Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Ervaringen hernia operatie PTED Heerenveen

Standaard Ervaringen hernia operatie PTED Heerenveen

Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar ik hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen.

Ik heb een zoon van 20 jaar bij wie onlangs een hernia in de onderrug is geconstateerd. Het advies van de orthopeed is om een jaar lang mensendieck therapie te volgen in combinatie met pijnstillers en ontstekingsremmers. Onze zoon wil graag verder met zijn leven, en zoekende op internet kwamen wij op de PTED techniek. Dit spreeks ons aan, maar we willen graag horen van mensen die ervaring hebben met deze zogenaamde endoscopische operatie.

Dus, heeft iemand ervaringen met PTED hernia operaties die in Heerenveen zijn uitgevoerd, in rugkliniek Iprenburg?

Bedankt!

Helma

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Standaard Re: Ervaringen hernia operatie PTED Heerenveen

Hoi Helma,

Op de site van consument en zorg kun je recensies lezen van verschillende ziekenhuizen en klinieken, het mooiste is dat ze van de patienten zelf komen!

Zou je ons misschien willen uitleggen wat de PTED precies inhoud, wat de doel is van een PTED operatie?

Groetjes,
    Petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Ik zou je vraag ook even neerleggen op de forum van de Nederlandse Vereniging Voor Rugpatienten, de NVVR: http://www.nvvr.nl/forum/

Daar kunnen ze je gerichte advies geven.

De PTED-techniek is de afkorting voor Percutane Transforaminale Endoscopische Discectomie ofwel de endoscopische hernia operatie. Iprenburg uit Heerenveen heeft deze operatie al meer dan 550 keer uitgevoerd en volgens mij zijn de resultaten uitstekend. Meer informatie vind je op zijn site: Herniakliniek.nl

Soortgelijke onderwerpen

1. Hernia
    By lily20 in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 5
    Laatste Post: 19-09-12, 15:32
  2. Hernia - Artikel
    By Agnes574 in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 3
    Laatste Post: 01-12-10, 20:52
  3. Hernia laag in de rug
    By dorothee in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 12
    Laatste Post: 12-09-09, 11:52
  4. Hernia Operatie-Ervaringen Alphakliniek
    By Gast: kim in forum Zenuwen en beendergestel
    Reacties: 3
    Laatste Post: 15-10-07, 16:10
  5. Sneller af van hernia met kijkoperatie - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-12-06, 10:30