Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Help gezocht: van plumpudding tot adonis

  1. #1

    Standaard Help gezocht: van plumpudding tot adonis

    Dag allemaal,

    Ik ben nieuw hier en de zoveelste die vraagt wat ik moet doen om een gespierd lichaam te krijgen en hoe dit moet gebeuren

    Eigenlijk weet ik wel wat ik moet doen, namelijk trainen, en hoe dit moet gebeuren, namelijk hard werken en op een constante basis. Dit ben ik dan ook van plan en ga ik serieus aanpakken!

    Het punt is dat ik meteen een goed programma wil hebben, zonder er voor naar de sportschool te gaan. Ik heb thuis een fitnessapparaat staan waar je op kunt zitten en o.a. biceps, triceps, schouders, been en butterfly oefeningen kunt doen. Ook heb ik zo'n Ab-Pro apparaat staan.... Ooit eens aangeschaft en verwacht dat ik de volgende dag een sixpack zou hebben

    Ik ben 32 jaar, rond de 2 meter en weeg zo'n 103 kilo - tikkie te zwaar dus. Zweet snel, (ruikt soms naar ammoniak=spierverbranding?) Ik heb een goede bouw, brede schouders maar een buikje en beginnende "man-boobs". Er staat niets meer strak en dat stoort me enorm.
    Ik hoef niet zo nodig veel af te vallen, maar zou wel graag meer spiergroei willen zien.

    Zo'n 7 jaar geleden ben ik gestopt met fitness op hobby basis en sindsdien niets meer gedaan. Wel gevoetbald (dus bier drinken), af en toe hardgelopen en af en toe fitness weer opgepikt maar dit was telkens van korte duur vanwege andere interesses.

    Nu ben ik sinds een paar dagen weer bezig met opdrukken en ga ik het hardlopen oppikken. Ik mik op 3 dagen in de week en dan elke dag 5 km om buikje weg te werken.

    Als iemand mij aan een goed (thuis)programma kan helpen met fitness en/of eettips en traintips, waar ik me in kan vastbijten houd ik mij aanbevolen.

    Alvast bedankt en sorry voor de vele verzoeken in mijn eerste bericht. Ben alleen erg enthousiast
    Laatst aangepast door Papa Pino : 17-07-08 om 23:51

  2. #2
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Help gezocht: van plumpudding tot adonis

    Hou dat enthousiasme vast
    GO FOR IT!!!!
    Succes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

  1. Proefpersonen met hooikoorts gezocht - Zorgkrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-04-07, 08:31