Weergeven resultaten 1 tot 24 van 24

Question Lege vruchtzak 5 wkn

hallo ik ben zwanger en heb vanmorgen een echo gehad maar ze zagen alleen een lege vruchtzak heeft iemand hier ervaring mee ??
    de eerste dag van mijn laatste menstr was op 30-12 dus dan zou ik nu ongeveer 5 weken zijn
    Ze zeiden bij de echo dat het mogelijk is het over 2 weken te zien moet ik terug maar ik ben zo bang dat het verkeerd is gegaan
    ik heb voor de rest geen gekkigheid bloedverlies of zo
    wel allemaal zwangerschapsverschijnselen.
    wie heeft dit ook ghad en had na 2 weken wel een gewone vrucht op de echo ??

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Lege vruchtzak 5 wkn

Ik heb hier geen ervaring mee,maar wil je toch even heel veel sterkte en succes wensen!!
    Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Hallo,

Ik heb, even als Agnes, hier geen ervaring mee. Maar misschien kan ik je enigszins gerust stellen dat bij veel "vroege" zwangerschappen ( gemiddeld 3-5 weken) het vaker voorkomt dat de embryo niet te zien is op een echo. Vandaar dat er tegen jou waarschijnlijk ook is gezegd, dat het mogelijk is dat het over twee weken wel te zien is.
    Je schrijft dat je wel allerlei zwangerschapsverschijnselen hebt, en dat heb je tuurlijk niet voor niets. Ik hoop dat over twee weken blijkt, dat er inderdaad wel een embryo aanwezig is. Het zal mij in ieder geval niets verbazen als ze het over twee weken wel zien op de echo. Sterkte

liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

bedankt voor jullie reacties!!!

ik hoop het ook, maar het wachten duurt nu al lang terwijl ik het pas vanmorgen heb gehoord wachten is vaak nog het ergste ervan .