel, lief van jou....zaterdag was ik stuk, zondag heb ik de knop omgezet en met de politie gesproken...aangifte moet ik doen via de pc..oke, een mooie klus voor vandaag...
    soep wat aan de deur hangt...hahahahaha...ja dat klinkt ook wel maf eigenlijk....dus de soep zat in een bakje met dekstel in een grote hangzak "aan" het handvat van de voordeur... staat los van eenzaamheid Raimun, zo makkelijk kun je dat niet zeggen!!! wellicht heb jij kinderen of een partner, maar enfin dan graaf ik niet dieper op in, want je bent geen prater hier, maar wel een goed en sterk mens die meeleeft met anderen en op jou manier geef je er een swing aan!!! dank je want ik kan er zeker om lachen....eenzaam zijn in een huis vol mensen? jaaaaaaaaaaa dat ken ik en nog meer varianten...haha, we houden het gezellig!!!

Jolanda, hoi lieverd dank je wel, ik ben geen type wat erin blijft hangen...de knop is om en ik was gisteren in een "resolute" stemming...ik laat niet met mij sollen....haha, ook niet door mijn familie, en niet door sommige mannen, geen daters (voor relatie's e.d) maar zweters zul je bedoelen...schijnheiligen, mijn woede is gewekt, zielepoten die niet weten wat ze willen...maar oke we houden het positief vandaag.... woehaaaaaaaaaaaaaa tijd voor leuke dingen, tijd voor mijzelf...
    straks ga ik sporten en dan trek ik weer heerlijk in model...

Prettige dag en dank Raimun en Jolanda voor de belangstelling!...Liefsssssssssss

Elisabeth
    Jij bent dus de pechvogel wat een schrik als je zo bij de auto komt en dat dan ziet
    Hoe is t mogelijk dat anderen je dat aandoen
    Soms begrijp ik het echt niet hoe andere mensen erbij komen om zoiets te doen
    Hopelijk krijg je snel een vergoeding van je verzekering en dat je maar snel over de schrik heenkomt
    Sterkte ermee groetjes anMa

Dagboek berichten
    1

Hoi Elisabeth ...ik zal jouw graafwerk 'n beetje verlichten ...
    Ik heb 3 kinderen en 6 kleinkinderen ..verder ben ik gelukkig gescheiden en overwegend 'n Einzelgänger ( door opgedane ervaringen )
    en " als ze me missen , ben ik vissen " ..
    grts..

Citaat Origineel gepost door Raimun Bekijk Post
    Hoi Elisabeth ...ik zal jouw graafwerk 'n beetje verlichten ...
    Ik heb 3 kinderen en 6 kleinkinderen ..verder ben ik gelukkig gescheiden en overwegend 'n Einzelgänger ( door opgedane ervaringen )
    en " als ze me missen , ben ik vissen " ..
    grts..
    Zo kom je toch nog eens wat te weten.

@ Elisabeth, ik ben blij dat je weer in de plooi getrokken bent, zoals jij het zegt.
    Nu weer wat vitaminen opsnuiven, want het wordt weer mooi weer. Ik wens jou een hele goeie week toe.
    En uiteraard wens ik alle anderen hier ook een hele goeie week.

Vandaag ben ik op controle geweest bij de orthopedist, alles ziet er prima uit, draadjes zijn verwijderd en ik kan terug normaal stappen, nog niet met volle kracht maar toch al heel goed. Mijn teen kan ik al goed bewegen, heb geen pijn, ja is wel gevoelig maar niet echt pijnlijk. Ja moest er nu iemand met zijn voet op mijn voet gaan staan dan krijgt hij of zij wel een klap hoor. Heb op 23 september een controle afspraak om te zien hoe het gaat met het genezingsproces en ja op 24 september wordt voet 2 gedaan, nu de rechter voet en als de linker ok is mag daar ook de pin uitgehaald worden maar dat zullen we dan maar weten. Ik wou dat hij het morgen al kunnen doen had eerlijk gezegd, geduld is ook mijn grootste gave niet. Nog 3 weekjes wachten tot ik terug genoeg kracht heb in mijn linker been want ja mijn spieren zijn wel wat weggesmolten door het dragen van de gips, niet constant maar toch, spieren gaan snel weg en ik heb al mega dunne beentjes, mijn vriend zijn pols is dikker dan mijn enkel. Dus heel mager. Op 24 september ben ik als 1ste aan de beurt, terug met een kuitblock zoals de andere en hopelijk met even weinig pijn, quasi niks na de operatie. Dat is natuurlijk afwachten maar de chirurg/orthopedist was heel tevreden toen hij me daar zag binnen stappen op mijn pantoffels, geen zicht natuurlijk maar liever dat dan nog een gips. En ja het lukt allemaal wel hoor. Ik ga dan terug wat revalideren bij mijn vriend en ik ga hem toch eens leren koken want dat lukt echt niet :-) dat ik daar ook mijn vlees, aardappelen en groenten heb want dat mis ik wel heel erg. En nu mag ik eindelijk terug in bad, heb het wel al stiekem gedaan hoor, mijn voet toch eens 5 minuten in zalig warm water gelegd gisteren maar nu mag het officieel, draadjes eruit en het litteken staat echt heel mooi, is netjes genezen en na 2 weken ga je er echt niks meer van zien en de lelijke knobbel is echt weg en mijn teen staat recht, yes. Moet er wel nog een verbandje tussen doen, tussen de dikke teen en de teen er naast maar dat is het minste van mijn zorgen en het hindert me ook niet. Dus ik ben een gelukkige vrouw en volgend jaar kan ik normale schoenen dragen, niet te spannend maar lekker makkelijke schoenen zonder altijd pijn te hebben.
    Wat kan het leven soms toch mooi zijn.

Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door jolanda27 Bekijk Post
    Zo kom je toch nog eens wat te weten.
    naar al de rest mogen jullie gissen

@ Christel, wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig geneest. Echt heel fijn voor je. Pas wel op dat je niet te enthousiast je voet té veel belast en je het gunstige effect te niet doet. Dat zou zonde zijn. Ik hoop dat het met je andere voet ook zo goed gaat. Toch nog maar even geduld hebben. Het is goed dat er even de tijd genomen wordt om te herstellen. Tenslotte blijft het een operatie.
    @ Goedemorgen Elisabeth, het zonnetje schijnt hier al lekker. Trek er op uit, pluk de dag. Dat ga ik ook doen.
    @ Raimun, ik had niet anders verwacht van jou. Maar daar trekken wij ons lekker niets van aan.
    Ik voel mij energiek (even de site gebruiken waar die voor is, ha,ha)
    @ Anma, nog alles oké? Alle tips al uitgeprobeerd?

Heb wat valeriaan pilletjes gekocht ben te veel nerveus de laatste tijd
    Kan zijn dat ze gewoon in de la verdwijnen haha
    Misschien toch maar naar n goede yogaclub op zoek gaan
    Het punt is het erheen en terug en vastzitten aan vaste tijden geeft mij ook weer stress
    Wat een stresskip

Soortgelijke onderwerpen

1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34