Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Zwanger na 8 negatieve testen??

GirlyG
    Guest

Standaard Zwanger na 8 negatieve testen??

beste,

ik ben 23 jaar en al jaren aan de pil.
    Nou heb ik 31 aug sex gehad en ben ik er niet zeker van of het veilig was omdat ik een keer diarree heb gehad...
    Nou werd ik 21 sept gewoon ongesteld...de twee volgende stopweken heb ik overgeslagen ( had wat bruinige afscheiding eenmalig )
    Nou heb ik inmiddels 8 zwangersschapstesten gedaan en is het nu zo'n 12 weken geleden...
    Kan ik nou nog zwanger zijn of moet ik de oorzaak van het niet ongesteld worden ergens anders zoeken????
    Graag advies!!
    Bedankt!!

Standaard Re: Zwanger na 8 negatieve testen??

Hoi Girly,

Wat bedoel je met "de twee volgende stopweken heb ik overgeslagen?"
    Bedoel je daarmee dat je de pil die periode door hebt geslikt of.......????
    Als je acht negatieve zwangerschapstesten hebt dan ga ik er niet vanuit dat je zwanger bent. Dat één of hooguit twee zwangerschapstesten een fout beeld geven, dat zou misschien kunnen, maar ACHT dat lijkt me sterk. Ik denk zelf dat er niets aan de hand is en dat je niet zwanger bent. Je bent immers toch ook daarna nog gewoon ongesteld geworden op 21 september??

liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

Als je je pil hebt doorgeslikt is het niet vreemd dat je menstruatie is uitgebleven, heb je dat niet gedaan, is het verstandig even naar je huisarts te gaan. Mij lijkt inderdaad na 8 negatieve testen dat je niet zwanger bent, maar als je menstruatie uitblijft is het altijd verstandig na te laten kijken waar dat aan ligt...

Xx

GirlyG
    Guest

Bedankt voor jullie reacties..
    Nee ik heb de pil niet doorgeslikt.
    Ik ben na de sex ( was in m'n stopweek gebeurd) aan de pil begonnen, toen stopweek gewoon ongesteld geworden en die stopweken daarna ( 3 weken pil - stopweek - 3 weken pil - stopweek) heb ik mijn menstruatie overgeslagen....
    Hoop dat het nu wat duidelijker is?
    Wie denkt dat ik zeker zwanger ben ook na al die testen??

GirlyG
    Guest

Citaat Origineel gepost door Déylanna Bekijk Post
    Hoi Girly,

Wat bedoel je met "de twee volgende stopweken heb ik overgeslagen?"
    Bedoel je daarmee dat je de pil die periode door hebt geslikt of.......????
    Als je acht negatieve zwangerschapstesten hebt dan ga ik er niet vanuit dat je zwanger bent. Dat één of hooguit twee zwangerschapstesten een fout beeld geven, dat zou misschien kunnen, maar ACHT dat lijkt me sterk. Ik denk zelf dat er niets aan de hand is en dat je niet zwanger bent. Je bent immers toch ook daarna nog gewoon ongesteld geworden op 21 september??

liefs
    Déylanna
    Ja op 21 september, de eerste stopweek na de sex, ben ik gewoon ongesteld geworden, maar nu ineens niet meer....

GirlyG
    Guest

Heeft iemand nog een advies / reactie?
    Bedankt!

antje111111
    Guest

stress of zo? denk niet dat je na zoveel testen nog ineens wel zwanger kan blijken te zijn hoor. maar als je het niet vertrouwd even langs huisarts voor evt verwijzing gynecoloog

Citaat Origineel gepost door GirlyG Bekijk Post
    Heeft iemand nog een advies / reactie?
    Bedankt!
    hee ik heb precies hetzelfde gehad maar was niet aan de pil das enige verschil is nj ook al 12 weken geleden dat ik ongesteld ben geweest maar was wel nbeniuwd naar of je nu zwanger bent of niet girly?

Soortgelijke onderwerpen

1. Negatieve effecten van anabolen - Artikel
    By Leontien in forum Anabolen
    Reacties: 32
    Laatste Post: 09-08-18, 08:14
  2. Wanneer kan ik het beste testen
    By fanvanjou in forum Menstruatie
    Reacties: 5
    Laatste Post: 18-11-08, 14:02
  3. Overtijd na noodpil, negatieve test??
    By Deetje157 in forum Zwangerschap
    Reacties: 0
    Laatste Post: 08-06-08, 00:11
  4. GGD gaat bewoners verzorgingscentrum testen op tbc - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 18-12-07, 00:51
  5. Nepillegalen moeten ziekenhuizen testen - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 19-01-07, 10:50