Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Wat te doen bij overmatige transpiratie?

Angela
    Guest

Standaard Wat te doen bij overmatige transpiratie?

Hallo allemaal,
    ik heb al vanaf mijn jeugd vreselijk last van overmatige transpiratie over mijn gehele lichaam. Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat dit mij leven op een hele negatieve manier be´nvloedt! Bij toeval kwam ik op deze site terecht en nu vroeg ik me af er soms iemand is die weet wat ik hieraan kan doen, heb echt al van alles geprobeerd en word er een beetje moedeloos van! :-/ Alvast bedankt!
    Groetjes, Angela

Marie
    Guest

Standaard

Beste Angela daar is hier al een draad over:

http://www.medicity.nl/forum/index.pl?boar...;num=1042365488

Standaard

Originally posted by Angela@14-03-2003, 01:52:36
    Hallo allemaal,
    ik heb al vanaf mijn jeugd vreselijk last van overmatige transpiratie over mijn gehele lichaam. Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat dit mij leven op een hele negatieve manier be´nvloedt! Bij toeval kwam ik op deze site terecht en nu vroeg ik me af er soms iemand is die weet wat ik hieraan kan doen, heb echt al van alles geprobeerd en word er een beetje moedeloos van! *:-/ Alvast bedankt!
    Groetjes, Angela
    hallo

ik had ook last van overmatige transpiratie ( kon geen blouses dragen want bij de minste inspanning die ik deed had ik al enorme zweetringels onder mijn oksels) maar ik gebruik nu Axitrans en ben daar heel tevreden over.
    Axitrans is een roller die je vindt in de apotheek en 1 keer rol je hiermee over de oksels (voor je gaat slapen maar let op want dit product maakt plekken op de kledij en kan wat irriteren maar dan gebruik ik wat Nivea creme) en je bent gegarandeerd 7 Ó 10 dagen zweetvrij! dankzij dit product kan ik terug blouses en strakke t-shirts dragen !

veel succes

Gast: Els
    Guest

Standaard

Heej Boudoirke,

hoe duur is die Axitrans? Ben helemaal ten einde raad..

Alvast bedankt!

Groetjes

heike
    Guest

Standaard

Originally posted by Gast: Els@20-06-2004, 18:22:31
    Heej Boudoirke,

hoe duur is die Axitrans? Ben helemaal ten einde raad..

Alvast bedankt!

Groetjes
    De prijs van axitrans: 10.5 Ç voor een roller met 14 ml.
    Maar je moet het slechts 1x per week, 2 dagen na mekaar gebruiken.
    Ik gebruik het ook en ben zeer tevreden!

Standaard

Originally posted by Angela@14-03-2003, 01:52:36
    Hallo allemaal,
    ik heb al vanaf mijn jeugd vreselijk last van overmatige transpiratie over mijn gehele lichaam. Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat dit mij leven op een hele negatieve manier be´nvloedt! Bij toeval kwam ik op deze site terecht en nu vroeg ik me af er soms iemand is die weet wat ik hieraan kan doen, heb echt al van alles geprobeerd en word er een beetje moedeloos van! *:-/ Alvast bedankt!
    Groetjes, Angela
    hallo,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is.
    Mag Ik de vraag stellen of je voldoende drinkt en of je medicijnen gebruikt?
    Kan je voldoende plassen? of is dat moeilijk? te weinig?
    Als het menselijk afwateringsysteem,als Ik het zo mag noemen,onvoldoende werkt dan komen de afvalstoffen langs de porieŰn naar buiten,dit betekent dat de nieren om de een of andere redenen te weinig werken.
    Gebruik hiervoor het kruid heermoes of akkerpaardestaart genoemd,deze heeft als eigenschap de nieren te stimuleren,door middel van infuus maakt men er thee van.

Groeten,Francois.

Standaard

Ik drink 1,5 - 2 liter water per dag ,en gebruik geen medicijnen.

Verder snap ik ook echt niet waar het zweten bij mij vandaan komt..

Ik ben niet te dik, veel mensen zeggen zelfs dat ik te dun ben, gebruik geen *****, drink geen alcohol, en toch heb ik last van overmatige transpiratie bij handen,voeten en oksels!

Gelukkig ga ik donderdag naar een dermatoloog, en die weet zeker wel een oplossing!

Liefs,Els

Soortgelijke onderwerpen

1. Middel voor overmatige transpiratie?
    By judith jansen in forum Transpiratie
    Reacties: 54
    Laatste Post: 17-07-15, 12:47
  2. Alpecin en transpiratie
    By JoostH in forum Transpiratie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 27-08-13, 12:47
  3. Ik heb last van transpiratie
    By Leontien in forum Peilingen