Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627
Weergeven resultaten 1.301 tot 1.341 van 1341

Onderwerp: Afreageer hoekje

Standaard Re: Afreageer hoekje

@ Raimun,
    Volgens mij hoort dit meer bij; positieve ervaringen. Jij bent wel een grapjas.
    Jou dag is weer goed zeker?

Premium ++ Account christel1's Avatar

Vandaag heeft onze logé deftig op mijn zenuwen gewerkt.... morgen examen Engels en hij kon zich geen half uur na elkaar concentreren en ja dan begin ik te zagen en is hij ook niet meer gelukkig maar tante ook niet dus pfff morgen beter hoop ik
    Leef vandaag, morgen komt wel

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Van de week weer eens de strijd aangegaan met Ziggo (kabel exploitant) Ze beloven van alles, maar helaas.......
    Ook goed nieuws, mijn 4 telefoontjes leverden wel twee creditnota's van respectievelijk 20 en 30 Euro en nadat de versterker maar opgestuurd was ook eindelijk uitzending gemist.
    It's nice to be important, but it's more important to be nice....

Thumbs up Re: Afreageer hoekje

is alles nou goed gekomen? heb je geld betaald of teruggekregen van Ziggo....Ronald...wat een gezeur soms, daarom ben ik nog niet overgestapt naar drie in 1....pfffff ik hoop dat jij nu Dik tevreden bent!

alleen mijn telefoon is niet van Ziggo....misschien in het nieuwe jaar dat ik eens de boel moet veranderen...ik weet het nog niet....Groeten

ps: Raimun...ha,ha....kijk terug in de spiegel van 20 jaar terug....dan zie je toch een leuke vent....ha,ha...maar inderdaad sommige mensen van je eigen leeftijd " kunnen " er veel ouder uitzien.....dus heb jij geluk jongeman....doegieeeee leuk....
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 17-12-12 om 18:02
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Uiteindelijk alles weer ok. Zelf de boel werkend gemaakt. Vrijdag kreeg ik mijn eerste versterker toegestuurd en heb die zaterdag aangesloten. Vandaag kwam nummer 2 binnen. Ik kan nu in totaal nog 5 tv's extra aansluiten. Maar 6 is in eerste instantie wel genoeg.
    It's nice to be important, but it's more important to be nice....

Hallo allemaal, wil iemand nog afreageren????? haha...vandaag niet, ik ben in een goede bui....
    fijne dag/week/maand...het geld is wel eerder op he deze maand denk ik!!!!

Premium ++ Account

Goedeavond IEDER Raar ..maar ieder is hier in winterslaap denk ik ..... waar zijn jullie ???? Ik ben ook wel een tijdje weggeweest ...wel op afstand meegelezen ....alléé veel te lezen was er niet ik kan toch niet naar mezelf schrijven ...... of wie weet ..is dat ook een goeie therapie ... ... hihi ..... Wakker worden ... Aan ieder een fijn en warm weekend ...bij mij daaraan geen gebrek ....knuffel

Ha Suske,

We zitten nog niet in onze winterslaap hoor, don't panic. Ben gewoon maar moe.... en ik zou wel liefst in een holleken willen kruipen om te slapen eerlijk gezegd. Ons treze is nog altijd naar werk aan het zoeken, overal hoort ze dat ze wel geschikt is maar geen ervaring heeft, om te ontploffen natuurlijk en ja dat het crisis is he ? Bedrijven nemen nog moeilijk mensen aan momenteel. En ze heeft ook te weinig zelfvertrouwen, dan zegt ze mijn frans is minder goed en als ze het haar dan laten praten dan vinden ze allemaal dat ze heel goed frans spreekt, 't is toch een geit zelle soms. En het is hier terug aan het sneeuwen, om gek te worden dus.
    Nog een dikke knuffel en k zal wel es bellen volgende week xxx

Premium + Account Neetje's Avatar

Ben dr nog hoor
    Gelukkig hebben we de foto's nog

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Vermoedelijk zijn we allemaal van op " afstand " de zaak aan 't bekijken

Ik heb althans genoten van de sneeuw !
    Mijn " latten " van onder het stof gehaald en 'n beetje gaan skiën en langlaufen !!
    Eerlijk gezegd , was het meestal " lang-laufen " .. , in de sneeuw spelen(m.a.w. vallen ) enz..
    het" kind " blijft er in zitten blijkbaar !!
    In feite moet dat kunnen ...en het deed nog deugd ook !!
    De "opwarmertjes" nadien deden nog meer deugd ...soms wel " teveel "....
    maar ja..de pret duurt niet lang ...'t is alweer aan 't dooien hier .

Dus : kom nu maar allemaal van achter die warme kachel , uit die luie zetel uit !! en laat eens iets van jullie horen !!
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Net van achter de kachel geweest Raimun en gaan wandelen met de honden, lekker drassig hoor, nog zo wat platte sneeuw die er ligt, geef mij dan maar liever de echte....
    Ik erger me dood aan het forum, elke keer als ik een reactie wil plaatsen moet ik zo een dom getal in letters invoeren eer ik ergens kan op antwoorden, helemaal niet leuk meer te noemen. Van als de nieuwe "look" er gekomen is loopt het hier wat in het honderd, er blijven mensen weg dus en dat is helemaal niet leuk en om de 5 sec komt er hier auto saved op precies of ik kan zelf niet saven als ik iets wil saven, niet leuk meer.
    Verder een fijne zondag nog gewenst en hou het veilig en hou jullie recht waar er nog sneeuw ligt

Daar ben ik weer eens. Ik mis de vertrouwde garde hier wel. Dat akelige licht vind ik nog steeds een obstakel.
    @ Raimun, fijn dat je je goed vermaakt hebt in de sneeuw. Wordt je lekker fris van.
    @ Neetje, goed dat je je even meld, ha,ha. Natuurlijk ben jij er nog. Hoe is het met je?
    @ Christel, ik zie dat ook regelmatig voorbijkomen, auto saved, weet ook niet wat daarmee is. Gelukkig kan ik wel gewoon posten. Toch evengoed fijn dat je nog steeds van de partij bent. Hoe gaat het met jou afgezien van je ergenissen?
    @ Elisabeth, hee waar ben je? We missen je hier. Waar is onze positievo?
    @ Sietske, ook foetsie, ben je druk met het vrijwilligerswerk of even bij aan het tanken? Dat is uiteraard ook belangrijk.
    @ Gelukkig houdt Suske ons bij de les. Nee, ik ben nog niet ingedut, hoewel, ha, ha.
    Ben benieuwd hoe het met Dotito gaat, en Gossie. Aan jullie denk ik ook.
    Hopenlijk gaan er weer meer reageren. Liefs allemaal.

Nja, ik word weer een beetje aan mijn lot overgelaten (zo noemt men dat toch?) zodra ik geen initiatief neem om contact te leggen. Ik snap best dat 'men' het druk heeft met hun 'eigen' dingetjes, maar ik zou zo graag onderdeel willen zijn van hun dingetjes.

Rugklachten en been linkerflank nog steeds aanwezig, lastig om ermee te leven, maar de dagen vliegen voorbij en ik ben er nog steeds. Gisteren was een 'speciale' dag, iets wat deel uit maakt van die film. Ik sla dan dicht he, ga staren en piekeren en de vraagtekens verschijnen dan weer op mijn netvlies.

Ik ga door met mijn eigen leven, daar ligt het probleem niet. Ik sta net als iedereen 's ochtends op en ga 's avonds weer naar bed ...

Deze week is mij opgevallen dat 2012 zo enorm snel voorbij gegaan is, ik weet amper nog wat ik gedaan heb al die tijd. Vage shit ... soort van roes aan me voorbij gegaan.

Afreageren? Doe ik (voorlopig) niet meer, kost me teveel energie. Voorzie alleen wel n psychisch probleem vanwege het verliezen van vertrouwen in mijn beide hulpverleners. Ik zit bij de verkeerde zorgverzekeraar voor hun, dus merkte ik al eerder dat ze mij anders benaderen. Ik ben niet meer winstgevend voor hun ... geld, geld, geld ...

In februari 2 wortelkanaalbehandelingen op de agenda staan, daar maak ik me niet druk om.

Hallo lieve vrienden....

We laten het inderdaad allemaal wat afweten maar in elk huis is er wel iets en niet te vergeten dat deze site ons veel zweetdruppels heeft gekost...ik begrijp dat men moet veranderen en met de tijd meegaan maar ik "haat" het soms wel! , maar enfin een verandering hier dat begrijp ik wel!!!... ook Microsoft heeft de macht in handen en straks moeten we Skype toelaten, ik heb dat nog niet, maar op een goede dag binnenkort moet je wel meedoen anders werkt je pc niet meer...walgelijk zoveel macht!!!! ....tja....
    zeg Neetje ben je al behandeld voor je wortelkanalen? sterkte hoor....

Raimun ik hoop dat het goed met je gaat...wat enorm leuk dat je de latten hebt ondergebonden en hebt genoten van de sneeuw..het is prachtig natuurlijk....dank voor het meelezen en je bedankjes links en rechts...je bent een lieverd.... je begrijpt inmiddels wel hoe dit "vrouwvolk" in elkaar steekt....hahahahahahaha ik zal mijn best doen om elke dag eventjes te verschijnen, het is fijn om dat met "deze" vrienden van MediCity te delen ons verdriet/zorgen/vreugde/en tegenvallers/en de Liefde van onze medeburgers...

ik zit achter de pc op deze site, ik had allang willen douchen maar vandaag neem "ik" iets meer de tijd voor mijzelf want ik ben gewoon moe!!!!! en schrijven is fijn....
    dag Allemaal....Liefs en een goede dag gewenst....

Mag het iets positiefs zijn ook ? Heb daarnet verse frieten gemaakt met steak en peperroomsaus en sla en tomaten.
    Heb vandaag wel heel mijn living, keuken enzo een grondige poetsbeurt gegeven, ramen gepoetst, binnen buiten, geschuurd, gedweild... dus nu doet mijn rug wel pijn en ben ik serieus moe. Dochter moet haar kamer nog afwerken, de jongens mogen de afwas doen want mama/tante ziet het niet meer zitten. Mijn werkdag heeft lang genoeg geduurd, dacht ik toch ? Nog een fijne avond iedereen

Ha Christel: ja leuk nieuws is heerlijk om te horen.....meid, meid, wat heb jij fantastisch lekker gekookt voor de jongelui en jezelf....potdikke meid jammer dat ik niet vlakbij je woonde want dan melde ik mij aan voor een zalig diner bij jou...
    na al dat gepoets ben je bekaf maar je mag trots zijn op jezelf....haha, natuurlijk ben je kapot, maar soppen en schoonmaken maken de hersenpan schoon, en als je kwaad zou zijn helpt dat ook prima....
    dagggggggggggggg lieve Christel.....
    neem vandaag een rustdag....

Liefssssssssssssssss

Te laat Elisabeth, heb vandaag mijn kamer gepoetst, moest ook eens gebeuren maar nu doe ik vandaag niks meer behalve koken natuurlijk, mijn varkentjes krijgen heel graag vers eten van mama/tante en je had gerust mogen aanschuiven want er waren nog frieten en steak over, ik kook altijd te veel. Ik moet zien wanneer mijn jongens thuis komen. Woensdag is koffiedag bij de buurvrouw, ik zal eerst maar een doos koekjes gaan halen ter compensatie

Gisteravond had ik overlast van mijn bovenburen.(ghanezen)..tot 23.00 uur flink lawaai zodat ik mij niet meer kon concentreren op de film die ik aan het kijken was..ik kreeg weer dat akelige gevoel van vorig jaar toen de overlast teveel werd....daarna ben ik de hond gaan uitlaten en een aantal mannen stonden buiten waarvan 1 persoon enorm liep te schelden en te schoppen tegen de pui van de flat aan...ik was niet bang maar ik ben via de zijdeur met Bhody gegaan om de laatste ronde te doen...ik was goed kwaad...
    vanmorgen heb ik de Woningbouwvereniging gebeld met mijn klacht....over een weekje praten we verder en gaan we evalueren..ondertussen zal ik de klacht op papier zetten heb ik toegezegd....vandaag voel ik mij beter en laat alles relativeren...ik zal van de week zien hoe het gaat en zal een dagboekje bijhouden...

Christel...je was druk meid...denk aan je rug....leuk bij de buurvrouw bijpraten dat is altijd een goede ontspanning....enig... prettige dag verder....

Ik wordt effe "schijtziek" van die bende hier....ben ik even niet aanwezig, (maar wel ingelogd) en ik ben bezig iets te schrijven op een site, en daarna wordt je er dus gewoon eraf gebonjourd....gatverdamme...ik ben pisnijdig....klotezooi ik ga weg, ik ben hier zat van...

Wat scheelt er Elisa ? problemen hier of op een ander ? Stuur me anders een PB'tje dikke knuffel

Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Ik wordt effe "schijtziek" van die bende hier....ben ik even niet aanwezig, (maar wel ingelogd) en ik ben bezig iets te schrijven op een site, en daarna wordt je er dus gewoon eraf gebonjourd....gatverdamme...ik ben pisnijdig....klotezooi ik ga weg, ik ben hier zat van...
    Elisabethje , meisje toch.....maak je niet zo boos ..dat helpt toch niet

Denk dan maar ::
    Laatst aangepast door Raimun : 22-02-13 om 01:29

Thumbs up Re: Afreageer hoekje

Goedenmorgen lieve Christel en Raimun en de onzichtbare anderen.....

Woehaaaaaaaaaaaaa, excuseer lieve mensen...ik werd gisteren toch een partijtje nijdig!!!!! hahahahahahaha...ehhh ik geneer mij een klein beetje...ik zal het uitleggen...ik ben op niemand hier boos hoor, welnee daar heb ik weinig last van en anders zeg ik dat openlijk...geen gekronkel, dan val ik aan als een tijgertje...pffff ik was een verhaaltje aan het schrijven op de site van : ik ben te dun...vervolgens ging de telefoon, en nadien liet ik de hond uit en toen bemerkte ik dat ik mijn verhaaltje nog open stond en dat wilde ik netjes afmaken...nadat het klaar was drukte ik op de knop van "verzenden" en in het engels gaf de pc aan dat ik opnieuw moest inloggen...grrrrrrrrrrrrr welverdraaid dacht ik en schreef in woede datgene wat hierboven staat...niet fraai, maar zo was mijn stemming!!! excuus MediCity...ik maak een kleine knieval... later dacht ik er over na toen ik rustig werd en bedacht dat het waarschijnlijk mijn eigen browser is ( zeg je dat zo?) die mij na een uur afmeld ergens op een site, dat heb ik denk ik zelf opgegeven....pfffffffffffffffffff ...weer wat geleerd...een Ferrari kan een topsnelheid maken in een paar seconden....mijn woede kwam ook plotseling zeer snel...wauw...ik gooi het een beetje op de overgang periode want ik ben zelden in mijn leven in zo'n korte seconden tijd kwaad geworden.... voortaan zal ik afsluiten en een paar uurtjes later weer terugkomen....uiteindelijk toen ik in de stoel lag van de schoonheidsspe******te en zij mijn huid een oppepper gaf, en ik in alle rust naar muziek luisterde toen ik een maskertje op had, kwam er een "weldadige" rust over mij heen.... en WEGGGGGGGGGGGGGGGGG was mijn hyper gedoe...einde verhaal!!!! dagggggggggg ,lieverds...Dikke Knuffel van mij voor het medeleven....
    Laatst aangepast door Elisabeth9 : 22-02-13 om 10:41

Dagboek berichten
    1

..vandaag voel ik mij weer gerustgesteld ...
    want als ons Elisabeth uit hare slof schiet ..vervolgens de wegen onveilig maakt met hare Ferrari ..
    ..dan is het oppassen geblazen ..
    gelukkig heeft die schoonheidsspe******te haar 'n maskertje opgezet ( carnaval is wel voorbij !! )
    Wat al kan helpen om te kalmeren hé !!
    Feit is : die dikke knuffel en bijhorende smakkers maken mijn weekend SUPER Elisabeth
    Dank je wel

Rij ik na mijn bezoek aan de psychiater met mijn Tomos door de binnenstad van Delft, word ik staande gehouden door 2 agentjes ... weg bestemd voor wandelaars en fietsers, dus ik dacht dat ik met mijn snorfiets daar ook mag rijden ... Niet dus, bekeuring aan me broek van 90 euro

Tyfuszooi

Wablieft ? Zijn die helemaal gek geworden in NL ? Hier bij ons is het meestal fietsen en snorfietsen toegelaten maar ja bij jullie kan dat natuurlijk anders zijn maar dat vind ik er wel helemaal over hoor, geloof me. Maar 90 euro dat is er helemaal over hoor pfff

Neetje: Wat een kloothommels zeg....een waarschuwing was coulanter geweest!!!! gatver...jammer van je euri's....

Ik bleef heel correct tegen die man, op zo 'n moment ben je echt afhankelijk van de stemming van betreffende agent die bij 'n goed humeur een waarschuwing kan geven en het daarbij laat. Ik was verdomme 25 mtr voorbij de 'grens van fietsers/auto verbod' op weg naar een foto studio van een oude bekende ... ik ben 'n goedsul maar zat nog met mijn hoofd bij de psychiater ... je kan geloof ik beter een echte misdaad plegen voor dat geld

Als ik die agent tegen kom dan krijgt hij van mij een pak slaag met mijn plastic hamer!!!! woehaaaaaaaaaaaa niet leuk Neetje...

toch een prettig weekend mop...doegieeeeeee een Knuffel dan maar...

Premium ++ Account

Héhé ...Elisa ...ik wil jou mijn houten hamer uitlenen hoor .... dat komt sterker aan ......gekregen verleden jaar met mijne verjaardag ......om sommige personen eens een klop te geven ...als hun ego te sterk werkt ...haha ....

Suske: hahaha die is grappig Suske....je hebt gelijk verstandige dame...met een "houten" hamer richt je meer schade aan....maar ik ben bescheiden, dus vandaar dat plastic...eens gewonnen op de kermis, ook heerlijk als de pc het niet doet wat "IK" wil of iets anders....maar ik heb het weggegeven maar denkbeeldig ram ik altijd nog met dat ding... dag lieverd ik hoop dat het redelijk goed gaat met jezelf ennn je gezin...leuk dat je altijd wat meeleest...dank je....fijne dag Suske, eveneens voor je man en kinderen.....
    Liefsssssssssss

Ben toch een beetje boos, niet op iemand van hier hoor, op 4 maart mocht mijn dochter beginnen werken maar na een week is ze ermee gestopt. De baas wou enkel een schoon poppemieke naast hem waar hij mee kon uitpakken. Zij heeft wel het diploma van marketing en communicatie, hij was boekhouder en had zichzelf uitgeroepen tot marketing directeur dus ja eigenlijk kende hij niets van het werk.
    Hij was ook heel erg vervelend naar haar toe, om de 10 minuten ça va ça va, bon bon en een knipoogje ? En ook altijd de deur voor haar open doen, nee daarvoor is ze geen 24 geworden en heeft ze lang genoeg gestudeerd. Sommigen zullen dat wel heel vriendelijk vinden maar echt, met zo'n man kan je geen 9 uur gaan samen zitten op een bureau zonder contact met andere collega's. Nu ja deze week is ze wel al 4 keer mogen gaan solliciteren, morgen mag ze nog naar een bedrijf voor een 2de gesprek, nu met de CEO en hopelijk geven ze haar daar een kans.
    Als ze gaat voor een functie naar haar diploma heeft ze spijtig genoeg niet genoeg ervaring, gaat ze onder haar diploma ja dan is ze over gediplomeerd. Man man, miserie miserie, ze gaat toch niet solliciteren als de job haar niet aanstaat of zo ? En wat is er mis met laag beginnen en hoog eindigen ? Vroeger deed iedereen het toch zo ? Dus aub brandt morgen allemaal een kaars, ze wil werken, ze wil geld verdienen, een huis kopen, gaan samen wonen en binnen een paar jaar aan kinderen denken :-)
    Laatst aangepast door christel1 : 17-03-13 om 17:58

Hallo iedereen, even een update. Weinig hier geweest, veel bij schoonmoeder geweest en afgelopen vrijdag en zaterdag bij een vriendin geweest om even bij te tanken.
    Was heel fijn dat bezoek bij mijn vriendin. s'Avonds nog bij mijn ouders op bezoek geweest en toen we eindelijk moe en voldaan naar bed gingen, werd mijn man niet goed.
    HAP gebeld, een heel gedoe geweest, blijkt hij nierstenen te hebben. Wat was ik ongerust, hij mankeert nooit iets, dus waren wel angstige uren. Gelukkig gaat het nu een stuk beter met hem. Ik moet weer even een pas op de plaats maken. Allemaal laten bezinken. Ben ik blij dat ik thuis was (ga ook eens voor de eerste keer een nachtje van huis!)
    Zo zie je maar weer. Het lijkt wel of soms alles tegelijk komt, maar ik ben zó opgelucht dat het zijn hart niet was.
    Wens iedereen het allerbeste, even geen fut om overal op te reageren. Liefs.

Hallo Lieve Jolanda...heerlijk dat je bij je vriendin bent geweest, even in een andere omgeving kan goed zijn voor je geest, gewoon beregezellig.... buitengewoon angstig dat jou man kort erna deze nierstenen kreeg...fijn dat hij al medicatie heeft gekregen zoals ik dat las van jou, hopenlijk slaat dit spoedig aan...ik wens jou en je man heel veel sterkte toe, hij met zijn pijnen en jij als vrouw/verzorgster....brrrrrrrr ik schreef je gisteren een pm maar die kwam niet over, waarschijnlijk weer mijn volle pm? ik heb al snel wat gedumpt, moet ik dus in de gaten houden....maar het weekend zal ik het opnieuw proberen...daggggggggg heel veel sterkte...
    Liefs van Elisa als je druk bent kun je niet iedereen wat schrijven, neem je tijd dat doe ik ook al wat geregelder....doegie

dag Raimun, prettig weekend...

Beste mensen,

Ondanks al het balen wat ik hier lees wens ik jullie fijne paasdagen en als het leven K**T od SH*T is, of er zit veel pijn, probeer er toch iets van te maken.
    Balen is goed, maar niet meer dan een paar uren en dan weer vooruit kijken.
    Probeer je uit te strekken in het NU, want NU is niet gisteren en ook niet morgen en pijn in je lichaam wil vaak iets van jezelf vertellen.

Een warme groet en sterke en goede moed

Quincy

Ha die Quincy...dank voor je goede wensen....lief van jou...

Feestdagen zijn immmer confronterend in elke vorm soms...Leven in het " NU " je hebt volkomen gelijk, ik heb er ook een boek van, maar dat leest wat moeizaam dus ligt dat ding "nu" te verstoffen...
    maar vandaag schijnt de zon en is het weer een normale door de weekse dag, dus dat is fijn......namate we ouder worden komt meer het besef dat we per dag alles moeten gaan bekijken terwijl toen ik jonger was alles heel breed bekeek....
    giga balen hoort er soms bij, maar zoals je zegt mag het niet te lang duren want dat kost je veel energie, ...mee eens..
    fijne dag....
    Groeten....Elisa

Hoi Elisabeth,

Ik geef je groot gelijk dat de feestdagen confronterend kunnen zijn hoe dan ook, dat ervaren wij ook, maar toch moet je er op je eigen manier wat van maken en hetgeen je confronteert even ter harte nemen van 'het zij zo".
    Daarna weer in de gezelligheid van je gezin of familie verkeren en de gezonde energieën met elkaar delen.
    Als je ouder wordt dan lijkt de weg smaller te worden en daarmee bedoel ik dat meer bewust wordt van je gedrag en dat je er ook meer aan moet werken om tot wijsheid te komen, want dat behoort bij het ouder worden.
    Dat is het goed om in het NU te leven en niet in het gisteren of morgen, dat geeft op die smalle weg een goed overzicht.

Hartelijke groet,

Quincy.

Heb ik net een heel verhaal ingetypt valt de site weg. Grrr..... nu geen fut meer om opnieuw te beginnen. Laatst had ik ook al dat ik enkele keren niet op de site kon komen.
    Iedereen zonnige groeten en tot een volgende keer.

Premium ++ Account

Idem ....deze voormiddag ....ook een gans verhaal ....plots viel de site weg ....foetsie ....ook geen goesting om terug een verhaal te schrijven ....daagggg ....knuffeeeeeelllllllllllllll

Ach lady's wat akelig dat jullie mooie woorden in het luchtledige zijn verdwenen doordat de pc plotseling andere dingen doet...toch bedankt.. Groetjes....

Hallo allemaal,

Kan gebeuren, gewoon weer opnieuw beginnen of je verhaal eerst op een word-document schrijven en dat een kopie in dit vakje zetten.
    Dan loop je dit risico niet.

Als je met Firefox werkt, kun je Lazarus toevoegen. Dat is een Add-On (of Plug-In, ik weet de officiële term niet, maar het komt op hetzelfde neer).

Lazarus onthoudt alles wat je typt. Als de site wegvalt, of zelfs als je hele PC crasht, ja zelfs als de stroom uitvalt, dan onthoudt Lazarus toch al je typewerk. Hooguit de laatste tien seconden of zo zijn echt weg, de rest is er nog. Als jou zo'n ramp overkomt, ga je zodra dat weer kan opnieuw naar die site, je klikt met je rechtermuisknop ergens in het (nu lege) tekstvak, en je kiest vervolgens voor "haal tekst terug met Lazarus". En floep!, alles staat er weer.

Of er voor andere browsers (Internet Explorer, Google Chrome, Opera, Lynx, ...) ook zoiets bestaat, durf ik niet te zeggen. Misschien dat iemand anders daar een vergelijkbare tip voor heeft.

Pagina 27 van 27 EersteEerste ... 17252627