Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Standaard Wanneer/hoe weet je dat je zwanger bent?

Halllo allemaal,

Ik heb vorige week vrijdag en zaterdag gemeenschap gehad met mn vriend, het was precies de dagen dat ik mijn eisprong had, nu weet ik niet of hij in mij gekomen is ik durf hem niet te vragen..ik vermoed van wel omdat hij zegt steeds wacht maar af en we zullen zien enzo.
    We hebben ook niks gebruikt we willen ook wel zwanger worden, gelukkig

Maar sinds woensdag ben ik misselijk en vandaag helemaal moet bijna overgeven ik heb honger eet als een beest..mn zus zei..joh ben je zwanger ofzo? omdat ik ook al vanaf vrijdag moe ben en steeds maar in slaap sukkel.

Ik kan pas volgende week test doen, maar wilde vandaag op dieet [citroensapkuur]ik wil niet dat schadelijk zal zijn voor een evetueele zwangerschap, snap julllie dus ik vraag me af wanneer merk je precies wat al na hoeveel dagen weken etc?
    bedankt

antje111111
    Guest

Standaard Re: Wanneer/hoe weet je dat je zwanger bent?

volgens mij kun je dat nog niet zo snel voelen hoor.

en een cintroensapkuur werkt toch niet goed. dan val je misschien snel af, maar dan zit het er ook zo weer aan...

enne... of hij in je gekomen is... dan komt er toch ook weer sperma uit jou? dat blijft er niet allemaal in zitten. dus dan merk je dat toch? of heb ik dat alleen? :$

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@antje111111

om je gerust te stellen:P, je bent echt niet de enige hoor, dat er bij jou sperma uitkomt, is vrijwel normaal:P, nja denk ik zo,

Citaat Origineel gepost door antje111111 Bekijk Post
    volgens mij kun je dat nog niet zo snel voelen hoor.

en een cintroensapkuur werkt toch niet goed. dan val je misschien snel af, maar dan zit het er ook zo weer aan...

enne... of hij in je gekomen is... dan komt er toch ook weer sperma uit jou? dat blijft er niet allemaal in zitten. dus dan merk je dat toch? of heb ik dat alleen? :$
    Hallo
    die citroensapkuur die doe ik niet om val te vallen maar gewoon even te reinigen Enne of hij in mij was gekomen, hmm ik voelde wel nattigheid maar ik zelf was ook zo opgewonden dus vandaar dat ik twijfelende,
    maarre ..
    Ik heb vandaag getest net 1 dag voor mijn menstruatie enne ik ben zwanger het gaf positief aan, ik dacht al dat ik zwanger was de dag dat we het deden was ik bevruchtbaarste en ik voelde meteen 4 dagen er na moe en misselijk vandaar dat ik twijfelde..maar gelukkig nu weet ik het .
    Laatst aangepast door geennaam : 06-02-09 om 12:22

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

nou dus bij deze, Gefeliciteerd!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap ... ik had het eigenlijk ook wel snel door dat ik zwanger was maar niet zo vlot als jij ... maar goed elk mens is verschillend ... geniet er maar van ... gr. Nicole

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Geennaam,

Zie dit topic nu inene weer terug, en ben wel benieuwd of je nu al bevallen bent?
    Tis al ruim een jaar terug, dus als het goed is moet er nu een gezond kindje op aarde zijn! ?

Soortgelijke onderwerpen

1. COPD:bent u een risicopatient? - Artikel
    By Agnes574 in forum Roken
    Reacties: 11
    Laatste Post: 19-12-09, 23:01
  2. Kun je voelen of je zwanger bent?
    By Dametje in forum Zwangerschap
    Reacties: 10
    Laatste Post: 31-01-09, 17:16
  3. Wanneer kan ik het beste testen
    By fanvanjou in forum Menstruatie
    Reacties: 5