Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 71 van 71

Onderwerp: Ondergewicht tegengaan,wie heeft er tips?

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Standaard Re: Ondergewicht tegengaan-wie heeft er tips?

Bliesje!

Ik sluit me volledig aan bij de woorden van Agnes. Je lichaam heeft een dagelijkse hoeveelheid voedingsstoffen nodig om te kunnen functioneren!
    Als je niet meer eet om ondergewicht tegen te gaan, denk ik toch dat je het heel fout aanpakt! Daar bereik je juist ondergewicht mee. Zelf denk ik dat het te maken heeft met een ander bericht van je. Misschien kun je daar een bericht bij posten.

Petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Om precies te zijn tussen de 1200 en 1400 kalorieen heeft je lichaam nodig om 'te draaien'

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Bedankt voor de info Wendy....
    maar met 1200/1400 calorieen 'draait' je lichaam maar op een laag pitje hoor!!!
    Om goed te kunnen functioneren,geestelijk én fysiek, heb je écht wel wat meer calorieen nodig hoor...en daarbij is er ook nog verschil tussen de energiebehoefte tussen mannen en vrouwen,dus wees voorzichtig met zulke uitspraken!!!...zeker in een topic over ondergewicht!!!
    Laatst aangepast door Agnes574 : 21-03-08 om 02:14
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Ik heb het zelfde verhaal. Ik ben ook erg dun Lengte 1.85 Gewicht 59/60 kilo
    Mijn broer had het ook en is gaan trainen (spiermassa krijgen) hij is daardoor wel 15 kilo aangekomen. Hij at ook heel goed en deed het volgens een schema. Ik ben nu ook begonnen met fitness.

gr. Roy

Standaard Re: Wie heeft er advies om ondergewicht tegengaan?

Citaat Origineel gepost door Lotje2805 Bekijk Post
    Ik heb eens al de berichten van het forum gelezen en merk dat er heel wat meningsverschillen waren omtrent Herbalife.
    Daar wil ik ook eens op reageren. Zelfs al dateren die berichten van 2 jaar geleden.

Die diëtiste waar ik ben bij langs geweest, werkte ook met Herbalife.
    Ze begon zo op te sommen wat ik allemaal zou nodig hebben per dag en kwam dan aan een bepaalde kostprijs en zo.
    Toen ze alles aan het opsommen was trokken mijn vriend en ik ogen tot aan onze knieën. Er waren een 10-tal dingen die ik moest nemen en die echt ( of zogezegt ) noodzakelijk waren voor mij om bij te komen.
    Toen mijn vriend vroeg om welk bedrag per maand het ging, kwam ze aan 250 euro.
    Toen ik vroeg voor hoelang ik die kuur zou moeten volgen, zei ze dat het zeker een goed jaar zou duren voor ik op mijn normale gewicht zou zijn.
    Maar wat belangrijker was voor mij, was hoeveel ik met al die producten zou aankomen PER MAAND!?

Dat zou toch wel 1kg zijn hoor zei ze.
    Maar wat is 1kg per maand als je maar 41 weegt?!?
    Dat is maar 12kg op 1 jaar en dan zou ik nog maar 53kg wegen.
    Maar mijn streefdoel is ZEKER 58kg.

Dus dat zou dan willen zeggen dat ik 3000 euro per jaar zou moeten neer tellen om maar 12kg te verzwaren.
    Salut zeg!

Daarom geef ik aan iedereen de raad om eerst 2 keer na te denken voor je met zo'n dure kuur begint!
    Je bent een hoop geld kwijt!
    Mijn mening is dan dat je dat geld makkelijker of beter kan besteden aan andere dingen dan aan "iets" waar je maar 1kg per maand van verdikt.

Dit is geen anti-herbalife reclame die ik maak, maar enkel wat ik ervan denk!
    Laat dit geen misverstanden opleveren!

Groetjes Lotje

P.S.: Intussen ben ik alweer vermagerd en weeg ik nog amper 40kg.
    Morgen ga ik naar een andere diëtiste die mij hopelijk WEL kan helpen.
    EN voor een betaalbaarder prijsje.
    Hallo,

Ik weet niet hoe die persoon van herbalife bij 250 euro per maand komt?
    Voor iemand om aan te komen zou het per maand ongeveer 156 euro zijn met herbalife. En eenmaal je je gewicht bereikt hebt, kan het zelfs nog minder kosten.
    Mijn vriend heeft ook ondergewicht en heeft zeer goede resultaten.

Hoop dat je ondertussen al iets gevonden hebt om bij te komen.

Groetjes

chantie078
    Guest

nou ik zou t wel een maand voor je willen proberen hoor body-form
    en dat voor je op de form zetten
    Laatst aangepast door chantie078 : 03-10-08 om 13:30 Reden: vraag was van 2003 zitten nu in 2008

Angry Re: Ondergewicht tegengaan-wie heeft er tips?

Citaat Origineel gepost door annelieselot Bekijk Post
    hoi, kaat! Je kunt bij mij de Nova Nutria produkten voor 20%korting aankopen! kijk even bij http://members.chello.nl/a.melens

groetjes,
    anneliese
    Sjonge eindelijk een forum gevonden met mogelijk de oplossing voor mijn probleem zit de site vol met van de idi.ten die geld proberen te verdienen met producten die mischien wel mischien niet werken bah bah bah bah bah r.t op

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Om ondergewicht tegen te gaan kun je professioneel advies inwinnen bij je huisarts of apotheker....er bestaan in ieder geval heel goede drankjes/shakes die heel calorierijk zijn en alle nodige voedingsstoffen bevatten...mss een tip??
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Hallo allemaal,

Ikzelf heb geen probleem qua ondergewicht maar een vriendin van mij wel. Ze is 1,65m en weegt 43kg. Ze wil graag aankomen maar dat wil niet lukken.

Ze heeft bijna nooit een honger gevoel en moet zich er echt toe zetten om te eten. Ze heeft ook last van spanning tijdens het eten.
    Veel mensen hebben tegen haar gezegd dat ze anorexia heeft, zelfs psychologen/psychiaters. Ik kan dit echt niet begrijpen. Zij wil juist aankomen en het hele idee van anorexia is afvallen en de controle over het gewicht vasthouden. Ze baalt er echt enorm van als ze weer een kg af is gevallen.

Ze heeft niet veel zin meer om hier verdere professionele hulp voor aan te vragen omdat ze dan dingen gaan roepen als: eetstoornis, etc.
    Ik vroeg me af of jullie tips voor haar hebben? (En dan geen dingen over herbal life o.i.d.)

Jammer dat er op internet bijna geen dingen te vinden zijn over ondergewicht wat je tegen wilt gaan. Bijna alles richt zich op eetstoornissen en overgewicht.

Groetjes hadassah

Citaat Origineel gepost door Kaat Bekijk Post
    Hoi,

Ik ben op zoek naar mensen die ook een probleem met hun ondergewicht hebben.
    Ik ben benieuwd hoe zij er mee omgaan, wat zij proberen om het probleem te verhelpen, etc, etc.

Dus als je je aangesproken voelt, laat dan iets weten!

Groetjes,
    Karin
    HEB VOEDINGSADVIES NODIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ondergewicht en wil er vanaf!!!!!

Enige tijd geleden heb ik op dit forum gepost dat ik wat was aangekomen na het drinken van shakes voor bodybuilders.
    Nou ja, je raad het al.. ik had geen tijd en/of zin meer om dat vol te houden,
    en dus was ik weer afgevallen.

In mijn gejaagde leventje krijg ik gewoon de kans niet om aan te komen :-(
    Werken, (tijds-)druk, gestress, heen-en-weer gevlieg. En gun mezelf ook de tijd niet om fatsoenlijk te eten.. sterker nog.. ik heb helemaal geen tijd om veel te eten, geen zin om het klaar te maken en ook geen geld om uit eten te gaan of eten te bestellen. 's Ochtends krijg ik geen hap door mijn keel en 's avonds zit ik gauw vol. Herkenbaar?

Maar misschien is er hoop!

Voorbeeld 1:
    Deze zomervakantie heb ik voor het eerst van mijn leven 3 weken aaneengesloten vrij genomen. Ik heb weinig gedaan, alleen een beetje het huis geverfd.. op het gemakkie.. biertje erbij, lekker gegeten, je kent dat wel.

Tot mijn grote verbazing ben ik in die drie weken dus aangekomen, en dat voelde geweldig. Na de vakantie ben ik gewoon weer aan het werk gegaan. Mijn werk is een combinatie van redelijk zware lichaamlijke arbeid en uitdagende geestelijke arbeid. En jahoor na anderhalve week begon mijn broek al weer ruimer te zitten en inmiddels zit er alweer een riem omheen.

Voorbeeld 2.
    Enkele jaren geleden heb ik longontsteking gehad. Tegen de tijd dat ik erachter kwam waarom ik iedere keer omviel (en niet meer te eigenwijs was om naar de dokter te gaan) woog ik nog 52 kilo. (1.78M)
    De dokter dreigde toen om te laten opnemen in het ziekenhuis als ik niet plechtig beloofde om op mijn bed te blijven liggen...
    Eén week later opnieuw voor controle bij dezelfde dokter woog ik 57 kilo. Ik was 5 kilo aangekomen in één week.

Moraal van dit verhaal: Neem de tijd om regelmatig te eten. En verbruik minder calorieën dan je binnenkrijgt. Klinkt eenvoudig he?

Op je bed of bank gaan liggen, absoluut rusten en zorgen dat je ruim genoeg eten binnen krijgt, dan moet je aankomen. Dat dit in de praktijk bijna niet mogelijk is is een ander verhaal...

vrgr Chris

Je moet eens kijken op www.easydietsupport.com. Met dit programma krijg je goede tips en producten om je te helpen op een gezond gewicht te komen.

Er is ook een NL versie op www.easydietsupport.com/NL/.
    De producten die erbij zitten zorgen dat je celniveau in balans komt en dat je darmen goed gevoed worden waardoor je lichaam in staat is om alle bouwstoffen weer goed op te nemen.

Standaard Re: Ondergewicht tegengaan,wie heeft er tips?

hoi, ik zie dat dit een oude post is geweest maar toch wil ik wat toevoegen:

je hebt namelijk fortify (smaakloos poeder)
    dat is verkrijgbaar bij de apotheek voor ondergewicht.
    kan je door je eten doen of je drinken.

me beste vriendinnetje had het ook en is daar mee aardig wat bijgekomen.

CaseRichten
    Guest

Supllementen is inderdaad een middel voor aankomen. Maar wanneer jij je voeding niet in orde hebt zul je ook niet aankomen door deze middeltjes. probeer wat training om spieren op te bouwen en neem een goede voedingspatroon aan en dgebruik dan deze supplementen. Zo krijg je een natuurlijk mooi lichaam. http://www.spierenkweken.com

Hallo forumbezoekers!

Ik ben van het nieuwe kinderprogramma van RTV Utrecht: 'Noon'. Vanaf eind deze maand wordt dat uitgezonden. Voor het programma ben ik op zoek naar iemand in de provincie Utrecht die last heeft van ondergewicht. Iemand die genoeg eet maar toch maar niet aan komt. We gaan ook met een spe******t praten over hoe je makkelijk zwaarder kan worden.

Ben jij iemand/ of ken jij iemand die 10 tot 15 jaar is, in de provincie Utrecht woont en in ons programma wil vertellen over ondergewicht?

Mail dan naar [email protected]

Volg 'Noon' ook op Twitter: https://twitter.com/noonlinetv

Groetjes Liza

Het programma 'Noon' is ontwikkeld door ouderejaars van de School voor Journalistiek te Utrecht.

Hoi ik ben 13 en weeg 41 me lengte is ongeveer 162 cm wil heel graag aankomen ben opgenomen in het ziekenhuis voor 3 dagen en ben ongeveer 2 keer onder de narcose geweest voor onderzoek ik word hoer veel door gepest en ik hoop dat jullie tips hebben

Alfast bedankt

Ik wil echt aankomen

Premium + Account Adike's Avatar

Ondergewicht kan een heel vervelend probleem zijn. Zelf heb ik er heel lang last van gehad, ik was 1.72 m en woog onder de 45 kg. Ik zou je wel in mijn praktijk willen hebben om te kijken waardoor je gewicht niet toeneemt. Mijn beroep is natuurgeneeskundige en ik ben aangesloten bij de Nederlandse Academie voor Eetstoornissen als hulpverlener.

weet jij of ik dit nog ergens kan kopen ben er al lang naar op zoek.heb het jaren geleden ook gehad met hele goede resultaten .maar kan het nergens meer vinden .
    mvg

Premium + Account Adike's Avatar

Ik word vergoed door de meeste verzekeringsmaatschappijen. Ondergewicht is een gezondheidsprobleem welke je heel serieus moet nemen.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Op natuurlijke wijze buikklachten tegengaan?
    By Fortune Belly in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-06-17, 11:17
  2. Overmatig zweten:Wie heeft tips?
    By hannah in forum Transpiratie
    Reacties: 93
    Laatste Post: 21-06-15, 13:56
  3. Ondergewicht
    By miekemalki in forum Ondergewicht
    Reacties: 4
    Laatste Post: 13-10-13, 14:45
  4. Ondergewicht;graag tips!
    By summergame in forum Ondergewicht
    Reacties: 1
    Laatste Post: 11-01-09, 17:17
  5. Ademhalingsoefeningen-wie heeft ervaring/tips?
    By scarlet in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-07-04, 11:53