Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Zonneallergie

kees1
    Guest

Standaard Zonneallergie

Hoi, als vervent zonneliefhebber kreeg ik een paar jaar geleden de eerste tekenen van zonneallergie. Bij 10 minuten in de zon kreeg ik al vuurrode bovenbenen. Uit de zon was dit weer na een minuut of 20 verdwenen. Dit
    is zo altijd gebleven en niet verder gelopen tot nu. Afgelopen vrijdag na 5 minuten in de zon te hebben gezeten, was mijn hele borst en buik al vuurrrood. En dit terwijl ik best een donkere huid heb. Heb 3 jaar geleden in een lichttunnel gestaan bij de dermatoloog, maar zonder resultaat. Lijkt me verstandig om dit nu weer een keer te doen, hopelijk met resultaat.
    Heeft iemand ook deze problemen? Let wel mijn roodheid blijft de hele tijd
    terugkomen zogauw ik in de zon lig.

Standaard Re: Zonneallergie

Heb je al iets gevonden tegen je zonallergie?

Groetjes, Nora

kees1
    Guest

Cool Re: Zonneallergie

Hoi Nora, nee helaas nog niets gevonden wat helpt. Gewoon niet te lang in de zon en goed insmeren met factor 30 een half uur van te voren. Groeten.

Citaat Origineel gepost door kees1 Bekijk Post
    Hoi, als vervent zonneliefhebber kreeg ik een paar jaar geleden de eerste tekenen van zonneallergie. Bij 10 minuten in de zon kreeg ik al vuurrode bovenbenen. Uit de zon was dit weer na een minuut of 20 verdwenen. Dit
    is zo altijd gebleven en niet verder gelopen tot nu. Afgelopen vrijdag na 5 minuten in de zon te hebben gezeten, was mijn hele borst en buik al vuurrrood. En dit terwijl ik best een donkere huid heb. Heb 3 jaar geleden in een lichttunnel gestaan bij de dermatoloog, maar zonder resultaat. Lijkt me verstandig om dit nu weer een keer te doen, hopelijk met resultaat.
    Heeft iemand ook deze problemen? Let wel mijn roodheid blijft de hele tijd
    terugkomen zogauw ik in de zon lig.
    Hallo Kees
    Ik ben sinds kort ook naar de Dermathloog verwezen ,en volg nu voor de een zonnetherapie, bij de vierde behandeling werd ik na een halfuur vuurrood en brandendgevoel en mij kappot krabben ,nu een aftersun gebruikt ,en het valt nu mee en zet de behandelling voort ,ga drie keer in de week en heb een bruinehuidskleur ik was ook vuurrood wil jij het merk La Roche-posay kopen Apotheek of kijk naar www.la roche/posay.nl succes
    Laatst aangepast door Antoinet : 22-03-08 om 22:30 Reden: fout

Kijk naar gezondheidsplein daar lees je alles over zonneallergie

Soortgelijke onderwerpen

1. Medicijnen Uit Bali tegen zonneallergie
    By Melissa in forum Huid
    Reacties: 2
    Laatste Post: 02-05-10, 12:00
  2. Advies voor zonneallergie
    By lenna in forum Immuunsysteem en allergieŽn
    Reacties: 26
    Laatste Post: 11-09-08, 06:44
  3. Reacties: 5
    Laatste Post: 16-03-07, 15:53
  4. Lichttesten niet nodig bij diagnose zonneallergie - Brabants Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-03-07, 15:30