Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Pijn in borst bij inspanning

  1. #1

    Standaard Pijn in borst bij inspanning

    Hallo!
    Ik ben een jongen van 14 jaar, en heb al sinds een jaar of 2 last van mijn borst. Tijdens het voetbal, komt het altijd na een minuut of 10-15. Heb het altijd in het rechtergedeelte gehad, maar sinds een week heb ik die stekende pijn ook in het linkerdeel van mijn borst. Normaal gesproken heb ik het alleen bij voetbal ( dus wanneer ik me erg inspan ), maar na de wedstrijd van zaterdag is de pijn aangehouden in mijn linkerborst, en na de training ( 3 dagen later ) is het weer naar mijn rechterborst overgesprongen. Ik heb wat gelezen over angina pectoris, wat er wel op lijkt. Ik kan dan moeilijker ademhalen, een drukkende pijn op mijn borst ed. Maar toch kloppen er ook veel dingen niet. Alle oorzaken die genoemd worden, heb ik niet. Ook kan de pijn uitstromen naar de armen, schouders etc waar ik ook geen last van heb. Ik ben niet misselijk, niet duizelig, geen gevoelloze lichaamsdelen. Toch zou ik wel eens willen weten wat het is, aangezien ik het nu probleem nu ook in ruststand ondervind. Heb al een afspraak met de huisarts gemaakt, maar wat denken jullie hierover? Ik hoor het graag!

    Bvd, Lemmer.

  2. #2

    Lid sinds
    26-08-2008
    Locatie
    Els Poblets, Spanje
    Posts
    22

    Standaard Re: Pijn in borst bij inspanning

    Ga naar middenrifbreuken

    Constance

  3. #3

    Standaard Re: Pijn in borst bij inspanning

    Het zou ook inspanningsastma kunnen zijn.
    Ik zie dat het wel al even geleden is dat je je vraag hebt gesteld, dus ik neem aan dat je intussen wel al bij de huisarts geweest bent. Ben je daar wat wijzer van geworden?

    Xx

  4. #4

    Standaard Re: Pijn in borst bij inspanning

    Inderdaad, hij vertelde me dat het te maken heeft met mijn houding. Het zit een beetje in de familie, mijn vader loopt niet helemaal recht, mijn broer niet en ik ook niet. Mijn rug is gebold en mijn schouders staan naar voren, van mijn huisarts kreeg ik dus het advies om ceasartherapie te doen.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Steken/pijn in de borst,buik,rug
    By Alex2 in forum Kanker Forum
    Reacties: 19
    Laatste Post: 21-02-11, 14:19
  2. Netelroos t.g.v. inspanning en stress
    By Toon V H in forum Huid
    Reacties: 5
    Laatste Post: 12-07-10, 10:59
  3. Pijn bij borst/maag
    By Samie in forum Borstkast, ribben en middenrif
    Reacties: 3
    Laatste Post: 12-12-09, 09:20
  4. Pijn op de borst
    By Hippiester22 in forum Borstkast, ribben en middenrif
    Reacties: 5
    Laatste Post: 09-11-08, 01:33
  5. Pijn op de borst
    By Gast: jannie in forum Borstkast, ribben en middenrif
    Reacties: 2
    Laatste Post: 14-02-05, 13:04