Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Ervaringen met Ikazia Ziekenhuis

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Ikazia Ziekenhuis

Adres:
    Ikazia Ziekenhuis
    Montessoriweg 1
    Rotterdam

Bezoek de website van Ikazia Ziekenhuis

Plaats hieronder jouw ervaringen met Ikazia Ziekenhuis.

potter's Avatar

Standaard Re: Ervaringen met Ikazia Ziekenhuis

Een heel kundig ziekenhuis betreft bevallingen maar ook op ander gebied zijn ze kundig,geduldig, vriendelijk en hebben een niet al te lange wachttijd.
    Als je om 10.00 uur een afspraak heb dan word je hooguit 10.02 uur geholpen en dat is wel eens in andere ziekenhuizen anders.
    Enige minpuntje aan dit ziekenhuis is de parkeergelegenheid voor invalide, dit is om te huilen gewoon.
    Verder een topziekenhuis.
    Anita

Premium Account CaJoWi's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Re: Ervaringen met Ikazia Ziekenhuis

Het is al een heel lange tijd geleden dat ik mijn dochters hier kreeg. Mijn ervaringen waren prima. 2 jaar geleden werd mijn kleindochter er geboren en ik moet zeggen dat tijdens de zwangerschap het voor mijn jongste dochter top was. Ze had last van bloedingen en werd opgenomen. Ze was op een gegeven moment zo overstuur dat mijn schoonzoon een nachtje mocht blijven slapen. Tijden Oud en Nieuw mocht hij ook overnachten. Overigens aansluitend op bovenstaande een gehandicapte mag op het eigen terrein parkeren. Even aanbellen en de kaart laten zien en men opent de slagboom is mijn ervaring.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Ziekenhuis St. Jansdal
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 2
    Laatste Post: 10-03-13, 11:09
  2. Ervaringen met ziekenhuis Amstelland
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 3
    Laatste Post: 12-06-12, 09:53
  3. Ervaringen met Slotervaart Ziekenhuis
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-01-09, 21:09
  4. Ervaringen met ziekenhuis Rijnland Ziekenhuis (Alphen a/d Rijn)
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-01-09, 15:21
  5. Ervaringen met ziekenhuis Twenteborg Ziekenhuis
    Reacties: 0
    Laatste Post: 05-01-09, 15:11