Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 143

Onderwerp: Manieren om snel af te slanken

Standaard Manieren om snel af te slanken

Hey iedereen,

ik zal me eerst voorstellen:

ik ben een 27 jarig antwerpse vrouw, ik ben een administratief medewerker van Telenet.
    Mijn tienerjaren heb ik doorgebracht met diëeten, ik heb jaren verschillende eetstijlen gevolgd en van weight watchers kreeg ik de beste resultaten tot ik een "plateau" bereikte. Wat ik maar deed, ik kreeg die laatste 10 kg er gewoon niet af. Ik had 4 weken gelijnd met gevolg dat ik een halve kilo bijkwam!
    Ik werd zo depressief dat ik een hele doos pralines naar binnen werkte (dat voelde echt h e e r l i j k, na een paar maanden op dieet te zijn!)

Na die doosje praline voelde ik me natuurlijk schuldig, ik maakte plannen over hoe ik mijn eigen ging bestraffen, met twee weken zeer strict dieet of met een crash-dieet maar ik had echt genoeg van diëeten dus zocht ik het web af naar thermogene vetverbranders waarover mijn vriendin mij eens over had verteld dat het ongelooflijk goed is etc.
    Ik begon het web te speuren, skeptisch natuurlijk want ik geloofde er niet in dat er een vetverbrander bestond die ook echt werkte. Eerste resultaten van google was "xenadrine". Heb er effe over gelezen, leuke commentaren van gebruikers etc. maar vond het te duur, 70€ voor een potje vind ik nou echt te duur.
    Ik zocht ff verder op google en dieet forums en ik vond eindelijk het formule dat ik zocht:

-een goede vetverbrander
    -niet duur
    ---------------------------+
    Stacker 4

Stacker 4 ingredienten: Ephedrine (Sido Cordifolia), Caffeine, Aspirine. Wat doet ephedrine (stond op het site):

-eetlustremmend
    -verhoogt stofwisseling (zet het stofwisseling op een hoger niveau)
    -geeft je energie (en bij energie bedoel ik echt "ENERGIE", wat tevens aanwijst dat vetstoffen als worden verbrandt (daarom komt er energie vrij)

De actieve ingredienten van stacker 4 zijn ephedrine, caffeine en aspirine (ook wel eca stack genoemd). Het is als de populaire Xenadrine maar veel sterker en goedkoper. Het bevat Sido Cordifolia (sterkste ephedrine plant met L-nor D-nor en pseudo-ephedrine). Het gebeurt wel eens dat je minder gemakkelijk in slaap valt door al het energie dat het geeft.

Ik heb dit dan onmiddelijk besteld van www.getfit.be en na 30 minuten van inname voelde ik echt geen honger meer. Dit was ongelooflijk, vergeleken met die Fattaché eetlustremmer die je bij de apotheek verkrijgt scoort dit ding echt ongelooflijk hoog.

De eerste week verloor ik al 2.5 kg, tweede week was dit rond 2 kg. Nu ben ik op mijn derde week, mijn cellulitis begint al te verdwijnen (oh god eindelijk, hier heb ik echt lang op gewacht).

Ik wou gewoon mijn ervaringen delen met iedereen die ook overgewicht is, stacker 4 is echt de max!

(het is rond de 35€ denk ik op www.getfit.be - levert naar nederland en belgië)

Groetjes iedereen en nog een sportieve en fijne dag!

anouk
    Guest

Standaard

HOi marieke,

Ikzelf ben 2 maanden geleden begonnen met een ander product van de voedingsupplementen lijn changes. Ik ben nu al 10 kilo afgevallen en heb ook weinig honger. Doordat edereen in mijn omgeving mij zag veranderen gebruiken nu ook veel vrienden en kennissen dit product. Ik heb veel gehoord over de stackers en gelezen en het aantal milligram wat in de stackers zit is veel te hoog !!! In het product wat ik gebruik zit ook wel efedrine maar veel minder mg dan wat in het stacker product wordt verwerkt. Het is toegestaan om max 100 mg oraal binnen te krijgen per dag. En ik weet dat dit zeker niet het geval bij de stackers. Ik begrijp dat je heel blij bent maar teveel efedrine innemen per dag is niet goed !! Ik wilde je dit even laten weten

In ieder geval toch heeeel veel succes met afvallen, en de aanhouder wint.

groetjes anouk

anouk
    Guest

Standaard

HOi marieke,

Bedankt dat je op mijn mail gereageerd hebt. Er zit dus maar 20 mg in. Ik denk dat we dan een soort gelijk product gebruikten. Sorry, ik wist niet dat er ook stackers waren met een lage dosering. Succes ermee !!!

Guest

Standaard

Meisjes toch ??? ??? ???

Waarom willen julie uw lichaam verbranden aan al die pillen

Inderdaad jullie zullen rap vermageren!!!!! maar ten koste van wat???Heb je er al eens bij stil gestaan wat die pillekes aan jullie 's gezondheid zoal doen???
    De enige die er wat aan heeft ,zijn de verkopers.

Guest

Standaard

Hallo allemaal,

Wat lees ik hier toch?! Ik probeer ook al jaren af te vallen. Maar aangezien mijn gezondheid zeer belangrijk voor me is en ik in de toekomst kinderen wil (gezonden),dan ga ik niet aan al die pillen/*****. Ik doe het op het ouderwetse manier.....sporten,fietsen naar het werk, letten op mijn eetpatroon. Combinatie van dit alles zal me langzaam brengen naar mijn streef gewicht.Het afvallen gaat langzaam, maar ik heb het geduld.

Mensen denk a.u.b. na voordat je al die troep naar binnen werkt en na een paar jaren spijt hebt doordat je gezondheidsproblemen hebt of kinderloos bent.

Vraag je zelf af of dat allemaal de moeite wel waard is.

Ga met vriendinnen fietsen,sporten,wees sterk en eet weinig vettige/ongezonde voeding. Vraag info. bij je huisarts of bij een dietiste.

Niets in het leven is makkelijk.....

Gr,
    Bea

Valerie
    Guest

Standaard

Ik heb een tijdje bij een smartshop gewerkt en ben een gebruiker van smart*****. Ephedra is een zeer populair product onder de smart*****, maar er zijn redelijk veel bijwerkingen als u niet uitkijkt. Ephedrine mag bijvoorbeeld niet te lange tijd achterelkaar geslikt worden in verband met uitdroging en dat soort dingen. Ook hartkloppingen zijn een veel voorkomend verschijnsel. Ik weet dat het hongergevoel ermee verdwijnd, maar gebruik het alsjeblieft met mate. En hou af en toe eens pauze. Sommige mensen zien er ook niet uit als ze ephedra ophebben. Krijgen een grauw kleurtje en krijgen, net als bij hard*****, grote ogen en knarsen de tanden op elkaar. Denk alsjeblieft eerst na voordat je je nieren kapotmaakt!Er wordt misschien wel aangegeven dat het een voedingssupplement is, maar er moet vooral ook gemeld worden dat je er ook al snel een junkie van kan worden.

snowhite
    Guest

Standaard

Hallo, beste mensen,
    ik ben jullie berichten aanhet lezen en ik kan ook in alle van die mijzelf herkennen. Ik heb heleboel die middeltjes voor afslanken geprobeerd, maar niets bleek te werken. Van die bovengenoemde, heb ik zelf eerst Stalker 4 en daarna (ik dacht dat die iets minder sterk is) Stalker 3 geprobeerd maar heel snel, al na drie weken, heb ik het gestopt, omdat, uiteraard, heb ik de hartkloppingen gekregen en heb ik ook dat gevoel gehad dat ik moet met mijn tanden 'bijten'.... Ik voelde ook heel zenuwachtig. Met meerdere mensen heb ik over die product gesproken en ja, het bleek extra energie te geven; het is goed als je gaat sporten (je houdt er langer mee), maar, mensen, als je hart gaat te snel kloppen voor langere tijd.... denk eens over na. Ik heb wel in die tijd een paar kilo afgevallen, maar zulke stornissen vond ik wel te hoog prijs voor een paar kilo's afvallen.
    Ik ben ook voorstander voor gezond eten & sporten. Enige wat ik nu gebruik is appel azijn en soms vervang ik deze met Molkosan van A. Vogel (heel klein beetje verdund in een glasje water).

Succes allemaal en wees geduldig; die kilo's hebben ook niet over een nacht 'gekomen', toch ?!

Mo
    Guest

Standaard

Ik zelf heb ook ervaring met diverse pillen betreft afvallen in mijn geval had het in het verleden met de topsport te maken die ik deed, moest dan snel afvallen in korte tijd. Betreft efedrine, ik heb ze nu kunnen bemachtigen met 20 mg. maar dan puur dus niet de stacker 4 ( die zeker heel effectief is) Het belangrijkste als je dit soort middelen gebruikt is, dat je zeker weet dat je gezond bent, niet te hoge bloeddruk, geen hartklachten etc. (mischien even een check up bij je huisarts) Verder moet je erg veel water drinken niet alleen om uitdroging te voorkomen maar het helpt meteen om goed door te spoelen, (minder belasting voor je nieren!) en ook meegenomen; hongergevoel te verdrijven als het na een tijdje toch mocht opkomen. verder je dieet aanpassen en dan niet tijdelijk maar voor altijd, dus gezond eten en echt wel voldoende, je bent als een auto je hebt benzine (lees koolhydraten) nodig om te kunnen functioneren. Dus geen hongerdieten bij dit soort middelen. Natuurlijk ook je cardio (beweging) opvoeren. niets komt alleen uit een pilletje. betreft het verhaal van de persoon die in de smartshop heeft gewerkt het vervelende is dat deze pillen dus nu populair zijn geworden (door de smartshops!!!!!) in het uitgaanscircuit. Tja en dan wordt het een heel ander verhaal uitputtend uitgaan (dansen in warme omgeving), pillen en alcohol, een betere manier om uit te drogen is er niet!! Het is jammer dat er nu misbruik van is gemaakt door mensen die de pillen niet met "respect" hebben gebruikt daardoor is er nu een wetswijziging gekomen in Nederland waardoor de stacker lagere dosering krijgt, heeft, met efedrine. Aan de andere kant mensen kunnen er nog steeds aan komen via de zwarte markt, en lukt het niet met 1 pilletje waarom dan geen 2 of zelfs 3, dit is dus levensgevaarlijk!! Het zal er dus wel weer op uitlopen dat ze over een jaar of zo verboden worden
    Mo

I Rozenberg
    Guest

Standaard

Ik ken een goed produkt. Het werkt echt. Ik ken iemand die is er 40 kilo mee kwijtgeraakt. Het is een shake, smaakt lekker en het is een veilig produkt met vitaminen mineralen etc.
    Meer weten? Mail: [email protected]

Body Worker
    Guest

Standaard

Hallo iedereen, Ephedrine is ontzettend slecht voor het hart en voornamelijk voor de hartkleppen!.
    Ik snap niet dat de overheid dit oogluikend toelaat.
    Als je wilt afvallen, kies dan voor de natuurlijke weg, let gewoon op wat je eet.

Afz. Body Worker

sr
    Guest

Standaard

Originally posted by Body Worker@19-05-2003, 13:50:37
    Hallo iedereen, Ephedrine is ontzettend slecht voor het hart en voornamelijk voor de hartkleppen!.
    Ik snap niet dat de overheid dit oogluikend toelaat.
    Als je wilt afvallen, kies dan voor de natuurlijke weg, let gewoon op wat je eet.

Afz. Body Worker
    Onderbouw dit eens. Ik neem niks zomaar aan. Ik weet precies wat ephidrine doet, leg mij eens uit hoe en waarom het wat met de hartkleppen doet?

Fee
    Guest

Standaard

"Stackers of stack, het lijkt het nieuwe wondermiddel om af te vallen. Het zoemt door Nederland en de pillen zijn niet aan te slepen. De pillen worden door sporters én afvallers gebruikt, maar zijn ook in 't partycircuit populair om een nachtje door te halen. De Smaakpolitie sprak tientallen mensen die ernstige bijwerkingen hebben van deze pillen, waaornder Katalijne die werkt in een sportschool.
    Kathelijne gebruikte stackers en kreeg er hartkloppingen van, zweetaanvallen, en obstipatie (verstopping van de spijsverstering). Toen ze naar haar huisarts ging, moest ze direct stoppen met de pillen. "Hij heeft meteen mijn bloed laten controleren", zegt Kathelijne in de uitzending, "want hij was bang dat ik door 't langdurige gebruik schade had opgelopen."
    Gelukkig heeft Kathelijne geen blijvende schade opgelopen, maar niet iedereen is zo verstandig naar de huisarts te gaan als hij of zij bijwerkingen van de stackers heeft.
    Het Nederlands Centrum voor Dopingvraagstukken bevestigt de bijwerkingen van stackers die Kathelijne heeft ervaren. De bijwerkingen kunnen nog veel verder gaan, zoals hoge bloeddruk, gevaar voor beroerte en hartritmestoornissen.
    De werkzame stof in stackers/stack is ephedra en dat staat al jaren op de dopinglijst. Dat betekent dat sporters in de wedstrijdport die gesnapt worden met ephedra hun carrière 'vaarwel' kunnen zeggen."
    Wees gewaarschuwd als je toch stacks of stackers gebruikt:
    - Controleer op de verpakking hoeveel Ephedra de pillen bevatten.
    - Gebruik nooit meer dan 3 X 30 milligram per dag
    - Raadgpleeg direct je huisarts als je last krijgt van zweetaanvallen, hartkloppingen of verstoppingen.

bron: de smaakpolitie
    [COLOR=purple]

Bianca
    Guest

Standaard

Al die troep die ze tegenwoordig hebben, alleen omdat iedereen te lui is om te gaan sporten en geen discipline heeft om gezond te eten.

Ga sporten en eet gezond en blijf van die pillen en al die andere troep af.

Kai
    Guest

Standaard

hallo, ik heb ooit een pruduct gebruikt dat yellow subs heette, ik gebruikte het met trainen, werkte perfect, kon meer en harder trainen alleen als ik niet trainde was ik hyperactief en op gegeven moment kreeg ik vette hartkloppingen ben er toen ook mee gestopt, ik heb een tijdje geleden in de put gezeten ik ben gestopt met roken maar ben daardoor veel gaan eten, voor trainen heb ik geen tijd meer, nu ben ik op zoek naar iets, een kennis van mij was echt vrij dik, die is naar de dokter gegaan en die kreeg elke x een injectie met een bepaald soort hormoon dat uit moederkoek word gehaald geloof ik, anyway ik heb geev contact meer met hr maar wil echt weten wat dat is, want in 3 mnd tijd is ze van megadik naar mega slank gegaan iemand een idee.

grt

Gast: Jackie
    Guest

Standaard

Graag wil ik ook nog even reageren.
    Ik werk met zeer hoogwaardige gezondheidsproducten, waaronder ook afslankproducten.

Ik verstrek ook GRATIS 3-daagse proefpakketjes dus als je interesse hebt, mail me dan op [email protected].

100% natuurlijk, zonder efedrine (wat nu wereldwijd verbannen is), zorgt voor een snellere verbranding, bevat o.a. groene thee en geeft je nog een goed gevoel ook.

Zeer populair onder gebruikers.

Marie
    Guest

Standaard

domme reactie mevrouw Bianca.
    Ik eet over het algemeen gezond (op af en toe een dagje na) en sport gemiddeld vier keer per week toch verlies ik nauwelijks gewicht.

Ik word een beetje moe van domme tantes die een hoop te blaten hebben over mensen die ze niet eens kennen en over zaken waar ze geen bal verstand van hebben.

overigens zou ik ook nooit van die troep gaan slikken.

Niet geregistreerd
    Guest

Standaard Re: ZEER SNEL AFSLANKEN - IEDEREEN LEZEN

hoi, Ik ben Kikkie (31 jaar)

Als eerste moet ik zeggen blij te zijn met dit "forum".
    Het is vrij moeilijk om ervaringen van mensen te vinden mbt tot stackers. Overal kun je informatie krijgen om ze te kopen, maar daar staan alle voor-en nadelen niet bij vermeld.

Zoals veel anderen heb ik de resultaten van stackers in mijn directe omgeving gezien. Paar collega's van mij gebruiken al jaren stackers. En zijn daardoor afgevallen. (sommige van hen hebben wel bijwerkingen gekregen)
    Een vriendin van me heeft ze ongeveer 2 jaar gebruikt, zonder pauze in te lassen en moest nu om medische redenen stoppen. De verloren kilo's zijn echter zeer snel terug gekomen. (en ze heeft blijvende schade aan haar lichaam opgelopen. Het is echter niet duidelijk of dat alleen te maken heeft met het gebruik van stackers.)
    Een andere vriendin van me heeft ze paar maanden gebruikt en is ongeveer 8 kilo kwijt geraakt. Ze gaf aan geen ernstige bijwerkingen gehad te hebben. Alleen had ze de eerste paar dagen wel last van trillingen en extra zweten) De kilo's die ze kwijt is zijn niet teruggekomen.

Ikzelf heb vandaag voor het eerst een pilletje ingenomen. (stacker 4 epherdra free)
    Ik ben van plan (vooral in de begin periode) één pilletje per dag te nemen. Men zegt dat het resultaat dan niet optimaal zal zijn. (wat natuurlijk erg logisch is omdat de max 3 pillen per dag is)
    Maar ik wil eerst zien hoe mijn lichaam (en geest) hier op reageert.

Weet iemand waar ik op moet letten???

Veel succes allemaal met het afslanken!

groetjes Kikkie

Nella
    Guest

Angry Re: ZEER SNEL AFSLANKEN - IEDEREEN LEZEN

Hoi Allemaal

Wow, doe allemaal maar rustig. Iedereen weet dat je kunt afvallen als je jaren gaat sporten en gezond gaat eten!! En iedereen weet ook dat je een gezond leven hebt als je dat doet!! Hallo zeg!

Maar er zijn mensen die het heel moeilijk hebben: om het vol te houden, om honger gevoel te hebben of om in de sportschool te trainen tussen al die barbie poppen. Ik ben al 3 jaar bezig en ben 35 kilo afgevallen. En soms gebruik in pillen voor ondersteuning, want leven lang alleen maar groente en fruit eten is gewoon niet reëel!!!
    Voor iedereen die dat wel kan: HEEL GOED, maar ga dan niet mensen zitten afkraken die het anders doen, en doe je AUB niet beter voor dan de rest!!!!!
    Iedereen heeft er alle recht om zijn manier van afvallen te vinden!!! Iedereen weet wat wel en niet goed voor je is, het is soms moeilijk om het ook daadwerkelijk te doen.

Groetjes Nella

milner
    Guest

Hoi,
    heb een vraagje ben der naar op zoek naar stacks, want wil ook wel ebkele kilootjes kwijt. Weet iemand hoe je deze online kunt bestellen??
    Alvast bedankt.

Nella
    Guest

Smile Re: ZEER SNEL AFSLANKEN - IEDEREEN LEZEN

Je kunt ze betellen via www.be-fitshop.nl of www.benima.nl of www.vitaminstore.nl Zo heb kun je een keuze maken en denken ze niet dat ik reclame zit te maken.

Succes

heee... ik ben 24 jaar en weeg 80 kilo. ik wil graaag afvallen. ik sport zinds 9 jaar alweer 5 keer in de week maar ik val nix af. ik snoep best veel. elke dag neem ik me voor om minder te snoepen maar het lukt me niet. soms steek ik mijn vinger in mijn keel (als het snoepen echt extreem veel is). ik kan je vertellen hoe moeilijk het is om niet te snoepen. ik wil nu graag laxeer middelen gaan proberen, nee ik ben geen anorexia patient maar ik val niks af en proberen kan toch geen kwaad. Kan iemand me zeggen waar ik die kan krijgen/???
    mail het me: [email protected]
    please I need You're help!!!

Dankjewel als je me gemailt hebt krijg je zeker reactie terug

Luckas
    Guest

SNEL EN WEL AFVALLEN.
    De simpelste methode die wij aan duizende afslankers bezorgden was het zgn
    Demis dieet ook Diamond ea juiste combinatie dieet genoemd meng géén vetten met
    eiwitten maw eet groenten met koolhydraten pasta brood frit kroket maar zonder vlees
    of eet vlees met groenten maar zonder pasta frit rijst kroket patat enz+
    neem Ià3 guarcapsules voor uw hoofdmaaltijden kostprijs laag en totaal ongevaarlijk...
    Mentaal Gewicht op U laden te veel verantwoordelijkheid op je schouders laden en veel te gewichtig ipv luchtig doen verhinderd afslanken.
    Ooit kwam een vrouw met 20 kg overgewicht die drie gehuwde kinderen had waarvoor ze den al deed tot en met de was.Door mijn advies al die lasten van haar schouders te schudden Ik liet dat 20X letterlijk en krachtdadig van haar schouders schudden en ze moest die oefening elke avond herhalen tot ze géén last meer op haar schouders voelde en vrij was van elk soort schuld en plichts gevoel.Veel dikken zijn onvrij.
    Zij viel 20 kg af zonder meer door VRIJ van elke verplichting te worden Veel liefs en leuks in je leven want je bent vrij als je jezelf bevrijd niemand anders kan U vrij
    maken dan jij in je eigen mind...be free;

melissa
    Guest

Unhappy Ik Vindt Me Te Dik Voor Mijn Leeftijd

hallo allemaal ik ben melissa...
    ikzet dit bericht op een site omdat ik meningen van iemand anders moet horen en weten..
    ik ben een meisje van 14 jaar en ik weeg 57...
    ik wouw van alles proberen zoals pillen ofsow maar mijn moeder wouw dat niet...dus ik ging het ook niet stiekem doen..
    ik vindt me zelf gewoon te dik en wil der iets aan doen...
    ik zat der laats zo mee dat ik gewoon een vinger door mijn keel wouw stoppen.
    maar ik wist wel beter..
    ik zit alleen met mijn buik en dijen zoals mij buik:
    ik vindt dat ik te veel vetrollen heb ens0w en mijn dijen die vindt ik ook te dik.
    mijn vader die voelde zich niet so g0ed dat ik met mijn figuur zat..dus hij koopte me een tril plaat...het is wel relax maar of het werkt weet ik niet..ik verwacht niet dat ik binnen 1 maand 10 kilo ben afgevalen maar dat ik voor 5 augustus want dan gaan we op vakantie ongeveer 5 kilo of meer ben afgevallen....
    wie weet nog een manier om af te vallen..
    voeg me dan toe [email protected]

groetjes en alvast bedankt___een hopeloos meisje dat zich zelf te dik vindt

Meisje
    Guest

Standaard Re: Manieren om snel af te slanken

Heej!
    Ik heb even een vraagje: ,, Met welke pillen (of iets anders) val je nu het gezondste + snelste af?
    Ik ben 17 jaar, en weeg 75 kilo. Ik heb eigenlijk niet de bouw om dik te worden, vandaar zit het vooral in mijn buik/heupen en bovenbenen. Ik vind dat er bij mij zeker 5 kilo af kan! Dan zou ik zo super blij zijn he
    Ik snoep niet veel en heb veel gesport. Met sporten ben ik ondanks gestopt omdat ik er gewoon geen zin meer in had en niet verder kon. (ik zat op zwemmen, heb daar alle diploma's van behaald).
    Maar ik zou dus graag ongeveer 5 kilo afvallen, wat kan ik dan het beste gebruiken?

Kus Meisje

p.s. ik weet dat het niet echt gezond is dat ik op mijn leeftijd afval, maar ik wil het rustig aan proberen.

Volg gewoon het koolsoepdieet en je bent binnen de week 2-4 kilo kwijt, daarna veel sporten en gezond en vetvrij eten.Herhaal wanneer nodig.Niets pillerij, gewoon moeder natuur.

http://www.despruit.nl/recepten.htm

elke pil dat je inneemt, gaat eerst via de lever, en wordt uitgescheiden via de nieren, er blijft sowieso een residu achter in de lever, en stackers die ephedra bevatten kunnen de nier beschadigen

dus wees er toch maar voorzichtig mee

Luckas
    Guest

elke pil ??? U moet altijd met twee woorden spreken
    er zijn natuurlijke tabletten bv guar die en het hongergevoel en laxerend werken
    en gezond zijn en er zijn chemische pillen die altijd een schadelijk effect hebben
    door dat ze geisoleerd zijn uit hun natuurlijke omgeving bv aspirine lost kalkopslag
    op waarin altijd bacterien kunnen overleven maw ontstekingen zijn
    Dus wees een onderzoek uit dat het hart en bloedvat problemen voorkomt;
    Drie mij bekende artsen lazen dit artikel en begonnen met elke dag een aspirine
    na een jaar hadden er twee een trombose en een een hartinfarct
    net datgene waarvoor ze de chemische pillen innamen...
    Hetzelfde gebeurde met andere zgn pijnstillers als VIOXX en CEREBREX en ALEVE..
    Heb je eens een pijntje en gebruik je dan een pilletje ok
    Maar al wie langer dan drie maand aan een stuk chemo pillen neemt
    maakt zijn nieren en hart en bloedvaten langzaam maar zeker kapot...
    EEN ONDERZOEK WEES 50% MEER HART EN BLOEDVAT EN NIERPROBLEMEN DOOR
    MEER DAN EEN JAAR PIJNSTILLERS...
    DE KOOLSOEP EN GUAR TABLETTEN EN GROENE THEE EN ACIDOPHILLUS TABLETTEN
    EN RESIUM OM UW NIEREN TE ZUIVEREN VAN GRUIS KUNNEN ALLE
    HELPEN OM UW OVERGEWICHT TE NORMALISEREN PLUS BEWEGING
    PLUS LEREN FOERT ZEGGEN IPV ALLES TE ONTHOUDEN EN NIETS TE VERGETEN EN TE
    VERGEVEN MAW ZICH IN IEDEREEN EN ALLES DIK TE MAKEN.SUKSES

Luckas
    Guest

Ps Ook Herbalife Usa Produkten Bevatten Veel Produkten
    Die Uit Chemische Labos Komen In Plaats Van Uit De Natuur...
    Voeding En Kruiden.

Hallo allemaal,

ik zat net op het forum te lezen over die stackers. Ik ben wel een beetje geschrokken.
    Ik ben namelijk net met stackers 3 begonnen. Ik beweeg me altijd best veel maar ik wilde graag nog een beetje afvallen. Maar de laatste tijd had ik erg weinig zin om dingen te doen, ik zat veel thuis enzo ( ik voelde me een beetje depri, daardoor bewoog ik me ook minder, en ik heb het idee dat ik daar juist weer meer depri van wordt.).
    Toen hoorde ik dat je van stackers juist weer wat meer energie kreeg, dus ik ben er nu 4 dagen mee bezig, ik heb idd veel meer zin om dingen te doen. Ik neem er maar 1 per dag en ik drink me de rambam aan water, ik denk dat ik rustig 5 liter per dag drink. Maar nu hoor ik dus over die nierstoornissen.
    En nu vraag ik me af komt dat dan misschien omdat mensen te weinig drinken of heeft het een andere reden.

Ik wil namelijk de stackers wel 2 weken gebruiken, ik neem er maar 1 per dag en ik drink er absoluut geen koffie of redbull bij, maar wel veel water.
    Zou het dan voor die 2 weken dan ook schadelijk zijn?
    Ik hoop namelijk dat dit het duwtje is om meer energie te krijgen en hier door ook weer een beetje de levenslust terug te krijgen.

groeten Fem

Luckas
    Guest

beste afslankers en kanker preventieven
    afslanken is ook kankerpreventief want het herstelt de hormonale spiegel
    tenminste als je met natuurmiddelen afslankt.
    Ga je met chemische middelen zoals stackers waarin doping zit zoals ephedrin en
    maagslijmviels aantastend aspirine en nierfunctie beschadigende middelen
    uw zwaarlijvigheid te keer dan is dit op lange termijn levensgevaarlijk.£
    Het koolsoepdieet en het eten van groenten van kruisbloemigen zoals koolsoorten
    en vooral zuurkool zoals in Duitsland en zure augurken en pickels en broccoli en
    spruiten dan ben je al goed en natuurlijk bezig.
    Een Professor van Het Harvard Anti Kanker Instituut stelde zelf een anti kanker en
    anti overgewicht middel samen dat SLIM FOR YOU noemt en chroom tegen snoep
    zucht en chitosan ter vetbinding en advantra voor vetvrijmaking en guarana ter vetverbranding cholin ter vloeibaar houding van niet verbrand vet en ortosiphon ter
    nieraktivatie geeft.Allemaal Natuurlijke Kombinaties die je traag maar zeker laten
    afslanken en blijvend ipv zogezegd snel op onnatuurlijke wijze.
    Slim For You Gratis folder met prijzen aanvragen via Luckas [email protected]
    Ook aardstralen kunnen afslanken verhinderen en hoe lees je ook in de
    SLIM FOR YOY AFSLANKFOLDER.

hoi ik kom niet op die site van getfit is er iets mee?
    kan ik ergens anders ook aan stackers4 komen?/
    gr tasja

Thumbs up Re: Manieren om snel af te slanken

Iedereen kent wel manieren om snel af te vallen.
    Maar om blijvend slank wordt, door eenvoudig gezond af te vallen en je gewicht te beheersen dat is voor velen een raadsel. Ik heb ontdekt dat het niet zo moeilijk is als het lijkt. Hoe je blijvend gezond slank blijft heb ik opgeschreven in een een GRATIS ebook. Deze kun je GRATIS verkrijgen op www.effectief-afvallen.nl Ontdek ook op deze site hoe anderen het deden.

Four Roses
    Guest

Citaat Origineel gepost door happy Bekijk Post
    Iedereen kent wel manieren om snel af te vallen.
    Maar om blijvend slank wordt, door eenvoudig gezond af te vallen en je gewicht te beheersen dat is voor velen een raadsel. Ik heb ontdekt dat het niet zo moeilijk is als het lijkt. Hoe je blijvend gezond slank blijft heb ik opgeschreven in een een GRATIS ebook. Deze kun je GRATIS verkrijgen op www.effectief-afvallen.nl Ontdek ook op deze site hoe anderen het deden.
    Ik ben zelf afgevallen en blijf op gewicht door het eeuwenoude simpele principe:
    5 kleine verantwoorde en gezonde maaltijden per dag en een 1/2 uur bewegen per dag, that's it!

Even een opmerking over Stackers: Ik ben daar ongeveer 3 jaar geleden mee begonnen en deed dan af en toe zo'n kuur en viel niet zo spectaculair af als werd gesteld. 2,5 Jaar geleden ben ik in januari Stacker4 gaan gebruiken en heb toen een vreselijke clusterachtige hoofdpijn ontwikkeld! Ik had daarvoor nooit last van hoofdpijn! Ook hield ik veel vocht vast. Op het Stackerforum kon ik daar niks van terugvinden bij verhalen van anderen (hier ook niet) en heb die vraag toen gesteld. Nou het antwoord was dat dit niet bekend was, en mijn vraag werd elders ondergebracht op het forum. Ik ben accuut gestopt met Stacker en het heeft nog een hele tijd geduurd voordat de hoofdpijn wegging. Als ik nu ook weer die hallelujah-verhalen lees, dan lijkt het wel of die mensen aandelen hebben in Stackers! Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf de keuze maken wat die doet, maar bezint eer gij begint, gaat in deze toch echt op! Overigens ben ik wel 14 kilo kwijtgeraakt in een half jaar. Hoe? Door 3 maanden eiwit/proteinedieet en 2x p.week naar BodyBalance te gaan. Dat is een schoonheidsinstituut met warmtecabines en daarin gerichte oefeningen doen. En dan verdwijnt je buik echt wel, heel je silhouet word mooi. Kost wel wat, maar wat zijn we nu kwijt aan alle rotzooi????

halloo ,
    ik heb even een vraagje ik heb het idee dat ik veel te veel eet ookal is het geen snoep enso . s'ochtends kellogs+melk met een wasa mt jam en
    2 beschuitjes s'middags een boterham met vegetarische worst
    uit school een kom kellogs+yoghurt een boterham een appel en plakje ontbijtkoek s'avonds een aardappel btj groente en vegetarisch iets

is dit veel ? [ 14 jr 1.71 en 55kg ] weet iemand anders iets waardoor ik minder eetlust krijg ? xx.

hallo, ik heb een vraagje ik ben begonen met stacker ik slik eentje per dag met veel water maar mijn vraag is mag die ook gebruikt worden met de pil. veroorzaakt problemen of niet. graag en antwoord wie meer weet over groetjes sami01

Beste Anouk,

Graag had ik geweten welk product u heeft gebruikt.
    Ik ben namelijk ook op zoek naar een hongerstiller en vetverbrander dat niet schadelijk is voor de gezondheid.

Alvast bedankt.

Groetjes,

kwikkie1

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door miss pinguin Bekijk Post
    halloo ,
    ik heb even een vraagje ik heb het idee dat ik veel te veel eet ookal is het geen snoep enso . s'ochtends kellogs+melk met een wasa mt jam en
    2 beschuitjes s'middags een boterham met vegetarische worst
    uit school een kom kellogs+yoghurt een boterham een appel en plakje ontbijtkoek s'avonds een aardappel btj groente en vegetarisch iets

is dit veel ? [ 14 jr 1.71 en 55kg ] weet iemand anders iets waardoor ik minder eetlust krijg ? xx.
    Dit is absoluut niet teveel eten ... zelfs vrij gezond denk ik!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Hallo miss pinguin,

Je eet idd niet teveel. Wat goed is voor je lichaam is om variërend te eten. Niet elke ochtend en middag hetzelfde. Je lichaam gaat dan een beetje slapen en werkt niet meer zo hard om het te verwerken. Daardoor kun je dus ook aankomen.

Groetjes, Leontien

veel sex en gezult zien de kilo vliegen eruit en dat is wel bewezen.

Four Roses
    Guest

Beste mensen,

Ik probeer ook af te vallen en heb nu een succesvolle methode gevonden. Ik geloof niet in pillen, dieten of ***** en al die onzin. Als het werkte, was iedereen al slank, nietwaar?

Ik doe het zelf als volgt: verminderen van porties en gezonde keuzes daarin maken. De eerste week heb je er last van dat je iets minder eet, maar daarna ben je al gewend!!
    Qua bewegen: elke dag half uur fietsen voor het werk en 2x per week 2 uur sporten.

that's it!

Mensen, laten we het allemaal niet zo moeilijk maken.

Heb ook allerlei pillen gebruikt maar ben nu ik begonnen ben met green coffee.
    Veel fijner procuct, niet dat gehaaste en gefokte wat ik altijd van stackers had.
    En je valt er ook nog sneller vanaf! Dus ik zou zeggen weg met die pillen!!

Green Coffee 800 leptin:

Gewichtsverlies:

Verlies in 2 weken tot 3 kg

Verlies in 4 weken tot 5 kg

Verlies in 6 weken tot 7 kg

Verlies in 8 weken tot 10 kg

Green Coffee 800 is een “drug free” product.
    Green coffee 800 is een snelwerkende, vet verbrandende drank die zorgt voor gewichtverlies. Naast gewichtsafname worden er steeds meer positieve eigenschappen ontdekt door het gebruik van groene koffie. De koffie heeft ook het effect dat het anti-verouderend werkt, je darmen zuivert en goed voor de huid is (personen met bijvoorbeeld acne zien een duidelijke verbetering ten aanzien van hun huidprobleem).

Medische studies met de groene koffiebonen over een testperiode van 8 weken, met slechts 1 kopje koffie per dag hebben het volgende resultaat opgeleverd:
    1. gewichtsafname tot gemiddeld 10%
    2. stijging van de verhouding spiermassa t.o.v. vet 8%
    3. vermindering van BMI ( Body Mass Index ) van ongeveer 8%

Dit alles zonder enige verandering in het voedingspatroon van de proefpersonen!
    te bestellen bij: www.groene-koffie.nl

Wil hier even heel snel op reageren:
    IK VIND DIT DUS HELEMAAL NIKS!
    Vorig jaar had ik gelezen over een natuurlijk soort maagballon dat ze in Engeland hadden ontdekt met algen en dat heet Appesat. Nou heel toevallig zijn wij Engeland-minded en wij zijn er op vakantie gegaan en ik heb dat daar gekocht en ik moet zeggen ik heb er flink resultaat mee! Eerst woog ik zo tegen de 110 en zo 86 en dat vind ik na de feestdagen een heel mooi resultaat, en zonder moeite, ook nog. Afgelopen februari zijn we er weer geweest en heb ik nog zo'n 10 pakjes extra meegenomen, dus als er mensen zijn die interesse hebben om de 1e aanzet de hebben, ze kosten 30 pond per stuk, dus ruim 30, dus (1.20) 30 euro mail me maar, dit helpt wel stapje voor stapje, dus uiteindelijk gewoon beter.

Citaat Origineel gepost door ladietjelee Bekijk Post
    Wil hier even heel snel op reageren:
    IK VIND DIT DUS HELEMAAL NIKS!
    Vorig jaar had ik gelezen over een natuurlijk soort maagballon dat ze in Engeland hadden ontdekt met algen en dat heet Appesat. Nou heel toevallig zijn wij Engeland-minded en wij zijn er op vakantie gegaan en ik heb dat daar gekocht en ik moet zeggen ik heb er flink resultaat mee! Eerst woog ik zo tegen de 110 en zo 86 en dat vind ik na de feestdagen een heel mooi resultaat, en zonder moeite, ook nog. Afgelopen februari zijn we er weer geweest en heb ik nog zo'n 10 pakjes extra meegenomen, dus als er mensen zijn die interesse hebben om de 1e aanzet de hebben, ze kosten 30 pond per stuk, dus ruim 30, dus (1.20) 30 euro mail me maar, dit helpt wel stapje voor stapje, dus uiteindelijk gewoon beter.
    Hier nederlands artikel dat ik gevonden had vorig jaar over Appesat en zo er van op de hoogte kwam, later las ik er ook over in Libelle, zodat ik het vorig jaar zomer al kocht toen ik in Engeland was;

Zeewierpil voorkomt hongergevoel

Een nieuwe pil, gemaakt op basis van zeewier, zorgt voor een vol gevoel van de maag. De pil zou de oplossing kunnen zijn in de strijd tegen obesitas.

De pil met de naam Appesat moet een half uur voor de maaltijd met water worden ingenomen. In de maag zwelt de pil op en zo ontstaat een vol gevoel. Degene die de pil heeft genomen, zal hierdoor minder gaan eten.

Het effect van de pil is te vergelijken met die van een maagballon. Die moet operatief ingebracht worden en deze nieuwe pil werkt dus een stuk eenvoudiger. Het speciale ingrediënt voor het middel is zeewier.

Het middel is goedgekeurd door verschillende Britse medische organisaties. Omdat Appesat niet wordt opgenomen in de bloedbaan, is de kans op bijwerkingen klein.

Klinische testen hebben bewezen dat het product succesvol is. Volgens een Britse expert is verder onderzoek echter noodzakelijk om uit te zoeken hoe het precies werkt en hoe effectief het is.

Voorlopig is Appesat nog niet verkrijgbaar in Nederland. Vanaf april zal het middel te koop zijn in apotheken in Groot-Brittannië

Citaat Origineel gepost door Kwikkie1 Bekijk Post
    Beste Anouk,

Graag had ik geweten welk product u heeft gebruikt.
    Ik ben namelijk ook op zoek naar een hongerstiller en vetverbrander dat niet schadelijk is voor de gezondheid.

Alvast bedankt.

Groetjes,

kwikkie1
    Beste Kwikkie ik heb ook allerlei pillen en dieten gebruikt maar ben nu ik begonnen ben met green coffee 800.
    Dit is echt een zeer prettig product wat echt werkt! en Ik heb gelukkig niet meer dat opgejaagd gevoel wat ik constant bij het gebruik van stacker had.
    Ik ben nu 8 dagen bezig en ben al 3 kg lichter.
    Ik had altijd last van zin in zoetigheid en tussendoortjes.
    Ook at ik vaak wat te veel.
    NU eet ik een stuk minder ,heb zo goed als geen last meer van zin in zoetigheid ik heb meer energie en ik val goed af.

Als je echt geinteresseerd bent kun je de ORIGINAL GREEN COFFEE 800 ze kunnen je ook heel goed begeleiden en al je vragen mbt het gebruik van de GREEN COFFEE 800 goed beantwoorden

LET OP het is belangerijk dat je ORIGINAL GREEN COFFEE 800 koopt met het speciale HALOGRAM die authentiek is, want er zijn veel neppe in de omloop.

Ik weet dat ze ( Ann Bio Care Skin Care Clinic) het heel druk hebben en zeer veel van dit product verkopen.
    Toe ik daar was heb ik meteen 6 packs meegenomen, want nu zijn mijn moeder en tante ook begonnen.

Je kunt Ann Bio Care Skin Care Clinic contacten op 013 4558893
    Ik ben echt zeer tevreden en raad dit product ook echt aan iedereen aan.

Veel succes en ik hoop dat je net zo tevreden als ik mag zijn.
    Succes

Ik ken de Ann Bio Care niet. Maar hoeveel kost dat dan?
    Green coffee is voor 18 dagen/zakjes 19,50 euro, en werkt voor mij perfect.
    Ik heb de original inderdaad besteld met de zilveren Halogram bij www.groene-koffie.nl

Citaat Origineel gepost door MDSB Bekijk Post
    Ik ken de Ann Bio Care niet. Maar hoeveel kost dat dan?
    Green coffee is voor 18 dagen/zakjes 19,50 euro, en werkt voor mij perfect.
    Ik heb de original inderdaad besteld met de zilveren Halogram bij www.groene-koffie.nl
    Daar kost het een stuk duurder, weer eerlijk gezegd ook niet waarom.
    30 euro heb ik betaald voor 18 zakken.
    Bij die site is het idd goedkoper..

Beste mensen,
    Als je even verder kijkt komt je Cheryl1977 op meer dieetforums tegen. Is volgens mij gewoon iemand die haar spullen wil verkopen. Nou dat wil ik ook wel hoor; ik heb nog wat pakjes Appesat over voor degene die er interesse voor heeft om op een gezonde manier wat kilo's kwijt te raken, zonder hartritmestoornissen en weet ik wat nog meer...
    Tik maar in bij marktplaats, en Cheryl1977: Doe dat ook en ga niet net doen alsof...

Hier net gevonden op opdieet.nl forum:

21-03-2010
    13:02:00

Reactie van cheryl1977:

Hi Diana,

Het klopt dat het nog niet bij hun op de site staat maar ze verkopen het en ook echt THE ORIGINAL Leptin GREEN COFFEE 800 met het speciale halogram die staat voor een authentiek product.
    Ik werd toen erop geattendeerd dat er veel neppe producten ertussen zitten.
    Als je wilt kun je ze( Ann Bio Care Skin Care Clinic) maandag even contacten en je bestelling plaatsen .( 013 4558893)
    Ze hebben mij echt hele goede tips gegeven en mijn vragen goed beantwoord
    Ik ga er a.s dinsdag heen om nog wat meer paketten te kopen voor mijn tante en nicht.
    Succes!!!

Op Flair.be kun je Cheryl1977 ook vinden. Ze is overigens dit weekend pas lid geworden op de forums. Dus een druk weekend gehad om zich overal zo enthousiast in te schrijven!

Thumbs up Re: Manieren om snel af te slanken

Nou ja wel heel jammer dat er zo gereageerd moet worden.
    Ik ben gewoon een heel tevreden klant die al van alles in haar leven heeft geprobeert en niets werkte goed voor mij.(dit heeft mij heel veel geld gekost!!!)

Eiwitrij dieet, stackers , citroensap en volgens mij heb ik zelf ook dat product wat je eerder noemde gebruikt ect.

Nogmaals ik ben echt goed tevreden met de Green Coffee 800 en ben nu vandaag weer 0.5 kg er af dus nu in totaal al 3.5 kg. in 10 dagen.
    En morgen ben ik inderdaad weer bij Ann Bio Care Skin Care Clinic in Tilburg om meer te kopen.

Succes iedereen
    Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn goede resultaten

Beste Het is een Huid en afslank instituut in Tilburg dus je kunt het daar op locatie kopen of je bestelling plaatsen bij [email protected].
    ben vandaag al 3.5 kg licht in 10 dagen !!!!!
    Goed he.
    Succes everybody

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Nieuws: Verzorginghuizen zoeken manieren naar kamerverhuur
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 17-09-13, 12:36
  2. Manieren om snel af te slanken
    By marieke27 in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 141
    Laatste Post: 19-02-13, 21:15