Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Vrouwelijke hormonen voor mannen

  1. #1

    Standaard Vrouwelijke hormonen voor mannen

    ik ben een jongen van 17 en voel me echt als een meisje een vriendin bied me aan da ik de pil neem ( ze wilt da zelf nie nemen) en dan zou ik borsten krijgen maar als ik elke dag de pil zou innemen hoelang duurt dat dan voor ik iets merk en gebeurd er nog iets anders dat ik moet weten?

  2. #2

    Standaard Re: de pil

    Dat zou ik maar niet doen!!!! De anticonceptiepil is niet bedoelt voor mannen! Is niet goed voor je lichaam!! Zeker niet omdat jij nog niet uitgegroeid bent! Wacht dat in ieder geval af. Mocht je dan nog steeds willen, dan kan je dan is goed gaan kijken wat voor mogelijkheden daarvoor zijn. En dan zal je zeker weten niet 'de pil' krijgen!!! Doe nu in ieder geval nix, dat zou hoe dan ook geen gewenst resultaat geven!!!

  3. #3

    Standaard Re: de pil

    kan ik als ik naar de dokter krijgen vrouwelijke hormonen krijgen of gaat dat niet?

  4. #4

    Standaard Re: de pil

    Dat doen ze niet bij minderjarigen. Wacht gewoon nog even af. Later kan je dan via je huisarts wel horen waar je wel moet zijn, en dan zal je een traject in kunnen waar ze je er wel mee helpen.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Borsten voor mannen/vrouwelijke gevoelens
    By Alexander in forum Mannen
    Reacties: 14
    Laatste Post: 27-11-13, 12:24
  2. Nauwelijks hulp voor mannen na eerwraak - Zorg + Welzijn
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-04-07, 21:21
  3. APS: Nu ook thuistest 'vruchtbaarheid voor mannen' en allergie - ANP Pers Support
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 03-12-06, 13:00
  4. Afvallen via hormonen, kent iemand dit?
    By Kai in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 16-06-06, 14:23
  5. Gynaecologisch onderzoek,Mirena
    By Gast123 in forum Anticonceptie
    Reacties: 0
    Laatste Post: 29-03-06, 03:42