Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Wat moet ik doen?

  1. #1

    Standaard Wat moet ik doen?

    ik heb woensdag een feest gehad, heb heel veel door elkaar lopen drinken waardoor ik woensdag ochtend gekotst heb.
    door kotsen gaat de werken van de pil achteruit en savonds heb ik sex gehad met mijn vriend.
    Hij kwam in mij klaar:$
    Ook was de pil van donderdagochtend de laatste voor mijn 7e daagse stopperiode.
    ik heb nu vier dagen de pil niet geslikt ivm de stopperiode maar ben nog steeds niet ongesteld geworden:O!
    kan ik nu zwanger zijn?
    Ik durf geen test te halen,
    WAT MOET IK DOEN?

  2. #2

    Standaard Re: Wat Moet Ik Doen:o?

    Lieve miesjee,

    Je hebt woensdagochten overgegeven....welke pil heb je volgens jou dan uitgekotst???
    Want je schrijft dat ook de pil van donderdagochtend de laatste voor jou 7 daagse stopperiode was. Maar je hebt de pil van donderdag toch niet op woensdag genomen???

    gr
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

  3. #3

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Wat Moet Ik Doen:o?

    ik denk eerder dat ze bedoeld dat ze donderdagochtend gekotst heeft
    omdat ze zei dat ze woensdag dat feest heeft en daar veel door elkaar gedronken heeft... dus dan ga je van die drank kotsen, en dat zou een beetje raar zijn als dat de ochtend voor het feest was.. haha

  4. #4

    Standaard Re: Wat Moet Ik Doen:o?

    Maar als je donderdag je pil hebt uitgespuugd (vind ik persoonlijk wat minder goor klinken), zou het wel erg snel zijn als je meteen niet meer ongesteld wordt doordat je zwanger zou zijn. Ook al zou je vriend meteen in de roos hebben geschoten, geloof ik niet dat je menstruatie de dag daarop meteen stokt... Het kan ook zijn dat je menstruatie uitblijft omdat je te druk maakt. Stress kan namelijk ook uitwerking hebben op je menstruatie.
    Dus als ik jou was zou ik het nog even afwachten. Blijf je je zorgen maken, kun je het beste toch even een test kopen. Dat is eng, dat weet ik, maar fiets anders een keer wat verder weg naar een winkel in een buurt waar niemand je kent.

    Xx

  5. #5
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Wat Moet Ik Doen:o?

    Ik ben het helemaal met Nikky278 eens!!

    Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

  1. Angstaanvallen en depressief-wat moet ik doen?
    By Laura18 in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 11
    Laatste Post: 12-12-12, 10:52
  2. Pigmentvlekken,wat kun je er aan doen?
    By Saskia in forum Huid - gezicht
    Reacties: 150
    Laatste Post: 07-09-12, 14:54
  3. Wat moet ik doen......
    By Chrismo in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 8
    Laatste Post: 30-01-09, 19:28
  4. Mijn dochter van 9 wil dood,wat moet ik doen?
    By essie30 in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 3
    Laatste Post: 20-10-07, 15:23
  5. Wat Moet Ik Doen
    By rookster in forum Roken
    Reacties: 19
    Laatste Post: 10-01-04, 22:33