Weergeven resultaten 1 tot 14 van 14

Onderwerp: Gebruikersgroep: Leven met een narcist

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Gebruikersgroep: Leven met een narcist

Van deze gebruikersgroep kun je gratis lid worden. Je kunt hier ervaringen delen met elkaar over het leven met een narcist. Bij narcisme is er sprake van ongezonde zelfliefde, die zelfs kan overgaan in grootheidsfantasieën met een overdreven drang bewonderd te worden.

Groetjes,

Leontien
    Medewerker MediCity

Standaard Re: Gebruikersgroep: Leven met een narcist

ik zou graag in contact komen met deze gebruikersgroep. Hoe doe ik dat?

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

http://www.medicity.nl/group.php?groupid=5 hier staat de gebruikersgroep, rechts boven het garfield plaatje staat 'klik hier om lid te worden van deze gebruikersgroep'.
    Er zijn tot nu toe 15 leden voor deze groep en er staat 1 posts waar nog 3 andere mensen ook graag in contact komen met lotgenoten. Je kan de leden die lid zijn van deze groep altijd een prive-berichtje sturen of een reactie achterlaten op hun profiel. Je kan ook zelf een nieuw oderwerp (post new discussion, linksonderin) aanmaken.

Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Hallo allemaal,

Hier even kort mijn verhaal.
    Ik ben sinds korte getrouwd met mijn vrouw. Mijn vrouw heeft NPS.

Ik moet zeggen dat ik de moed behoorlijk begin te verliezen nu mensen in mijn directe omgeving de ernst niet inzien van deze stoornis. Ik voel dat ik mezelf aan het verliezen ben en heel veel pijn heb van binnen..

Ik wil graag in (telefonisch) contact komen met lotgenoten van dezelde leeftijdscategorie, eind 20 begin 30, om dit allemaal wat beter te kunnen begrijpen en een plekje te kunnen geven.

gr. Twijfelaartje

Abbigail
    Guest

Hallo, twijfelaardje,

Heb je wel eens gedacht om zelf hulp te zoeken, hoe je met deze mensen om moet gaan?
    Ik heb ooit een vriendin gehad en die had ook het NPS.
    Niet gemakkelijk om daarmee om te gaan en deze mensen moeten echt in therapie en bewust worden van het gedrag dat ze tonen.
    Als dat bewustzijn op gang is dan zie je ook een verbetering in de relaties met anderen.
    als je ooit met iemand wilt spreken dan kun je via mijn site http://sunrise.jouwweb.nl contact met mij opnemen.

Hartelijke groet,

Abbigail
    Laatst aangepast door Abbigail : 22-01-12 om 17:53

Stromend
    Guest

Beste Abbigail,

Ik ben net nieuw op dit forum leven met iemand met NPS,omdat ik zoekende ben naar het ongeloof vanuit mijn directe omgeving,ik heb kinderen,18 jaar samen geweest,ik ben op met alle gevolgen van dien,angst,verslaving om de pijn ervan te onderdruken,maar ik heb voor mezelf Hulp!!
    Wat ik me afvraag is dat ik hier hele oude berichten lees,is dit forum niet zo actief of jij weet?

Grtjes Stromend.

Abbigail
    Guest

Hallo Stromend,

Ik zie jou verhaal en jij hebt hulp nodig.
    Ben je inmiddels gescheiden en je ervaart ongeloof van je directe omgeving.
    je hebt inmiddels hulp en dat is goed, zeker om van die verslaving af te komen.
    Welke verslaving heb je, als ik vragen mag?
    Ik ben niet vaak op deze site, alleen als ik berichten binnen krijg.
    Maar als je wilt kun je altijd reageren en over jou probleem spreken.
    Kijk naar mijn site http://sunrise.jouwweb.nl
    Daar kun je als je wilt het emaildres vinden en via die of deze weg contact met me nemen, als je dat zelf wilt.

hartelijke groet en veel sterkte.

Abbigail.

Hallo Abbigail,

wat voor hulp/therapie is het beste voor slachtoffers van narcisme? Ik kom net zelf uit zo'n relatie en heb het er heel moeilijk mee, en wil graag mezelf weer terugvinden, de persoon die ik was voordat deze relatie begon, om dit achter me te kunnen laten.

Groetjes Sylvia

Abbigail
    Guest

Hallo Sylvia,

Ik denk dat je het eerste gesprekken met mij aan moet gaan.
    Ik weet niet waar je woont.
    We kunnen ook telefonisch contact met elkaar krijgen of over de mail.
    Het is vooral heel belangrijk om terug te halen hoe je voor die relatie was, want ik kan me nu voorstellen dat jij helemaal geïndoctrineerd /gemanipuleerd bent en jezelf niet meer bent.

Kijk eens op mijn site http://sunrise.jouwweb.nl
    Mijn emailadres is: [email protected]

Hallo Abbigail,

ik heb lang zitten lezen op je site, heel interessant allemaal. Ik woon in Zuid-Holland en zal zeker een mailtje sturen, ik ben nu eerst bezig om alles een beetje kort en bondig samen te vatten, want het is zoveel.

Abbigail
    Guest

Hoi Sylvia,

ik heb van je website een snelkoppeling gemaakt en dan hoef jij nit zoveel naar me toe te schrijven.
    Even wil ik aangeven dat ik op 16 juli aanstaande een ingreep in mijn hart krijg i.v.m. hartritmestoornissen.
    Dit gaat via mijn liezen en als alles goed is dan kom ik de derde dag weer thuis.
    dit gebeurd in het UMC St. Radboud te Nijmegen.
    Als er even radiostilte is, dan ligt het daaraan.
    Mijn telefoonnummer is: 077 - 3521040.
    Maar weet dat ik jou daarmee blijf begeleiden als jij dat ook wilt.
    Ben je inmiddels gescheiden of woon je nog met deze man samen.
    Heb je kinderen?

Ik geef je al een tip:
    Ga je fotoalbum bekijken voor deze relatie en probeer dat gevoel weer opnieuw op te roepen voordat jij die scheldkanonnades over je heen kreeg.

Mag ik ook je leeftijd weten, als je dat wilt?
    Dat kun je dan in je mail zetten.

Heel veel sterkte en goede moed voor de komende tijd.

Hartelijke groet,
    Abbigail.

ik zoek ook mensen om ervaringen te delen!

mijn vriendin had laatst een jas gekocht en ik vind dat die mij veel beter staat dus heb ik me vriendin geslagen en haar jas gestolen... ik ben er nu achter gekomen dat het een domme fout is want ze heeft aangifte gedaan. nu ben ik verliefd op me kat
    Toi toi toi!!!

Ik zeg altijd narcisten kun je nooit van winnen, het laat hen koud dat je er bent, beter uit de buurt gaan en hard rennen. Peter Sellers was een Narcist. Hij had vrouw en kinderen alleen maar nodig als podiumvulling.
    Citaat Origineel gepost door twijfelaartje Bekijk Post
    Hallo allemaal,

Hier even kort mijn verhaal.
    Ik ben sinds korte getrouwd met mijn vrouw. Mijn vrouw heeft NPS.

Ik moet zeggen dat ik de moed behoorlijk begin te verliezen nu mensen in mijn directe omgeving de ernst niet inzien van deze stoornis. Ik voel dat ik mezelf aan het verliezen ben en heel veel pijn heb van binnen..

Ik wil graag in (telefonisch) contact komen met lotgenoten van dezelde leeftijdscategorie, eind 20 begin 30, om dit allemaal wat beter te kunnen begrijpen en een plekje te kunnen geven.

gr. Twijfelaartje

Soortgelijke onderwerpen

1. Gebruikersgroep (ex)gebruikers van AD
    By Leontien in forum Antidepressiva
    Reacties: 2
    Laatste Post: 23-02-19, 08:07
  2. Leven met een narcist..
    By Tanit in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 189
    Laatste Post: 23-05-13, 12:28
  3. Gebruikersgroep: Stress & ontspanning
    By Leontien in forum Welness en gezondheid