Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Lamotrichine (voor borderlineklachten)

kiraa
    Guest

Talking Lamotrichine (voor borderlineklachten)

Goedemorgen dames en heren van het goede leven,

Ik ga over een paar dagen beginnen met lamotrichine het schijnt heel goed te werken specifiek bij vrouwen die last hebben van borderlinetrekken ja ja ik heb namelijk ook adhd wat een combi (hi hi)

Heeft een jullie hier ervaring mee goed of slecht dan wil ik het heel graag horen

Alvast bedankt voor de moeite

Groetjes de vroege vogel

Standaard Re: Lamotrichine (voor borderlineklachten)

Ik heb geen ervaring met lamotrichine. Maar mijn moeder heeft wel last van bordelinetrekken. Uit je verhaal begrijp ik dat je ermeee begonnen bent. Hoe werkt het? Waar werkt het precies voor? Dus welke klachten zouden verminderd moeten worden of verdwijnen?

Groetjes, Wendy

Gaat het al beter met je?

Hoi Kiraa
    Ik heb lamictal een hele tijd geslikt voor mijn epilepsie, ik heb daarbij ook borderline dwz last van hele heftige emoties. Het hielp mij helemaal niet tegen stemmingswisseling of voor minder heftige emoties. Het gebruik van anti depressiva (niet tegen depressie, maar voor de heftige emoties) helpt bij mij wel heel erg goed. Ik gebruik op het moment seroxat.
    Groetjes Lucy

Sadie
    Guest

Citaat Origineel gepost door kiraa Bekijk Post
    Goedemorgen dames en heren van het goede leven,

Ik ga over een paar dagen beginnen met lamotrichine het schijnt heel goed te werken specifiek bij vrouwen die last hebben van borderlinetrekken ja ja ik heb namelijk ook adhd wat een combi (hi hi)

Heeft een jullie hier ervaring mee goed of slecht dan wil ik het heel graag horen

Alvast bedankt voor de moeite

Groetjes de vroege vogel

Las in een bijsdluiter dat het erg verslavend werkt en een epileptische aanval kan opwekken bij plotseling staken. Ook gevaarlijk bij overdosering. Dus lees ajb goed de bijsluiter want artsen vertellen je nooit iets.

hoi kiraa,