Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Ervaringen met Diakonessenhuis (Utrecht)

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Diakonessenhuis (Utrecht)

Adres:
    Diakonessenhuis (Utrecht)
    Bosboomstraat 1
    Utrecht

Bezoek de website van Diakonessenhuis

Plaats hieronder jouw ervaringen met Diakonessenhuis.

Standaard Re: Ervaringen met Diakonessenhuis (Utrecht)

Ik ben in dit ziekenhuis twee keer bevallen. De eerste keer was in 2002 en toen vond ik het een kille bedoeling. Ik moest naar de gang om te douchen en die ging ook nog van koud naar warm uit zichzelf. Niet bevordellijk voor de weeŽn. Verder werd ik wel goed geholpen. Ik weet dat net daarna ze verloskamers gingen maken. Daar heb ik idd in 2005 van kunnen genieten. Ik kreeg een kamer met eigen douche. Er was een mogelijkheid om voor mijn man daar te slapen op een slaapstoel. Verder kon hij zelf zorgen voor koffie of thee en ik kon genieten van eigen muziek, want er was een cd-speler. Het was een hele mooie, fijne ervaring. Ik ben gewoon bevallen met Dido op de achtergrond.

Ik vind de gastvrijheid ergg matig zowel in die van utrecht als die van zeist, ze zijn totaal niet vriendelijk aan de telefoon niet, maar ook niet aan de polibalie... Ook sturen ze een brief met een wijziging voor een afspraak die 10 minuten eerder is geplad, terwijl ie al op die gewijzigde tijd stond... Ik vind dit ziekenhuis of althans, de afdeling en secretariaat revalidatie erg onvriendelijk! Arts luisterd redelijk naar je maar laat je ook niet goed uit praten, en neemt niet bepaald de tijd voor je, erg jammer hoor!!
    Het is allemaal wel redelijk goed te bereiken met het OV dus dat is wel een pluspunt

Kortom ik vind dat het ziekenhuiss nog erg zijn best kan doen om vriendelijker te zijn,dat artsen patienten de tijd kunnnen geven om hun verhaal rustig te vertellen en dus niet binnen 5-10 minuten weer buiten staan!, en beter de planning van afspraken in de gaten te houden..

Maar dit is mijn ervaring tot nu toe.

Beste lezer,

Hoe oordeelt u over uw meest recente verblijf in een ziekenhuis? Deze vraag staat centraal in een onderzoek dat ik verricht voor het Tijdschrift voor Gezondheidswetenschappen. Ik wil u vragen om ten behoeve van dit onderzoek de volgende vragenlijst in te vullen:

http://www.thesistools.com/web/?id=513694

Het gaat hierbij om een verblijf als patiŽnt; niet als stagiair of werknemer. Evenmin om een bezoek aan een patiŽnt. Bij een ziekenhuisbezoek wordt gedoeld op een operatie of ingreep.

Het invullen van deze enquÍte zal minder dan 10 minuten duren en is anoniem. De resultaten zullen gebruikt worden om adviezen uit te brengen aan ziekenhuizen voor het verbeteren van hun zorg. Mocht u van het artikel een exemplaar willen, dan kunt u dit aangeven in de enquÍte.

Met vriendelijke groeten,

Cedric Stalpers,
    docent onderzoeksmethoden
    Fontys Economische Hogeschool Tilburg
    https://www.fontys.nl/

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Diakonessenhuis (Doorn)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-01-09, 16:06
  2. PatiŽnt gebaat bij optimistische huisarts - RTV Utrecht
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 14-07-08, 20:30
  3. Terecht onderzoek naar privťkliniek Utrecht - Elsevier
    Laatste Post: 23-04-07, 09:40
  4. Hoge scores voor Universiteit Utrecht - Zorgkrant
    Laatste Post: 30-10-06, 09:23
  5. Inbreng voor kankerpatiŽnten UMC - RTV Utrecht
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Kanker Forum
    Laatste Post: 24-10-06, 20:30