Bekijk resultaten peiling: Ik gebruik slaapmedicatie

Stemmers
100. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja

62 62,00%
  • Nee

29 29,00%
  • Ik ben gestopt

9 9,00%
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 75 van 75

Onderwerp: Ik gebruik slaapmedicatie

Banned Premium ++ Account

Standaard Re: Ik gebruik slaapmedicatie

hey.............
    gi avond die ""thee""opgedronken met mijn vriendin, ze is invalide en heeft veel pijn en ook een hele slechte slaper,
    zij rookte ook altijd wiet,
    zij is dus degene die med. wiet krijgt, maar van roken kreeg ze last van haar hart en is ze ermee gestopt,
    hahahha, ze belde me net en zij dat ze heerlijk lang geslapen had zonder pijn..

vanavond moet ik een paar trekjes roken, want moet morgen vroeg op en fit zijn.

Ha die Sietske: Ik kom wel eens gezellig op de thee bij je... ff genieten......maar alle gekheid op een stokje...." FIJN " dat het jou helpt...je schrijft niets verkeerd zoals Christel al zegt....integendeel....het wordt legaal gekweekt en ik kon het ook krijgen via de pijnbestrijding ( een arts) jaren terug....ik heb het gekregen via iemand anders en heb daar toen thee van gezet, ( bah ff wennen) omdat ik net met roken was gestopt....( nu niet meer) ik moet nog wat hebben liggen in een trommel..ik vergeet het eigenlijk..hmm misschien wel een goed idee voor het weekend om dat 's avonds eens te proberen....beetje rustig wat kunnen slapen is wel erg fijn voor rust en tegen pijn....het is precies zoals jullie zeggen Sietske en Christel...ieder zijn keuze en alles met mate als het kan....Bedankt lady's....

Liefs van Elisa....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Premium ++ Account christel1's Avatar

Ha Elisa,
    ja we gaan nu ook niet de hele dag lopen blowen hoor, dat is de bedoeling nu echt niet maar het moet wel fijn zijn dat je 's avonds na een jointje in je bed kan donderen en eens 8 uur rustig slaapt zonder allerlei troep te moeten slikken...
    En van de ene arts mag ik rustig mijn peuk opsteken, een gewone sigaret dat (gastro-enteroloog- maag en darmen) omdat nicotine de transit bevordert en ja van de cardioloog moet ik stoppen met roken omdat het slecht is voor mijn hart.... zou het eigenlijk eens aan mijn cardio moeten zeggen wat zijn collega van hetzelfde ziekenhuis zegt.... ambras in het kiekenkot dus...
    Binnenkort kom ik effe shoppen over de grens dus....
    Leef vandaag, morgen komt wel

heb contact gehad met ons medelid, nl mediwiet, dus wiet op medisch voorschrift,
    van die thee ben ik al spuugzat, word er erg vervelend en iritant van en ga iedereen ergeren zonder dat ik het kan stoppen.
    voor de tv staan om aandacht te krijgen etc. en op dat moment vind ik mezelf wel grappig...........dus niet.
    maar er is dus ook wietolie, en dat moet onder de tong en werkt dus eerder want het heeft niets met je vertering te maken.
    en al het eerder werkt, ben ik ook niet zo vervelend want dan ga ik direct naar bed!

Ik heb belangstelling Sietske, ik hoor er graag meer over....

Wietolie onder de tong?.... het lijkt mij misschien een goede pijnstiller, nu moeten we ons ook verdoven met pillen toch?
    Liefssssssssssssss
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

ik ben overal knots,knetter, gek van,
    dus neem als slaapmuts een hele (vieze)maar werkbare joint en hoop 76 uur in slaap te blijven,,,,,wat 76 uur???, weken!!
    als ik meer over de olie weet......weet al meer maar kan het eenmalig bestellen en bekijken hoe het werkt....en daarna gewoon zelf maken, je schijnt er niet high of stoned van te worden, maar wel bijna pijnvrij en gewoon heel goed gemutst.
    dus lieve elisa, ik ga het bestellen en jij bent de eerste die weet of het iets voor jou is..

Red face Re: Ik gebruik slaapmedicatie

Hé Sietske,
    Als dat maar goed gaat. Ha,ha. Nou succes dan, hoop dat je je er beter van voelt.

heb ook al nep wisky cream op en een lading slaappillen, dus dat komt helemaal goed.
    eigenlijk wel fijn om eens een hele dag te mopperen en te zeiken!
    good night everybody

Premium ++ Account christel1's Avatar

Ik ben daarjuist naar een vriendin geweest, goed in de wijn gehangen en nu mijn slaap**** genomen, hopelijk kan ik nu eens slapen als een roos, wat ik betwijfel want tante roos is op bezoek, weeral... was nog maar 3 weken geleden, wat ga ik blij zijn als ik daar eindelijk vanaf ben... hopelijk snel dus...
    Leef vandaag, morgen komt wel

Ik gebruik zo'n 3 x per week oxazepam of temazepam, het is gewoon nodig om nog een beetje te kunnen functioneren overdag. Af en toe heb ik periodes dat ik wat langer niets gebruik om te slapen omdat het slapen dan wat beter gaat. Ik heb me er lange tijd schuldig over gevoeld, slaapmiddelen zijn slecht hoor je altijd. Maar omdat niets anders hielp heb ik toch een soort van balans gevonden.
    Ik krijg mijn slaapmiddelen wél vergoed omdat het in mijn medicatierol zit. Ik kan dus een ieder aanraden dat wanneer je veel medicijnen gebruikt op een medicatierol over te gaan. De rol is voor 2 weken of 4 weken, wat je zelf het handigst vind. Ik vind het ideaal, nooit geen gehannes meer van vergeten medicijnen of medicijnen uittellen per dag. Het zit gewoon op een rol in handige kleine afscheurbare zakjes, ook gemakkelijk wanneer je weg moet.

ik heb ook baxters, maar vind het erg onhandig,
    zeer ws krijg je de slaappillen vergoedt omdat arts al een b2 code gegeven heeft,

nou chris en elisa,
    heb nu nog betere info, al met al niet veel duurder.
    ik had ooit een vapo gekocht, een soort fohn die je goed verwarmd en dan heb je caps. die je vult met wiet die je wil, dus sterk/minder sterk
    had vandaag zon, onrust in mn koppie en dacht ineens aan mn vapo, heb supersterke wiet gekocht, fohn op 180 gr c, ding erin met weinig wiet en maar even aan de fohn lurken,
    pffffffffffffffffffffff eindelijk rust!
    beter de doseren dan roken en cake en thee.

Als ik een vraag mag stellen, niet gehinderd door enige kennis van zaken:

Zou je dit ook kunnen doen met een waterpijp (narghile)? Als ik het goed heb begrepen, kun je daar ook heel goed mee doseren, toch?

Als dit een heel domme vraag is: lachen is toegestaan.

@flo.
    een waterpijp is anders, er zit wel geen shag in, maar er moet wel vuur bij, dus je rookt,
    een waterpijp knalt erin en je bent zowat direct weg,
    bij een vapo komt geen vuur/brand aan te pas..
    haha dus ik word afra nog, ik doe het ny met de natuur, plantaardige rust ipv chemische!

ik ga vanavond voor 12 uur non-stop slapen!

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

@ Sietske,

Hopelijk lukt het je om 12 uur non stop te slapen.

Ik neem vannacht slaapmedicatie, en hopelijk slaap ik rustig.
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Wink Re: Ik gebruik slaapmedicatie

Citaat Origineel gepost door gossie Bekijk Post
    @ Sietske,

Hopelijk lukt het je om 12 uur non stop te slapen.

Ik neem vannacht slaapmedicatie, en hopelijk slaap ik rustig.
    Gossie, ik hoop dat het goed werkt en je een beetje bij kunt tanken.

Gelukkig wordt slaapmedicatie in België nog terugbetaald. Al weet ik niet of dat blijft?
    Ik heb te kampen met fibromyalgie, reuma, CVS en een nog onbekende ziekte. Dit alles geeft verschrikkelijke pijn, maar ook enorme slaapstoornissen. Daardoor ben ik enorm uitgeput. Was dus verplicht om slaappillen te nemen, zelfs 2 soorten. Mocht dat niet meer terugbetaald worden, is dat een (financiële) ramp voor mij.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Is fijn voor de mensen die het nodig hebben dat er slaapmiddelen zijn, want met slaaptekort wordt een mens ook niet blijer, beter en/of energieker....
    Heb zelf geen slaapmedicijnen gehad ondanks dat ik soms problemen heb met in slaap komen of doorslapen...
    Pap heeft wel eens slaapmedicijn voorgeschreven gekregen en heeft hem toen goed geholpen
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

danny6
    Guest

Citaat Origineel gepost door Onassa Bekijk Post
    Ja, ik gebruik ze ook, al vele jaren.
    Ik heb alprazolam, oftewel xanax (dat goedje wat Michael Jackson ook in zijn lijstje had staan).
    Ik krijg ze wel vergoed omdat mijn psych ze voorschrijft met een B2 code erbij.
    Ik ben momenteel bezig met afbouwen, maar ben sinds kort op een andere anti depressiva gezet die me veel bijwerkingen geeft en met de dag erger worden ipv minder.
    Ik zou er heel wat voor over hebben om vrijwel medicijnvrij door het leven te kunnen gaan, maarja....

Groetjes Diane
    er maar 1 manier om er vanaf te geraken en het is je laten opnemen in een gespecialieseerde kliniek.ik heb dat ook gedaan.met resultaat maar blijft toch lastig weet ook niet als ik het ga volhouden.
    Groetjes Danny6

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Hey danny,
    fijn dat je er vanaf bent, hopelijk hou je het ook vol en vind jij zonder slaapmedicatie je rust en slaap
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

danny6
    Guest

Smile Re: Ik gebruik slaapmedicatie

Citaat Origineel gepost door Luuss0404 Bekijk Post
    Hey danny,
    fijn dat je er vanaf bent, hopelijk hou je het ook vol en vind jij zonder slaapmedicatie je rust en slaap
    bedankt he

Standaard Ik gebruik slaapmedicatie

De invloed van lichttherapie met de Mind-Machine op de Melatonine aanmaak.
    Bijgesloten bestanden Bijgesloten bestanden

Slaappillen - http://dokteronline.com

Natuurlijke slaapmiddelen - https://melatolinplus.nl Ik heb dе bestеlling zoals beloofd op tijd ontvаngen en de pillen wеrken fantastisch.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 11
    Laatste Post: 09-08-18, 07:08
  2. Gebruik sipralexa
    By krekeltje in forum Antidepressiva
    Reacties: 8
    Laatste Post: 21-08-09, 13:26
  3. Laxeerpillen gebruik
    By -Rosa in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 14-09-06, 20:44