Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 76 van 76

Standaard Re: Vroegtijdig klaarkomen!

Hallo medeborders,

sinds kort heb ik het zelfde probleem als de meeste hierzo. Alleen vraag ik mij zelf af hoe het komt?
    Ik ben zelf nu 20 jaar, toen ik 14-15 jaar was had ik voor het eerst sex in een vaste relatie. Deze sex was lang en vaak ook hevig. Deze relatie duurde 2,5 jaar.
    Maar laatst had ik een vriendin waar ik opeens binnen no time klaar kwam, dus toen dacht ik opeens, wat is dit? Misschien was haar vagina te krap, i dont know?
    Maar van het weekend heb ik weer sex gehad maar dan weer met een nieuwe vriendin en had ik opeens weer hetzelfde probleem!? Ook al is haar vagina identiek als die van mijn eerste vriendin, dus dat kon het niet zijn...
    Maar toen kwam ik op de site van dr Waldinger terecht en daar vond ik dit, ik citeer: "de secundaire vorm, komt minder vaak voor. Hierbij heeft de man in kwestie eigenlijk nooit last gehad van snel klaarkomen, maar heeft hij er op latere leeftijd ineens last van."
    Maar daar schrok ik van, latere leeftijd denk ik toch aan 40-50 jaar dus dat MOET het gewoon niet zijn bedenk ik mijzelf. En wil ook niet 40 jaar of meer die pillen slikken.

En toen bedacht ik iets, zou het een conditie probleem kunnen zijn?
    Want toen ik mijn eerste vriendin had was ik hoog spelende voetballer. 2 jaar later ben ik voor 2 jaar eruit geweest en nu ben ik weer begonnen, maar ik merk wel dat mijn conditie flink terug gelopen is. Toen ik van de week sex had merkte ik wel dat het 20-30 second langer kon volhouden dan bij mijn vorige vriendin (waar ik nog niet voetbalde).
    Dus zou dit een oorzaak kunnen zijn?

En die creme wil ik ook wel is proberen na al die positieve berichten.

Groet Richard
    Laatst aangepast door Rich3510 : 20-10-10 om 21:22

dag mensen!

Mijn vriend en ik zitten met een probleem, hij komt namelijk te vroeg klaar en vindt dit erg moeilijk om over te praten! we gebruiken nu een zalf voorgeschreven door de huisarts maar dat helpt ook niet echt!
    nu is mijn vraag wat kan ik als zijn vriendin doen om hem te helpen? zijn er manieren waar ik hem mee kan helpen!

kan het ook aan mij liggen of ligt het aan hem of ons beide!

ik hoor graag als jullie kunnen helpen!

Standaard Re: Vroegtijdig Klaarkomen!

Citaat Origineel gepost door Déylanna Bekijk Post
    Dit wil ook nog wel helpen bij het uitstellen van een orgasme:

Stop start methode (pas dit eerst toe bij het mastuberen en dan pas bij het vrijen)

Leer het punt van onvermijdelijkheid te herkennen. Dat ligt meestal een paar seconden voor je daadwerkelijk klaarkomt. Stop met masturberen zodra je in de buurt komt van dit punt. Ga pas door als je opwinding is gezakt. Doe dit een kwartier. Kom pas daarna tot een orgasme. Lukt dit bij het masturberen, pas de methode dan toe bij het neuken. Zodra je klaar dreigt te komen, stop je met bewegen of je gaat op een andere, minder lekkere beweging over.

Knijptechniek

Als je bij het vrijen te snel klaarkomt, kun je de knijptechniek toepassen. Dit moet je doen voordat je het punt bereikt waarop het orgasme niet meer is tegen te houden. Door druk uit te oefenen op de penis en de eikel duw je het bloed weg uit de penis waardoor je erectie wat afneemt en je het orgasme uitstelt. Dit werkt het beste als je er niet te lang mee wacht en je de handeling daarna regelmatig, om de paar minuten, herhaalt. Je herprogrammeert op die manier het orgasme reflex. Jij (of je partner) moeten lang genoeg knijpen om de drang klaar te komen te laten zakken. Maar niet zo lang dat de erectie helemaal verdwijnt.
    Nou succes alle

liefs
    Déylanna
    hallo allemaal,
    sinds kort heb ik ook last van vroegtijdig klaarkomen. maar dit is zeer onregelmatig. soms kunnen mijn vriendin en ik een normale betrekking hebben waarbij zij ook tot een orgasme komt en soms helemaal niet.

hetgene déylanna hier schrijft zal ik zeker proberen, want ik ben niet zo happig om naar medicatie te neigen. Ik heb namelijk gelezen op meerdere sites dat paroxetine (antidepressiva waar hier al over gesproken is) veel bijwerkingen hebben waaronder het muteren van de zaadcellen. je komt dan inderdaad minder snel klaar, maar je vruchtbaarheid daalt wel. ook niet handig voor een koppel van 22 en 20 die zeker nog aan kinderen denkt.

als er nog handige tips zijn die geen medicatie omvatten, zijn die zeker welkom. want mijn vriendin zal niet wachten tot ik 50 ben

Ik ben gisteren naar Kruidvat gegaan, ik heb daar Tijgerbalsem gezien, de witte en de rode.
    De welke moet ik nemen of is er geen verschil?
    Ik heb ook goedkopere soorten gezien, helpen die ook of niet?

Groetjes Jim20

Banned Premium ++ Account

ik merk uit bovenstaande posts dat meerdere mensen emla creme gebruiken en er wordt ook steeds gezegd dat het duur is....
    moest zelf vorige week een tube emla hebben(voor iets anders hooren ik kreeg het zo mee van apotheek, wordt vergoedt door ziektekosten verzekering.

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar zit met het zelfde probleem. Ik heb al 7 jaar een relatie met mijn vriendin, maar hou het maar 1 a 2 minuten vol of ik moet al weer stoppen...mijn vriendin vind dit ook vervelend.

Nu las ik op internet over het middel Orgalang, heeft iemand hier ervaringen mee??

Oscar Oliver
    Guest

Om vroegtijdig klaarkomen tegen te gaan is naar mijn ook gewoon een natuurlijke manier mogelijk zonder crémes of pillen.

Het is namelijk voornamelijk het trainen van de pc spier. Kijk op http://completeejaculatiecontrole.nl
    Laatst aangepast door Alex : 24-09-14 om 16:01

Premium ++ Account ikke64's Avatar

geknipt uit een ander topic "help ik kom te snel klaar"

Dat eerste help wel, is een oplossing waar je een lange adem voor nodig hebt. Bij elke keer dat je gaat plassen de straal op spierkracht, en dan bedoel ik niet met je vingers onder breken. Let op dat je dit vooral doet in het begin en niet op het eind. Dan bestaat de kans dat je niet volledig uit plast en je een blaasontsteking crieerd. De tweede zou ik niet weten wat daar het verschil van is. Ik heb daar nooit iets van gemerkt.
    Gr Ikke
    Zolang de dood niet wordt afgeschaft is het op aarde levensgevaarlijk.

Kegel oefeningen schijnen ook te werken, de spier die je gebruikt als je je urinestraal stopt als je moet plassen. Schijnen spierversterkende oefeningen te zijn.

Kijk maar hier voor meer informatie, kan je kijken hoe het moet.>> Kegel oefeningen
    Laatst aangepast door Alex : 16-03-15 om 18:37 Reden: Niet bestaande URL vervangen

hahaha, je kunt ook AD gaan slikken, dan kan je het weet ik hoe lang wel uitstellen,
    ik ben een vrouw, maar post dit voor een man

Ad??

anti depressie middel

Citaat Origineel gepost door Zane Bekijk Post
    Kegel oefeningen schijnen ook te werken, de spier die je gebruikt als je je urinestraal stopt als je moet plassen. Schijnen spierversterkende oefeningen te zijn.

Kijk maar hier voor meer informatie, kan je kijken hoe het moet.>> Kegel oefeningen
    Dank voor de info..
    Laatst aangepast door Alex : 24-09-14 om 16:08 Reden: Niet bestaande URL vervangen

Ik ben zelf 20 en heb geen creditcard, dus ik heb er niks aan. Heb jij wel een creditcard, dan kan je de crème ipv voor 60 euro(bijna schandalig) ook kopen in Engeland. Het duurt iets langer voor het er is, maar is wel meer dan de helft goedkoper!

Ik heb zelf heel veel gehad aan alle reacties, de info, de onzin met alle "oefeningen", want je kan het wel inhouden, maar eigenlijk zorg je alleen dat het er niet uit spuit. En als je binnen een minuut al er klaar voor bent, kan je het niet minutenlang binnenhouden. Tenminste, als je geen PC-bodybuilder bent.
    Als iemand een creditcard heeft en gaat bestellen, dan doe ik graag mee. Ik ben heel erg blij met de oplossing die aangereikt word door zoveel andere mannen.

Bedankt voor de gedeelde smart!
    Laatst aangepast door Leontien : 03-08-12 om 15:13

heb het al eerder gepost..................emla creme kan je krijgen op dokters recept....je hoeft dan niets te betalen (in NL)

Je hebt verschillende remedieen. Emla creme is er een van, maar niet voor mij.
    Laatst aangepast door Frenksp : 03-08-12 om 06:45

Citaat Origineel gepost door Zane Bekijk Post

Deze zijn gratis emla creme is voor de korte termijn. Kegeloefeningen zijn goed voor de langere termijn!
    Laatst aangepast door Alex : 24-09-14 om 16:07 Reden: Niet bestaande URL vervangen

In belgie julie mag kopen emla crem van apoteek 5 gr is kost 5 euro maar julie moen doctorbrief nodig en werkt goed

Citaat Origineel gepost door sietske763 Bekijk Post
    hahaha, je kunt ook AD gaan slikken, dan kan je het weet ik hoe lang wel uitstellen,
    ik ben een vrouw, maar post dit voor een man
    kan u zeggen welke ad aub een naam van medicamen

ongeveer alle AD,
    maar ik denk niet dat een huisarts iemand AD geeft voor dit probleem, maar je kan het natuurlijk vragen.....
    seroxat is dan een goeie......daar wil juist iedereen vanaf omdat het orgasme zo moeizaam is...

Citaat Origineel gepost door sietske763 Bekijk Post
    ongeveer alle AD,
    maar ik denk niet dat een huisarts iemand AD geeft voor dit probleem, maar je kan het natuurlijk vragen.....
    seroxat is dan een goeie......daar wil juist iedereen vanaf omdat het orgasme zo moeizaam is...
    dank u emla creme echt goed maar ik zal deze ok proberen

't komt misschien verkeerd over, maar ben ergens blij dat ik niet de enige ben. Ik heb net een langdurige relatie van 9 jaar gehad. Was voor mijn vrouw en ik de beste sex ooit. Van bij het begin. We kwamen altijd gelijk klaar. Misschien dat het snel klaarkomen daardoor niet opviel. Maar nu, bij nieuwe relaties valt het natuurlijk wel op.

Ik heb nogal een geladen levensstijl en ik merk dat als ik gedronken heb of iets van ***** genomen heb dat ik geen last heb van vroegtijdig klaarkomen.

Nu ja 't is niet altijd de oplossing om iedere keer dronken of stoned in bed te kruipen.

Pillen en cremekes zie ik niet echt zitten omdat het de spontaniteit wel wegneemt.

Hebben anderen dit ook dat het bij dronkenschap of whatever minder is?

Gisteren voor het eerst Emla creme gebruikt..Had een beetje teveel erop gedaan, haha..
    Ik kon maar doorgaan en doorgaan..Had mijn vriendin al voor de tijd gelikt en klaar laten komen met een dildo voor de zekerheid..Dus die vroeg, kom je nog een keer? Haha!!

Ik moet wel zeggen dat ik niet zo'n stijve had dan normaal..Ligt dat aan de Emla crème of? Maar een half uur haal ik nu met gemak!!

Het grote probleem met Emla creme is dat je de symptomen aan het bestrijden bent in plaats van je dat je de oorzaak oplost.

Je kunt dus oneindig veel van die tubes kopen maar de oorzaak van je probleem zal nooit worden opgelost maar dat is ook de insteek van de medicijnenindustrie... ze proberen je te abonneren op hun medicijnen en omdat de oorzaak nooit wordt opgelost blijf je altijd klant.

De oorzaak ligt bij een zwakke pc-spier die je gewoon kunt trainen. In een uitgebreid artikel over emla creme leg ik de nadelen uit van emla creme en hoe je de pc-spier kunt trainen:

http://vandaagvrouwenversieren.nl/emla-creme/
    Laatst aangepast door Alex : 24-09-14 om 16:05

Hi,
    Ik verwacht niet dat de oorspronkelijke poster hier nog leest, maar er zijn ongetwijfeld mannen met hetzelfde probleem die hier wel lezen. Dus vandaar mijn reactie. Want ook mijn vriend had last van vroegtijdige zaadlozingen. Tot zijn grote frustratie. Ik had er minder problemen mee, maar vond het wel vervelend dat hij daar zo mee zat. En dus zijn we samen op zoek gegaan naar een oplossing. En die hebben we gevonden die de site: http://tesnelklaarkomen.nl/. Na de gratis tips die we hier kregen ging het al een heel stuk beter. Inmiddels zijn de snelle orgasmes helemaal verleden tijd. Neem dus eens een kijkje, wie weet helpen de tips jou ook!
    Laatst aangepast door Alex : 31-03-15 om 23:23 Reden: Verkeerde URL

Standaard Re: Vroegtijdig klaarkomen! Hoe los ik dat precies op?

U kan kopen de generiek geneesmiddel tegen vroegtijdige zaadlozing zonder voorschrift

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. vroegtijdig klaarkomen...
    By zyzz in forum Vroegtijdige ejaculatie
    Reacties: 23
    Laatste Post: 27-02-18, 12:15
  2. vroegtijdig klaarkomen...
    By zyzz in forum Mannen
    Reacties: 20
    Laatste Post: 05-08-14, 23:15
  3. Reacties: 8
    Laatste Post: 23-01-14, 18:00