Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Pil vergeten!

  1. #1

    Question Pil vergeten!

    wie kan me helpen!!!! ben een beetje dom geweest slik namelijk de pil en vergeet m dus nooit!!!!
    maar afgelopen donderdag weet ik niet meer zeker of k m had genomen maar toen ik zaterdag m in wilde nemen zag ik dus dat dond vrij en zat niet ingenomen was.....nu heb ik dus wel sex gehad dond en vrijdag het is in me laatste week!!!! oh oh zit echt niet te wachten op een zwangerschap maar wie kan mij vertelle of de kans zooo groot is dat het wel zo is of dat het niet erg is (heb geen condoom gebruikt) heb al heel lang relatie wie o wie helpt me

    ps:had gister ook beetje bloed verlies....weet het niet hoor wat kan k doen,wil geen baby maar ook geen abortus....

    desprate!!!!!!!!!!!!

  2. #2

    Standaard Re: Help!!!!!

    In de laatste week van je strip wordt je niet zwanger. Dat is net als sexen in de stopweek, dat mag ook. Geen zorgen maken dus. Dat bloedverlies zal zijn doordat je lichaam gewoon ongesteld ging worden aangezien het al een paar dagen zonder pil zat.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Vergeten Pil
    By Sylvia93 in forum Anticonceptie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 16-03-09, 23:43
  2. Laatste pil vergeten
    By Marieke0251 in forum Anticonceptie
    Reacties: 1
    Laatste Post: 08-10-08, 14:19
  3. Onregelmatige menstruatie,pil vaak vergeten
    By lolo in forum Menstruatie
    Reacties: 12
    Laatste Post: 27-07-07, 09:45
  4. WHO: 'pak vergeten ziektes aan' - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-02-07, 15:20
  5. Dokters willen aandacht voor vergeten crises - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-11-06, 12:34