Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Niet meer ongesteld

  1. #1
    wanhopig meisje
    Guest

    Standaard Niet meer ongesteld

    hallo ik had een vraagje,
    ik ben 15 jaar en nu voor de tweede keer niet meer ongesteld geworden. zwanger kan ik eiegenlijk bijna niet zijn omdat we het ongeveer veilig hebben gedaan. maar is het normaal dat het twee keer achter elkaar wegblijft? ik heb al twee testen gedaan maar die waren allebei negatief, dit was een maand terug. wie heeft er antwoord? groetjes anoniempje

  2. #2

    Standaard Re: Niet meer ongesteld

    Hoi,

    Ik weet niet hoelang je ongesteld wordt, maar je lichaam heeft tijd nodig om een regelmatige ciclus te krijgen. In het begin wordt je altijd onregelmatig ongesteld. Per vrouw verschilt wel hoe lang die periode duurt. Wat kan helpen is om er niet teveel bij stil te staan. Want nu denk je er zoveel aan, waardoor je je ongesteldheid op zich laat wachten. Je bent dan te gestresst. Het is moeilijk, maar je hebt twee testen gedaan. Dan hoef je je geen zorgen te maken. Voor de zekerheid zou je naar de dokter kunnen gaan of contact opnemen met het rutgerstichting. Die kunnen je je vragen beantwoorden en ze zijn te vinden in vele grote steden.

    Groetjes Nora

  3. #3

    Standaard Re: Niet meer ongesteld

    Wat is ongeveer veilig?

  4. #4

    Standaard Re: Niet meer ongesteld

    ja, dat vroeg ik me ook af, neem wat dat betreft gewoon geen risico's en zorg dat je het echt veilig doet. Als je testen negatief waren zal je neit zwanger zijn. De stress die je er nu om hebt zal eerder een oorzaak zijn dat je niet ongesteld wordt!

  5. #5

    Standaard Re: Niet meer ongesteld

    Ik ben 18 jaar en ben ook al 6 maanden niet ongesteld geworden.
    ik word al ongesteld sinds me 13e maar vanaf het begin al onregelmatig soms om de 2 a 3 maaden maar nooit zo lang, en heb soms ook wel kramp in me onder buik..ben niet seksueel actief ben nog maagd,,hoe zou dat komen??????!!!!!!!!

  6. #6

    Standaard Re: Niet meer ongesteld

    Ik ben nu ook ruim 2 maanden niet ongesteld, ik ben vanaf me 13 al ongesteld en was op het begin onregelmatig, maar ben ook tusse door regelmatig geweest, ik weet niet wat het is want ik heb ook last van de vagina bij het plassen dat is nu al 2 weken niet de heletijd vnaf dat ik niet meer ongesteld word dus, maar het word nu wel een beetje minder maar dat was eergister ook en gister kwam het weer terug. dus ben niet ongesteld en heb veel last bij plassen van vagina iemand enig idee of tips. heb al een jaar geen sex meer gehad, dus kan niet zwanger zijn, en gebruik geen pil.

  7. #7

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Niet meer ongesteld

    @ Meisje15,

    Misschien heb je wel last van een blaasontsteking, dat kan wel de pijn bij het plassen verklaren. Heb je misschien ook last van stress? Dit zorgt soms ook voor uitstel bij de menstruatie. Heb in het andere topic al gelezen dat je urine zou inleveren, dus hoop dat je snel de uitslag krijgt!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Soortgelijke onderwerpen

  1. Nu al 2 weken ongesteld
    By LARISSA in forum Menstruatie
    Reacties: 51
    Laatste Post: 01-10-13, 14:04
  2. Ik ben nu al 3 maanden niet meer ongesteld geweest!
    By meisje15 in forum Menstruatie
    Reacties: 51
    Laatste Post: 21-06-12, 15:26
  3. Ik Weet Het Niet Meer..
    By Gast: Annemiek in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 2
    Laatste Post: 18-10-09, 21:39
  4. Wat doen bij lang ongesteld?
    By S a b i n e in forum Menstruatie
    Reacties: 11
    Laatste Post: 06-12-08, 01:11
  5. Reacties: 1
    Laatste Post: 04-07-03, 16:35