Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Ingegroeide teennagel laten behandelen!

  1. #1
    dfhksadgfljhdgsfakdsf
    Guest

    Post Ingegroeide teennagel laten behandelen!

    HEey mensen,
    Ik ben zojuist naar de arts geweest om mijn ingegroeide teennagel te laten behandelen. Die prikken, man, wat doen die pijn! Jezus, niet normaal. En tijdens het wegknippen voelde ik ook nog wel iets pijn bij het 'nagelriempje' maar dat was te verdragen. Het ergste moet nog komen, als de verdoving is uitgewerkt, HElp!!
    Gr. Ik

  2. #2

    Standaard Re: Ingegroeide teennagel laten behandelen!

    Als je een keer per week je voeten in lauw water met azijn bad heb je kans dat je de nagels zacht houd en dat je er vanaf komt

  3. #3

    Standaard Re: Ingegroeide teennagel laten behandelen!

    ik ben ook een aantal jaren geleden aan mijn teennagels geopereerd.
    alleen sinds dien heb ik volgens mij een schimmel onder mijn nagel, hij staat omhoog en er zit een verdikking onder, nu is die verdikking eronder weg, komt miss door de warmte en zweten..maar nu komt er bruine en gelelige drap onder mijn nagel weg, maak het steeds schoon om te ontsmetten, maar wie heeft enig idee wat het kan zijn en wat moet ik er aan doen? ook aan de dokter laten zien? brrr..heb er een tenenfobie aan overgehouden sinds de ingreep..

  4. #4

    Standaard Re: Ingegroeide teennagel laten behandelen!

    Ik denk toch schimmel.
    Mijn moeder heeft hier gewoon druppels voor gekregen en toen ging het over.
    Als dat niet had geholpen hadden ze de nagel verwijderd.

  5. #5
    jacoba
    Guest

    Standaard Re: Ingegroeide teennagel laten behandelen!

    Tip: Maak een warm badje met soda en ga daar een kwartiertje met je voeten in zitten.

  6. #6

    Standaard Re: Ingegroeide teennagel laten behandelen!