Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Middenstukje te kort

  1. #1

    Standaard Middenstukje te kort

    als ik de voorhuis van mijn penis naar achteren doe, buigt mijn eikel een stukje krom. Dit komt omdat het "touwtje" aan de binnenkant van de voorhuid erg kort is. Ik heb nog nooit geneukt, nu ben ik benieuwd of ik daar last van krijg en of een operatie mogelijk is. De eikel staat dus niet recht vooruit als de peimel stijf is, maar klein beetje gebogen.

    K ben een beetje onzeker hierover.

  2. #2

    Standaard Re: Middenstukje te kort

    Denk niet dat jij er last van zult hebben tijden de sex.
    Als ik jou was zou ik er niet onzeker van zijn, joh. Er zijn er meerdere met dit probleem.
    Of er een operatie mogelijk is weet ik niet. Je zou eens bij je huisarts kunnen informeren.
    Sinds wanneer hebben jongens/mannen trouwens een touwtje aan de binnenkant van de voorhuid???????
    The best move is to follow your heart

  3. #3
    Francesco
    Guest

    Standaard Re: Middenstukje te kort

    Beste David,
    Het touwtje heeft een mooie naam: frenulum. als het pijn doet bij een erectie, waarbij je denkt dat het wel eens zou kunnen inscheuren, ga dan naar de huisarts. Die kan je verwijzen naar een uroloog die het kan verhelpen. Plaatselijke verdoving, dagbehandeling, nog een paar dagen voorzichtig en daarna ben je er voor de rest van je leven vanaf. Als je denkt: het valt wel mee. ik kijk het nog even aan (geen last of pijn bij masturberen) dan is dat ook prima. Of je last zou krijgen bij neuken is vooraf niet te zeggen. Dan speelt een vochtige omgeving ook mee. Het id geen probleem om je zorgen om te maken. Groet.

    Deylanna, als je niet de kennis hebt om te begrijpen wat David bedoelt, waarom reageer je dan?

  4. #4
    FMDJG
    Guest

    Standaard Re: Middenstukje te kort

    Beste David,

    Als het stukje echt te kort is dan kun je in de problemen komen wanneer de omgeving inderdaad niet vochtig genoeg is, en dit zul je in een relatie vast een keer meemaken. Ikzelf ben besneden omdat mijn voorhuid veel te nauw was, uiteraard is dit heel iets anders, maar wat ik zeggen wil, een operatie op dat gebied stelt niet veel voor, een teleurstelling door pijn wel, vooral bij een eerste keer, daar kan ik over mee praten.

    Je huisarts kan je hier zeker over voorlichten

  5. #5

    Standaard Re: Middenstukje te kort

    Ik heb het ook gehad, dat zat een beetje vast,
    de tweede keer dat ik wat langer seks had bleek het losgeraakt te zijn vanzelf.

    haha, nog gelachen, lag een bloedvlek en die was die van mn vriendin :P
    kon ook niet, tja hoe leg je dat uit zon bloedvlek in het midden van een bed bij haar ouders... haha
    het was toen nog een weekje voorzichtig doen maar nooit meer last van gehad!

    mn mannelijke ''maagdenvlies'' gebroken

Soortgelijke onderwerpen

  1. Ik vind zwangerschapsverlof te kort
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 6
    Laatste Post: 17-12-09, 14:17
  2. Kort geding dreigt om patiëntenstops - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 21-08-08, 09:56
  3. 'Gros vrouwen vindt zwangerschapsverlof te kort' - Elsevier
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 13-02-07, 15:20
  4. Professor dreigt UMCG met kort geding - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-02-07, 17:40
  5. Alicia zag Bernhard regelmatig en ontmoette ook kort Beatrix - Volkskrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-12-06, 11:52