Pagina 2 van 27 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 1341

Onderwerp: Afreageer hoekje

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Afreageer hoekje

AjAijai...wat maakt mijn meissie nu weer allemaal mee zeg?!
    Sterkte meid!!
    Dikke knuff Xx

Citaat Origineel gepost door petra717 Bekijk Post
    enne ik hoop morgen op een werkdag zonder enge dingen, heb het nu wel weer gehad voorlopig, met inbraak gister en vandaag diefstal, 3x dronken gasten en 1 die met van alles naar iedereen begon te smijten.... kan iemand ooit eens normaal doen?
    waar is dit allemaal voor nodig?

groetjes,
    petra
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

heb k eindelijk weer een beetje kracht terug en wil ik zwemmen in t meer of openluchtzwenbad en dan regent het :S naja k geniet wel van t omweer, mooie flitsen

petra werk je in de horeca of in een winkel? heb dat in de horeca wel meegemaakt, zown idioot die n glas in iemand anders' gezicht duwde omdat diegene per ongeluk tegen hem aan was geduwd :S

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Luuss, nog eventjes je krachten sparen eind volgende week verwachten ze mooi weer!

Dames, Ik werk in de horeca in een winkel. De rust in terug weer een beetje gekeerd op de afdeling. Zondag heb ik complimenten gekregen van de eigenaar (big bobo) over mijn efficient en secuur handelen en werk! Er was zondag een collega naast mij flauwgevallen en ik heb eerste hulp kunnen verlenen (heb ik toch nog wat aan mijn BHV die over datum is hihi). Nu mag ik misschien mij BHV gaan verlengen!

Groetjes,
    petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Petra ben blij dat de rust weer is teruggekeerd en attent dat je baas zijn waardering laat blijken Hoop dat je je BHV mag verlengen!

katje45
    Guest

Hoi Petra,

Gelukkig dat de rust terug is op je werk. En duim voor de dat je BHV verlengd wordt.

-------

Ik wordt erg sappel van de zenuwpijn in mijn armen.

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Dank jullie wel Kitty, en Luus! ik heb nog niets gehoord van bhv verlenging.... aanvraag is in behandeling.

Gister heb ik mijn verhaal kunnen doen over mijn mijn behandeling bij ggz... had echt het gevoel dat de pvp achter mij stond. Ze wou zelf contact opnemen met mijn 'oude' behandelaar, om een andere behandelaar. Wat mij betreft hoeft dat niet meer, ik verhuis naar een andere regio... zo heb ik gister mijn laatste beeldende therapie gehad. En bij de behandelaar van ggz ben ik al 6 weken niet geweest, met de mw van de pvp heb ik afgesproken dat ik haar ook niets laat weten. Mijn nieuwe adres word niet bekend gemaakt.
    toch nog beetje goed kunnen afsluiten.

knuffel
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Ik baal dat mijn man al jaren kei hard werkt 60/70 uur in de week en dat het niet gewaardeerd wordt door zijn werkgever!
    Ook baal ik dat mijn man moeite heeft met gas terug nemen qua werk, en meer aan zich zelf gaat denken. Soms doet hij dit ook wel maar vervalt snel weer in zijn oude gewoonte! Erg jammer en frustrerend!!!!

Wat doet je man voor werk Tess? Enne vreet jezelf niet op hoor!

liefs mip

Lara '52
    Guest

Ja, Tess ik ken dat ,mijn man was ook elke dag om 07u30 de deur uit en s'avonds om 19u00 terug thuis ,en dan was er de vergaderingen carnaval ;daarbij was het jaar rond elk week-end werken zaterdag/ zondag juist onze maandag was vrije dag , en de baas vondt dit normaal en wanneer er een feest was in de familie hield iedereen rekening met mijn man ook altijd niet plezant of moest ik alleen gaan .

Nu heeft hij iemand anders in de plaats van mijn man maar die stelt andere eisen veel jonger ook ,maar als je een zekere ouderdom hebt ben je al tevree dat je aan t' werk kunt blijven want alles verandert zovlug tecnichs en zo hoe ouder men word hoe minder vlug van aanpak men wordt .

Zijn werk was maar op 5 min . vd. deur dat was ook veel gewonnen betreft tijd ,in het begin wanneer we samen woonde was dat voor mij ook een aanpassen want je staat er alleen voor , voor alles ,want hij is dik 8jaar ouder en was s'avonds wel uitgeteld een geluk dat ik wel een zeer zelfstandige vrouw ben en mij ook aan gepast heb .LIEFDE .....

@ Petra, inmiddels al wel wat vernomen over bhv verlening?

@ Tess en Celest, vervelend dat jullie mannen zoveel werken en niet op een goede manier gewaardeerd worden.
    Mijn vader is ook zo'n persoon die altijd klaar staat voor zijn baas en de tandartsen/kaakchirurgen in het umcg die het werk verschaffen, een hele lange periode heeft hij overgewerkt en daarnaast cursussen gegeven en gevolgd. Ik heb vaak gezegd dat hij het rustiger aan moest doen ivm zjin gezondheid. Toen zou hij beloond worden door de functie van manager te krijgen en hij heeft daar ook een cursus voor gedaan, maar door jalourzie van jongere werknemers is dat niet doorgegaan. Dit heeft geleid tot grote teleurstelling bij mijn vader en hij doet nu ook niet meer dan nodig is en bemoeit zich ook alleen met zijn eigen pakkie an. Voordeel is dat mijn paps nu meer tijd heeft voor zichzelf en er niet meer supermoe uitziet en zowiezo er beter uitziet.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Even afreageren

Ik voel me moe, verveeld en rusteloos!!
    Daarnaast heb ik géén goede dag qua pijn achter de rug ... grrr...
    Ik wil me zo graag 's 'gewoon goed' voelen ... al was het maar één dagje!!!!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Lieve Agnes, begrijp precies wat je bedoelt!

Zullen wij samen even heel hard schreeuwen................................

Geef je virtueel even een hele dikke knuffel

Lara '52
    Guest

Hoi TESS , fijn nog eens iets te lezen van jou ,geduld vrouwke ik weet ook waarover ik spreek , ik voel mij nu veel beter dan vroeger maar heb ook vele ellendige jaren achter de rug je moet het kunnen plaatsen en voor jezelf opkomen ..... niet altijd gemakkelijk

Ik ben wel sedert echtgenoot op pensioen is veel rustiger , de druk is weg van tegen de klok te leven het allerbeste dikke knuffel

Hoe is het met je mama ? NOG VERANDERING ,?

@ GOEIEMORGEN AGNES , ik hoop ook voor jou dat er betere tijd op til is ,maar met alles een plaatsje te geven en veel van je afschrijven helpt veel , heeft enorm bij mij geholpen ,wou het ook eerst niet geloven

dikke knuffels (hoop zo een beetje pijn weg te nemen)

grtjs Celest

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

@ Tess en Celest,

Vandaag voel ik me alweer een stuk beter (mijn 'dipjes' duren gelukkig niet meer zolang als vroeger ) en ja graag Tess; zou soms idd wel 's even héél hard willen schreeuwen .
    Het is idd waar Celest; alles moet een plekje krijgen en verwerkt worden ... dat lukt echter de ene dag beter als de andere .

Dikke knuffels terug

Lieve meiden, heerlijk dat wij het hier aan elkaar kwijt kunnen

Celest met mijn mams gaat het niet zo lekker, zij heeft ook veel last van clusterhoofpijn en ook heeft zij op dit moment last van veel ontstekingen ondanks de Diclofinac.
    Normaal gaan we altijd wel 1 of 2x in de week even lekker op pad, maar dat zit er nu even niet in.
    We zijn allebei een beetje aan het sukkelen, en ik heb op dit moment ook een blaasontsteking en ben daardoor misselijk en erg moe.
    Niet echt ideaal om achter de rolstoel te lopen, kan er beter zelf in gaan zitten ha ha

Maar we blijven positief hoor eens komt er een betere tijd

Gelukkig is de druk bij jou afgenomen dat scheelt al een hele hoop en de rest komt ook wel weer goed.

Agnes ik hoop dat jij je vandaag ook weer goed voelt

Liefs,
    Tess

@ Agnes, fijn dat je 'dipjes' minder lang duren en je je weer wat beter voelt

@ Tess, vervelend dat jij en je mams zo sukkelen en daardoor niet even lekker weg kunnen ... wel fijn dat je positief blijft

@ Tess en Agnes; Schreeuwen kan soms heel verlichtend werken

@ Celest, ik hoop dat het met jou ook beter gaat Fijn dat je met jou ervaringen anderen een hard onder de riem steekt

Dikke knuffel, liefs en beterschap voor jullie allemaal

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

@ Luuss en Tess ... WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA .....
    Yép ... doet héél véél deugd

Dikke knuff!!

ik doe meteen mee dames

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA .....dat lucht op ik denk alleen dat de buren nu wakker zijn :0 hi hi

Wie volgt...?

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik ben nog steeds niet gebeld door de manager van mijn leraar, ik heb de klantenservice telefonisch en per e-mail bevestiging gevraagd en gevraagd of mijn kosten die ik door hun moest maken vergoed kon krijgen... kreeg ik een e-mail terug dat als ik vragen had ik die moest stellen ARH domme achterwerken daar ook

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

WWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAA,

Ik voel me eigenlijk best goed ... enkel dat 'vage, niet te omschrijven gevoel' van onbehagen,verveeldheid,rusteloosheid en 'pppffffffffffff....' blijft hangen!
    Géén idee hoe het komt; hoop dat dat snel verdwijnt

Xx Ag

Agnes, misschien komt het wel doordat je niet weet of je blokkade gaat werken en je moe bent van het wachten en verplicht rust nemen??
    Heel veel liefde, geduld en sterkte!

Ik wordt moe van elke keer die extra pijn en extra vermoeidheid na leuke dingen of soms na gewoon dingen doen!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

@ Luuss,
    Ik denk idd dat het daar mee te maken heeft.... of die blokkade gaat helpen?
    Ik krijg er steeds meer twijfels over

Die verplichte rust...daar word ik cru gezegd helemaal ZOT van!!

Ik wordt moe van elke keer die extra pijn en extra vermoeidheid na leuke dingen of soms na gewoon dingen doen!
    Dat herken ik ook ... kan dat nu nooit 's overgaan????

Knuff Ag Xx

Premium ++ Account dotito's Avatar

ja wat betreft die vermoeidheid daar kan ik van meespreken de laaste tijdddddddddddddddd. word er ook lastig van weet je,vandaag voel ik me wel okèalleen met momenten die stomme rugggggggggg

smoothy
    Guest

waarom voel ik me zo kloten ik haat het leven en deze wereld ik wil schreeuwen en weg rennen en weer in een hoekje zitten dan weer denk ikik maak er een eind aan ik kap ermee

Lieve smoothy, misschien kan je er met iemand over praten of je frustraties om proberen te zetten in iets positiefs dmv sport of iets creatiefs...?

hey smoothy,

mischien is het best dat je hulp gaat zoeken met iemand gaan praten bv,heb ik destijds ook gedaan.weet je juist waar die negative gevoelens vandaan komen of niet?ik hoop echt dat je er vlug uitkomt.ik wens je veel moed en sterke toe,u niet laten gaan he! en zoek op tijd hulp.

beste,D

Ik ben gefrustreerd!
    Dit was de korste poging ooit om samen het huishouden te doen Als ik weer eens ben weggeweest en thuiskom, dan mag ik de volgende dag (zoals nu) weer lekker de was en afwas gaan doen, dan kan ik weer de tafels, stoelen en keuken gaan schoonmaken omdat het plakt en vies is... ZUCHT
    Ik ben er zat van om als hisvrouw behandeld te worden en om achter een vriend van mij aan te bellen als hij weer eens niet komt opdagen terwijl hij het wel beloofd heeft...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Ahw Luuss,

Mannen kunnen soms zooo frustrerend zijn!! Vooral als ze niks achter hun kont aan opruimen. En mn zus heeft ook zo'n vriendin die nooit op komt dagen als ze iets afgesproken hebben. Doodirritant..

Misschien moet jij maar een x in opstand komen, haha gewoon een tijdje niks doen, opeen geven moment zullen ze wel moeten Dan hebben ze geen onderbroek meer om aan te trekken haha!

hey Luussje,

dat is niet leuk he dat ze alles zo vies achter laten ik ken dat gevoel.mijn exman was ook zo iemand.is zo als sylvia zegt gewoon is alles laten liggen.heb ik vroeger ook gedaan,maar dan met de vaat.heb alles is laten staan zodat ik geen borden en glazen meer had.dan heeft hij maar besloten op een vaatwasser te kopenja die mannen toch he!ze zijn allemaal de zelfde.

@ Syl, herkenbaar! Ik had eerst ook zo'n vriendin die nooit op kwam dagen of afbelde, omdat ik het zat werd dde vriendschap afgekapt en de rest van onze vriendengroep wordt nu inmiddels ook goed zat van... en die vriend weet dat als hij as dinsdag niet komt het ook over en uit is... dus we zien wel hoe het loopt... ik heb geen zin meer om energy te steken in mensen als ik er niks voor terugkrijg!

@ Syl en Dotito, al doe ik hier 2 week niks, dan wordt er pas afwas of was gedaan als datgene wat nodig is (vorken, sokken) op is ... het helpt weinig dat we een afwasmachine hebben, als mijn paps 3 dingen nodig heeft wast hij die 3 dingen af ...

hey Luuss,

ja meiske,dat is niet leuk he.ik vrees dat je er dan zult mee moeten leren leven,hoop dat betertdie mannen toch

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Sja, misschien eens met je vader en broertje over hebben?? Zeg dat jij niet constant de tijd hebt om alles te doen etc! Misschien werkt een schema maken? Zodat ze beide zo afentoe ook iets doen.

En groot gelijk hoor, als iemand je constant teleurstelt, en niet komt opdagen met afspraken, dan heb ik ook zoiets van: 'Waarom steek ik nog tijd in je'?? Hoop voor je dat hij het niet tot zover laat komen, en gewoon a.s. dinsdag wél komt!

Knuff Syl

@ Syl,
    Schema's hebben we al heel vaak gemaakt zowel voor het daadwerkelijke huishouden als voor dingen in huis die nog moeten (verven ed), bv dat mijn broertje 1x per week kookt en dat mijn paps en ik de rest om en om koken... enz, maar op de een of andere manier ben ik de enige die mij daaraan houd
    Praten doe ik ook vaak, als mijn rug veel pijn doet en ik chagerijnig ben dan doen mijn broertje en paps wel dingen, maar ik heb geen zin dat het alleen dan gebeurd, want dan zou ik dat voor hun altijd moeten zijn zodat zij ook wat doen...
    En ja mensen die teveel energie kosten kan ik niet gebruiken dus die bonjour ik ook uit mijn leven... dus hopen dat die vriend volgende week wel komt... achja ik zie wel...
    Vanmiddag gezellig naar een vriendin toe die ik niet zovaak zie, zij is niet zo goed in vragen of iemand langskomt ed dat heeft ze ook aangegeven, maar dit keer stelde ze het zelf voor, dus vind ik echt super van haar! Als we vanmiddag gaan winkelen kijk ik wel even of er iets leuks voor der is

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Echt typisch mannen, maar moet zeggen dat mn zus zich ook slecht aan schema's houdt. Mn moeder heeft ook ooit eens een schema gemaakt met dat we om en om zouden afwassen. Opeen geven moment moest ik iedere dag afwassen omdat mn zus niks deed Dat is ook zo geweest in de weken dat mn zus en ik alleen zijn geweest doordat mn moeder in het ziekenhuis lag. Mn zus verdomt het ook om iets te doen. En helaas is dat er moeilijk uit te krijgen Zo'n beetje al het onmogelijke heb je al uitgeprobeerd, maar ze werken gewoon niet mee, pff dats erg vervelend..

Veel plezier vanmiddag! Toch wel leuk dat jullie dan samen iets gaan doen, is ook erg belangrijk dat ze zelf aan heeft gegeven dat ze dat niet zo goed 'durft'. En dat jij dan de eerste stap zet om samen iets leuks te gaan doen! En ik ben zeer benieuwd of ie op komt dagen. Wij hadden gister in de kroeg ook zo'n gevalletje, er was iemand met ons mee naar Rammstein die zn kaartje nog niet betaald had, en dat geld zou ie gister komen brengen naar de kroeg, hij kwam ook gewoon niet opdagen... Ook niet voor de eerste keer dus

@ Syl,

Ja zussen en broeders wat moet je er soms mee
    Het was gister erg gezellig bij die vriendin, ik heb tegen haar gezegd dat ik het goed van haar vind dat ze mij verteld heeft dat ze niet zo goed is in afspreken zodat ik dat weet en dat ik het daarom nog meer fantastisch vind dat ze me deze afspraak zelf had voorgesteld Anyway, het was echt heel leuk
    En ja leuk zo iemand die zegt 'ja ik kom zo geld brengen' en dan vervolgens niet komt opdagen... volgende keer maar geen geld meer voorschieten denk ik dan maar

smoothy
    Guest

dank jullie voor de advies maar ben al jaren in therapie en sporten lukt me niet heb er geen enkele puff voor dat komt omdat ik niet of slecht slap zo;n twee a drie uur per nacht.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Ja idd... Gelukkig dat het leuk was

Nou moet ik me ook maar ergens op gaan afreageren, heb een tijd gezeten op een 'nagelforum', maar de leden daar waren nogal vreemd, en reageerden idioot op me, en negeerden me. Dus ik had gevraagd wat er mis was blabla, toen vonden ze opeens allemaal dat ik fel reageerde en irritant was etc. Dus ik had besloten goed, ik ben klaar met ze, ik ga al mn berichten leeghalen en mn foto's verwijderen. Terwijl ik daarmee bezig was heeft een van die vrouwen mn login geblokkeerd!!! *grr* Nu staan dus al MIJN foto's op dat forum, zonder dat ik ze weg kan halen, en ik ze wel weg wilt hebben Ik ben echt verschrikkelijk kwaad, wat zij doet is mijn foto's in bewaring nemen terwijl ik heb aangegeven dat ik ze eraf ging halen... Wat is toch hun probleem Mn vriend is nu bezig met kijken of hij in contact met dat grietje kan komen (ze is 35 en gedraagt zich als een kind van 10). Hopenlijk dat dat werkt, zodat ik weer kan inloggen en alsnog mijn foto's eraf kan halen, want zij wilt mn berichten niet verwijderen omdat ze dan haar kostbare 10000 berichten kwijt is (ruim 900 zijn er van mij, dus stel je voor dat ze die eraf moet halen). Pff ik ben echt kwaad en zeer teleurgesteld in ze, krijg net te horen dat mn vriend ook niks kan doen. Balen Zou je tegen zoiets aangifte kunnen doen? Ze neemt toch mijn materiaal in bezit zonder toestemming..

@sylvia,hoop voor u dat in orde komt meid,kan me wel ergens voorstellen dat dat balen is.heb geen idee of je er iets kan tegen doen.
    hoop van wel voor u.

succes,D

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Dotito,

Thanks
    Idd ik hoop het ook, als het goed is kun je er wel voor informeren bij de politie, dit valt onder internetfraude. En dat vrouwtje die behoudt mijn materiaal zonder toestemming, en ontneemt mij het recht om dit te verwijderen. Baal er nog steeds verschrikkelijk van, heb dr gemailt met dit alles erin, en met de waarschuwing dat ik naar de politie stap wanneer ze mij dit recht blijft ontnemen, hoop dat ze zich voor morgenochtend bedenkt, heb helemaal geen zin om hier zo'n zaak van te maken. Maar ik wil ook niet dat ze mijn materiaal zomaar behoudt.

En we zagen net ook nog eens dat onze hamster was overleden Hamstertje was al 6 jaar, was zoiezo al erg oud voor een hamster, maar het blijft zielig. Gelukkig is ze wel in dr slaap overleden, beestje lag er heel vredig bij, alsof ie echt lag te slapen. Mn moeder moest m ook echt aanraken om mij te overtuigen dat ie echt dood was Maar helaas, net dus maar begraven naast mn caviaatje die een paar maanden terug ook was overleden. Dit keer wordt het ook geen nieuwe hamster meer, we hebben nog een kat, cavia en mijn superlieve konijntje

Pfoeh het helpt wel om een beetje van me af te schrijven

Xxx

@ Smoothy, hopelijk wijst het slaaponderzoek iets uit en kan er een oplossing gevonden worden voor je slaapprobleem, als die er eenmaal is hoop ik voor je dat je je beter gaat voelen en meer puf zal krijgen!

@ Syl, vervelend zeg dat gedoe Wettelijk gezien kan je volgens mij de beheerster wel aanklagen, maar ik hoop dat ze terug heeft gereageerd en jij je posts en foto's kan verwijderen zodat je niet naar de rechtbank hoeft!
    Gecondoleerd met je hamster!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Idd het is behoorlijk vervelend, en zit hier ook erg mee .
    Ik ben nu in contact gekomen met een ICT-Jurist gespe******eerd in Internetrecht. Hopenlijk dat hij iets voor mij kan doen, hij heeft mij iig wel al laten weten dat zij het aan mij verplicht is mijn foto's en berichten te verwijderen.

Heb zelf ook gemaild met degene die over dat forum gaat, maar met haar heb ik het meeste in discussie gelegen, ze pijnst er ook absoluut niet over om mijn foto's en berichten weg te halen. Maar wel heeft ze mijn hele profiel verwijderd én mijn naam overgezet in Anoniem. Nu staan er dus foto's op dat forum van bijv mijn nagels/spullen/huisdieren gepost door ene Anoniem. Dit is dus allemaal van mij en wil ik daar gewoon weghebben Pff wordt er zelf een beetje hopeloos van

Lang leve het afreageerhoekje

@ Syl,
    Ja lang leve het afreageerhoekje
    Stom zeg van die vrouw dat ze jou account heeft verwijderd en een nieuwe ervan heeft gemaakt, echt belachelijk! Hopelijk kan die ICT-jurist dat voor je rechtzetten, want dit slaat nergens op! Hopelijk ish et snel over en kan het zonder rechtzaak opgelost worden! Heel veel succes!

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Idd! Het zit er alleen niet echt in, deze vrouw is zéér onvolwassen. Heeft een forum, maar bevat de Nederlandse taal niet eens. Ik kwam in mijn tijd daar zinnen tegen waarvan ik dacht waar haalt ze het vandaan Ook heeft ze slechte regels, en deze regels lapt zij zelf ook nog eens aan haar laars. Ik kan namelijk wel gewoon op het forum komen, en kan zo lezen wat zij over mij zegt. Ik ben al uitgemaakt voor "Laag, Laf, Aandachttrekker" en nog wel ergere dingen. Echt rot om te lezen, en kan daar ook zeer kwaad om worden. Maar dat heeft verder toch geen nut. Nu realiseer ik mezelf alleen maar meer en meer hoeveel leuke en lieve leden en collega's wij hier hebben !

@ Syl, ja ik ben blij dat we hier op het forum wel respect voor elkaar hebben en dat zulke taal verwijderd of aangepast wordt! Ik heb eerder ook op een ander forum gezeten, waar ik mij ook heb afgemeld omdat ze daar ook niet jofel waren, ik heb daar gewoon mijn posts verwijdered en daarna mij afgemeld, konde ze er ook niks meer aandoen

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Grr, ik wordt er alleen maar gekker van, mijn gehele IP is nu gebanned, ik kan niet meer op het forum komen en dmv backups gaat zij al mijn foto's en berichten welke ik eerder verwijderd heb weer terugplaatsen. Dus ook foto's waarin mijn naam gemeld staat. Volgens deze ICT-jurist mag dat helemaal niet, omdat deze persoonsgebonden zijn. Ik kan nu dus helemaal niet meer op het forum, en moet iemand anders laten kijken naar teruggeplaatste foto's. Het wordt alleen maar erger Die ICT-Jurist kan verder ook niks doen, omdat dat mens ook contact met hem opgenomen heeft. Zodra mn vriend iets vind van foto's met naamgebonden, *welke ik net hoor dat hij deze heeft gevonden * gaan we opnieuw contact opnemen, we gaan even kijken welke juridische stappen mogelijk zijn.

Pff waarom moeten sommige mensen toch zo enorm dom/lastig zijn Wordt er helemaal gek van

@ Syl, wat vervelend zeg allemaal! Echt stom dat ze zo kinderachtig doet, ze kan toch ook gewoon je keuze respecteren en niet zo moeilijk doen! Hopelijk kan de ICT-jurist wat met de persoondgebonden foto's ed... en heb je snel je recht weer terug! Heel veel sterkte!
    Btw, die vriend kwam gister uiteindelijk wel, hij zou om 10 uur hier zijn, toen belde ik hem omdat hij er niet was zou hij om 12 uur hier zijn, was hij ineens daarna online dat hij van zijn aangifte nog dingen moest doen en dus hier om 2 uur zou zijn. Toen hij kwam hebben we een gesprek gehad over dat hij met zijn telefoon mijn telefoon kon over laten gaan of zo'n gratis 'bel me' sms kon sturen als hij geen beltegoed meer had om te bellen, dat hij met de huistelefoon van zn huisgenoot naar mijn huistelefoon had kunnen bellen en dan kunnen zeggen 'met... bel me even terug' ofzo dus hij zo van dat ik daar gelijk in had, maar dat hij geen beltegoed had en daar niet aan gedacht had... naja toen uit eten geweest en naar de stamkroeg gegaan, had hij ineens wel beltegoed om de telefoon van een vriend van ons over te laten gaan... heb hem gezegd dat ik het spijtig vind dat hij het wel bij iemand anders kan doen, maar niet bij mij en dat ik nu echt pissed off ben en toen ben ik naar huis gegaan .... AAARRRGGGGG

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Pff, en dat durft zich nog een vriend te noemen Kan me best voorstellen dat je dan boos wordt, zou ik ook worden!!

Overigens doet die ICT-Jurist verder niets meer voor mij, deze vrouw heeft ook contact met hem gehad en heeft allerlei leugens de rondte in gestrooid welke hij gelooft.
    Sommige mensen maken het leven echt misselijkmakend ...

@ Syl, wat stom zeg van die ICT-jurist! Hopelijk kom je met die advocaat vanmiddag verder! Ik wens je er heeeeel veel succes bij!

Hij zegt niet alleen een vriend van me te (willen) zijn, maar ook dat hij heel veel van mij houd Nou als dat betekend dat hij niet een avond voor mij naar Groningen kan komen, mij niet kan bellen en ik achter zijn kont aan kan gaan, maar hij dat wel kan voor een vriend die naar t buitenland gaat voor 2 week dan snap ik er geen reet meer van! Hele jammere is dat ik van hem hou en er nu vanaf moet zien te komen, want hij veranderd toch niet...

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Luuss,

Idd dat is rot, maar ergens ben ik nu blij dat zij aangegeven heeft definitief niks van mij te willen verwijderen, en niet meer op mij te gaan reageren via de mail. Nu kan ik dus die advocaat bellen. Hoop dat het nog lukt, mijn vriend heeft zijn nummer en die is weg tot een uur of 4 (miss later) Overigens is woensdag voor mij mijn fitnessdag dus ga ik meestal rond 4 uur richting sportschool. Ik heb er ook geen idee van tot hoelaat zo iemand bereikbaar is..

En over die vriend idd is vervelend. Misschien eens een goed gesprek met hem voeren? Over hoe jij je voelt, en de dingen die jij hier ook zegt bijv wel 2 weken voor iemand anders naar het buitenland gaan etc. Misschien gaat hij hier zijn ogen van openen? Sja en mocht dat niet het geval zijn, dan is het idd erg moeilijk om over zoiets heen te komen, helaas

Knuff xx

@ Syl, ik weet niet wanneer die advocaat bereikbaar is.... ik weet wel dat mijn paps zijn advocaat ook 's avonds kon bereiken, dus misschien deze advocaat ook wel en anders kan je er morgen achteraan bellen...

Ik heb die vriend al vaker aangesproken op dat hij moet bellen of mijn telefoon moet laten overgaan als hij te laat komt of niet kan komen, aangezien internet smsen bijna nooit aankomen, dus dat zou hij in het vervolg doen (dat beloofde hij de laatste 6x, ik heb er alleen nog niks van gemerkt) en toen hij hier gister net was heb ik tegen hem dat ik het stom vind dat als hij voor mij hierheen komt hij rond een uur of 10 wil komen om dan rond 17 uur weer weg te gaan en dat nu die vriend komende 2 week op vakantie gaa en die nog een avondje uit wil het Wel anders kan... en toen hij dus ineens een telefoon kon laten overgaan heb ik mijn teleurstelling en boosheid wel duidelijk gemaakt... ik had hem net aan de telefoon en hij snapt geloof ik niet helemaal dat ik boos en teleurgesteld ben

Pagina 2 van 27 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste