Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Diane 35,gewichtsafname na stoppen

  1. #1
    tigger82
    Guest

    Question Diane 35,gewichtsafname na stoppen

    hallo,

    ik ben nu ruim 3 maanden gestopt met de pil. ben nog steeds niet ongesteld geworden nu heb ik begrepen dat dit wel eens een tijdje kan uitblijven. maar daarnaast ben ik ook bijna 6 kilo afgevallen vanaf het stoppen met de diane 35. heeft iemand anders hier ook ervaring mee gehad?

    groetjes

  2. #2

    Standaard Re: Stoppen pil

    Jah, ik ben ook 5 kilo afgevallen nadat ik stopte met diane, ik werd wel sneller ongesteld, maar volgens mij mag dat een half jaar duren ofzo. Dus je hoeft je nog geen zorgen te maken (die kilo's zaten er ook wel aan sinds ik diane slikte, nu benk weer zoals voor ik dat slikte (heb nu yasmin, bevalt me een heel stuk beter))

  3. #3

    Standaard Re: Stoppen pil

    (ben dus wel een paar maanden zonder pil geweest voor ik yasmin ging slikken)

  4. #4
    tigger82
    Guest

    Standaard Re: Stoppen pil

    ik heb inderdaad ook gelezen dat het een half jaar uit kan blijven. dus ik wacht gewoon rustig een half jaar af. moet zeggen dat ik weer een paar kilo's aan ben gekomen. en weer op een goed gewicht zit. waarschijnlijk was dit ook doordat ik het de laatste tijd heel erg druk heb gehad en nu vakantie heb, waardoor ik meer rust heb gevonden. bedankt voor je reactie

Soortgelijke onderwerpen

  1. Nu stoppen
    By rafaelo in forum Roken
    Reacties: 8
    Laatste Post: 24-11-08, 21:01
  2. Hoe stoppen met pil
    By katri in forum Anticonceptie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 16-11-07, 16:51
  3. Stoppen met roken
    By manonvermeulen in forum Roken
    Reacties: 1
    Laatste Post: 26-10-07, 14:42
  4. Stoppen van de menstruatie
    By sille in forum Menstruatie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 20-06-07, 15:56
  5. Stoppen pil
    By Hubetubekelubus in forum Anticonceptie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 17-08-06, 05:51