Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Veldhoven)

Administrator Premium ++ Account Nationaal Gezondheids Forum's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Standaard Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Veldhoven)

Adres:
    Maxima Medisch Centrum (Veldhoven)
    De Run 4600
    Veldhoven

Bezoek de website van Maxima Medisch Centrum

Plaats hieronder jouw ervaringen met Maxima Medisch Centrum.

Standaard Re: Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Veldhoven)

In dit ziekenhuis ben ik vaak geweest. Meer voor anderen dan voor mezelf. Maar over het algemeen ging alles daar wel goed. Mijn vader komt er regelmatig voor chemokuren en is erg te spreken over het personeel en de gang van zaken.

Ook erg fijn dat ze tegenwoordig een extra balie hebben om ponsplaatjes te laten maken, scheelt weer een hoop wachten... Niet iedereen die daar werkt is even klantvriendelijk, er is er eentje waarvan mijn haren overeind gaan staan, maar de meeste zijn gelukkig wel erg vriendelijk

Xx

hamapijzi
    Guest

Standaard Re: Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Veldhoven)

Er zijn in dit ziekenhuis, c.q. laboratorium dossiers verwisseld waardoor een goede vriend
    van mij een prostaatoperatie (kanker)onderging waarbij tevens de lympheklieren werden weggehaald, terwijl naderhand bleek dat er geen sprake was van kanker. Er bleek daarna een identiek geval te zijn geweest.

Soortgelijke onderwerpen

1. Ervaringen met Oudenbosch Medisch Centrum
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-02-09, 12:37
  2. Ervaringen met Maxima Medisch Centrum (Eindhoven)
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Ervaringen met ziekenhuizen in Nederland
    Laatste Post: 29-01-09, 17:19
  3. Ervaringen met VU Medisch Centrum
    Laatste Post: 08-01-09, 14:19
  4. Ervaringen met Academisch Medisch Centrum
    Laatste Post: 08-01-09, 13:57
  5. Ervaringen met ziekenhuis Medisch Centrum Alkmaar
    Laatste Post: 05-01-09, 13:34