Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Arterio veneuze malformatie,Avm

Standaard Arterio veneuze malformatie,Avm

Zijn er hier ook mensen die te maken hebben met een AVM dat is de afkorting
    van Arterio veneuze malformatie...als je even op google kijkt kom je erachter
    wat het is.
    Ik zoek eigenlijk mensen die dat ook hebben zodat je nogeens het 1 en ander
    erover kan delen met elkaar, het komt niet zo heel veel voor vandaar dat
    het moeilijk is om die mensen te vinden..

Groetjes Angel

Standaard Re: Arterio veneuze malformatie,Avm

En zo te merken zijn er geen mensen hier, die daar bekend mee zijn

Dagboek berichten
    3

Dankje Lady voor de informatie

Hoi Angel, ben ook een AVM patient ben daarom ook begonnen met een facebook site AVM Netherlands. Om mensen nog beter in contact te laten komen en elkaar zo te ondersteunen.

Administrator

Goed initiatief van dat arterie veneuze malformatie, ofwel AVM Facebook Niels!

Bedankt, het is alleen jammer dat pagina's zoals lotgenoten.nl mij zo tegenwerkt om de pagina onder de aandacht te brengen bij andere patiŽnten. terwijl het enigste doel van mijn pagina is: een platvorm te bieden voor lotgenoten, om ervaringen,informatie, troost en verhalen uit te kunnen wisselen

Beste lotgenoten,familie en vrienden,

Toen bij mij in de hersenen een AVM geconstateerd werd ben ik eerst op zoek gegaan naar informatie over deze aandoening.
    Tot mijn verbazing bleek deze aandoening veel vaker voor te komen ( +/- 1 op de 500 ) dan ik verwacht had.
    Hierdoor groeide de behoefte om met lotgenoten in contact te komen, helaas bleek hiervoor geen geschikt Nederlands talig platvorm op internet te zijn.

Voor patiŽnten,familie en vrienden van mensen met een AVM & Aneurysma heb ik daarom dan ook op Facebook ook een steunpunt gecreŽerd.
    De groep heet: AVM Netherlands.
    www.facebook.com/groups/250340895149524/

Dit is het snelst groeiende en grootste platvorm voor Nederlands sprekende patiŽnten/lotgenoten met een AVM en/of Aneurysma in Nederland.
    Dit is een besloten platvorm om de gesprekken en privacy van de AVM/ Aneurysma patiŽnten te waarborgen. Dit platvorm is een plaats voor steun,troost en informatie met elkaar uit te wisselen omdat dat nodig gebleken is.
    We zijn er voor de patiŽnten maar hopen in de toekomst te groeien zodat we de Neurochirurgie kunnen ondersteunen in het gevecht tegen AVM/Aneurysma .

Er is onlangs ook al contact gelegd met de Hersenstichting die ons, tot onze vreugde ondersteunen. Tevens is er contact gelegd met spe******ten,ziekenhuizen,neurologen,neurochirurge n,steunpunten en stichtingen.

Ik nodig hierbij iedereen uit om een bezoek te brengen en deze informatie te delen. Op deze manier kunnen we de AVM & Aneurysma patiŽnten helpen in toch moeilijkere tijden. Als bereiken we maar 1 patiŽnt dan hebben we al gewonnen.

Ik wens alle veel sterkte !!!

Groetjes AVM Dutch

Soortgelijke onderwerpen

1. Zware benen,Veneuze insufficientie - Artikel
    By Agnes574 in forum Bloedvaten en hart
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-06-08, 13:08