Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Tremor bij kinderen

joop kusters
    Guest

Standaard Tremor bij kinderen

hallo ben een papa van een zoon van 7 wie kan mijn meer vertellen
    over kinderen met een tremor probleem zit in de fam maar hij heeft er veel last
    van op school zijn er goeden middelen hoor het graag van jullie

katje45
    Guest

Standaard Re: Tremor bij kinderen

Citaat Origineel gepost door joop kusters Bekijk Post
    hallo ben een papa van een zoon van 7 wie kan mijn meer vertellen
    over kinderen met een tremor probleem zit in de fam maar hij heeft er veel last
    van op school zijn er goeden middelen hoor het graag van jullie
    Hallo,

Heel vervelend dat jullie zoon last heeft van een tremor. Komt je zoon ook bij een neuroloog hiervoor, zodat jullie de neuroloog kunnen vragen of hij in aanmerking komt voor een middel en hoe de ervaringen daarmee zijn ?
    Wens je in ieder geval veel sterkte!

joop kusters
    Guest

dankje voor het reageren maar neuroloog is hij al als kind van 3 geweest maar zijden dat het niet veel aan te doen is en dat we terug moeten komen als hij er meer last van zou hebben nu op school merk dat hij er veel last van heeft maar wat ik niet zoek of dan ik hem aan de betablokers of anderen rommel wil geven om dat dat toch schade kan hebben geloof zekers dat er een op lossing moet zijn niet dat het helemaal over gaat maar veel wel maar denk dat we maar eerst maar naar de kinder arts terug gaan maar hoop toch via deze weg mensen die goeden ervaringen daar mee hebben maar spreek julle knufff joop kusters

katje45
    Guest

Citaat Origineel gepost door joop kusters Bekijk Post
    dankje voor het reageren maar neuroloog is hij al als kind van 3 geweest maar zijden dat het niet veel aan te doen is en dat we terug moeten komen als hij er meer last van zou hebben nu op school merk dat hij er veel last van heeft maar wat ik niet zoek of dan ik hem aan de betablokers of anderen rommel wil geven om dat dat toch schade kan hebben geloof zekers dat er een op lossing moet zijn niet dat het helemaal over gaat maar veel wel maar denk dat we maar eerst maar naar de kinder arts terug gaan maar hoop toch via deze weg mensen die goeden ervaringen daar mee hebben maar spreek julle knufff joop kusters
    Hallo,

Bestaat er ook geen patientenvereniging voor mensen met tremor ? Dan kan je misschien naar een arts die gespe******eerd is daarin. Die weten meestal ook hoe het zit met medicijnen ed..
    Sterkte!

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Hallo Joop,

Heb je inmiddels al tips gevonden die helpen voor je zoon?

* http://86038.forums.motigo.com/?action=index en http://www.kinderneurologie.eu/forum/index.php zijn forums over tremors, misschien dat je daar ervaringen en tips kan uitwisselen?
    * http://www.medicity.nl/showthread.php?p=56336#post56336 dit is een artikel over essentiele tremor, ik heb het aangevuld met informatie specifiek gericht op kinderen

Sterkte!

Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Hallo Joop,

Ik ben een (besloten) Facebook groep gestart voor lotgenoten met een essentiŽle tremor. De groepsnaam = essentiŽle tremor, hoe ga je ermee om ? Mocht je de groep niet vinden, contacteer me dan via PM en dan zal ik je de juiste link sturen.

Groeten

Mich

Hallo Joop en anderen die met ET te maken krijgen

Even een update van mijn post van 15-02-2013.

De (besloten) Facebookgroep om met anderen over essentiŽle tremor van gedachten te wisselen, is vandaag te vinden als: EssentiŽle Tremor Contact
    We zijn inmiddels met meer dan 200.

En sinds 2014 is er ook de website: www.tremorinfo.be

Groeten

Mich

Soortgelijke onderwerpen

1. Melatonine en kinderen
    By jeannet in forum Medicatie en pijnbestrijding
    Reacties: 5
    Laatste Post: 09-08-18, 07:51
  2. Wratten Bij Kinderen?
    By Jacqueline in forum Huid
    Reacties: 1