Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7
  1. #1

    Smile Zwanger/Blaasontsteking of wat anders?

    Hallo,

    Mijn vriendin heeft al 2 weken een dikkere buik, pijn in de borsten, plast veel en is misselijk. Een zwangerschaptest geeft geen zwangerschap aan. De huisarts die ze nu heeft zegt eigenlijk, een kuurtje tegen blaasontsteking en kijk maar.
    Overigens heeft ze ook een spiraal in. Kans 1 op de 2000 dat ze desondanks zwanger wordt.

    Heeft iemand suggesties? Behalve dan een second opinion?

    Thamks

  2. #2

    Standaard Re: zwanger of blaasontsteking of... wat anders

    Hoi Pico.

    Tja nogal een bekent verhaal wat je hier opschrijft. Die dikkere buik, pijnlijke borsten, misselijk en veel plassen kan duiden op een eventuele zwangerschap. Al deze klachten wat je hier omschrijft had en heb ik nog steeds. Dus ondanks een negatieve test kan ze eventueel toch zwanger zijn. Het hoeft tuurlijk niet zo te zijn, maar ik herken gewoon al deze klachten. Onthoud wel dat het tuurlijk ook aan de spiraal kan liggen, maar een blaasontsteking lijkt mij niet, want wat hebben pijnlijke borsten nou met een blaasontsteking te maken.........Ik zou als ik jullie was toch nog maar eens zo,n test gaan doen.

    liefs
    deylanna
    The best move is to follow your heart

  3. #3

    Standaard Re: zwanger of blaasontsteking of... wat anders

    Ik neem aan dat die huisarts wel haar urine heeft onderzocht voor hij/zij een kuur voor blaasontsteking heeft gegeven...?

    Opgezette buik en pijnlijke borsten kan ook door een naderende menstruatie komen. Is het ongeveer die tijd? Anders zou je inderdaad over een paar dagen nog een test kunnen doen.

    Xx

  4. #4
    antje111111
    Guest

    Standaard Re: Zwanger/Blaasontsteking of wat anders?

    komt me erg bekend voor. rare was dat ik het een paar keer heb gehad. ik had ook spiraal toen der tijd...

    ik heb ook zwangerschapstest gedaan, maar was ook negatief. wat bleek: ik had een cyste in mijn baarmoeder. spiraal is er nu uit in de hoop dat ik geen last meet krijg van cystes.

    als het blijft even afspraak gynecoloog maken voor echo. daar kunnen ze het op zien.

  5. #5

    Standaard Re: zwanger of blaasontsteking of... wat anders

    Hey deylanna,

    Bedankt voor je reactie. Volgens de huisarts is het een darm probleem. Voor de zekerheid het spiraaltje laten verwijderen. Lijkt wel te helpen. Nu maar wachten op de zwangerschap!!!

    Liefs, Niko

  6. #6

    Standaard Re: zwanger of blaasontsteking of... wat anders

    Hey nikki278 en antje11111,

    Jullie ook bedankt voor je reactie. Volgens de huisarts is het een darm probleem. Voor de zekerheid het spiraaltje laten verwijderen. Lijkt wel te helpen. Nu maar wachten op de zwangerschap!!!

    Liefs, Niko

  7. #7

    Standaard Re: Zwanger/Blaasontsteking of wat anders?

    Hoi hoi,

    Pijn in de borsten door een darm probleem??????? Oke, nou ja, als de huisarts dat zegt dan zal het wel zo zijn. Willen jullie graag zwanger zijn?? Dit vraag ik omdat je schreef:"Nu maar wachten op de zwangerschap!!!"

    liefs
    Déy
    The best move is to follow your heart

Soortgelijke onderwerpen

  1. Steeds terugkerende blaasontsteking..Of toch iets anders?
    By Ellemieke Zaal in forum Lever, nieren en blaas
    Reacties: 27
    Laatste Post: 25-11-10, 00:13
  2. Bijholteonsteking,Kinkhoest of toch iets anders?
    By esmee82 in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 0
    Laatste Post: 03-12-08, 17:30
  3. Kinderen uit hongerwinter genetisch anders - NU.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 28-10-08, 21:50
  4. Tennisarm of iets anders?
    By porkey in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 11-06-08, 14:07
  5. Zwanger na pil
    By blijflieveranoniem in forum Zwangerschap
    Reacties: 1
    Laatste Post: 13-06-06, 22:31