Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 143

Onderwerp: Manieren om snel af te slanken

Thumbs up Re: Manieren om snel af te slanken

Citaat Origineel gepost door flowers Bekijk Post
    Daar kost het een stuk duurder, weer eerlijk gezegd ook niet waarom.
    30 euro heb ik betaald voor 18 zakken.
    Bij die site is het idd goedkoper..

Oh is dat zo ik heb nog net geinformeerd en het kan voor 19,95 besteld worden per pakket.
    [email protected]

Standaard Re: Manieren om snel af te slanken

bestelling plaatsen?
    Wat bedoel je daarmee, kan ik die producten opgestuurd krijgen,
    Lijkt me wel handig hoor..

gr

hallo van stackers kan je hard klopingen krijgen maar hoeft niet als je er wel last van hebt neem dan 1 lager beging bij nummer 1 en dan 2 neem geen 4 of 5 das te hoog werkt heel goed word een beetje moe van dat ze slecht zijn zo veel mensen gebruiken het en als je wat leest lees je alleen maar hoe slecht ze zijn en dat je snel weer aan komt echt niet het werkt als de beste voor mij dan kilo;s vliegen er af maar let ook wel op wat ik eet 2x per dag 1 s'morgens en 1 om 4 uur gaat per heel erg goed

Heeft iemand ook ervaringen met keiko slim

@Ladietjelee

Eindelijk jij hebt het door na zoveel negativiteit moeten ze mensen inzetten om positief over te kunnen komen

ik wil wel speed proberen maar ik weet niet waar ik dat moet kopen weet iemands dat

groetjesw

happylady
    Guest

Leuk ja ik begrijp het ook zeg je er ook bij dat ann biocare al 3 x een nieuwe website heeft genomen,ik weet wel waarom...
    betrouwbaar ja mijn reet ze staat overal waar je afslanken inklikt nou stort maar lekker 79,95 op haar giro misschien krijg je ooit je bestelling ,maar ik niet en eerst heel aardig aan de telefoon,maar ineens word telefoon haast nooit beantwoord ...
    en antwoord krijg je niet ook op mail niet ..gegarandeerd de volgende dag in huis uw betrouwbare leverancier sorry maar na 5 weken ik heb nog steeds NIKS!!
    Dus reclame makers voor BIOCARE ga eerst jullie achterstand afwerken graag!!

Banned Premium ++ Account

waarom wil je speed marjolijn als je hierboven zegt dat stackers zo goed is.....besef wel goed waar je mee bezig bent.......

Citaat Origineel gepost door happylady Bekijk Post
    Leuk ja ik begrijp het ook zeg je er ook bij dat ann biocare al 3 x een nieuwe website heeft genomen,ik weet wel waarom...
    betrouwbaar ja mijn reet ze staat overal waar je afslanken inklikt nou stort maar lekker 79,95 op haar giro misschien krijg je ooit je bestelling ,maar ik niet en eerst heel aardig aan de telefoon,maar ineens word telefoon haast nooit beantwoord ...
    en antwoord krijg je niet ook op mail niet ..gegarandeerd de volgende dag in huis uw betrouwbare leverancier sorry maar na 5 weken ik heb nog steeds NIKS!!
    Dus reclame makers voor BIOCARE ga eerst jullie achterstand afwerken graag!!

Nou , nou wat flaauw deze opmerking,
    Daar ben ik het zeker niet mee eens, dit klinkt als EEN CONCURRENT DIE NIET TEGEN ZIJN VERLIES KAN.
    Ik en vele anderen hebben al maanden zeer goede ervaringen met het desbestreffend bedrijf.
    heb 1 keer mijn betslling wat later gehad omdat ze uitverkocht waren, maar daarna hebben wij allen een GRATIS pak green coffee voor het ongemak bij onze volgende bestelling gekregen.
    De website vindt ik ook een zeer goede verbetering, in ieder geval kan ik voortaan makkelijk mijn bestelling plaatsen.
    Met andere woorden, Mijn positieve ervaring komt helemaal niet overeen met hetgeen wat hierboven wordt geschreven.
    P.S door de juiste adviezen ben ik nu wel van een maat 44 nu een mooie maat 40.
    Zonder hun ondersteuning was het me zeker niet gelukt!

Wel te riusten iedereen

Premium ++ Account dotito's Avatar

@Marjolijn,

Even op terug komen dat je zei dat je wel eens speed wil gebruiken.Zoals Sietske,al aanhaalt weet wel waar je aan begint?????Er zijn zoveel..........andere middelen om afslanken, daarbij heb je helemaal geen ***** voor nodig.Het is kei gevaarlijk,en het is niet bepaald gezond.Als je met de ***** stopt kom je toch evenveel terug bij,en je kan daar iets blijvend aan overhouden.Jij doet natuurlijk wat je wil,maar ik geef je gewoon deze raad mee.Denk gewoon na voor je aan zoiets begint,ga evt naar een dietiste ofzo ?

Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

happylady
    Guest

Beste Cheryl1977

Zover ik het begrijp zag ik op een ander forum ook jou steeds en bij 1 vertel je dat je voor hun werkt..ik klink als een concurent en jij dan als een verkoper ,maar goed als ik als klant ook al een concurent ben prima ik heb nog genoeg mails aan jullie bedrijf in mijn mijn bestand ...het erge is ik had ook mijn vriendinnen doorgestuurd 3 stuks en het is niet allemaal rozengeuw en manenschijn weet ik, en dit is een open forum en als jij zulke mooie verhalen neerzet mag ik ook mijn ervaringen doorgeven toch of jij dat nou flauw vind of niet ,maar ik ben nu 79,95 lichter en nog steeds maat 40 erg jammer !

Beste Mylady,
    Ik vind gewoon als tevreden klant dat wat je hier verteld op dit forum heel onterecht overkomen.
    Mijn ervaringen zijn gewoon heel anders en daarom kan ik het mij gewoon niet voorstellen.
    Ik heb zoals ik eerder aangaf altijd mijn bestellingen gehad en 1 keer te laat , maar goed kan gebeuren, ik heb wel een extra pak green coffee van ze gehad.
    De informatie wat je tevens hier rond verteld klopt ook weer niet , dit is al de 2 de punt
    dat ik voor hun zou moeten werken klopt ook niet.
    Als je , je bestelling niet hebt gehad moet je maar zoals ik ook even contact maken , maar rare en waarschijnlijk ook onwaarheden vertellen helpt de situatie ook niet
    Ik geef wel mijn positieve ervaring hier weer omdat ik simpelweg niet die negatieve ervaring heb maar juist een goede positieve ervaring.
    Happylady kijk maar goed je informatie bron na voordat je onjuiste informatie hier doorverteld.

happylady
    Guest

Beste cheryll
    Dat jij tevreden bent oke laat ik jou ook vertellen, en dat ik contact moet maken ,ik doe niet anders...
    dat jij overal zit zeggen meer hier mensen op het forum zie het bericht van ladietje en ik heb het zelf ook gezien maar daar ga ik verder niet over discusseren, jij bent dan zogezecht 1 klant van de ......die tevreden is en waarom zou ik onwaarheden vertellen ik zet mijn ervaring en ik weet zeker dat er nog meer mensen zijn maar dat komt ook nog wel uit en mijn informatie bron dat ben ik zelf en mijn 3 vriendinnen die ik doorstuurde en als jij het zo goed wete zal ik je onze adressen geven kan je even in het systeem kijken bij Biocare....
    En ik hoef geen coffee meer via internet ik ben er klaar mee in elk geval ....dus reclame hoef ik ook niet te maken ik zoek wel een afhaal punt in de buurt!

citroencapsules helpen iig wel.....in reformzaak wachten ze met smart op die capsules, ze hebben het alleen nog maar in drank.
    ik heb ze via internet gekocht en je eetlust gaat weg en je valt echt af.....
    DIT IS GEEN RECLAME!!!!
    alleen ervaring....

happylady
    Guest

Hoi sietske

hoe lang gebruik jij die citroen drank al?
    dit heb ik nog niet geprobeerd nl...

ik heb geen drank, maar capsules, kan je via internet bestellen.
    ik gebruik ze niet volgens schema....dus val ik heel langzaam af, zonder op calorieen te letten.

Bericht voor happy lady,
    Ik vindt best dat jij je menig wilt geven dat is je recht,maar net zo goed is het ook mijn recht als klant zijnde om mijn positieve ervaring met anderen te delen.
    Mijn ervaringen zijn verder positief , het product werkt, zij leveren prima en hebben me goede tips gegeven.
    Wel kan het niet zo zijn dat je weer bij anderen de indruk wilt wekken dat ik voor ze werk.
    DIT KLOPT NIET! dus denk ik eerder dat jij degene bent met een probleem en niet zij.
    Prettig leven verder, maar verspreid geen nonsens!

happylady
    Guest

Beste Cheryl
    Ik snap jouw probleem niet ,daar heb ik toch ook geen drama van gemaakt zoals jij nu bij mij doet !! jij jouw ervaring ik de mijne klaar en die van mij zijn net zo waar als die van jou .....
    En dat ik diegene ben met een probleem ja goh bijdehand ben je ik heb betaald en niks gekregen ja dus ik heb het probleem en niet zij.
    En hier even een bericht van iemand anders die het over jou heeft,en ik leef wel prettig verder wees maar niet bang als jij dat nu ook is ging doen ipv mijn ervaring alleen maar aanvallen(terwijl ik niet de enige ben maar oke)
    Hier nog een keer voor jou mening van anderen dus het licht niet alleen aan mij denk ik!!

Beste mensen,
    Als je even verder kijkt komt je Cheryl1977 op meer dieetforums tegen. Is volgens mij gewoon iemand die haar spullen wil verkopen. Nou dat wil ik ook wel hoor; ik heb nog wat pakjes Appesat over voor degene die er interesse voor heeft om op een gezonde manier wat kilo's kwijt te raken, zonder hartritmestoornissen en weet ik wat nog meer...
    Tik maar in bij marktplaats, en Cheryl1977: Doe dat ook en ga niet net doen alsof...

Hier net gevonden op opdieet.nl forum:

21-03-2010
    13:02:00

Reactie van cheryl1977:

Hi Diana,

Het klopt dat het nog niet bij hun op de site staat maar ze verkopen het en ook echt THE ORIGINAL Leptin GREEN COFFEE 800 met het speciale halogram die staat voor een authentiek product.
    Ik werd toen erop geattendeerd dat er veel neppe producten ertussen zitten.
    Als je wilt kun je ze( Ann Bio Care Skin Care Clinic) maandag even contacten en je bestelling plaatsen .( 013 4558893)
    Ze hebben mij echt hele goede tips gegeven en mijn vragen goed beantwoord
    Ik ga er a.s dinsdag heen om nog wat meer paketten te kopen voor mijn tante en nicht.
    Succes!!!

Op Flair.be kun je Cheryl1977 ook vinden. Ze is overigens dit weekend pas lid geworden op de forums. Dus een druk weekend gehad om zich overal zo enthousiast in te schrijven!

happylady
    Guest

Hoi Sietske

Dankjewel is evt ook nog een optie dan,het hoeft ook niet eraf te vliegen alles in 1 week beter rustig en verantwoord..succes nog
    Groetjes Happylady

@happylady,
    ik ben zelf ook verbaasd over de werking van de citroencaps.
    ik eet iedere dag verschrikkelijk veel(roomkaas, chips etc)
    en gebruik nog redelijk veel ""dikmakende pillen""
    eerder kreeg ik daar eetaanvallen van maar die zijn nu weg.
    anderen klagen dat AD zo dikmakend is, had er eerder ook last van...
    totaal niet meer nu.
    ik slik maar 1 capsule per dag tegenwoordig, want ik wil nu ff stabiliseren, om mn huid eraan te laten wennen, gezichtshuid is erg lelijk geworden door afvallen.
    maar ja......heb de leeftijd er niet meer voor
    succes, ik zou het zeker proberen

[QUOTE=happylady;46871]Beste Cheryl
    Ik snap jouw probleem niet ,daar heb ik toch ook geen drama van gemaakt zoals jij nu bij mij doet !! jij jouw ervaring ik de mijne klaar en die van mij zijn net zo waar als die van jou .....
    En dat ik diegene ben met een probleem ja goh bijdehand ben je ik heb betaald en niks gekregen ja dus ik heb het probleem en niet zij.
    En hier even een bericht van iemand anders die het over jou heeft,en ik leef wel prettig verder wees maar niet bang als jij dat nu ook is ging doen ipv mijn ervaring alleen maar aanvallen(terwijl ik niet de enige ben maar oke)
    Hier nog een keer voor jou mening van anderen dus het licht niet alleen aan mij denk ik!!

Happylady,
    Je blijft me verrassen met je rare opmerkingen , ik zie dat je zelf net pas lid bent van deze forum, en ja het is meer dan overduidelijk wat je hiermee probeert te bereiken.
    Als je verhaal klopt , wat ik me niet kan voorstellen prima en als het je goed doet ga je gang.
    Ik vind ze een goed bedrijf en mijn hele vriendenkring , werk en familie die wat kilo's willen afvallen kopen de Green Coffee bij hun en GEEN een heeft de ervaring van geld ontvangen en geen product leveren bij hun ervaren.
    Ik blijf bij ze bestellen want wat ik bij hun krijg, heb ik bij nog geen enkel bedrijf gekregen.
    Succes met je zoektocht naar het perfecte afslankmiddel , ik heb de mijne al gevonden en het is jammer dat allerlei tactieken gebruikt worden om bepaalde bedrijven met de grond gelijk te maken.
    Het is anders wel handig dat jij je ware identiteit weergeeft, zodat ik ze kan informeren dat ze een zeer ontevreden klant hebben en dat ze daardoor jou probleem kunnen oplossen.

Succes van een hele tevreden klant Cheryl Leeflang , Eindhoven.

happylady
    Guest

Beste cheryl je bent zelf pas lid sinds vorig weekend van alle forums,ik ga met jou niet verder discuseren ik ben klaar ,en mijn identiteit weet biocare zelf ook wel als ze mails gaan lezen ik ben JOU niks verschuldigd,

happylady
    Guest

Hoi Sietske

Ja dan ben je blij met het afvallen en heb je dat ....maar ik denk wel de moeite waard geweest idd rustig afbouwen nu als het zo goed gaat is ideaal,
    Maar Citroen heeft wel een vetafbrekenden werking als je overal leest dus ik geloof er wel in
    Groetjes Happylady

ha happylady,
    tis echt een wondermiddel en als je er niet van zou afvallen zou het zeker helpen om niet zwaarder te worden....zoals met dikmakende pillen,
    had gi zoveel roomkaas gegeten, 60 plus, en giga veel ander eten...heb gi avond toen nog maar een capsule genomen(2 x 1 dus) en was vanmorgen afgevallen,
    ik ben nu nog te zwaar, maar wil wel ongeveer zo blijven, heb zoveel leuke kleding en wat ik al noemde...mn gezichtshuid.
    heb nu dus mn hele leven niet zoveel en lekker kunnen eten en pillen slikken zonder zwaarder te worden(met 1 caps op een dag)
    als ik wel weer wat wil afvallen, moet ik 3 x per dag een cap.
    maar dit is al zooooooooo heerlijk!!
    en er zit ahornsiroop in en dat is om te ontslakken.
    heb zelf een keer de citroensap/ahornsiroop gedaan......maar je mag daarbij alleen maar water drinken voor het ontslakken is dat logisch.
    miss is het zelfs mogelijk om alleen de caps te nemen en alleen water te drinken...
    dan val je af en je ontslakt!!!
    tjeeeeeeeeeee, ik lijk wel een reclamemaker die dat spul verkoopt......hahaha

Hallo happylady , had je weer verwacht net na 12 en was benieuwd.
    Zoals ik al dacht , heb je het niet in je om eerlijk voor de dag te komen.
    Ik heb mijn identiteit weergegeven, om te laten zien dat ik niets te verbergen heb.
    Maar dat kan ik van jou niet zeggen.
    Een zeer laffe reactie van jou.
    En even voor alle duidelijkheid naar de mensen die dit forum ook mogen volgen.
    Ik ben al maanden lang lid van dit forum om precies te zijn 20 Maart 2010 en jij pas enkele dagen, om precies te zijn 29 Juni 2010.
    Dus jij bent pas 5 dagen lid.
    Dus, het is NU VOOR IEDEREEN DIE DIT LEEST een feit dat je een typisch geval bent van NONSENS verspreiden en alles wat je verteld naar alle waarschijnlijkheid niet gebaseerd is op de waarheid maar onwaarheden !!!

laten we elkaar aub met respect behandelen!!!

happylady
    Guest

dag cheryl
    Als mensen terug lezen vinden ze meer over jou, en het ging over allerlei forums !

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

@happylady en cheryl

Jammer dat jullie "dat" op dit forum uitvechten. Wat sietske al zei, behandel elkaar met respect.

Een oud gezegde:
    Geen Grooter Venijn,
    Dan Vriend Te Schijnen,
    En Vijand Te Zijn.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Sorry medeforummers mijn excuses voor deze discussie.
    Maar Happylady is wel iemand die geen waarde hecht aan waarheid.
    Wilt kost wat kost een punt duidelijk maken , maar er is geen punt , hij of zij is pas net lid en loopt de boel behoorlijk te verzieken door onnodig met modder te gaan gooien.
    Happylady of wie je ook mag je wordt geadviseerd om met die nogmaals"NONENS" te stoppen.

happylady
    Guest

Hoi Gossie

Ik heb nergens een probleem mee ik heb alleen gezecht ,dat ik helaas mijn bestelling niet heb ontvangen van dat bedrijf,en daar maakt cheryl een probleem van...
    maar cheryl wat het word nonens betekent weet ik niet !!
    En het is de waarheid !
    buiten dat heb ik veel meer gevonden maar dat breng ik zo wel voor je...dan zul je zien dat er meerdere kanten zijn..
    en verder wil ik hier niet meer discuseren want jij bent toch biocare niet?

dus nu eindelijk rust en vrede hier?
    bij green coffee is er altijd wat!!
    er is ook een topic van green coffee, ook allemaal ellende en heeft
    een administrator moeten optreden.
    als jullie nou gewoon hier vertellen wat wel/niet helpt??
    dan kan iemand besluiten of ie green coffee neemt of citroen of wat dan ook!!
    dit is een forum om elkaar te helpen en niet voor dicussies.
    ik meld alleen mijn ervaringen, kunnen jullie toch ook, wel/niet afgevallen.....
    nou ik ben vandaag niet afgevallen van mijn citroencaps.
    zo, nou de volgende,
    happylady, ben jij afgevallen??
    scheryl, ben jij afgevallen??

kijk dit is een normaal gesprek!!!!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

TSSSS .... BACK TO TOPIC PLEASE !!!

Sietske, welke citroencapsules gebruik jij? Kun je me de naam van dat (internet) merk eens PM-en?
    Thanks alvast!!

Verder aan iedereen; stop met (beschuldigende) discussies, anders haal ik alle reacties eraf!

MC is een leuke,fijne en vooral vriendelijke en respectvolle site; Houdt dat zo!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

ok doe ik ag!!

happylady
    Guest

Hoi sietske

Nou dat is juist het probleem ik ben niet kunnen starten,ik heb het nooit ontvangen dus ik ga eerst de capsules proberen nu en als ik ergens ben waar ze de koffie zo verkopen doe ik dat,dus ik begin op nul !!
    Maar zal het gaan bijhouden zodra ik ben gestart...

happylady
    Guest

Hoi Agnes
    Ik vind het vervelend dat het zo is gelopen,maar ik vind ervaringen delen oke ,maar ik was erachter dat ik niet de enige was en ik vind het triest als dat gebeurt dus ik vond dat wel zo eerlijk om te reageren op die reclames die overal worden gemaakt !!
    Bij deze wil ik dan ook laten zien dat ik het niet doe om met iemand een discussie aan te gaan want als je dit leest zeg het genoeg !!
    En hierna hoor je mij niet meer maar ik wil ook niet als leugenaar uitgemaakt worden want dan ben ik 2 x slachtoffer.....

http://schoonheidsspe******ten.start...pl-ann-biocare

Groetjes Happy lady
    en op naar minder kilo's allemaal

happylady
    Guest

Citaat Origineel gepost door cheryl1977 Bekijk Post
    Sorry medeforummers mijn excuses voor deze discussie.
    Maar Happylady is wel iemand die geen waarde hecht aan waarheid.
    Wilt kost wat kost een punt duidelijk maken , maar er is geen punt , hij of zij is pas net lid en loopt de boel behoorlijk te verzieken door onnodig met modder te gaan gooien.
    Happylady of wie je ook mag je wordt geadviseerd om met die nogmaals"NONENS" te stoppen.
    Alsjeblieft aan jou persoonlijk en nu hoop ik dat je het begrijpt !!
    http://schoonheidsspe******ten.start...pl-ann-biocare

Happylady voor de zoveelste keer als je een probleem heb met je levering heeft het toch geen zin om je gal hier te komen spugen, ik heb je tread gelezen , maar ja ook dat schijnt niet te kloppen want zoal je kunt zien hebben mensen ook een rectificatie geschreven en for your informatie heb ik ze vandaag nog zelf gesproken om mijn bestelling telefonisch door te geven, echt raar allemaal
    Ze zijn gewoon open dus dan heb je weer dat je niet alles moet geloven wat er op het net geschreven wordt!!!
    Nou ja, ik begon goed , nadat ik mijn ervaring hier deelde al sinds maart 2010.
    En het is jammer dat het zo met jou heeft moeten lopen.
    Wat ik hiermee wil aangeven , de manier waarop je met het probleem omgaat lost niets op.
    En dat is nou jammer.

Een heel tevreden klant die al sinds eind februari een trouwe klant is en geen problemen heeft ervaren!

Oja , Bijgaand heb je de tread of link waar ik het over had,
    Dus beste mensen niet alles negatief wat je leest is waar, en in dit geval waren de kreten
    gebaseerd op onwaarheden!

http://schoonheidsspe******ten.start...e#msg-12386063

Welterusten
    Groet Cheryl L. 2 maten kleiner met de Green Coffee 800 en zeer happy!

ben weer een pond afgevallen!!!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Tof Sietske!!

Volhouden meid!!
    Merci voor je berichtje

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

ach lieve ag,
    ik hoef niet zo nodig nog meer af te vallen, ben supertevreden als ik dit gewicht hou!!

@ Sietske
    Ik heb die citroencapsules ook gehaald. Waren nu € 19,95. Er staat drie keer per dag. Het meisje bij de drogist zei een half uur voor de maaltijd. Doe jij dat ook? Ik denk er meestal niet voor het eten aan. En hoe lang duurde het bij jou voordat je wat merkte?

happylady
    Guest

Cheryl
    het gaat iets positief ,maar ook veel negatief ,ik kom niet mijn gal spugen maar wil wel dat mensen opletten als ze bestellen want een forum is om alles te delen..
    En nu ben ik klaar we zouden hier geen discussies voeren,iedereen ziet nu dat ik niet de enige ben,daar ging het mij om ja ze zijn open tuurlijk maar ik zij ook niet dat ze waren gesloten alleen telefonisch vaak moeilijk bereikbaar,dit waren andere mensen niet ik..
    Geniet van het mooie weer Cheryl,

happylady
    Guest

Hoi Sietske

Ik ben vandaag begonnen met de citroenkuur ,ik ben benieuwd
    ook heb ik kokosvezels gehaald had een vriendin weer ergens gelezen,schijnt goed voor je stoelgang te zijn en daar heb ik nog wel vaak probleempjes mee,nou ik hou jullie op de hoogte,succes allemaal !

ha happylady,
    de citroencaps. van de drogist heb ik jaren geleden al geprobeerd!!
    je moet dus echt die andere hebben waar ook ahorn in zit en dat kan voorlopig alleen nog maar via internet, reformzaken wachte met smart op deze caps.
    heb hier ergens een telefoonnr getypt....
    dat zijn de enige die werken!
    of www.citroensap.eu
    of tel.0900 2658905
    ik denk niet dat de caps. in de winkel echt zullen helpen, geen goede sterkte enz,
    ben er zelf nooit een gram van afgevallen, wel aangekomen!

gebruik
    3 x daags over de dag verdeeld 1 caps met 200cc water, dus je hoeft geen rekening met maaltijden te houden.
    het effect was er direct!

oh sorry, zie net dat okio ze in de drogist gehaald heeft,
    okio, dan was die post voor jou!!

@ Het was geen gewone drogist hoor, maar dit is dus niet dezelfde als jij gebruikt?

http://www.drogisterij.nl/p15907/Cit...04721f10f58e4a

ha okio,
    als ik de produkt info lees en de inhoud van de caps. dan zijn ze ongeveer dezelfde als de mijne,
    maar jij hebt ze dus wel wat goedkoper, alhoewel....bij mij zitten er meer caps. in, 90 stuks.
    ze zouden dus dan moeten werken!
    succes

Soortgelijke onderwerpen

1. Nieuws: Verzorginghuizen zoeken manieren naar kamerverhuur
    By Leontien in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 1
    Laatste Post: 17-09-13, 12:36
  2. Manieren om snel af te slanken
    By marieke27 in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 141
    Laatste Post: 19-02-13, 21:15
  3. Snel moe