Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Pijn linksonder de borsten en rug

  1. #1

    Standaard Pijn linksonder de borsten en rug

    Hallo,

    ik heb nu sinds ongeveer anderhalve week last van lichte steken links onder mn borsten. en sinds enkele dagen ook last van de rug.
    Die steken voel ik niet altijd, en soms heb ik het idee dat de steken wat hoger zitten en soms wat lager (in buurt van de darmen.)
    Als ik rechtop(beetje ingedoken) zit voel ik ook helemaal een (vet) rimpel dat naar binnen zit.Wat ook erg irritant is.

    Vind het een beetje lastig om dit alles uit te leggen, omdat ik ook niet precies weet waar al onze lichaamsdelen zitten.
    Maar herkent iemand dit misschien?

  2. #2
    katje45
    Guest

    Standaard Re: pijn linksonder de borsten en rug

    Hallo Mirjan,

    Heb je er geen last van maagzuur bij ?
    Dan zou het van je maag kunnen komen.

  3. #3

    Standaard Re: Pijn linksonder de borsten en rug

    heb je pas aan sport gedaan ik doe zelf aan kickboxe heb het regelmatig kan een rib zijn die licht gekneusd is door sport of erg hoeste (hoest bui) groetjes

  4. #4

    Standaard Re: Pijn linksonder de borsten en rug

    Nee ik doe niet aan sport. Het is inmiddels al even over, maar het is overgegaan in pijn in de heupen en bovenbeen en zij. zwaar gevoel.
    Ik ben er tijdje terug weer voor naar de dokter geweest omdat ik het al aantal maanden had. Ik heb toen foto's laten maken (ook van knie, omdat die echt knakt) maar was niks op te zien, dus toen fysio. En dat lijkt nu te helpen. Heb er steeds minder last van.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Borsten bij mannen
    By Gast: toto in forum Kanker Forum
    Reacties: 47
    Laatste Post: 07-01-15, 15:19
  2. Kleine borsten
    By RonB in forum Sport en spieren
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-03-08, 23:02
  3. Pijn in borsten
    By carmen in forum Vrouwen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 19-10-07, 16:32
  4. Pijnlijke borsten
    By patrouska in forum Vrouwen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 30-07-03, 12:14