Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Heeft oxazepam invloed op verwardheid?

  1. #1

    Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Lid sinds
    12-09-2002
    Locatie
    Nijmegen
    Posts
    2.676
    Dagboek berichten
    2

    Standaard Heeft oxazepam invloed op verwardheid?

    Dit bericht is van ongeruste broer.

    Heb een zus wier man bijna drie jaar geleden is overleden.Zij komt hier niet overheen en is bij de psycholoog terechgekomen.Zij slikt zgn. om te slapen een maal per dag oxazepan 10mg.Sinds zij dit slikt is zij oa erg verward en vergeetachtig geworden.Weet iemand of dit met het slikken van dit medicijn te maken kan hebben of heeft iemand dezelfde ervaring?Alvast bedankt voor het lezen en evt. reageren.

    ongeruste broer

  2. #2
    chicka1958
    Guest

    Standaard Re: Heeft oxazepan invloed op verwardheid?

    Hallo Leontien of broer. Ik heb er niet zelf mee te maken, maar ik ken wel iemand. Een vriendin van mij, die als ze dat medicijn slikt dezelfde klachten heeft. Er zit een stofje in waar zij niet tegen kan. Met een groet van mij
    Laatst aangepast door chicka1958 : 08-12-08 om 17:34

  3. #3
    katje45
    Guest

    Standaard Re: Heeft oxazepan invloed op verwardheid?

    Hallo Leontien en/of broer,

    Verward zijn is wel degelijk een bijwerking van dit middel. Al is 1 x 10 mg laag als je er gevoelig voor bent kan het zeker.
    Weet niet of ze evt. nog andere medicijnen gebruikt ?

  4. #4

    Standaard Re: Heeft oxazepan invloed op verwardheid?

    Hoi hoi,

    Ja, die vergeetachtigheid en verwardheid kan idd van dit medicijn afkomen. Slik zelf sinds een aantal dagen Seresta 10 mg (Oxazepam) Of ik er zelf vergeetachtig of verward van wordt van dat medicijn weet ik niet, want dat was ik toch al. Maar in de bijsluiter staat dat je er idd vergeetachtigheid, verwardheid, enz op kan treden als bijwerking.

    liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

  5. #5
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Heeft oxazepam invloed op verwardheid?

    Ik neem er soms ééntje s'avonds voor het slapen gaan...kan niet zeggen dat ik er veel last van heb...en net zoals Déy kan ik ook niet objectief antwoorden want ik ben idd ook al verward en vergeetachtig

    Als je die inneemt voor het slapengaan, heb je dan de dag erna er last van, van die verwardheid en vergeetachtigheid??
    Anders heb ik een tip die mss kan helpen; neem die tablet een paar uur vroeger in en kijk wat voor effect dat heeft!!
    Ik ben al meermaals zo te werk gegaan met medicatie en mij hielp dat veel!

    Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Soortgelijke onderwerpen

  1. Oxazepam
    By Ekeiram in forum Antidepressiva
    Reacties: 17
    Laatste Post: 07-03-10, 12:15
  2. Reacties: 1
    Laatste Post: 05-01-08, 16:25
  3. „Invloed CU op medische ethiek gering” - Reformatorisch Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-04-07, 12:11
  4. Invloed koffie op bloeddruk is klein - Zorgkrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 19-03-07, 12:41
  5. 'Invloed chemicaliën op kinderen onderschat' - Spits
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 13-11-06, 08:56