Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 52

Onderwerp: Anti-rimpelcrème

Standaard Anti-rimpelcrème

Heeft iemand voor mij een tip van een antirimpelcreme die echt werkt.
    Ben 47,en nu beginnen er toch wel hinderlijke rimpeltjes rond mijn ogen en mond te verschijnen.
    Iemand een tip?

Standaard Re: Antirimpelcreme

Cremes van yves rocher zijn wel goed denk ik. Ken wel mensen die het gebruiken, en die zien er goed jong uit, mooie huid. Maarja, weet natuurlijk ook niet hoe ze eruit zien zonder die creme. Maargoed naar mijn ervaring is alles van yves rocher wel goed... (tlijkt wel reclame he... maar echt, ik gebruik meerdere producten van ze, voor meerdere dingen, en tis allemaal echt goed spul)

Premium Account Prevent Care's Avatar

Smile Re: Antirimpelcreme

Citaat Origineel gepost door Lady Bekijk Post
    Ben 47,en nu beginnen er toch wel hinderlijke rimpeltjes rond mijn ogen en mond te verschijnen.
    Iemand een tip?
    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat celtherapie werkt zowel inwendig als uitwendig. Ik gebruik een speciaal supplement op basis van celtherapie en ik smeer met een crème die behoort tot de top. Deze haal ik uit mijn eigen praktijk. Voor meer informatie mag u mij bellen op 076-5032430.
    Rian Bruijne, orthomoleculair geneeskundige

reinigen met een milk of cleanser, erna een tonic ( erg belangrijk) en een dag en nachtcreme, nutrimetics werkt erg goed,vind ik zelf

Iemand een tip?
    vichy : lift actif dagcreme verkrijgbaar bij ons in de belgische apotheek
    ofwel roc retinox dag en nacht : beide kosten ongeveer 20 euro en werken echt wel goed

resultaat al zichtbaar na 6 weken

Hoi Lady,
    Ik ben 49 jaar en gebruik al enige tijd een serum dat werkelijk fantastisch werkt (vergelijkbaar met Botox echter zónder inspuiting en zónder 'verlammingen') Ik bestel het rechtsstreeks bij de fabriek en kan het dus ook aan u leveren maar je kan je ook zelf laten inschrijven. Als je meer wilt weten bel of mail me maar even.
    Groetjes, Miranda 0032 14 41 41 91

ik ben 43 en ben een aantal jaren geleden zelf creme gaan maken omdat de creme in de winkel me vaak niet beviel.
    eerst heb ik eeb speciale creme gemaakt voor een vriende met eczeem,toen dit goed werkte ben ik verder gegaan.
    zelf geniet ik van de dag/nacht creme dit is een combinatie van de vrucht mangostana en pure aloe vera.
    er komen nog steeds producten bij,zoals oogcontour die nog niet op de pagina staat en pas in de verkoop.kijk maar eens op www.cremor-mangostana.nl als je vragen hebt of extra wensen hoor ik het graag van je.groetjes

Hoi Miranda,kan je hier op de site er meer over vertellen?
    De werking,de prijs enz...
    Denk dat meerdere mensen geinteresseerd zijn.

anjarobert
    Guest

Citaat Origineel gepost door Prevent Care Bekijk Post
    Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat celtherapie werkt zowel inwendig als uitwendig. Ik gebruik een speciaal supplement op basis van celtherapie en ik smeer met een crème die behoort tot de top. Deze haal ik uit mijn eigen praktijk. Voor meer informatie mag u mij bellen op 076-5032430.
    Rian Bruijne, orthomoleculair geneeskundige
    Beste Rian,

Ik ben schoonheidsspe******te en derhalve geïnteresseerd in alles wat met anti-veroudering te maken heeft. Zou u zo vriendelijk willen zijn mij wat informatie te geven over het supplement op basis van celtherapie en de crème die daar bijhoort?
    Ik vraag mij ook af wat orthomoleculaire geneeskunde precies inhoudt, maar wellicht is informatie daarover wat te veel gevraagd, maar ook hiervoor houd ik mij aanbevolen.
    U kunt mij als dat makkelijker is ook een mail sturen op [email protected].
    Bij voorbaar hartelijk dank voor de te nemen moeite!

Met vriendelijke groet,

Anja Robert

Citaat Origineel gepost door mgeelen Bekijk Post
    Hoi Lady,
    Ik ben 49 jaar en gebruik al enige tijd een serum dat werkelijk fantastisch werkt (vergelijkbaar met Botox echter zónder inspuiting en zónder 'verlammingen') Ik bestel het rechtsstreeks bij de fabriek en kan het dus ook aan u leveren maar je kan je ook zelf laten inschrijven. Als je meer wilt weten bel of mail me maar even.
    Groetjes, Miranda 0032 14 41 41 91
    Hey Miranda,

Gebruik je die serum nog?
    Ben vrouw van 57 jaar en heb ook al redelijk wat rimpels, en sorry , ik lees dit berichtje nu pas maar had van U graag meer over geweten over die serum

Groetjes...Maria

Standaard Re: Anti-rimpelcrème

Wat erg goed werkt tegen rimpels -eigenlijk de enige antirimpelcreme die echt werkt- is vitamine A zuur cr: zie http://www.dokterrob.nl/verjonging002.html
    Werkt super!

Banned Premium ++ Account

veel vit. C nemen en heeeeeeeeeeeeel veel water drinken!
    wilde er zelf nooit aan.............vreselijk om buiten ander vocht ruim 2 liter water te drinken, daarom kocht ik allemaal dure cremes en niets hielp echt en nu ik ruim 2 maanden veel water drink gaat mijn huid er veel frisser uitzien en zelfs nu ik afval krijg ik geen rimpels, voor het water drinken, wel.
    en verder smeer ik nu alle potjes en tubetjes op mn gezicht om ze op te maken.

Ik gebruikte vroeger ook Yves Rocher, maar tegenwoordig heb ik de produkten van Oriflame. Dag- en nachtcreme uit de lijn voor de rijpere huid, en anti- ageing serum.
    Ik ben er zeer tevreden over.
    Een van de grote voordelen van de oriflame produkten vind ik ook dat ze in vergelijking met andere merken de huid veel minder af lijken te sluiten, waardoor je minder snel last hebt van overgangsklachten.
    Vooral met nachtcremes had ik dat vaak, dat ik opvliegers krijg omdat de huid teveel afgesloten wordt.

Ach ik denk dat er tegenwoordig geen slechte creme's bestaan....

als de huid maar "gevoed" wordt...de èèn vindt dit lekker de ander dat, het ligt aan de prijs wat je kunt besteden èn er voor over hebt....ik heb in mijn leventje van alles geprobeerd...zalige dure creme's en nu voor koop ik uit mijn beursje dus de creme's van de Aldi....tja het is oke....

Veel water drinken is een must.( ben ik met je eens Sietske ..ik heb wel eens zoveel gedronken dat toen ik ging springen... hoorde ik het water klotsen...hahaha echt waar!!! ach ja een beetje gek moet je zijn als vrouw toch als je zoveel verschillende produkten uit test,....we blijven met z'n allen van alles proberen omdat we het horen van andere mensen of we lezen er iets over...maar wat we ook doen...."ouder" worden we!!!! eten/drinken/roken/sporten/onze genen....alles is van invloed....af en toe veranderen van creme is goed zegt de Dermatoloog.... we smeren wat af op onze huid...het wordt zacht èn aaibaar...genieten...

opvliegers: hey dat is een interessant gegeven Miss Molly wat je zegt over je nachtcreme.......
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account dotito's Avatar

Rimpeltjes kan je niet echt voorkomen, je kan er wel preventief voor zorgen dat je u huid goed verzorgd. Genoeg water drinken, gezond eten, beweging, en de huid 's morgens en 's avonds goed reinigen, dagcrème/nachtcrème en een dieptereiniging gebruiken en als je het kan niet teveel roken want dat zorgt ook voor rimpels. Natuurlijk vraagt dat een beetje tijd, maar die mooi wil zijn moet dat er maar voor over hebben....

Ik heb nu producten van clinique/roc gebruikt zeer tevreden over nu ga ik weer is iets anders proberen. Natuurlijk is iedere huid ook anders.
    Laatst aangepast door dotito : 13-09-11 om 12:01
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Iemand een tip?
    Ik ben 45, en gebruik de produkten van Deynique, op basis van aloe vera,en vind deze super.

Hey, ben 48 jaar en heel vaak zeggen mensen dat ik nog geen rimpels heb, er jong uit zie, enz. Ik gebruik nochtans gewone produkten van de Aldi, deze zijn heel goedkoop en ben er tevreden over.
    Falun Dafa / Falun Gong
    Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest

hahahaha ik hoorde laatst wat..................durf het bijna niet te posten....
    maar ja, dan moeten ze deze post maar verwijderen...
    sperma schijnt heel erg goed te zijn voor je huid...
    maar je moet er maar van houden....en je moet er wat voor doen om het te krijgen!
    maar lekker wel gratis!

Citaat Origineel gepost door Karin63 Bekijk Post
    Hey, ben 48 jaar en heel vaak zeggen mensen dat ik nog geen rimpels heb, er jong uit zie, enz. Ik gebruik nochtans gewone produkten van de Aldi, deze zijn heel goedkoop en ben er tevreden over.
    Dat is goed dat ik dat weet wat ik gebruik altijd duur producten, maar op den duur is dat wel kostelijk

Die Sietske toch ha ha...

Aldi produkten zijn prima..ik heb er iets over geschreven bij een ander topic.... ik gebruik het al heel lang.....maar soms is een ander smeersel wel goed.....

Sietske: goh jij durft...... hahahahahaha ja sperma is goed als masker....hoorde ik op tv...ehhh als je er prachtige baby's van kunt krijgen zal het ook goed aanvoelen op je huid.....kan ik het bestellen? ( grapje) ik ben wat melig.... ik moet Bhody maar uitlaten en koken dan ben ik nuttig bezig....doegie allemaal.....

tjonge jonge Sietske....een nieuwe creme is geboren....och nee....masker....

Citaat Origineel gepost door Elisabeth9 Bekijk Post
    Aldi produkten zijn prima..ik heb er iets over geschreven bij een ander topic.... ik gebruik het al heel lang.....maar soms is een ander smeersel wel goed.....

Sietske: goh jij durft...... hahahahahaha ja sperma is goed als masker....hoorde ik op tv...ehhh als je er prachtige baby's van kunt krijgen zal het ook goed aanvoelen op je huid.....kan ik het bestellen? ( grapje) ik ben wat melig.... ik moet Bhody maar uitlaten en koken dan ben ik nuttig bezig....doegie allemaal.....

tjonge jonge Sietske....een nieuwe creme is geboren....och nee....masker....
    heb maar weer eens wat anders bedacht dan.....................(grapje)
    er was een reclame op tv over een foundation met serum erbij in.............
    dus weer op onderzoek uitgeweest, en een goedkoper alternatief gevonden,
    bij de HEMA: firming foundation (dus ook serum erbij in)ongeveer 10 euro voor 30 ml.
    na reiniging smeer ik dat spul om mn gezicht, doe daarna consealer op mn wallen en resultaat>zichtbaar minder rimpels en natuurlijk zijn alle oneffenheden van de huid ook weg en je hebt 3 teinten afhankelijk van je huidskleur, ik heb 1 teint donkerder gekocht, zie je er ook nog lekker gezond uit.
    je rimpels gaan hiermee niet weg maar je kan het natuurlijk gewoon iedere ochtend opsmeren.
    succes maar weer dames!!

Sietske: Hoi Creme vrouw.....ontdekker van goede produkten die betaalbaar zijn...goede tip zeg.....ik zal er eerdaags eens na kijken als ik het onthoud, als ik in de Hema ben.....ze hebben er fijne produkten....toppie....
    Dank je....
    Knuffie van hier.....

Vandaag bij Aldi een serum en een masker voor gezicht gekocht. Is nu wel de eerste keer dat ik zo'n goedkoop product koop, maar ga het gewoon is proberen. Naar schijnt zijn die producten echt wel goed heb het trouwens opgezocht.

Citaat Origineel gepost door dotito Bekijk Post
    Vandaag bij Aldi een serum en een masker voor gezicht gekocht. Is nu wel de eerste keer dat ik zo'n goedkoop product koop, maar ga het gewoon is proberen. Naar schijnt zijn die producten echt wel goed heb het trouwens opgezocht.
    Een tip:
    Als je een peeling of masker zet, er een paar druppeltjes vb amandelolie, advocado of jojobaolie tussen mengen.

Is ook heel goed en verzorgend om een paar druppeltjes bij je dag of nachtcreme te voegen.
    En zeker in de winterperiode.

groetjes, Martine

Citaat Origineel gepost door dotito Bekijk Post
    Hihi, ik kocht gisteren in de Aldi ook het serum, gebruik dit al jaren en ben heel tevreden!
    Falun Dafa / Falun Gong
    Een krachtige methode voor het verfijnen van lichaam en geest

hallo iedereen,

Ik heb in de loop der jaren ook al vanalles geprobeerd voor de rimpels, al dat ik er voor mijn leeftijd ook niet veel heb naar't schijnt.
    Maar toch ben ik daardoor " geobsedeerd "
    De meetste mensen schatten me een 5 tal jaren jonger dan ik ben.
    Nu een paar weken geleden heb ik zelf een serum gemaakt om onder mijn dag/nachtcreme te smeren, en eerlijk "ik ben er heel tevreden over.
    Ik gebruik hiervoor alleen 100 % zuivere bio olien van de apotheker en een 100% natuurlijke gel die je huid een strakker gevoel geeft.

Blackbeauty: Wat leuk en bijzonder dat je een eigen serum hebt gemaakt van goede middelen....

Ik ben er echter geen voorstander van om kant en klare produkten te vermengen met allerlei andere fijne dingen....zelfs niet met Aldi produkten....deze zijn getest en deze verkoopt zo goed omdat deze produkten zo zijn afgestemd...niets erdoor roeren is mijn mening..ik vindt het fijn zoals het is...ik begrijp wel je enthousiasme...ook ik gebruik af en toe serum als een kuurtje....zelfs de oogcreme van de Aldi is prettig maar dat is voor iedereen verschillend....de 1 zweert bij dit de ander bij dat, geen enkele huid is het zelfde...wel vindt ik het leuk om wat te horen via dit forum van iedereen....ik heb heel veel verschillende soorten creme's gebruikt....ik weet wat heerlijk is en ik weet wat betaalbaar is haha ach blijven smeren..oud worden we toch....

Blackbeauty: Wat leuk en bijzonder dat je een eigen serum hebt gemaakt van goede middelen....

Ik ben er echter geen voorstander van om kant en klare produkten te vermengen met allerlei andere fijne dingen....zelfs niet met Aldi produkten....deze zijn getest en deze verkoopt zo goed omdat deze produkten zo zijn afgestemd...niets erdoor roeren is mijn mening..ik vindt het fijn zoals het is...ik begrijp wel je enthousiasme...ook ik gebruik af en toe serum als een kuurtje....zelfs de oogcreme van de Aldi is prettig maar dat is voor iedereen verschillend....de 1 zweert bij dit de ander bij dat, geen enkele huid is het zelfde...wel vindt ik het leuk om wat te horen via dit forum van iedereen....ik heb heel veel verschillende soorten creme's gebruikt....ik weet wat heerlijk is en ik weet wat betaalbaar is haha ach blijven smeren..oud worden we toch....

Hey,

Ik heb wel alles heel goed opgezocht en nagekeken hoor, vooraleer ik iets meng.

En zeker mijn serum.

Normaal kan het geen kwaad om deze pure olien te mengen in een dag/nachtcreme hoor.
    Ik doe het zelf ook.

groetjes, Martine x

Hoi Blacky: haha hallootjes......
    " IK " ben er geen voorstander van maar dat wil niet zeggen dat ik het afkeur!!!
    experimenteer gewoon door zoals je dat allemaal zorgvuldig doet, zolang jij geen allergische reactie krijgt zoals uitslag dan gaat het dus prima....ook wel spannend natuurlijk.... als "jij" je daar goed bij voelt en je gezicht straalt je tegemoet dan is het al je moeite waard geweest.... dag chemicus.... Fijn weekend...doegieeee
    warme groeten van Elisa

Citaat Origineel gepost door blackbeauty Bekijk Post
    Hey,

Ik heb wel alles heel goed opgezocht en nagekeken hoor, vooraleer ik iets meng.

En zeker mijn serum.

Normaal kan het geen kwaad om deze pure olien te mengen in een dag/nachtcreme hoor.
    Ik doe het zelf ook.

groetjes, Martine x
    ik meng al mijn huid middeltjes met wat argaan olie(marokkaans product)het voordeel ervan is> de olie wordt beter opgenomen in de huid,
    zoals jullie gelezen hebben gebruik ik sinds kort foundation met serum erbij in en ook daar doe ik wat argaan olie bij.

Voor je de dag/nachtcreme gebruikt, smeer ik altijd Aloe vera gel met een paar druppeltjes en/of advocado-theunisboem of amandelolie ertussen, en dit is niet vettig en voelt zalig aan op de huid.

Sietske: ja van jou wist ik dat......Arabische middelen zijn goed!!!! de mannen ook hoor? hihi ( pffff 10 jaar)

haha die elisa, het was toch geen toffe vent??

bij de HEMA een nieuw gezichtsserum ter versteviging van de gezichtshuid, factor 30,
    voelt heerlijk verzorgd aan..........daarna de andere dagcremes, olie, noem maar op!
    het serum kost ong 7,5 euro en is zeer zuinig in gebruik.

Morgen Zonnestraaltje... haha.......

oeps ik zal eens kijken Sietske bij de Hema....merci madammeke....

Het was een hele leuke mooie man, hij leek op Guilio Iglesias...ik " SMOLT" voor hem.....grrrrrrrrrrrrrrr goede tijden gehad, het liep helaas anders en dat heeft mijn hele leven beinvloed....Jammer.....maar er zijn nog genoeg knapperds... geef mij maar Sinterklaas...die verwent je tenminste elk jaar en komt altijd langs of je wil of niet!!!!...haha daggggggggggggggg

nou veel plezier met je sinterklaas....hahaa en de kerstman krijg je er gratis bij!

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Morgen Zonnestraaltje... haha.......

oeps ik zal eens kijken Sietske bij de Hema....merci madammeke....

Het was een hele leuke mooie man, hij leek op Guilio Iglesias...ik " SMOLT" voor hem.....grrrrrrrrrrrrrrr goede tijden gehad, het liep helaas anders en dat heeft mijn hele leven beinvloed....Jammer.....maar er zijn nog genoeg knapperds... geef mij maar Sinterklaas...die verwent je tenminste elk jaar en komt altijd langs of je wil of niet!!!!...haha daggggggggggggggg
    Hoho !! wat leest Sinterklaas hier allemaal ???....

Ik zal met " mijne zwarte piet " eens langs komen !!!!..dat is ook 'n leuke knapperd !!..
    Jou neemt hij zeker tussendoor !..( zijn agenda ! of wat dacht je !

Wees ook maar zeker dat hij jou zal " verwennen " of je wil of niet !.;zo heb ik hem getraind !
    Hij is wel 'n roetmop , ..komt gewoon door de schoorsteen ! als het "" neit via de deur kan / mag ?"" '
    Meestal verdwijnt hij ook weer "" als 'n dief in de nacht " ...dat is trouwens zijn favoriete tijd , om " bezig " te zijn !!
    Of hij ook nog op Guilio Iglesias lijkt ??
    ..tja dat schrijf jij me dan maar , in jouw bestelbrief voor volgend jaar hé !!
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiii ( wuif met handje !! )
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Thumbs up Re: Anti-rimpelcrème

Dat is wel een heel ondeugende Sinterklaas en Zwarte Piet!

Premium ++ Account Raimun's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Citaat Origineel gepost door jolanda27 Bekijk Post
    Dat is wel een heel ondeugende Sinterklaas en Zwarte Piet!
    Denk je ??....voor ieder komt 'n tijd dat je " niet meer in Sinterklaas gelooft "
    Je zou nog wel willen !!..stilletjes hopen dat er op 'n morgen toch nog iets in jouw schoentje ligt !!
    Helaas ...Sinterklaas is dan niet meer die grote goede heilige man !!
    Hij is dan 'n doodgewone man , lijk iedere andere man !! ...die gewoon doet wat hij kan !!
    Nomaden begeven zich daarheen waar het leven bloeit !

Raimun....Dag Sint Raimun...haha...dank voor je verhaaltje...lief hoor.... en nu maar wegwezen met die zak van jou en je "KNOL" haha Paard natuurlijk...dagggggggggg ik doe niet meer aan Sinterklaas maar ik heb er "Fantastische" herrinneringen aan....tot volgend jaar, dan staat deze Piet weer voor een ieder klaar!!!

Ik vraag aan de Sint: Een goede verjongingscreme.....

Ik ben momenteel 26 jaar en gebruik de producten van Clinique, werkt erg fijn moet ik zeggen! Ik gebruik deze creme voor iedere dag & nacht en het resultaat is absoluut zichtbaar

doe het nu een week zo, en huid oogt heel fris en jonger;
    schoonmaken met tonic
    hema serum
    argaanolie {olijfolie of bio olie kan ook}
    vaseline intensive rescue {voor de extreem droge huid}

door de vaseline trekt de olie er ook beter in...........
    volgende week heb ik ws weer ander nieuws................tot dan!!

Jols: dat klinkt fantastisch meid...heerlijk he zo'n goede creme, maar er hangt wel een prijskaartje aan..geniet er van ...wauw wat een luxe....

Sietske: Hey schat wat een actie weer allemaal voor dat huidje van je gezicht..
    je kon wel een klein winkeltje hebben..."Leuk" dat je elke keer weer wat ontdekt en het met ons deelt....dag mop...fijne dag....kuzzzzzzzzzzz Elisa

Ik blijf nog steeds smeren van de Aldi produkten en heb er tegenwoordig ook een serum van....lekker voor "mij".... als ik een zak met geld kreeg dan holde ik naar de Douglas toe en kocht dan dure, fijne, goed ruikende bekende produkten die ik soms gebruikte toen ik nog werkte!!!! wauw wat een droom he? haha wakker worden Elisa.....

zit nu ook aan de aldi cremes....een paar mnd geleden hadden ze een actie en verkochten ze serum en collageen creme, echt heerlijk, heb voor ong 1 jaar ingekocht
    en sinds ik het gebruik zeggen mensen dat ik jonger lijk dan dat ik ben......
    daarnaast heb ik ook nog vanalles om er tussendoor op te smeren.
    mijn argaanolie begint op te raken en heb nu van Dr Vogel johannesolie, ook heerlijk spul, op internet zeggen ze van dit produkt dat het zelfs de kleinste haarvaatjes voorziet van zuurstof...iig is het ook heerlijk,
    en natuurlijk niet roken.....wilde er nooit aan, maar toch in onze situatie noodzakelijk, en dat doet echt wonderen voor je huid!

Geweldig Sietske....wat leuk dat het je bevalt van deze keten..ik ben er "dol" op....ik heb er vorige week per toeval nog een Hondenhalsband gekocht met led lichtgevende en reflecterende strippen....ik moet het nog uit de verpakking halen!!! ohhhhhh ik zie dat er plakband opzit, dan heeft iemand het misschien wel teruggebracht...hoolimoosie, dan moet ik het eens nader inspecteren...haha... waar waren we gebleven? och ja....creme's.....johannesolie lekker, doe mij dan maar Johannes.... hihaaaa, heel knap dat je niet meer rookt, dit is vergif voor je huid, je hebt gelijk....eens zal ik er mee ophouden.... vandaag heb ik nog niet gerookt, ik stel het uit naar vanavond!!! smeer ze lekker en geniet van je kast vol met produkten, wanneer gaat je winkeltje open? grapje....dagggggggg

Geweldig Sietske....wat leuk dat het je bevalt van deze keten..ik ben er "dol" op....ik heb er vorige week per toeval nog een Hondenhalsband gekocht met led lichtgevende en reflecterende strippen....ik moet het nog uit de verpakking halen!!! ohhhhhh ik zie dat er plakband opzit, dan heeft iemand het misschien wel teruggebracht...hoolimoosie, dan moet ik het eens nader inspecteren...haha...:o waar waren we gebleven? och ja....creme's.....johannesolie lekker, doe mij dan maar Johannes....:p hihaaaa, heel knap dat je niet meer rookt, dit is vergif voor je huid, je hebt gelijk....eens zal ik er mee ophouden....:rolleyes: vandaag heb ik nog niet gerookt, ik stel het uit naar vanavond!!! smeer ze lekker en geniet van je kast vol met produkten, wanneer gaat je winkeltje open? grapje....dagggggggg
    hebben jullie de produkten van Helen Pietrulla al eens geprobeerd!!!
    Zalig gewoon.

zie www.diamondcosmetics.be
    Laatst aangepast door blackbeauty : 02-12-12 om 17:24

De produkten van Helen Pietrulla zijn Biologische produkten die in eigen labo worden gemaakt.
    Als je naar de site [url]www.diamondcosmetics.be
    gaat, en je hebt vragen staat Mientje je graag te woord.
    Doe ze dan maar de groetjes, van Martine uit Scherpenheuvel !!!!!!

Het proberen waard !!!!!!!
    Laatst aangepast door blackbeauty : 02-12-12 om 17:25

Hoi PowerGirls....het jaar 2013 breekt aan....heeft iemand nog nuttige tips???? gewoon leuk om te lezen en als het betaalbaar is dan is het fijn om te proberen.......ach ik laat mij niet gek maken, ik koop wat mij goed lijkt....
    smeer ze fijn verder....
    bye...Groeten van Elisa...

ben nu weer even op de Yves Rocher toer.....
    maak veel mensen lid en dan krijg ik de cadeaus...
    als je t allemaal goed uitkient kom je voor heel weinig geld aan uitstekende produkten, zijn echt fijn, alleen om zo te kopen zijn ze erg duur, maar ja
    we hebben de hele dag de tijd toch om de koopjes te plannen??
    heb nu een liftende dag en nachtcreme, en de aldi produkten (die ik voor een jaar had)even achteruit gezet want als de koopjes op zijn ga ik daarmee
    weer verder.)

Ja ik ben "ook" op die toer geweest....lekker hoor....en de website van Blackbeaty hierboven heb ik ook even bekeken...zag er goed uit....dagggggggggggg tot later... verstandig wijffie ben je toch....hahahaha...zou ik ook doen...aantrekkelijk he?

Iemand een tip?
    Beste tip ooit: Jouvé van Ariix! Is juist op de markt. Je hoeft geen rimpels meer te hebben. Het is geheel natuurlijk, pijnvrij, betaalbaar en werkt ook op lange termijn. Super blij van. Heb hem gekocht op www.thetrueyou.be
    Veel succes!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Anti depressiva
    By Bambi in forum Antidepressiva
    Reacties: 3
    Laatste Post: 23-02-19, 12:06
  2. Anti-granen= Anti-acne, eczeem en overgewicht
    By richnationaal in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 26-07-13, 17:10
  3. Anti-psychotica en anti-depressiva