Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Ervaringen met Universitair Medisch Centrum Groningen

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Universitair Medisch Centrum Groningen

Adres:
    Universitair Medisch Centrum Groningen
    Hanzeplein 1
    Groningen

Bezoek de website van Universitair Medisch Centrum Groningen

Plaats hieronder jouw ervaringen met Universitair Medisch Centrum Groningen.

Standaard Re: Ervaringen met Universitair Medisch Centrum Groningen

Ik had altijd zo iets van, naar het UMCG ga je voor grote gevaarlijke ingrepen. Alle kleine behandelingen kunnen ook in een regionaal ziekenhuis. Ik had altijd voor ogen dat er door de grote werkdruk in het UMCG weinig tijd en aandacht voor de in het ziekenhuis verblijvende patiŽnt was. Ik moet hier van terug komen. Ik ben na een verwaarloosde gallekkage overgeplaatst naar het UMCG. Eerst heb ik twee weken op de IC gelegen, de verzorging en de aandacht van zowel de artsen,co assistenten als de verpleging was daar optimaal. Op de verpleegafdeling was de verzorging net als op de IC, er was zelfs tijd voor een opbeurend gesprek als het allemaal tegen zat. Ik heb er in totaal negen weken gelegen en kan er geen kwaad woord over zeggen, de totale verzorging is optimaal geweest.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Eindhoven)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-01-09, 17:19
  2. Ervaringen met Atrium Medisch Centrum (Brunssum)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Laatste Post: 26-01-09, 15:11
  3. Ervaringen met Meander Medisch Centrum (Baarn)
    Laatste Post: 26-01-09, 14:53
  4. Ervaringen met VU Medisch Centrum
    Laatste Post: 08-01-09, 14:19
  5. Ervaringen met Academisch Medisch Centrum
    Laatste Post: 08-01-09, 13:57