Pagina 4 van 27 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 151 tot 200 van 1341

Onderwerp: Afreageer hoekje

  1. #151
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @Luuss,

    Jammer dat je een baaldag hebt, maar ik kan begrijpen waarom!
    Ik neem ook niet op bij 'privé-nummers' en ik laat zoveel mogelijk mensen weten niet voor 13u te bellen (staat tel op stil (slaap ik) en neem ik zoiezo niet op ... maar mensen vergeten snel ...

    Ik denk dat een beetje extra rust je toch wel goed kan doen lieverd, zo kan je lichaam even tot rust komen ... haha; hoor wie het zegt; ik hoor dat nu ook te doen !!

    Sterkte meid, Knuff Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  2. #152
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Agnes,

    Ik ben tussen 09:36 en 12:27 10x anoniem gebeld, de 11e x om 12:45 heb ik opgenomen onder het mom 'het zal dan wel belangrijk zijn' werd er niks terug gezegd aan de andere kant, maar nu is het in elk geval voorlopig *klopt even af* opgehouden

    Ik heb gister geen reet uitgevoerd behalve op bed liggen/luieren/uitrusten en ik heb vannacht avoor de 2e nacht op rij relatief goed geslapen, maar ik voel me nog steeds moe/futloos....en ondertussen belde de juwelier op de huistelefoon dat ik mijn paps horloge kan ophalen, ben ik nog steeds niet langs het gemeentehuis geweest (die was dicht met kerstvakantie ivm het weer) om een burgeruittreksel te halen wat alleen kan tussen 08-13 op ma-vrij (jeej ze hebben de tijden verruimd) zodat ik mijn diploma eens kan krijgen, moet mijn broertje's fiets naar de fietsenmaker zodat ik weer op mijn eigen fiets kan fietsen en liggen alle huishoudelike klusjes nog leuk te wachten om gedaan te worden...
    Ik zal maar eens bezig gaan, want zolang ik niks doe gebeurd er ook niks...

    Ik hoop voor je dat je niet nog 101 dingen moet doen en wel lekker kan rusten!

    Liefs Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  3. #153

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,

    Pff dat haat ik ook zo van huisartsen!! Altijd maar, neem maar een paracetamolletje, alsof je je aanstelt ofso Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen!

    En over dat bellen, ja dat is zoo vervelend. Hang altijd gewoon de telefoon op!

    Heel veel sterkte!!

    Knuff Syl

  4. #154
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Syl,

    Ja mijn HA heeft me tot nu toe nog nooit serieus genomen, waardoor ik weer met de gevolgen zat (2x opleiding niet af kunnen maken), dus het wordt hoog tjd voor een andere, maarja daar moet ik eerst allemaal dingen voor doen...
    En dat anoniem bellen sjah ik heb dat eerst weggedrukt, toen opgenomen en gelijk opgehangen, ik heb de anonieme telefoontjes al geblokkeerd gehad maar dat hielp dus niet en nu heb ik opgenomen 'hallo' gezegd en sindsdien ben ik niet meer anoniem gebeld... dus hoop dat dat ook zo blijft...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  5. #155
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Sterkte Luuss!!
    Enorm irritant, zulke anonieme telefoontjes en dan géén geluid aan de andere kant van de lijn als je opneemt ... ik ken dat helaas en tis vreselijk irri!!
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  6. #156
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Agnes, ja het is zeker irri! Ik duim dat het nu wegblijft...
    Knuffie!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  7. #157

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,

    Argh! Dat is ook vervelend zo'n huisarts! Van die anonieme telefoontjes heb ik eigenlijk nooit zoveel last. Wat ik pas irritant vind zijn antwoordapparaten! En ik ken iemand met zo'n irritant zinnetje, dan bel je, hoor je dus niet dat hij overschakelt naar het antwoordapparaat, en dan spreekt ie dus net zo in als hij zn telefoon oppakt, dan zegt ie zn naam, en wacht ie net lang genoeg totdat je je verhaal hebt gedaan, en dan hoor je: Jaja ho maar ik ben er niet!

    GRRR en ik trap er IEDERE keer wéér in!

  8. #158
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Haha ... dat heeft mijn vriend ook gehad ; zo'n bericht waar het lijkt alsof hij gewoon opneemt!! Heefttie snel mogen veranderen; werd er zot van!!

    , Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  9. #159

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Ag,

    Haha ja het is afschuwelijk, sms m dan ook altijd liever, omdat ik altijd in die rotantwoordapparaattruc trap :P!

  10. #160
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Syl, ja dan is smsen idd handiger Zo had een vriend van mij ook een voicemail 'ja hallo met...' en dan begin ik met mijn verhaal en dan kreeg ik te horen 'sjah je kan wel doorkletsen, maar ik ben er niet, dus spreek na de toon maar een bericht in' 1e keer kon ik er om lachen en daarna had ik het gelukkig door ^_^
    Ik heb overigens geen anonieme telefoontjes meer gehad gelukkig!

    @ Agnes, ja is idd handig als hij dan zijn voicemail veranderd
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  11. #161
    Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Lid sinds
    31-01-2007
    Locatie
    Leven gaat in sneltreinvaart
    Posts
    1.909
    Dagboek berichten
    18

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Dacht vorige week nadat ik de ha en ggz beide gecontroleerd had of ze doorgegeven hadden ze zeiden.
    Is er vandaag met moeite een bel-afspraak gelukt.. lees we zijn een deur verder gekomen. Blijkt bij controle toch weer de boel niet doorgegeven... zij zeggen dat ik dan absoluut bij ha moet zijn. Bel ik dus weer naar ha, leest de ass. mijn journaal voor.. blijkt dat er vorige week er 3x keer overleg is geweest met ggz en ook dit onderwerp is door besproken! Ha zal opnieuw bellen, en mij terug bellen.
    Is het zo moeilijk om gewoon je werk te doen! Luistert de een niet... dan wel de andere!
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

  12. #162
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Petra.
    Wat vervelend zeg dat het zo moeizaam gaat met de comminicatie tussen jou, je HA en de GGZ Ik hoop echt dat GGZ en de HA goed gaan luisteren en de informatie die ze tot zich krijgen netjes bewaren en opslaan!!! Heel veel succes en sterkte!!!

    Klinkt trouwens bekend; Jeugdzorg en de HA hadden mijn broertje's dossiers naar GGZ gestuurd. Mijn broertje was op intake geweest (was ik bij en toen hadden ze zijn dossier voor hun liggen) en een maand ofzo later werden we gebeld dat ze het dossier niet hadden en dat wij dat maar even moesten regelen Jeugdzorg had de paperassen niet meer, dus moesten we opnieuw dat gaan regelen met Beatrixoord en de SvHschool terwijl het net zomervakantie was en daarbij moesten we ALLE vragenlijsten opnieuw invullen en opsturen (waar ook wel wat mis ging bij het netjes bewaren aan GGZ kant, waardoor we het nogmaals moesten doen) , waardoor mijn broertje nog langer op hulp moest wachten Kortom slecht geregeld aan hun kant!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  13. #163
    Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Lid sinds
    31-01-2007
    Locatie
    Leven gaat in sneltreinvaart
    Posts
    1.909
    Dagboek berichten
    18

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luus,

    Vervelend zulke dingen! Kijk ik ben met vragenlijsten invullen heel erg makkelijk, doe ik niet!
    Kunnen ze het ook niet kwijt raken.
    Bij ggz vinden ze het heel makkelijk om je van het kastje naar de muur te sturen. In naar mijn weten al jarenlang een zooitje ongeregeld.... Hoop dat je broertje inmiddels juiste hulp heeft?
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

  14. #164
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Petra,
    Ja das idd ook een optie
    Door alle bureaucratie en steeds meer regeltjes wordt het ook steeds moeilijker en een steeds grote puinhoop heb ik het idee... zag daarnet op ned2 ofzo ook een programma en hadden ze het over jeugdigen die begeleid op zichzelf wonen en via een instantie (gak geloof ik) geld krijgen maar ze krijgen soms wel 3 tot 11 'definitieve' schikkingen per jaar maar nu had een zegsvrouw beloofd dat het vanaf 1-1-2010 beter zou gaan omdat er betere afspraken gemaakt waren met instanties waar ze informatie vandaag krijgen....
    En ja mijn broertje heeft een hele lieve en goede psychologe, hij doet nu CGT (sociale vaardigheden) en is bezig met een verkenningstraject via REA-college ism UWV om te kijken welke opleiding hij kan doen en welke begeleiding hij nodig heeft.
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  15. #165
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Effe afreageren,

    Ben vrijdag voor mijn proefblokkade geweest ... kreeg nl doodleuk van de arts te horen dat de vorige blokkade op niveau L5 had plaatsgevonden terwijl het probleem op niveau S1 zit .... grrrr!!

    De proef was niet aangenaam; arts kon de zenuw maar niet vinden,dus wrikken en draaien met die naald ...
    Heb de hele verdere dag met krachtverlies in het linkerbeen gezeten (kon er écht niet op staan,dus ook niet lopen).

    Nu gaat het weer wat beter ... de pijn is er weer en we wachten op de PRF (wortelblokkade), die hopelijk zijn werk gaat doen (DUIMEN), want als die niet werkt ben ik daar in het UZ ziekenhuis 'klaar' ... ze zien dan verder géén 'behandeling/oplossing' meer buiten pijnbestrijding .

    Dus ... als de blokkade niet werkt mag ik naar andere ziekenhuizen gaan zoeken die hopelijk wél iets kunnen doen aan m'n zenuwpijn ... zie me er niet voor de rest van mijn leven mee blijven rondlopen en wil al helemaal géén verslaving aan zware medicatie zoals morfine!!

    Sterkte aan iedereen,
    Take care Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  16. #166
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Agnes,
    Wat een prutsers dat ze zo'n fout maken! Ga je daar nog iets mee doen?
    Vervelend dat ze de zenuw niet konden vinden en jij een dag je been niet kon gebruiken Fijn dat het muv de pijn wel weer goed gaat
    Ik hoop echt heel hard voor je dat de PRF zijn werk gaat doen zodat je niet hoeft rond te zoeken naar een andere 'behandeling/oplossing' en/of de rest van je leven aan de medicatie zit!
    Heel veel sterkte, succes en positiviteit gewenst!!
    Lieve warme knuffel Luuss

    Ik was zaterdagavond gezellig bij een vriendin in Assen geweest. Nam de bus naar station, bus was iets later dus zag ik de trein voor mijn neus wegrijden Stom openbaar vervoer ook! Omdat ik een uur moest wachten op de volgende trein ging ik naar de kroeg waar ik 2 vrienden tegenkwam, ik mocht evt wel bij hun logeren als ik de laatste trein zou missen. Het was gezellig totdat mijn 'ex' kwam (die was de hele week zo ziek als een hond geweest, dus ik had niet verwacht of gedacht dat hij zou komen) en toen kregen we ruzie en vond hij het raar dat ik er vanuit ging dat ik maar bij hem kon blijven slapen, terwijl ik dus al 2 slaapplekken had.... hij is op een gegeven moment weggegaan en ik ben bij een vriend wezen logeren. 'sochtends belde mijn 'ex' op om te zeggen dat ik stom ben ed. Mijn hart hoopt dat we normaal kunnen doen, maar mijn verstand denkt dat dat een normaal gesprek er niet meer in zit...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  17. #167
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Lieve Luuss,

    Ik heb je 'verhalen' een beetje gevolgd hier op MC en ik heb het idee dat die gast jou écht niet waard is!! Je verdient zovéél beter lieverd; probeer dat hoofdstuk af te sluiten en ga verder... ik weet dat dat héél makkelijk gezegd is, maar ik hoop gewoon dat je niet al te veel energie meer in hem steekt: hij is het duidelijk NIET waard!!

    Sterkte meid!!
    Knuff Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  18. #168
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Agnes,
    Mijn verstand weet dat, nu mijn hart nog. Ik was met vrienden in gesprek en hij kwam met vrienden, hij kwam naast me zitten dus heb ik sociaal gevraagd hoe t ging, maar dat was genoeg om een bom te doen afgaan Ik heb de rest van de avond geen aandacht aan hem geschonken, want ik had het gezellig me een vriend, maar toen belde hij de volgende ochtend om te zeggen hoe asociaal ik wel niet was.
    Ik was net een mail aan t schrijven, liep de pc vast, dus ik wou de pc updaten, bleek internet er weer uit te liggen, wat steeds vaker voorkomt... misschien toch een andere provider zoeken...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  19. #169

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,

    Ik ben het helemaal eens met Ag!! Zo iemand verdient jou gewoon niet, jij verdient véél beter! Volgende keer gewoon lekker je hoofd omdraaien en ergens anders heengaan. (Dat heb ik in het verleden wel eens gedaan met mijn ex)want als je samen met een echte goede vriend bent dan snapt hij dat wel, en gaat hij wel mee! En je kunt ook zn nummer blokkeren in je telefoon he! Zo hoef je geen vervelende telefoontjes meer van m te ontvangen!

  20. #170
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Sterkte meissie,

    ik wéét dat dit niet gemakkelijk voor je is!!

    Knuff Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  21. #171
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @Agnes,sterkte! met u rug

    @Luuss,is niet altijd gemakkelijk maar hij is het idd niet waard.
    ander en beter hoor!

  22. #172
    Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Lid sinds
    31-01-2007
    Locatie
    Leven gaat in sneltreinvaart
    Posts
    1.909
    Dagboek berichten
    18

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,
    Hoop dat je voor jezelf het besluit kunt maken, de eer aan jezelf te houden wat betreft je ex. Hij lijkt alles te verdraaien, confrontatie op te zoeken als hij de kans heeft.
    Jij weet beter toch? Het gaat erom waar jij je goed bij voelt.
    Als hij toch nog buiten nr blokkering je kan bereiken, kan je zijn nummer ook nog definitief blokkeren. Kijk waar jij je rust bij kan vinden!

    @ Aggie,
    Take Care!
    Denk aan je lieverd!

    GGZ ik zou ze zo graag in de prullenbak willen smijten! Volgens mij weten ze daar echt niet wat er nodig is voor vertrouwen en wat de randvoorwaarden zijn om therapie te doen slagen... weet dat ze daar volkomen gestoord zijn dat wel.
    Achjah dan pas ik er ook weer goed tussen wat dat betreft
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

  23. #173
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Telefoonnummer blokkeren had ik ook al bij de anonieme bellers geprobeerd, dan komt de oproep zelf niet binnen, maar krijg ik later smsjes dat ik een gemiste oproepen heb, dus dat helpt niet...
    Wat betreft mijn 'ex' ik weet waar zijn gedrag vandaag komt, alleen kan ik hem schijbaar en helaas niet helpen om dat te veranderen ookal wil hij het zelf nog zo graag... en dat maakt het voor mij moeilijk om het los te laten, want ik geef niet zo gauw op en daarbij geloof ik (tot op zekere hoogte) in kansen...

    @ Petra,
    misschien moet GGZ minder bureaucratisch worden en meer menselijk, want ik hoor heel veel mensen over hetzelfde probleem (geldt trouwens voor meer instanties)
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  24. #174
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Voor iedereen die even wil afreageren...ga je gang; daar is het afreageerhoekje voor!!

    ..........................
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  25. #175
    Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Lid sinds
    31-01-2007
    Locatie
    Leven gaat in sneltreinvaart
    Posts
    1.909
    Dagboek berichten
    18

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Ik wil even kwijt...
    hoe ongelofelijk ongezond apothekers kunnen zijn! Ik heb het helemaal gehad. Al 2 weken ben ik bezig om medicijnen voor mijn evenwicht te krijgen, keer op keer roept de apotheek dat ze niets binnen hebben, verschillende telefoongesprekken tussen mij&apotheek, mij&arts en arts&apotheek heeft de enige info opgeleverd, dat het recept tig keer is verstuurd maar dat de apotheek niets doet zonder het recept op papier... Afgelopen maandag ging dat mis op het werk... van 17.00 tot 20.30 kon ik amper op mijn benen staan en ben ik zeker 5x flauw gevallen. Zitten op een stoel was al te veel.
    Was de bedoeling dat het gister allemaal geregeld was, had een noodshot van arts gehad... ben ik thuis heb ik enkel antibiotica Wat heb ik daar nou aan, wil weer op benen staan
    En vanochtend weer bellen!
    Ze spelen met verdorie met mijn gezondheid!

    petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

  26. #176

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Peet,

    Jeetje ze spelen idd met je gezondheid! Wat een zakkewassers! *pardon*

  27. #177
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Sterkte lieve Pettie!!
    Knuff Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  28. #178
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Lieve Petra,

    Ik hoop echt dat dat geklungel van de medici die voor jou moeten zorgen eens ophoud en jij eindelijk krijgt waar jij recht op hebt!
    Heel veel sterkte!

    Liefs en een knuffel!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  29. #179
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    ik baal..................weer een med/combi waar ik een paar dagen goed op slaap en daarna.zoals gewoonlijk reageert mn hoofd erweer niet op, dus weer slecht slapen.
    maar het positieve is dat ik nog wel optimistisch denk en niet depri voel

  30. #180
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Sietske,
    Heh jammer dat het alleen maar tjidelijk hielp
    Wel fijn dat je nog steeds optimistisch bent!
    Hopelijk krijg je vanmiddag duidelijkheid of tips/advies waar je wel voor langere tijd mee geholpen bent! Heel veel succes!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  31. #181

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Sietske,

    Ik heb zo'n bewondering voor jouw optimisme!!

  32. #182
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    ha lieve syl,
    van nature ben ik ook erg vrolijk en opgewekt en vind altijd wel een weg om door te gaan,
    dat komt door een moeilijk leven,
    het valt mij altijd op dat mensen die veel meegemaakt hebben veel beter in het leven staan dan bij wie alles maar voor de wind gaat,
    maar ik vind het echt heeeeel lief dat je dit post,
    dank je voor het compliment.
    maar vergeet niet op ook trots op jezelf te zijn, want dat ben je zeker waard!!!
    lieve groetjes

  33. #183

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Thanks voor je lieve woorden Sietske

    Ik ben zeker ook wel trots op mezelf, zeker na alles wat ik meegemaakt heb, ben ik nu in een periode dat ik het sterkst in mijn schoenen sta, en er zijn altijd mensen op wie ik kan terugvallen en ben ook ontzettend blij met ze!

    Ik denk trouwens dat je idd gelijk hebt, de mensen die veel meegemaakt hebben staan uiteindelijk beter in het leven

  34. #184
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    weet je..door moeilijke dingen ga je meer beseffen wat je wel hebt.
    20 jaar geleden vond ik het normaal dat ik gewoon gelukkig getrouwd was
    en dan na een poos dingen verwerken..krijg je weer een nieuwe partner waar ik nu dus iedere dag blij en gelukkig mee ben omdat ik dus heel goed besef hoe het eerder was.
    en zo is dat eigenlijk met alle dingen.
    en je gaat meer aan anderen denken, als ze het moeilijk hebben enzo
    en je beseft dat geven beter is dan nemen dat zijn echte levenslessen

  35. #185

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Sietske,

    Je hebt helemaal gelijk!! Dat je door moeilijke dingen meer gaat beseffen heb ik idd zelf ook als ervaring!

    Pffoeh ik heb dit afreageerhoekje nu écht ff nodig, wordt de hele week al aan de kant gezet Ik ben het gewend om iedere dag ff gezellig met mn vriend te kletsen op msn (we kunnen elkaar niet iedere dag zien) maar nu is hij de hele week gewoon al pleitte!! Ondanks dat ik hem dan wel gezien heb deze week, ik vind het rot dat hij niet ff voor het slapen gaan even weltrusten etc komt zeggen. Ja hij vond het de moeite om afgelopen woensdag voor 2 min online te komen en te zeggen dat hij ging slapen. Grr ik zit nu wel weer lekker te overdrijven, maar het voelt gewoon niet lekker Vooral wanneer hij om kwart voor 6 's middags beloofd om de hele avond tijd voor me vrij te maken, en hij vervolgens om half 1 's nachts nog niks van zich heeft laten horen, pff ik ga zo maar mn bed in denk ik!

  36. #186
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Het tegeltje in onze hal zegt het al "Tel wat je hebt, niet wat je mist"

    @ Syl,
    Als je dat gewend bent dan ga je dat missen en kan me voorstellen dat als hij belooft om online te komen en hij dat (om welke reden dan ook) niet doet dat jij je dan er niet lekker over voelt
    Hoop dat je wel lekker kan slapen zometeen!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  37. #187

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,

    Thanks Sja i know, hij zal wel een goede reden hebben, ( als ie maar niet weer met : Ach ja was scháátsen aant kijken aankomt!!)

    Zag net óók nog eens dat dat kastje nóg een keer geschilderd moet worden! Je ziet er witte strepen doorheen, dus ja dat kan echt niet, helaas, morgen maar weer aan de bak

  38. #188
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    he syl,ik zou er ook flink van balen,
    en zou ook het hoe en waarom willen weten
    zijn jullie allang bij elkaar?
    ik word niet snel boos....maar ik zou hier echt pissig door worden

  39. #189
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Syl,
    Nog wat gehoord van je vriend???
    Heh vervelend dat de verf niet in 1x dekte, moet je jezelf nogmaals tot verven aanzetten

    @ Sietske,
    Dan hoop ik voor je dat jou partner wel zijn woord nakomt
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  40. #190

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Sietske,

    Mja best wel, al ruim 2 jaar, vannacht rond 3 uur zei ie op msn dat hij 's avonds weg was geweest (vriend moest helpen met verhuizen) en daarna een film was gaan kijken. Mja goed, als die hele verhuizing achter de rug is zal hij wel weer meer tijd voor me hebben

    En jup, straks gezellig nog een keer verven haha

    Heb nog meer afreageersel nodig zeg, net even de stad ingeweest, loopt dr een kind van een jaar of 5 achteruit (in een drukke stad), loopt tegen 2 mensen aan, loopt tegen mij aan, dus ik zeg tegen dat kind: Meisje je kunt echt beter gewoon vooruit lopen hoor, komt er een boze vader met: jaa doe eens normaal blabla, dus ik werdt boos tegen die vent gezegt: Sorry hoor, maar je kind loopt tegen iedereen aan, straks stapt iemand opzij en je kind ligt achterover, gat in dr hoofd ofsoiets, lekkere opvoeding heb jij zeg! Toen liep ie weg Ach, hoe sommige mensen hun kinderen opvoeden? zal er nooit iets van begrijpen!

  41. #191
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    kinderen opvoeden is heeeeeeel moeilijk, ik heb er ook niet veel van gebakken....
    maar het zijn toch leuke volwassenen geworden,

  42. #192

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Sietske,

    Nou als het leuke volwassenen zijn geworden zul je het qua opvoeden wel goed gedaan hebben hoor!!

    Ik denk dat ik de opvoedmanier onbewust overneem van mn moeder, zei was vroeger ook gewoon altijd streng voor ons, als je nu tegenwoordig in een winkel loopt zie je kids over de grond janken omdat ze iets willen, ouders kunnen er niet tegen en geven het kind hun zin!! Ja zo krijgen ze snel in de gaten hóe ze iets voor elkaar kunnen krijgen hè?

    Als het mijn kinderen waren geweest was het: Nee is nee klaar, je kunt janken wat je wilt, dan gaan we gewoon naar huis. Toch wel grappig hoe je onbewust de opvoedmanieren van je ouders meekrijgt!

  43. #193
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    ik voel me moe,suf en duf en daardoor wat sjacherijnig...
    komt wel weer ok
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  44. #194

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Nou, ik heb er iig flink de pest in, ten eerste besloot die domme doos (huisgenoot vriend) dat ze toch maar niet vanavond weggaat, maar morgen pas, waardoor ik dus niet kan komen!

    Ten tweede is mn moeder álweer ziek, mn zus is gvd om half 1 al thuis! En dan wordt er zoals gewoonlijk gewacht totdat het tien voor half 5 is, zodat IK weer lekker de boodschappen kan gaan doen!!!

    En dan wordt er gezegd dat ik morgen in mn tussenuur wel ff gezellig langs kan komen (WELK TUSSENUUR???) Pff, zit echt niet mee vandaag

  45. #195
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Agnes,
    Hoop dat je je snel minder moe, duf, suf voelt!

    @ Syl,
    Das idd erg balen en stom! Hoop dat je je kan afreageren en dat de dag van morgen meer positiefs brengt!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  46. #196

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,

    Idd baal er flink van, mja niets meer aan te doen, ben morgen om half 12 uit, dus kan daarna wel ff naar m toe, maar zal ook niet lang zijn, dat mens is zo weer terug:S Pff ze verpest echt alles!

  47. #197
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    Zou ik vandaag rond half 1 een leuke jongen gaan helpen met verven sms't hij dat zijn vrije dag verstoord wordt, een collega is ziek dus nu moet hij tot 16:00 werken want vanaf dan kan hij pas vervangen worden door een andere collega... hij baalt, ik baal...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  48. #198
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,
    Jammer lieverd!!
    Xx Ag

    @Syll,
    Gaat het al wat beter??

    Ik ben moe maar vrolijk, zodra het zonnetje schijnt gaan hier alle deuren en ramen open en geniet ik op het terras of het gras wat met de woefkes

    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  49. #199

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Luuss,

    Ahw, dats balen idd, maar héé leuke jongen? Vertel!! hahaha!

    @ Ag,

    Met mij gaat het weer helemaal goed! Kort dagje school, de hele middag bij mn vriend gezeten, gezellig middagje gehad, ik ben weer happy!

  50. #200

    Standaard Re: Afreageer hoekje

    @ Ag hoe gaat het met je woef?

    @ Luuss was het nog gezellig met die leuke jongen??

Pagina 4 van 27 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste