Weergeven resultaten 1 tot 9 van 9

Onderwerp: Gebruikersgroep: trainen/bodybuilding/fitness

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Gebruikersgroep: trainen/bodybuilding/fitness

Hier kun je communiceren over supplementen/anabolen/hormonen etc... Je kunt gratis lid worden van deze gebruikersgroep.

Klik op deze link http://www.medicity.nl/group.php?groupid=6

Groetjes, leontien
    Laatst aangepast door Leontien : 09-04-09 om 11:20

Standaard Re: Gebruikersgroep: trainen/bodybuilding/fitness

Even voorstellen

hoi iedereen

Heb 2x eerder een kuur en goed uitgevallen.

heb de volgende spullen in huis en vraag me af of ik hiermee een kuur van 8 a 10 wk kan samenstellen. graag alleen reakties van mensen die weten waar ze over praten.

groet,

Toon

33 jaar
    181 cm
    89 kg
    BF 14

Ben wel erg snel even op een rij wat ik in huis heb

Drostanolone 10 ml
    Nandrolone 10 ml
    boldenone 10 ml
    testosterone 10 ml
    tabs, oxy en dianabol

dit was het dan

Je bent fout bezig vriend, maar daar kom je vanzelf wel achter.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Dennisd,

Het zou misschien helpen als je Jarno12 zou uitleggen wat hij fout doet.. En hoe het beter kan.
    Nu kom je heel kortaf over, en zo heeft Jarno12 toch helemaal niks aan jouw reactie?

Beste Jarno,

het gebruik van anabole steroiden is uitermate slecht voor de gezondheid. het kan leiden tot haarverlies, impotentie en verschrompeling van de genitalien. Bij langdurig gebruik van anabolen ligt je eigen hormoonhuishouding ook stil en geeft het lichaam het teken om borsten te ontwikkelen. Is het daarom wel verstandig om rommel in je lichaam te stoppen? En met welke reden? Kun je niet gewoon naturel trainen en meer geduld hebben met je lichaam. Als je rustig traint met natuurlijke hulpmiddelen, dan creeer je een mooi, maar gezond lichaam. Je lichaam heeft dan een toekomst. Met anabolen niet. Anabolen leidt ook tot persoonsverandering. Lees daarom meer kritische literaruur, maar ik hou je niet tegen hoor als je moeite hebt met fairplay.
    De keuze ligt is aan jou.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Dankjewel Dennis.

Voor je goede uitleg!

Maa helaas een slechte uitleg en ik zal zeggen waarom. Hij heeft grotendeels gelijk.
    Maar met een goede nakuur en goed rust er tussen heb je gelukkig minder tot geen kans op bijwerkkingen zoals gyno en inpotentie dat je testiekels tijdelijk rimmpen klot maar trop de kuur of neem jij hcg er bij dan word dit weer normaal. Anabolen zijn zeker niet gezond voor he tlichaam maar dit licht ook puur aan welke jij neemt. Vraag jezelf af of he took echt nodig is. Met goede voeding rust en training kom jij al een heel eind aleen moet jij er dan maar wat meer voor over hebben. Heb jij dit er niet voor over dan is anabolengebuik nog steeds niet de oplossing bij gebruik van anabolen moet je nog stenger zijn voor jezelf.

Ik zelf heb een paar kuurtjes gehad en kan nu net zo veel berijken als toen ik wel kuurde.
    Geduld
    Rust
    Eten
    Trainen

Deze moeten alemaal op orde zijn en je zal zien dat jij zonder anabolen net zo ver kan komen alleen duurt het wat langer maar je hebt wel kwaliteit want jij niet meer zo rap kwijt zal raken. Ik heb echter geen spijt van het kuren. Ik zie het als een ervaring rijker
    maar kan het gelukkig goed zonder.

goeiendag
    Ten eerste ETEN !!!! Belangrijkste
    Oxys is wel goed maar troep voort lichaam
    Beginnen met de diana,s omdat de injecties van testosterone en nandrolone pas na 2 weken actief worden ligt ook natuurlijk aan wat voor testo,s je heb prop cyp off enanthaat Veel trainen zorgen voor een goeie voeding veel koolhydraten en eiwit na trainen maar dat weet je denk wel en ik zal de boldenone en drostolone na de test en nan nemen 3x in de week injecteren teminste doe ik als ik het zou doen kzou de oxys wel achtewege laten zijn heel schadelijk en met tabs opbouwen en afbouwen int begin opbouwen tot 4/6 per dag en weer afbouwen naar 1 tabs niet langer als 4weken gebruiken geen alchoil als je met tabs bezig ben omdat tabs alleen al zwaar zijn voor de lever na 3maanden stoppen met kuuren en nakuurtje nemen van of pregnyl injecties of proviron tabs of een andere nakuur of pregnyl en prov samen nog beter Vriendelijke groet knoest die weet waar die over praat

Wil trouwens zelf vandaag ook weer beginnen jaar niks kunnen doen ivm blesure 15 kg afgevallen van 110 na 95
    top op 110 kg was
    benchpr 180kg
    nekpr 120 kg
    en de rest was ook goed

nu met 95 kg
    bench 100 kg 8x
    nek 70kg
    en de rest ook klote

mijn kuur nu om terrug te trainen
    GOED DIEET 4,500 CALORIEN OM TE BEGINNEN
    20ML TEST ENANTH 250MG
    20ML SUST 250MG
    DIANABOL 100 TABS 10MG
    10ML DECA
    GHRG < Is een nieuw product ga ik mee experimenteren soort groeihormoom met extras
    als iemand mijn vorderingen wil weten vraag het me dank u byebye

Soortgelijke onderwerpen

1. Gebruikersgroep (ex)gebruikers van AD
    By Leontien in forum Antidepressiva
    Reacties: 2
    Laatste Post: 23-02-19, 08:07
  2. Gebruikersgroep: Leven met een narcist
    By Leontien in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 13
    Laatste Post: 15-06-15, 12:21
  3. Gebruikersgroep: Stress & ontspanning
    By Leontien in forum Welness en gezondheid