Pagina 118 van 120 EersteEerste ... 1868108116117118119120 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 5.851 tot 5.900 van 5993

Onderwerp: Vandaag voel ik me?

  1. #5851

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: wat hoor ik daar??????????????/ Gefeliciteerd dame, wauw wat geweldig....Vlieland lijkt mij erg leuk, knap hoor dat je gewonnen hebt!!! een viersterrenhotel in Nederland of Belgie is natuurlijk heel goed!!! toppie...ik ben blij voor jou...en succes met de rommelmarktspullen die je gaat dumpen!!!!! ik deed het naar de kringloop dan was ik er sneller vanaf...hahaha....dagggggggg

    Met mij gaat het redelijk...niets te zeuren maar ik voel dat het nog niet in orde is....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  2. #5852

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ja à vandaag nog ff in de zo'n zitten achter het glas haha net iets te koud met n windje erbij maar toch geniet ervan
    Elke dag n stapje verder Elisabeth moet je maar denken
    Groetjes

  3. #5853

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Best wel ok geen rare kwaaltjes

  4. #5854

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vandaag voel ik mij "zonnig" de zon schijnt, de wind is nog fris, maar vandaag ga ik een fijne wandeling maken met mijn hondje ergens in een bos.... daar kun je tenminste nog wildplassen (grapje) maar ja met die blaas en zo....hahahahaha...nog ff volhouden....

    dag AnMa....gezellige dag hoor....wat vond je man er van dat je een prijs had gewonnen? gaaf he? wanneer denk je te gaan? of is dat een jaar geldig....doegieeeeeeeeee
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  5. #5855

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ergens in t voorjaar voor het te druk wordt
    Fijne dag vandaag kleinzoon is hier n dagje slaapt nu
    Ik doe wel zachtjes want z'n bed staat in de woonkamer
    Kan hem niet al die trappen op dragen hij wordt al steeds zwaarder
    Haha

  6. #5856

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vannacht is de klok een uurtje verder gezet....wat een gedoe toch telkens, ik vraag mij oprecht af of dit wel nut heeft...in "mijn" ogen is dat ooit eens uitgevoerd en zijn ze daar op teruggekomen...mensen en dieren zijn uit hun ritme, hoe je dat op kunt vangen weet ik ook wel, maar ik vindt het nonsens...ik he 1 klok een uurtje verder gezet en de rest doe ik later...
    vanmorgen om schijnbaar dezelfde tijd kwam ik veel mensen tegen die hun hond uitlieten...ha,ha,...dat is nooit zo....gelukkig maar....

    het is vredig buiten, volgens de weersberichten krijgen we een schitterende zonnige week, dus dat word genieten...

    fijne zondag gewenst AnmA...leuk dat je kleinzoon een nachtje over bleef...wat worden die kleine hummeltje al snel zwaarder he? geniet er fijn van...mooi....daggggggggggg Groetjes
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  7. #5857

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Gebroken heb zo n slechte nacht gehad misschien net 3 uurtjes geslapen had geen koffie moeten drinken bij de Chinees
    Maar ja gelukkig mooi weer en ik hoef vandaag niks dus t komt wel goed denk dat ik vanavond wel n dormeasan pilletje of n valeriaantje neem voor bedtijd. En Dracula was ook te spannend vlak voor t slapen haha
    Groetjes geniet er allemaal maar fijn van deze mooie dagen in de lente
    Denk wel als t nu 20 graden is dan wordt het hopelijk in de zomer toch geen 40. Aahh

  8. #5858

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hoorde op de radio dat dat zomertijd gedoe eens begon in de eerste Wereldoorlog waarom weet ik niet meer
    Maar toch was t daarna een tijd niet dus ik vind ook dat het niet fijn is maar t schijn energie te bezuinigen of zo

  9. #5859

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ha die AnMa.....gossiemikkie jammer dat je zo slecht sliep...ik ken het gevoel...wat duurt de nacht dan lang...het is een combinatie denk ik....koffie drinken, enge film kijken, en misschien was je nog druk bezig met andere dingen...als je "denkt" dat je moe bent en goed kunt slapen, gebeurd dat niet.....bah.....niets aan he? hopelijk slaap je vd week beter....

    KLOK: klopt wat je zegt....het bestaat al heel lang....daarna is het jaren niet meer uitgevoerd, en na jaren toen de oliecrises kwam toen werd het weer ingevoerd wegens bezuiniging van de energie....en dat begrijp ik uiteraard!!! fijne zonnige dag dame...daggggggggggggg

    ik voel mij goed...de bacterie lijkt te zijn verdwenen? na 10 dagen.....pffffffffffffffff wat een pijn en ellende heb ik daar van gehad en vreselijk moe, gelukkig kwam er een ommekeer....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  10. #5860

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Goed nieuws Elisabeth de bacterie weg ben erg blij voor je dat je weer wat beter voelt
    Mij gaat t nu ook weer wat beter had eerst slecht geslapen van de klok
    En toen had ik opeens ( niet lachen) een hele grote aambei
    Die deed zo zeer dat ik reinet van sliep
    Ben gelijk naar de dokter gegaan de andere dag voor pijnstillende zalf en om geruststelling of het echt wel n aambei was en niet iets anders
    Nu heb ik minder pijn en t lijkt al kleiner te worden
    Ja is t niet dit dan is t wel dat hahaha
    Groetjes

  11. #5861

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Ach wat akelig nu toch weer......ja er is altijd wel iets he, en dat is niet leuk! gelukkig ben je snel naar de huisarts gegaan, maar ja dat doe je als je er veel hinder en pijn van hebt...goed gedaan...nu moet het smeersel en de rest gaan helen....sterkte en beterschap ermee AnMa....

    met mij gaat het goed, maar ik ben momenteel weer drukker met mijn tante...allerlei afspraken staan en stonden er voor mijn tante...degene die vorig jaar zo ziek is geweest, met een hersenbloeding etc....ze is de laatste tijd behoorlijk wat kwijt in haar hoofd...ze verward dingen en noem maar op....gisteren zouden we tegen 10.00 uur vertrekken naar het ZKH en om 9.00 uur galmde (roept) ze al door de intercom beneden bij de flat waar ik bleef... toen kwam ze aan de voordeur, pfff ik kreeg er stress door.....hup haar weer naar huis gestuurd...1 verdieping lager....en zo blijft een mens druk....de bovenbuurman was ook op de afdeling neurologie, de man die ik vorig jaar achter de voordeur vond met een herseninfarct....pffffffffffff wat sneu tot allemaal voor hen.....vandaag heb ik een vrije dag en morgen moeten we om 8.30 uur al in het ZKH zijn...ze gaan kijken of ze misschien een Tia heeft gehad....ze blijft er voor allerlei onderzoeken, 's middags haal ik haar dan weer op....en zo is elke dag soms een verrassing.... ff goed op mijzelf passen, want ik wordt er hyper door....nou dit was het weer...verder voel ik mij weer goed....lieve AnMa...een hele prettige zonnige beetje pijnloze dag lief mens....daggggggggggggggg

    Lieve groeten van Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  12. #5862

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Gewoon lekker geslapen ben nu wel aan de klok gewend zomertijd merk t niet meer
    En aambei is al kleiner vraag me af of die weer helemaal weggaat
    Voel me goed gelukkig

  13. #5863

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: goed om te horen dat het kleiner gaat worden, ik weet niet of dat helemaal verdwijnen kan....sterkte met de laatste genezing...

    Met mij gaat het goed...ik wil heel veel, maar ik probeer rustig aan te doen.... vandaag is het zondag....een dagje om te relaxen....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  14. #5864

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Voor t eerst toch maar n pilletje genomen om naar toilet te gaan dulcolaxje
    Was 3 dagen niet geweest snap t niet had extra veel water gedronken en het hielp gelukkig
    Maar dat wordt dus geen gewoonte want dat schijnt slecht te zijn die pilletjes kun je strax niet meer zonder
    Verder is alles ok fijne dag allemaal

  15. #5865

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hoi AnMa: ik begrijp dat het lastig is met de stoelgang....ik heb dat jaren gehad....Yakult ging je kopen las ik.....

    Mij helpt wandelen, een appeltje eten, en 1 1/2 tot 2 liter water drinken en daarnaast drink ik nog koffie/thee of iets anders! ik wens je er veel sterkte bij want het is een lastig probleem....vezels nemen is goed, maar ook niet overdreven veel...doordat je veel water drinkt moet het voedsel sneller door de darm gaan waardoor de ontlasting er eerder uitkomt....maar soms wil alles niet zo snel werken, de darmen kunnen wat lui zijn misschien? blijven prikkelen...sterkte ermee AnMa...

    Ik voel mij goed...ik snoep teveel maar dat is onrust, dat gaat wel weer over....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  16. #5866

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    JA al dat water bbrrr heb daardoor minder honger en ik wil niet weer afvallen tot ik weer zo mager word als vroeger
    Nu weeg ik 59 kilo destijds 47. 49. Kilo en was nooit fit nu is het veel beter en dat wil ik graag zo houden

  17. #5867

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Uitgeslapen en fit en blij

  18. #5868

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik voel mij wel blij maar heb vandaag heel veel pijn aan mijn linkerkant laag in de taille (rugkant) krijg de pijn soms haast niet weg, maar met Ibuprofen een beetje.... ik schrik er van, meestal is het zeurderig maar vandaag....brrrrrrrrrrrr nou ja het is even niet anders....wel gezeuld gisteren met aarde en planten en boodschappen voor een vriendin uit de flat, maar enfin deze pijn komt altijd terug al jaren maar nu heftig!!!
    verder niets te zeuren, en zo is er altijd wel iets...maar de zon scheen vanmorgen en dat was heerlijk....

    oke Anma: blijf maar op je gewicht dan wat je "nu" hebt....je altijd futloos voelen is geen optie.... dagggggggggggggg
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  19. #5869

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Verstopte neus last van de keel vandaag voor de verandering eens hoofdpijn gewoon wat grieperig denk ik.
    Hendrina
    Ben bekend met epilepie en migraine

  20. #5870

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Mizzepi......Sterkte ermee gewenst....altijd lastig als je dit soort dingen krijgt...het doet mij bijna denken aan hooikoorts....hou je haaks!!!

    Vandaag schijnt de zon en is het minder guur buiten..ik had de handschoenen alweer aangetrokken...hahahahaha...ik voel mij goed, dus dat mag even zo blijven toch?

    Dag AnMa...fijn om je fris te voelen en misschien fruitig...haha grapje...fijne dag Girls.... en mannen als ze dit per ongeluk lezen...woehaaaaaaaaa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  21. #5871

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Van harte beterschap mizzipe
    Groetjes
    Ps. was heel vroeg wakker vandaag maar toch wel fit

  22. #5872

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Blij dat ik niet zo vroeg wakker was geworden
    Wel irritant elke morgen een busje dat staat te toeteren voor de deur
    Maar ja dat hoort er bij eigenlijk is het een tijd waarop meeste mensen opstaan
    Maar blijf liever n uurtje langer liggen tot 9 uur

  23. #5873

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Witte donderdag vandaag zeggen we....ik voel mij oke!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  24. #5874

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Altijd op goede vrijdag een beetje nostalgische gevoelens
    Denk ik aan toen dat we s middags de statieven gingen bidden in de kerk
    En ook dat er n keer een vreselijk onweer was precies om 3 uur in de middag
    Maar vandaag ook blij dat m'n kleinzoon weer n dagje komt
    Groetjes fijne Pasen allemaal

  25. #5875

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Staties in de kerk
    13 of 14 platen met afbeeldingen van de kruisweg
    En geen statieven zoals de iPad zegt....;-)

  26. #5876

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ik begrijp het AnMa: ik ken de prachtige afbeeldingen...fijn dat je kleinkind komt....geniet van je gezin met deze dagen!!!

    met de ze dagen mis ik mijn overleden broer (46 jr), hij hield van de Pasen...ik ben naar de begraafplaats gegaan en heb bij 5 graven, van broer en familie, wat bloemetjes gepoot en er mooie grijze kandelaartjes neergezet, zodat we weer een jaar waxinelichtjes kunnen branden, dan zijn ze er toch even bij, en onze gedachten zijn toch altijd met dit soort dagen bij al onze dierbaren die er niet meer bij kunnen zijn...

    Ik wens jou AnMa en al onze vrienden hier mooie en goede Paasdagen toe...en ik wens dat er meer "Vrede" op de Wereld mag komen!!!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  27. #5877

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Bij zulke dagen denk je vaker aan riemden en geliefden die er niet meer bij kunnen zijn
    Daar is niks mis mee denk ik
    Mooi van jou dat je de graven bezoekt
    Dat is iets wat ik nooit doe of deed
    Veel van hen zijn gecremeerd of het graf is geruimd
    Maar ik denk dan aan hen en soms steek in klein kaarsje aan als t n speciale dag is hun verjaardag of zo
    Fijne dag o en ik heb nu 3 dagen het hondje van m'n dochter te logeren ze zijn naar paaspop

  28. #5878

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Had ik het nagelezen en toch iets over t hoofdbewoner. Lees......vrienden

  29. #5879

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Neeeee geen hoofdbewoner.....aaaahhhhh

  30. #5880

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Ha die AnMa:...nee je mist niets hoor....gewoonte van mij om de graven soms te bezoeken, en altijd met speciale dagen...iedereen doet het op zijn of haar manier en dat is prima!! dit geef "mij" rust....

    wat lief dat je oppas moeder bent van hun hond...geweldig en fijn, dan kunnen ze genieten van andere leuke dingen!!!

    Hier gaat alles zijn gangetje..ik heb alleen kiespijn...maandag a.s naar de kaakchirurg toe voor een behandeling!! ik zie het wel....en de rest schrijf ik bij een ander Topic, nl een "kaarsje opsteken" ...

    fijne dag AnMa....en anderen...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  31. #5881

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Beter dan gisteren
    Toen ik naar bed ging kon ik haast niet in slaap komen
    Kiespijn van een kies die al 1 1/2 jaar geleden was getrokken Nawijn nog steeds af en toe
    Hoofdpijn oorpijn spierpijn en daardoor stress
    Na 2 uur nam ik maar n valeriaantje en toen sliep ik snel
    Vandaag weer fit

  32. #5882

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Napijn

  33. #5883

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vandaag is het Koningsdag. Hoera...hoe ik mij voel? ach dat interesseert niemand toch? gezellig weekend voor de mensen die dit lezen...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  34. #5884

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Hè Elisabeth heb je een leuke Koningsdag gehad?
    We gingen even naar de speelgoedwinkel maar het was zo druk dat we bijna niet bij de deur konden komen haha
    Groetjes

  35. #5885

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: ja ik heb best wel een fijne Koningsdag gehad....dus je kon de winkel amper in...tjonge jonge, haha dat was super druk he? wel knus, want iedereen wil graag wat leuks doen en dat doet ieder op zijn of haar manier...ik hoop dat je geslaagd bent!!!

    Vandaag voel ik mij wel redelijk...afgelopen maandag was ik bij de Kaakchirurg...pffffffffffff dat viel tegen...ik leef nu van de ene pil op de andere en schrijf de tijden op wanneer ik iets inneem... mijn wang ziet er uit als een hamster die zijn wangzakken heeft gevuld met eten...koelen dus... en spoelen met een vies rommeltje....gisteren moest ik de auto wegbrengen voor de APK en dat viel tegen...hij staat er nu nog....vanmiddag ophalen...mijn vakantiegeld moet nog komen, maar die is al op door deze pech....ik werd er down van gistermiddag....ik ben gestopt met roken, je zou acuut een sigaret opsteken, maar neen...het verstand moet overheersen....bah altijd dat klotegeld....grrrrrrrrrrrrrrr gezondheid is het belangrijkst maar een beetje geld ook.....het kind van mijn overleden broer is nu voor de 2e keer geopereerd na zijn motorongeluk voor de Pasen....jeetje wat kan een mens schrikken he en een zorg hebben...tegen de boom aanknallen en enorm gehavend zijn maar goddank Leeft hij nog wel....ik hoop dat hij enigszins redelijk mag herstellen vooral zijn knie want die is verbrijzeld etc.... ja het leven kan leuk zijn , maar je hebt soms dagen dat het treurig is.....

    ik doe mijn best en probeer mijn positiviteit weer op te pakken....vanmiddag ben ik vrijwilligster voor oud gedienden die voor de Grote Bank gewerkt hebben zoals mijn vader...ook met mijn dikke wang moet ik er iets van maken...rustig maar aan dan breekt het lijntje niet, en de dag zal alles doorbreken...de zon komt altijd weer tevoorschijn!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  36. #5886

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Voel me erg verdrietig; al een paar weken. Mijn broer is overleden.
    Doet me zo n pijn!

  37. #5887

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Sterkte Cornelia groetjes

  38. #5888

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Niet goed geslapen
    Eigen schuld had de iPad mee naar bed genomen
    Slecht hoor ik ben er nu officieel aan verslaafd
    Moet voortaan toch beneden laten en niet meer doen
    Maar ja tis zo leuk

  39. #5889

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Cornelia49: Hallo lief mens, wat verschrikkelijk dat je broer is overleden....als een zo'n dierbaar en geliefd mens komt te overlijden dan lijkt het net alsof er iets aan je geamputeerd is.. de dagen zijn anders....je mist iets enorm, en het verdriet is groot! elke dag is er 1....rustig maar aan...zoals je ziet gaan de dagen voorbij en de wereld draait door, maar jou pijn is aanwezig en dat heeft de overhand...de rest lijkt dan heel erg oppervlakkig op dat moment...ellendig hoor....

    Ik wens je heel veel kracht toe en troost....ik zal een kaarsje voor je broer en jou branden, om het feit dat een dierbaar iemand is heengegaan!!! heel veel sterkte...ik Leef met je mee...

    Warme lieve groet van Elisabeth
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  40. #5890

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Hallo verslaafde...beter aan de Ipad dan aan andere dingen...geniet ervan lieverd.... een goede zondag verder....

    Ik lees net even de vlaginstructies voor deze dag..(dodenherdenking).vanaf 18.00 uur mag ik de vlag halfstok buiten hangen t/m zonsondergang....ik ga de vlag vast pakken en het op de juiste stand klaar hangen!!! morgen vlag ik voluit op bevrijdingsdag....

    Ik steek tevens een kaars aan voor alle slachtoffers en mensen die zijn heengegaan in deze oorlog!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  41. #5891

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    De vlag hebben we niet maar we denken om 8 uur s avonds wel aan hen die gevallen zijn

  42. #5892

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Heel mooi anma, daar gaat het om..gedenking! fijne dag verder...liefssssssssssss

    Hier gaat alles zijn gangetje...gisteren was Bevrijdingsdag, toen ik gisteravond de hond uitliet kon ik de muziek van verre horen...geweldig wat een geluid zeg...je kunt meedeinen op de muziek met hond en al...hahahahahaha.... wederom heb ik de vlag uitgestoken, een taartje gekocht, bij mijn ouders een bakkie gedronken, de stad ingegaan, naar de begraafplaats gegaan met mijn zusje, en zo ging de dag voorbij en werd het nacht...de maan was omfloerst met een soort wolkje er om heen...mooi gezicht....
    de pijn in mijn mond wordt minder...gelukkig, dat mag ook wel nadat ik een week geleden geholpen ben bij de kaakchirurg.... en zo is het dinsdag geworden....prettige dag voor allen die dit lezen!
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  43. #5893

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Elisabet ik hoop dat alles nu de goede kant opgaat
    Heb leuk speelgoed gekocht voor m'n kleinzoontje
    Van die zachte blokjes met plaatjes erop en bakjes om n torentje te bouwen die ook in elkaar passen

  44. #5894

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    AnMa: Bedankt hoor...terwijl ik dat schrijf had ik gisteren er weer behoorlijk last van...lastig verhaal eigenlijk...ik heb liever pijn aan mijn ledematen, want daar weet ik mee om te gaan, maar in mijn mond is wat anders, en mijn wang is nog steeds gezwollen... bah bah...genoeg gezeurd....ik hoop dat het volgende week echt wat minder pijn gaat doen!!! geduld is een schone zaak he, maar mijn geduld raakt op!!! hahahahaha....grrrrrrrrrrrrrrrrrr

    Ach wat enig dat je zulke leuke dingen hebt gekocht voor je kleinzoon..leuk he? zelfs ik die geen kinderen heb vindt het altijd leuk om rond te neusen bij kinderspeeltjes....toch een gemis om geen mama te zijn, maar ik vindt het heel leuk voor jou hoor...geniet er fijn van lieverd....misschien kunnen we het topic weer gebruiken van : Nog iets gekocht vandaag of zoiets heet het....toch leuk dat we samen nog wat schrijven, gezellig hoor....fijne dag omi AnMa...klinkt goed he? daggggggg , lieve groet...
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  45. #5895

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Niet zo uitgerust slaap al n paar nachtjes wat minder goed
    Wil ook niet telkens valeriaan innemen. Alleen af en toe daar maak ik geen gewoonte van
    Zal t vannacht wel weer beter gaan denk ik dan maar
    Groetjes

  46. #5896

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Niet goed geslapen AnMa...IK heb er ook last van...niet prettig....brrrrrrrrr..gisteravond een glas wijn genomen voor het slapen gaan plus nog wat pillen en ik was vrij snel in dromenland, maar ik ging er dan ook laat in....oeps...

    AnMa: ik wens jou alvast een hele gezellige leuke moederdag....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  47. #5897

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Vanavond Songfestival.... ik ga er fijn voor zitten..met een drankje en knabbel.....ennnnnn mijn zus is jarig...dat vieren we "morgen" op "Moederdag"! ook knus toch?
    fijne dag allen...Liefssssssss van Elisa
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  48. #5898

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Een hele gezellige fijne vrolijke Moederdag voor allen die Moeder zijn of als een Moeder zijn voor anderen!!

    verder wil ik Belgie bedanken voor de 8 punten die zij gegeven hebben aan Nederland....heel gaaf...uiteindelijk is Nederland als 2e geeindigd op het Songfestival....ik was beretrots, het is een prachtig mooi en Sereen nummer....nummer 1 Oostenrijk heeft terecht gewonnen met het nummer Rise like a Phoenix, gezongen door Conchita Wurst...de vrouw met de baard zoals men haar noemt...in werkelijkheid is het een man met een pruik op maar met veel vrouwelijke trekken...hij maakt een statement voor de mensen die anders zijn zoals de homo's etc....sinds 2011 werkt hij aan dit image, een hommage aan alle mensen die anders zijn en niet getolereerd worden in heel veel landen....ik vond het ontroerend en mooi!!! fijne dag verder....de Wereld mag best "even" verbroederen door dit Songfestival....prettige dag verder aan allen die dit lezen...dag lieve vrienden en onbekenden... warme groet van Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  49. #5899

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Iedereen fijne Moederdag gewenst
    Heb 11 uur geslapen 2 x 5 min wakker moest dus wat inhalen. Haha
    Komt ook doordat zo waaide en regende dan slaap ik altijd heel lekker
    Groetjes

  50. #5900

    Standaard Re: Vandaag voel ik me?

    Flink verkouden hoe kan t anders met dit weer
    Niet geslapen heel erge keelpijn
    Groetjes

Soortgelijke onderwerpen

  1. Wat eet je vandaag?
    By kaatjekakel in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 3326
    Laatste Post: 21-06-15, 11:11
  2. Reacties: 4
    Laatste Post: 02-04-14, 12:28
  3. Ik voel me goed als...
    By Agnes574 in forum Ontspannings-kletshoek
    Reacties: 317
    Laatste Post: 02-12-13, 23:34
  4. Ik voel me heel erg moe en wil erg lang slapen
    By krekeltje in forum Vermoeidheid
    Reacties: 7
    Laatste Post: 21-08-13, 19:24
  5. Ik voel me slecht
    By leipe in forum Mannen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-03-10, 16:30