Hey,
Ik heb hetzelfde probleem.
Sinds eind vorigjaar kreeg ik erg veel last van transpiratie onder de oksels...en ik bedoel dus wel ERG veel last. Stel je voor, ik had zweetvlekken onder m'n oksels, startend van m'n oksels, tot bijna aan m'n heup in putje winter...
Wel, dat probleem werd opgelost. Ik kreeg te horen van m'n dokter dat ik leed aan Hyperhydrosis en rade me iets nieuws aan op de markt genaamd Axitrans.
Ik had Odorex al geprobeerd hiervoor, maar het haalde niets uit.
Axitrans daarentegen werkte schitterend, en nog steeds, komt in een handig klein rollertje voor de oksels, maar je kan ook doekjes kopen. Die zijn enkel voor voeten en handen denk'k, maar misschien helpt't ook voor je gezicht..Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
MAAR, ik zit nu weer met een nieuw probleem...Het lijkt erop dat m'n hyperhydrosis zich heeft verplaatst, m'n oksels blijven vrijwel droog, maar m'n transpiratie loopt er langs alle andere mogelijke plaatsen uit, en nu voornamelijk m'n rug...
M'n hoofd en nek zijn ook het slachtoffer...
Maakt niet uit wat ik doe, ookal zit'k te baden in een ijskoud bad, zweten zal'k doen, en het begint nu stileltjes aan toch wel heel erg te worden...
Wel 4 keer heb'k andere kledij moeten aandoen vandaag, ik heb afspraken moeten afzegge voor vanavond omdat ik me schaam om buiten te komen...
Het enige positieve is dat het zweet geen geur achterlaat, het is alsof al het water dat ik drink er gewoon METEEN uitkomt via m'n porieen.
Maar ik heb toch hulp nodig, dus...als'r iets nieuws is op de markt, aub laat me het weten.