Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 87 van 87

Onderwerp: Mirena en toch zwanger?

Standaard Re: Mirena en toch zwanger?

@Sylvia,

Ja idd ja, de andere zwangerschappen waren geen makkie maar de bevallingen daar in tegen wel 5 en 3 uur, dus daar had ik niks over te klagen maar toch wil nu toch ook welis een normale zwangerschap zonder al die complicaties en nachten ziekenhuis, vanwege vroegtijdige weeën etc.

Gr. Patricia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Kan ik me best wat bij voorstellen! 9 Maanden met allerlei complicaties lijkt me geen pretje, dan zou ik liever een wat langdurige bevalling willen, dan ben je er binnen 2 dagen vanaf

Goed, ik ga voor je hopen dat het je deze keer wél mee gaat zitten!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

@ Sylvia

Ja thx dat hoop ik ook LOL, Hou jullie opde hoogte dus dan lees je het van zelf wel he

nou ik had gehoopt dat deze keer een normale zwangerschap zou gaan worden, maar ben bang dat dat er niet in zit, heb sinds een paar dagen vreselijk last van mijn rug en heupen/bekken. Enige wat lekker en bijna pijnloos zit is als ik in de kleermakers zit ga zitten.
    Vrijdag heb ik de dokter ff gebeld en die denken aan Bekkeninstabiliteit maar dat moet ik woensdag alsik naar de gyn. moet ff aan geven. Ze vonden dat ik nog wel kon wachten tot woensdag. Nou off heb me toch een pijn en weet me bijna geen houden met zitten en liggen. Denk dat dit a hell of a pregnanty gaat worden, bij vergeleken mijn andere zwangerschappen (die ookal niet zo makelijk en prettig verliepen).
    Nou woensdag horen jullie meer als ik bij de gyn. ben geweest.

Gr. Patricia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Jeetje wat rot! Een bekkeninstabiliteit is helemaal verschrikkelijk, heb iemand gekend die dat ook gehad heeft tijdens haar zwangerschap en die kon idd ook letterlijk niets meer! Dus hoop voor je dat het niet zó ernstig is, maar als je idd al zoveel verschrikkelijke zwangerschappen achter de rug hebt is het niet zo vreemd dat het dit keer idd ook niet vlekkeloos gaat verlopen.. Succes bij de gyn, hoop dat het nog meevalt voor je achteraf!

Groetjes Sylvia

@ Sylvia

ja nou idd, hoop dat het hie rbij blijft want zit er echt niet op te wachten 2 kids 1 van 5 en 1 van bijna 4 een werkende man en een hond, pfff moet er niet aan denken om dan een bekkeninstabiliteit te hebben.
    Nou ja je hoord het woensdag wel he

Gr. Patricia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Ja idd, dat zou heel slecht uitkomen! Hopen op het beste dan maar! We gaan het wel horen van je woensdag, succes!

Groetjes Sylvia

heyhey dames nou ik ben vandaag naar de gyn geweest na klachten over mijn bekken kon ik toch nog eerder terecht, nou daar aangekomen was ik erg zenuwachtig want ja ik zou dan ook en echo krijgen.
    Nou bleek dat even vreselijk tegen te vallen.
    Op de echo was wel een dikke slijmwand te zien maar eigenlijk geen vrucht er zat wel iets zwarts ind e baarmoeder maar ja geen vrucht.
    Nu denken ze dus aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap of dus gewoon weer een miskraam die nog afgestoten moet worden.
    Nu bloed laten prikken en nu hoor ik vanavond of morgen ochtend wat de uitslag er van is en of ik een buitenbaarmoederlijek zwangerschap heb of dat er iets anders aan de hand is.
    Hou jullie weer op de hoogte, kan niet zeggen dat ik nu heel erg vrolijk ben, had van alles verwacht maar dit dus niet.

Gr. Patricia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Ah jeetje dat zit ook niet mee! Is idd behoorlijk schrikken! Een buitenbaarmoedelijke zwangerschap is helemaal iets vervelends, maar een miskraam natuurlijk ook!
    Sterkte voor morgen, en neem de tijd om het een plaatsje te geven! Jullie gaan wel gewoon verder met het proberen om weer zwanger te raken?

Groetjes Sylvia

Vanmorgen heb ik een telefoontje gehad van de gyn, over het uitslag van het bloed.
    Nu zien ze dus wel dat de waarde in het bloed hoog genoeg is en dat ik zwanger ben, maar nu weten ze dus niet of dat het waarde gaat stijgen of gelijkblijft of minder wordt, dus nu moet ik morgen ochtend weer bloedprikken.
    Gaat de waarde stijgen is het een buiten baarmoederlijke zwangerschap, blijft het gelijk is het wel een zwangerschap maar priller als dat we dachten of als het gaat dalen dan is het een miskraam geweest dus ze kunnen echt nog niks zinnigs zeggen, ik blijf hopen dat het gewoon goed blijft gaan.
    En ja mocht het fout gaan dan gaan we idd gewoon door want ja wil wel binnen nu en 2 jaar een kleine anders hoeft het van mij niet meer, bedoel dan is mijn partner 40 en ouder weer papa worden is ook niet leuk ben je zo'n oude papa hihi en ja dat wil hij niet.
    Maar goed nu eerste maar is hopen dat dit gewoon voort gezet kan worden en niet afgekapt moet worden.
    Morgen ochtend bloedprikken en dan smiddags wer naar ziekenhuis voor de uitslag en dan verdere onderzoeken, om te kijken wat er nu aan de hand is dus dan zllen jullie het wel weer horen van mij.
    Gr. Patricia

hey dames, nou gisteren moest ik weer bloedprikken en toen bleek dat de waarde van het bloed zo gestegen was dat ze wel spraken van een zwangerschap maar of dat nou in de baarmoeder of er buiten groeide was niet duidelijk
    dus smiddags moest ik terug komen voor een inwendige echo.
    Daar bleek dat ik ong. 5 weken zwanger moet zijn want ze konden nog geen hart activiteit vinden want dat kunne ze was vanaf ong 7 weken.
    Dus nu moet ik maandag weer bloedprikken blijft het stijgen si het allem al goed mocht het gelijkblijven kan het zijn dat het een miskraam is of noem maar op ze weten nu niet of het leeft omdat ze geen hart activiteit kunne vinden, dus het is maar weer afwachten geblazen, nu dus maanag weer bloedprikken en dan smiddags weer echo enz.
    Dus tot dan maar weer
    Gr. Patricia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Fijn om te horen! Dan heb je nu dus nog steeds wel een beetje goed nieuws! Nu maar hopen dat de waarde blijft stijgen! (En dat het natuurlijk een gewone zwangerschap is en geen buitenbaarmoederlijke!)

Succes!

Groetjes Sylvia

Thumbs up Re: Mirena en toch zwanger?

ja nou idd, moetr nu wel iedere week bloedprikken daar ben ik niet zo blij mee, want heb zelfs regelmatig bloedarmoede dus nu maar ff veel spinazie en appelstroop eten ofzo hihi
    Ach beter dit dan dat het slechter zou zijn idd, hoop op een goeie afloop maar hou er zeker rekening mee dat het wel is anders kan aflopen als dat ik hoop.

Gr. Patricia

Premium ++ Account dotito's Avatar

@Patje,

Hoop voor jou dat het allemaal goed komt,en dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.

Succes bij de Dr.

Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Vanmorgen heb ik weer bloed laten prikken dus nu maar weer afwachten tot vanmiddag 15:45 dan krijg ik de uitslag te horen. Hoop dat het goed blijft gaan.

Gr. Patricia

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia

Succes! En we hopen natuurlijk op goed nieuws vanmiddag!

Helaas was het nieuws niet zo goed als wat ik had verwacht.
    Het blijkt dat ik wel iets in mijn baarmoeder heb, maar ze weten niet wat.
    In ieder geval is het iets levensloos :S

Nu moet ik Vrijdag onder narcose om het er uit te laten halen, omdat het er moeilijk per natuur uit zou gaan volgens de gyn.

Na de ingreep gaat het naar de Patholoog om te kijken of het nou een vruchtje is en ik een miskraam heb gehad of dat het om iets anders gaat.

Al met al, kan ik nu dus wel zeggen dat ik niet zwanger (meer) ben :S:S:S (huil, huil, snik, snik)

Ik doe van de week nog wel even een berichtje hoe het gegaan is in het ziekenhuis.

Ik hoop dat mijn tikken hier uiteindelijk een positieve draai gaat krijgen want ja onze kinderwens blijft er zeer zeker wel.

Gr. en bedankt voor jullie steun de afgelopen tijd, ik kan hier echt mijn verhaal kwijt, doet me erg veel goeds.

xXx Patricia xXx

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Ah jeetje wat jammer!!! Succes in het ziekenhuis, en we gaan er gewoon goede moed in houden dat het binnenkort wel goed gaat!!

Groetjes Sylvia

Premium ++ Account dotito's Avatar

Hallo Patricia,

Wat erg te lezen dat je een miskraam hebt,ja kan me wel voorstellen dat dat een enorme teleurlstelling voor jou moet zijn geweest.

Wens jou heel veel sterkte in de kliniek,en laat ons maar weten hoe het verlopen is.

Sterkte!!

Do
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Angry mirena

hey allemaal
    zit eingelijk met een probleem en weet niet wat te doen
    ik zou graag een mirena laten plaatsen en heb wat opgezocht en gedaan en daar staat dat ze die bij iedereen willen plaatsen
    en als ik naar mijn dokter bel antwoord die de hele tijd dat ze hem niet zullen willen plaatsen omdat ik nog geen kinderen heb gekregen ...?wat is nu eingelijk de waarheid en wat kan ik doen .... ik wil namelijk wel nog kindjes maar zeker nu nog niet en de reden dat ik wil mirena plaatsen is dat ik veel pijn heb bij maands. en veel tussendoor bloedingen heb met mijn pil

grtz kelly

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hoi Kellytje,

Wanneer je een goede reden hebt hoort een huisarts je gewoon hier de informatie over te geven en zeker op jouw invraag in hoort te gaan. Tenzij je nog minderjarig bent, dan doen ze het vaak niet. Maar ik neem aan dat je dat niet meer bent In dat geval zou ik geen genoegen nemen met de nee van je huisarts. Wanneer je namelijk wel wilt beginnen aan kinderen kun je de mirena eruit laten halen. En wanneer je dat nu niet wilt en graag de mirena zou willen ook wegens veel pijn lijkt me dat een goede reden. Mocht je huisarts hier nee op blijven zeggen zou ik voor een second opinion bij een andere gaan. Maar het er zeker niet bij laten zitten hoor!

Succes!

Standaard Re: mirena

Citaat Origineel gepost door kellytje Bekijk Post
    hey allemaal
    zit eingelijk met een probleem en weet niet wat te doen
    ik zou graag een mirena laten plaatsen en heb wat opgezocht en gedaan en daar staat dat ze die bij iedereen willen plaatsen
    en als ik naar mijn dokter bel antwoord die de hele tijd dat ze hem niet zullen willen plaatsen omdat ik nog geen kinderen heb gekregen ...?wat is nu eingelijk de waarheid en wat kan ik doen .... ik wil namelijk wel nog kindjes maar zeker nu nog niet en de reden dat ik wil mirena plaatsen is dat ik veel pijn heb bij maands. en veel tussendoor bloedingen heb met mijn pil

grtz kelly
    Hi Kelly,

Ik zit nu al aan mijn 2e spiraal (1x 5jr en nu een nieuwe sinds Okt.'09). En heb geen kids. Ben nu 25 dus het kriebelt uiteraard wel.. maar dat is wat anders
    Ik werd voornaamlijk depri van de pil. Niet echt gezellig. En wilde heel graag wat anders.
    Na 2 afspraken met de huisarts (1x voorlichting en 1x voor plaatsing) was het al gedaan.

grt,
    Tamara
    Laatst aangepast door TWS84 : 15-08-10 om 18:48

hallo allemaal
    ik ben een moeder van een dochter van 2,5 heb sinds april een spiraal maar kan je dan toch zwanger raken
    ik hoor zoveel verhalen erover dat ik eraan zit te denken om hem weer eruit te halen wie kan me er meer over vertellen ik vertrouw het nu nie meer helemaal
    groetjes lin en rachelle

Cool Re: Mirena en toch zwanger?

Citaat Origineel gepost door rachellelinda Bekijk Post
    hallo allemaal
    ik ben een moeder van een dochter van 2,5 heb sinds april een spiraal maar kan je dan toch zwanger raken
    ik hoor zoveel verhalen erover dat ik eraan zit te denken om hem weer eruit te halen wie kan me er meer over vertellen ik vertrouw het nu nie meer helemaal
    groetjes lin en rachelle
    Ik weet dat bij het oude wetse koperspiraaltjeje meer kans hebt op zwanger te raken omdat die 1 keer heel veel hormonenb afgeeft maar de mirena geeft iedere keer maar een klein beetje, dus is betrouwbaarder dan de koperspiraal.
    Ik heb zelf 3 en half jaar mirenaspiraal gehad en geen klachten, ik heb hem verwijderd omdat ik graag weer zwanger wilde raken, helaas tot nu toe gaat alles daarmee verkeerd maar goed, tuurlijk is er altijd een mogelijkheid om zwanger te raken dat is bij elk voorbehoedsmiddel zo, maar mirenzo is betrouwbaarder dan de meeste voorbehoedsmiddelen.

Prikpil, gewone pil, zo'n ding die je in je arm moet zetten niks is echt betrouwbaar, ga algehele onthouding
    Maar ja dat is ook geen optie, nee ik hoor niet zo veel verhalen van mirena en dat het verkeerd gaat.
    Mocht er andere mensne die dat wel horen dan lees je het snel denk ik.

xXx Patricia xXx

oh ja ik vergeet wat!!!

Dames, in mijn verhalen hier op het forum staat dat ik dus iets in mijn buik had maar dat ze niet wisten wat enz. dat is dus nu naar de patheloog gegaan en het is dus idd weer een miskraam geweest, pfff gaat wel lekker zeg, vriendin van mij die wil niet zwanger raken die heeft er 1 en wil ook echt niet meer, die is nu dus toch zwanger geworden en besloten om het te houden (gelukkig anders werd ik boos denk ik) en ik wil graag en het lukt niet fijne verdeling in de wereld maar ja zal vast niet de enige zijn die er zo over denkt.

xXx Patricia xXx

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Wel fijn dat je er nu achter bent dat het idd een miskraam was. Helaas zijn de dingen in de wereld oneerlijk verdeeld. Maar houdt moed hoor, jouw tijd komt ook!!
    Inmiddels misschien al wat nieuws?

Nou ondertussen zijn ze er ook erachter gekomen dat ik een afwijkende vorm baarmoeder heb bij de meeste vrouwen si dat een soort 3hoek bij mij is het een hartjes vorm, dus houdt in dat ik nog een schotje er tussen heb wat eigenlijk weinig tot geen bloedvatjes bevat.
    Dus als daar een eitje tegen aan nesteld kan het nooit groot groeien en voortijdig loslaten en dat kan met een paar weken zijn maar ook met een paar maanden, dus verklaart ook meteen de reden waarvoor ik nog een doodgeboren dochtertje heb die geboren is met 18 weken.

Nu gaan ze kijken of er een afspraak te maken is voor een onderzoek gaan ze met een klein cameraatje via de onderkant kijken naar mijn baarmoeder of het ernstig is of dat het mee valt en of dat nou echt de reden is van mijn vele miskramen en als het ernstig is of er iets aan te doen is, en of het uberhaupt slim is om ooit nog zwanger proberen te raken, dus het is ff spannend aan deze kant allemaal.

Gr. Patricia

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Hallo Patricia,

Wat jammer en vervelend dat het niet wil lukken om een goede zwangerschap te volbrengen
    Wel fijn dat ze nu in elk geval weten waardoor dat waarschijnlijk komt!
    Ik hoop voor je dat er iets aan gedaan kan worden en dat je ooit nog zwanger mag raken en dat dat resulteert in een kindje.
    Heel veel sterkte en succes!
    Ik duim voor je!
    Overigens mijn moeder heeft ook een afwijkende baarmoeder en zij heeft 1 dood geboren kindje gehad, vele miskramen, daarna mij, daarna vele miskramen en uiteindelijk mijn broertje. Dus ik hoop voor je dat je net als mijn moeder het geluk mag hebben dat 1 van de vele pogingen toch goed afloopt!

Lieve groet, Luuss
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Patricia,

Oh lijkt me best wel een schok om te horen!! Maar aan de andere kant, je hebt nu wel een verklaring voor de vele miskramen, en misschien kunnen ze er iets aan doen zodat een nieuwe zwangerschap wel goed verloopt.
    Hou ons op de hoogte!

Groetjes Sylvia

Wink Re: Mirena en toch zwanger?

Heyhey lady's

Ik heb een tijdje niks te melden gehad, maar nou kan ik weer wat vertellen!!!

Vorige week zaterdag moest ik ongi worden, het is nu zondag 1 week later en ik ben het nog niet

Mijn buik voelt opgezwollen heb echte vreetbuien maar zit gauw vol en heb ik wat gegeten heb ik het idee dat het er snel weer uit komt, ik ben misselijk maar GELUKKIG komt er (nog) nisk uit.

Ik moet eigenlijk maandag de 20ste onder de MRI om te kijken hoe erg mijn baarmoeder afwijkend van het "normale".

Omdat ik dus nu niet ongi ben geworden heb ik de gyneacoloog maar ff gebeld en die wil mij vrijdag toch even zien en een echo maken om te kijken of ik nou echt zwanger ben enz.
    want ja als je zwanger bent mag je absoluut niet onder de MRI.

Nu wacht ik dus in spanning af op vrijdag.
    Ik hou jullie weer op de hoogte.

Gr. Patricia (Patje84)

Hey Patricia,
    Sterkte en succes bij de gynaecoloog!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hoi Patricia,

Weet je inmiddels al meer? Hoop voor je dat het dit keer echt een zwangerschap is! Ben benieuwd!

Groetjes Sylvia

Citaat Origineel gepost door Sylvia93 Bekijk Post
    Hoi Patricia,

Weet je inmiddels al meer? Hoop voor je dat het dit keer echt een zwangerschap is! Ben benieuwd!

Groetjes Sylvia

Ja zeker is het nu wel goed uitgerekende datum 13 Augustus 2011 dus het s nog erg pril maar we gaan uit dat het goed blijft gaan, natuurlijk wel in het achterhoofd dat het stieukum wel fout kan gaan maar goed we denken positief en de gyneacoloog ook.

10 Jan moet ik weer een echo dus tegen die tijd zal je wel weer wat lezen hier of er moet wat gaan veranderen (afkloppen).

Gr. Patje84 (Patricia )

Hey Patricia,

Fijn dat je zwanger bent
    Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan en dat 10januari je weer goed nieuws krijgt!

Lieve groet, Luuss

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Hoi Patricia,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En nu hopen dat alles goed blijft gaan!

Groetjes Sylvia

Premium + Account
    Dagboek berichten
    12

Hey Patricia,

Wat geweldig om te lezen dat je zwanger bent!! Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan!

Liefs,
    Jorientjee
    Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen voordat je het kunt zijn.

Hartelijk dank dames voor de felicitaties, ik hoop idd ook dat het goed blijft gaan, hoop voor de dames die ook graag een kindje willen dat het hun ook snel gaat lukken en dat zonder gedoe, mijn buurvrouw is al 2 en half jaar bezig met zwanger raken al 2 keer ivf behandeling gehad maar ook dat sloeg niet aan nu is ze 11 weken zwanger via de natuurlijke weg dus hoop is er gelukkig, maar idd niet te veel mee bezig zijn is de beste tip.

Groetjes Patje84 (Patricia)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Mirena en toch zwanger
    By jans79 in forum Zwangerschap
    Reacties: 31
    Laatste Post: 10-12-09, 02:08
  2. Pil slikken en toch zwanger?
    By Mady91 in forum Zwangerschap
    Reacties: 5
    Laatste Post: 09-12-08, 21:18
  3. Onzekerheid..toch zwanger? kan dat?