Weergeven resultaten 1 tot 10 van 10

Onderwerp: Ultra contouring !!

Dylano
    Guest

Red face Ultra contouring !!

Hallo,
    Een aantal jaren geleden heb ik een lipo aan buik en maag laten doen en was daar zeer tevreden over, een hele tijd later verschenen er op mijn buik lelijke bobbels. Eerst vond ik het niet zo'n probleem met kleren aan zag het er mooi plat uit. Nu gaat het me steeds meer irriteren en nu heb ik de pro beauty clinic in Mechelen ontdekt waar ze lipo's zonder operatie uitvoeren. Dit zou iets voor mij kunnen zijn, want een echte lipo daar begin ik nooit meer aan, ik ben 7 weken hartstikke ziek geweest. Helaas is er bijna niets op internet over te vinden zoals ervaringen enz......... Maar in ieder geval heb ik nu een afspraak voor volgende week zaterdag voor een consult. Ik heb hier wel gelezen dat er meer mensen zijn die hier wat over willen weten, dus ik hou jullie op de hoogte. Mijn man gaat ook mee, want die heeft last van borstontwikkeling en hij krijgt dat gewoon niet weg, in de zomer met een t-shirt ziet dat er gewoon niet uit. Ik ben zeer benieuwd!
    Groeten Dylano

Thumbs up Re: Ultra contouring !!

wat toevallig zeg! Ik wou net naar die kliniek in mechelen toe; alleen de kosten houden me nog een beetje tegen, de afstand en de onduidelijkhied hoe vaak je nou eigenlijk moet. Vind het fantastisch dat je je ervaringen wilt delen, en ben heel benieuwd!
    Groetjes en succes zaterdag!

Standaard Re: Ultra contouring !!

Ook namens mij veel succes.
    Hoop dat het erg mooi gaat worden!

Dylano
    Guest