Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Ervaringen met Rivas Zorggroep (Polikliniek Beatrixziekenhuis)

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Rivas Zorggroep (Polikliniek Beatrixziekenhuis)

Adres:
    Rivas Zorggroep (Polikliniek Beatrixziekenhuis)
    Banneweg 57
    Gorinchem

Bezoek de website van Rivas Zorggroep

Plaats hieronder jouw ervaringen met Rivas Zorggroep.

Standaard Re: Ervaringen met Rivas Zorggroep (Polikliniek Beatrixziekenhuis)

Citaat Origineel gepost door Nationaal Gezondheids Forum Bekijk Post
    Adres:
    Rivas Zorggroep (Polikliniek Beatrixziekenhuis)
    Banneweg 57
    Gorinchem

Bezoek de website van Rivas Zorggroep

Plaats hieronder jouw ervaringen met Rivas Zorggroep.
    . Alles is er slecht geregeld.
    Begint al met de dure parkeergarage. Bij binnenkomst
    gelijk een restaurant met ongezonde producten.
    En als je iets mankeer en veel pijn hebt moet je het halve ziekenhuis doorlopen om bij de juiste afdeling te zijn.
    Inschrijven is ergens bij de lift , stond voor noppes te wachten bij neurologie, moest ik met veel pijn weer terug lopen de gehele gang uit om me inteschrijven. En na lang wachten , werd ik als een hond behandeld en uiteindelijk ben ik niet geholpen of begrepen. Mensen die dringend hulp nodig hebben word het heel moeilijk gemaakt zelfs zo moeilijk dat ik weg ben gelopen met weet ik veel wat voor ziekte ik heb, moet 4 morfine slikken per dag om de pijn te onderdrukken. Kortom dokter Rogier en dokte G Mochel scoren geen hoge punten bij mij. Mevr G Mochel is erg dwingend en kan niet met zieke mensen omgaan. Ben kwaad weggelopen nadat ze zei tot 5 keer toe jij moet naar me luisteren. Terwijl ik mijn verhaal wil doen. Verder werd ik met spoed naar haar gestuurd voor een mri scan, maar ze kan echt niet met zieke mensen omgaan. Ben helemaal gebroken kapot van de pijn, vervolgens schijnt ze mijn huisarts gebeld te hebben dokter rogier en alles te hebben verdraaid deze gaf aan dat ik mijn excuses aan moest bieden , ik zei vervolgens ik ben met veel woede weggegaan omdat ik niet begrepen word en ik verschrikkelijke pijn heb, nu moet ik 10 weken wachten op hulp , ik heb wel even gezegd als er uit de scan iets uit komt ik hier echt werk van ga maken. Slechtste ziekenhuis ooit!!!!!! Ik zag er aan de muur hangen plaintree, en daar las ik op. nummer 1:menselijke interactie en liefdevolle bejegening, nou daarvoor mogen deze mensen wel een extra cursus gebruiken. en nummer 9 van plaintree is tevreden clienten , nou geloof me deze medewerkers hebben echt een nieuwe cursus nodig. Door hun gedrag zit ik nu10 weken extra met maximale pijn.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Alysis Zorggroep (poli-Dieren)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-01-09, 15:57
  2. Ervaringen met Barbara polikliniek Culemborg
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Laatste Post: 26-01-09, 15:18
  3. Ervaringen met Alysis Zorggroep (Rijnstate)
    Reacties: 2
    Laatste Post: 23-01-09, 21:41
  4. Ervaringen met Alysis Zorggroep (poli-zuid)
    Laatste Post: 08-01-09, 14:28
  5. Polikliniek voor 75+ - Blik op Nieuws
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 12-04-07, 16:40